Sola de Skrevet 7. juli Forfatter #9061 Skrevet 7. juli Tror det var for det beste for fotballen at USA tapte kampen mot Belgia. Skal ikke være slik at noens lands presidenter skal klage på avgjørelse, og borte vekk er røde kort Ser på Argentina mot Egypt. Heier på Egypt
Sola de Skrevet 7. juli Forfatter #9063 Skrevet 7. juli Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden): Kos deg, Sola mi. Gjør det. Følger du med på fotball VM?
Hoppetaujenta Skrevet 7. juli #9064 Skrevet 7. juli Ikke en millimeter. ...men jeg unner dere all morro i hele foppallverdenen!
Sola de Skrevet 7. juli Forfatter #9065 Skrevet 7. juli Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Ikke en millimeter. ...men jeg unner dere all morro i hele foppallverdenen! Du må jo være med å ro. Til og med krompen har hoppet på bølgen 1
Sola de Skrevet 8. juli Forfatter #9066 Skrevet 8. juli Nå skal Harlan Coben sine bøker om Myron og Win filmatiseres. Kan ikke si jeg så for meg dem slik. Aldri hørt om skuespillerne før, men Myron skal liksom være en høy tidligere basketballspiller. Denne skuespilleren er bare 183 og Win er en blond fyr og skuespiller de har valgt for ham er mørkhåret. Skeptisk Nå har jeg lest bøkene hans siden jeg var i 20 årene, så har lest leeenge om de to. Så dem ikke for meg slik. For unge, og for annerledes.
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #9067 Skrevet 8. juli Sola de skrev (16 timer siden): Du må jo være med å ro. Til og med krompen har hoppet på bølgen Ok da. Jeg skal ta det med RO. 100% 1 1
Sola de Skrevet 8. juli Forfatter #9068 Skrevet 8. juli Jeg vurderer å dra til frisøren. Leker med tanken i hodet mitt om å klippe meg kort. Spurte mine sine om deres mening og var bare NEI fra alle 😕 Synes det er blitt både for langt, for tungt, for stort. I tillegg har alt av småhår blitt halvlangt, så blir så så mye ekstra volum på det. Hadde jeg vært overmodig, så hadde jeg latt frisøren få frie tøyler, men med tanke på alle gangene jeg har kommet fra frisører, som trodde de skulle være den som skulle temme mitt hår Er en grunn til jeg er livredd saksa deres
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #9069 Skrevet 8. juli Jeg vurderer akkurat det samme, så: ...klipp det...Klipp Det...KLIPP DET! 1
Sola de Skrevet 8. juli Forfatter #9070 Skrevet 8. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg vurderer akkurat det samme, så: ...klipp det...Klipp Det...KLIPP DET! Noe må gjøres med det. Hvordan vil du klippe deg?
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #9071 Skrevet 8. juli Sola de skrev (4 minutter siden): Noe må gjøres med det. Hvordan vil du klippe deg? aNER IKKE, SÅ DA GJENSTÅR EN SAMTALE MED EN FRISØR SOM VIRKER OPPDATERT OG FLINK; SE PÅ MIN STIL OG ANSIKTS/HODEFORM OG FORTELL MEG HVA DU TROR KUNNE HA KLEDD MEG. dET ER før EN SIER JA TIL Å HOPPE FRA TUSENMETEREN, ALTSÅ. Beklager. Der kom stor skrift gitt. Jeg blir megastresset ved tanken.
Sola de Skrevet 8. juli Forfatter #9072 Skrevet 8. juli Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): aNER IKKE, SÅ DA GJENSTÅR EN SAMTALE MED EN FRISØR SOM VIRKER OPPDATERT OG FLINK; SE PÅ MIN STIL OG ANSIKTS/HODEFORM OG FORTELL MEG HVA DU TROR KUNNE HA KLEDD MEG. dET ER før EN SIER JA TIL Å HOPPE FRA TUSENMETEREN, ALTSÅ. Beklager. Der kom stor skrift gitt. Jeg blir megastresset ved tanken. Ja, det hadde vært noe. Så sjelden jeg går til frisør, så aner jeg ingenting om hvor flinke de er.
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #9073 Skrevet 8. juli En kunne jo bedt om en halvtimes konsultasjon (betalt noe for det) og bedt dem om å finne nettbilder av noe de kunne trodd at du ville ha kledd? Spurt tre-fire forskjellige steder?
Sola de Skrevet 8. juli Forfatter #9074 Skrevet 8. juli Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): En kunne jo bedt om en halvtimes konsultasjon (betalt noe for det) og bedt dem om å finne nettbilder av noe de kunne trodd at du ville ha kledd? Spurt tre-fire forskjellige steder? Joda, men jeg har stort hår, eller hva jeg skal kalle det for. Mye volum. Mye hår. Høysåte eller pulverheks på en god dag. Har vært så mange, som trodde de skulle kunne klippe meg, og så endte det ikke så bra. Klarer jo ikke å skjule skuffelsen min heller, så da blir jo de fortvilet 😕 1
Sola de Skrevet 8. juli Forfatter #9075 Skrevet 8. juli Guri for en stemme han hadde. Mange år siden jeg har hørt på et av favorittboybandene fra gamle dager.
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli #9076 Skrevet 8. juli Nuh...da blir det jo vanskelig for meg å foreslå noe herfra. 😕 Veldig lykke til, hilsen hun med rett opp og ned nordisk hår. lol
Sola de Skrevet 8. juli Forfatter #9077 Skrevet 8. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nuh...da blir det jo vanskelig for meg å foreslå noe herfra. 😕 Veldig lykke til, hilsen hun med rett opp og ned nordisk hår. lol Det har mitt hår aldri vært For noen år forvillet jeg meg til en frisør, som glattet ut håret mitt. Første og eneste gang med slett hår. Hadde visst sendt bilde til noen, for fikk det for en stund siden sendt til meg. Så rar jeg så ut Var ikke helt vant til å se meg slik. Husker jeg ikke hadde strikk i det. Så lettvint håret mitt virket. Det regnet ute og innen jeg kom meg hjem, så var håret mitt tilbake til sin gamle høysåte igjen, så varte ikke så lenge. 1
Sola de Skrevet 8. juli Forfatter #9079 Skrevet 8. juli Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Du trenger en mirakelfrisør med andre ord. Hahaha, skulle likt å se om noe sånt fantes. Pleier å se frisørvideoer av og til. Er ei i LA som er flink med mitt type hår, men skulle tatt seg ut å reise til andre siden av kloden for å klippe seg 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli #9080 Skrevet 9. juli Jeg har også sett slikt på nett og ja, de reiser langt for å bli klippet av en frisør de liker og stoler på...så Sola må ta med seg videoopptaker og la oss følge hendelsen steg for steg. DET vil vi nemlig like veldig godt! Morn til deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå