Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Den ser jeg. En kan velge tett på av og til, men hjemmet må ha grei avstand til fred og frihet fra fortid. :nikke: 

Det tror jeg også. Ingen/få der kjenner meg som voksen. Bare den jeg var fram til jeg var 14. Har jo levd nærmere 30 år siden den gang.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på ikea i dag. De hadde ikke engelsk frokost nå på sommeren  :snurt: Ble rundstykke med skinke og egg i stedet. Kjedelig! Sitter nå og tygger på grønnsakspizzaen deres. Kjøpte en med meg hjem, men fryseren min er full, så måtte steke den til middag i dag. Trodde jeg skulle fryseren i hjel mens jeg sto på terminalen i nærheten og ventet på de andre. vindkarusell. Ble heldigvis litt varmere da vi skulle vekk derfra. kjøpte noen småting. Trengte egentlig ikke noe.

Skrevet

Det er veldig lenge siden jeg har vært på IKEA nå og når andres unger var med så ville de spise der. Kjøttbullar, brun saus og kanskje pottattissmoss(?) syns jeg at jeg spiste, men kan jo huske feil. Har sjekket på nett, men det er ikke mulig å se igjennom deres katalog på nett, slik man kunne før. Vurderte om man kunne få ting kjørt hjem, men fant ikke ut av det. Jeg ser meg rundt i min kåk og tenker at det er veldig bra, for her er det fullt nok. :rødme:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden):

Det er veldig lenge siden jeg har vært på IKEA nå og når andres unger var med så ville de spise der. Kjøttbullar, brun saus og kanskje pottattissmoss(?) syns jeg at jeg spiste, men kan jo huske feil. Har sjekket på nett, men det er ikke mulig å se igjennom deres katalog på nett, slik man kunne før. Vurderte om man kunne få ting kjørt hjem, men fant ikke ut av det. Jeg ser meg rundt i min kåk og tenker at det er veldig bra, for her er det fullt nok. :rødme:

Er lett å bestille på nettet. Er stort sett hva jeg gjør når jeg skal ha noe der. Feriebesøket vil alltid på ikea, da det ikke er ikea i nærheten der de bor, så da blir det en tur dit. Tror det er potetmos nå til kjøttbollene, men mange år siden jeg kjøpte det der. Siste årene har jeg pleid å kjøpe engelsk frokost, men det har de tydeligvis sluttet med om sommeren :ler: Er man medlem, så koster det nesten ingenting å få ting sendt hjem. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Åhh...jeg søkte igjen nå og DA kom ikeasidene frem....har hatt trøbbel med å få se i katalog, nemlig.
Jeg skal nu kose meg og se! :lur: Bare se. lol og lol

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Åhh...jeg søkte igjen nå og DA kom ikeasidene frem....har hatt trøbbel med å få se i katalog, nemlig.
Jeg skal nu kose meg og se! :lur: Bare se. lol og lol

Jeg har som regel alltid noe liggende i handlekurven der. Så bestiller jeg alt, om det er noe mer jeg trenger. Nå trenger jeg ingenting overhodet. Gadd ikke se så nøye på møbler og slikt. Eneste om noe, er nye spisestuestoler. Har allerede ødelagt ene jeg kjøpte da flyttet inn her :plystre: Men har en plan for det. Tenkte å få laget noen. Trenger solide stoler. Kan ikke fortsette å ødelegge stoler, som jeg har gjort. Er femte stolen siden 2019 :risterpåhodet:

Skrevet

Stoler er ikke hva de var før i tiden. Tror vi kan enes om det. :)  Jeg vil ha en modulsofa innen ti år, hadde jeg tenkt. :fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Stoler er ikke hva de var før i tiden. Tror vi kan enes om det. :)  Jeg vil ha en modulsofa innen ti år, hadde jeg tenkt. :fnise: 

Ødela stoler da jeg var liten også , men av helt andre grunner. Jeg pleide alltid å ri på stolen. Lene de bakover på to bein. Endre jo ofte med at de falt bakover og noe ble ødelagt.  På rommet mitt hadde jeg skrivebordsstol med hjul på. Gjorde samme der :dåne:Endte jo, som det måtte. Slo meg så jævlig husker jeg. Stolen var helt ødelagt. Nå er det nok dårlig kvalitet samt plus size meg, som er årsaken. Har en gammel barnestol laget til meg, da jeg var veldig liten. Den er det mest solide møbel jeg har. Uansett hvor stor jeg har vært, så har den tålt vekta av meg stående oppå seg. (- bruker den stort sett som noe ala gardintrapp ) Spisestuestolene tåler ikke at jeg står oppå dem :ler: :ninja:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...