Sola de Skrevet 20. juli Forfatter #9161 Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Den ser jeg. En kan velge tett på av og til, men hjemmet må ha grei avstand til fred og frihet fra fortid. Det tror jeg også. Ingen/få der kjenner meg som voksen. Bare den jeg var fram til jeg var 14. Har jo levd nærmere 30 år siden den gang. 1
Sola de Skrevet 20. juli Forfatter #9162 Skrevet 20. juli Har vært på ikea i dag. De hadde ikke engelsk frokost nå på sommeren Ble rundstykke med skinke og egg i stedet. Kjedelig! Sitter nå og tygger på grønnsakspizzaen deres. Kjøpte en med meg hjem, men fryseren min er full, så måtte steke den til middag i dag. Trodde jeg skulle fryseren i hjel mens jeg sto på terminalen i nærheten og ventet på de andre. vindkarusell. Ble heldigvis litt varmere da vi skulle vekk derfra. kjøpte noen småting. Trengte egentlig ikke noe.
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #9163 Skrevet 20. juli Det er veldig lenge siden jeg har vært på IKEA nå og når andres unger var med så ville de spise der. Kjøttbullar, brun saus og kanskje pottattissmoss(?) syns jeg at jeg spiste, men kan jo huske feil. Har sjekket på nett, men det er ikke mulig å se igjennom deres katalog på nett, slik man kunne før. Vurderte om man kunne få ting kjørt hjem, men fant ikke ut av det. Jeg ser meg rundt i min kåk og tenker at det er veldig bra, for her er det fullt nok.
Sola de Skrevet 20. juli Forfatter #9164 Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden): Det er veldig lenge siden jeg har vært på IKEA nå og når andres unger var med så ville de spise der. Kjøttbullar, brun saus og kanskje pottattissmoss(?) syns jeg at jeg spiste, men kan jo huske feil. Har sjekket på nett, men det er ikke mulig å se igjennom deres katalog på nett, slik man kunne før. Vurderte om man kunne få ting kjørt hjem, men fant ikke ut av det. Jeg ser meg rundt i min kåk og tenker at det er veldig bra, for her er det fullt nok. Er lett å bestille på nettet. Er stort sett hva jeg gjør når jeg skal ha noe der. Feriebesøket vil alltid på ikea, da det ikke er ikea i nærheten der de bor, så da blir det en tur dit. Tror det er potetmos nå til kjøttbollene, men mange år siden jeg kjøpte det der. Siste årene har jeg pleid å kjøpe engelsk frokost, men det har de tydeligvis sluttet med om sommeren Er man medlem, så koster det nesten ingenting å få ting sendt hjem. 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #9165 Skrevet 20. juli (endret) Åhh...jeg søkte igjen nå og DA kom ikeasidene frem....har hatt trøbbel med å få se i katalog, nemlig. Jeg skal nu kose meg og se! Bare se. lol og lol Endret 20. juli av Hoppetaujenta
Sola de Skrevet 20. juli Forfatter #9166 Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Åhh...jeg søkte igjen nå og DA kom ikeasidene frem....har hatt trøbbel med å få se i katalog, nemlig. Jeg skal nu kose meg og se! Bare se. lol og lol Jeg har som regel alltid noe liggende i handlekurven der. Så bestiller jeg alt, om det er noe mer jeg trenger. Nå trenger jeg ingenting overhodet. Gadd ikke se så nøye på møbler og slikt. Eneste om noe, er nye spisestuestoler. Har allerede ødelagt ene jeg kjøpte da flyttet inn her Men har en plan for det. Tenkte å få laget noen. Trenger solide stoler. Kan ikke fortsette å ødelegge stoler, som jeg har gjort. Er femte stolen siden 2019
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli #9167 Skrevet 20. juli Stoler er ikke hva de var før i tiden. Tror vi kan enes om det. Jeg vil ha en modulsofa innen ti år, hadde jeg tenkt.
Sola de Skrevet 21. juli Forfatter #9168 Skrevet 21. juli Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Stoler er ikke hva de var før i tiden. Tror vi kan enes om det. Jeg vil ha en modulsofa innen ti år, hadde jeg tenkt. Ødela stoler da jeg var liten også , men av helt andre grunner. Jeg pleide alltid å ri på stolen. Lene de bakover på to bein. Endre jo ofte med at de falt bakover og noe ble ødelagt. På rommet mitt hadde jeg skrivebordsstol med hjul på. Gjorde samme der Endte jo, som det måtte. Slo meg så jævlig husker jeg. Stolen var helt ødelagt. Nå er det nok dårlig kvalitet samt plus size meg, som er årsaken. Har en gammel barnestol laget til meg, da jeg var veldig liten. Den er det mest solide møbel jeg har. Uansett hvor stor jeg har vært, så har den tålt vekta av meg stående oppå seg. (- bruker den stort sett som noe ala gardintrapp ) Spisestuestolene tåler ikke at jeg står oppå dem 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli #9169 Skrevet 21. juli Jeg har en gammel kontorstol som er god og slitt, men jeg legger pledd oppå, så holder den en lang stund til. Møbler er helt sikkert laget for å holde litt og så må vi kjøpe nytt. Vil vi få spesiallaget ting til spesialpris, så blir de sikkert bedre...hos en skikkelig snekkerperson.
Sola de Skrevet 21. juli Forfatter #9170 Skrevet 21. juli Jeg er både sinna og redd på samme tid. Skulle avsted i dag. Ventet på noen, som kom forsinket, så måtte hoppe i taxi for å rekke dit vi skulle. Jeg glemte meg og brukte mitt nr. Har bestilt taxi under annet navn og nummer i lang tid nå. Selvsagt kom sjåføren som er creepy. Har observert bilen hans noen ganger når jeg har ventet på bussen, men har fått være i fred fram til i dag. Vi var heldigvis flere som skulle avsted. Hadde aldri turt å sette meg inn i bilen alene. Jeg skalv som et aspeløv da jeg gikk ut av bilen. Er så redd for at ting skal eskalere igjen. Så en tilsvarende bil kjøre forbi på nedsiden av veien da jeg sto på kjøkkenet i sted, men det kan være en annen bil. 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli #9171 Skrevet 21. juli Oijj...håper virkelig at du har hellet med deg og slipper han derre ufyselige mer.
Sola de Skrevet 22. juli Forfatter #9172 Skrevet 22. juli Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Oijj...håper virkelig at du har hellet med deg og slipper han derre ufyselige mer. Det håper jeg også. Blir hvertfall ikke noe taxi tatt med det første igjen. Er andre selskaper også, men synes de er så mye dyrere. Betalte nesten 200 kr mer for hva jeg pleier å betale herfra til sykehuset f.eks, men for å slippe å bli så redd igjen, så betaler jeg heller det. 1
Sola de Skrevet 22. juli Forfatter #9173 Skrevet 22. juli I dag er det tid for årets sommerfest. Eller slottsball, som jeg har invitert inn til Ble i går snakk om tiara og den slags, så tror vi landet på blomsterkranser rundt hodet Tropisk regnskog er årets tema, om vi i der hele tatt pleier å ha tema 🤔 Samma det Har vært i dusjen og vasket håret mitt. Skal ikke gang med å lage mat, så snart jeg har fått tørket det Sitter foran vifta nå. Må finne fram passende kjole også. Litt usikker på hva jeg skal ha på meg.
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli #9174 Skrevet 22. juli Wow...regnskogtema betyr vel lendekleder og lianer og ellers ingenting?
Sola de Skrevet 22. juli Forfatter #9175 Skrevet 22. juli Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Wow...regnskogtema betyr vel lendekleder og lianer og ellers ingenting? Noe sånt
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli #9176 Skrevet 22. juli Guurimalla! Litt av en hendelse står for tur og naboen får følge med.
Sola de Skrevet 22. juli Forfatter #9177 Skrevet 22. juli Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Guurimalla! Litt av en hendelse står for tur og naboen får følge med. Etter over førti år på denne planeten, så tror naboer det de vil tro, om det er sant eller ei. I følge Narvestadene der jeg bodde før, så satt jeg og gamet hele dagen. Jeg gamer overhodet ikke 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli #9178 Skrevet 22. juli Jeg har slike i omgivelsene jeg også og jeg vet at det baksnakkes. Noen starter og flere blir med, for de tror på at det de første sier er sant. Helt sant asså. Deres negative sannhet er ikke min sannhet her jeg sitter og har god samvittighet. De har ødelagt noen av de siste årene her, for baksnakking suger krefter og glede fra meg.
Sola de Skrevet 22. juli Forfatter #9179 Skrevet 22. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg har slike i omgivelsene jeg også og jeg vet at det baksnakkes. Noen starter og flere blir med, for de tror på at det de første sier er sant. Helt sant asså. Deres negative sannhet er ikke min sannhet her jeg sitter og har god samvittighet. De har ødelagt noen av de siste årene her, for baksnakking suger krefter og glede fra meg. Ikke greit når det blir slik Skjønner ikke vitsen med baksnakking. 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli #9180 Skrevet 22. juli De er redde for "annerledeshet", selv om det ikke er noe som helst å være redd for og sette i gang baksnakking for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå