Sola de Skrevet lørdag kl. 12:15 Forfatter #8961 Skrevet lørdag kl. 12:15 Hoppetaujenta skrev (På 8.5.2026 den 14.11): Det er det vi kaller å kunne trenge din egen sjåfør som kunne tilkalles på oppdrag. Billigere og enklere det. Så masse artig du skriver i dag. Nesten som et kapittel i en opplevelsesbok. Liker ikke å være avhengig av noen, som helst, så tar heller bussen Var ute i store verden i dag også. Det regnet bøtter og spann. Trengte brød. Fant egentlig ikke et jeg likte. Er veldig brødlei for tiden. Har du smakt den nye ostepølsen? Nyyyyyyyyydelig Blir til middag i dag igjen for tredje gang på 4 dager Fått helt dilla på den 1
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 12:19 #8962 Skrevet lørdag kl. 12:19 Nei, ikke smakt her. Kanskje det var en god idè? Hva med å lage sånn brød som bare røres sammen i en form og lager seg selv? Ingen elting.
Rumle Skrevet lørdag kl. 16:38 #8963 Skrevet lørdag kl. 16:38 Sola de skrev (4 timer siden): Liker ikke å være avhengig av noen, som helst, så tar heller bussen Var ute i store verden i dag også. Det regnet bøtter og spann. Trengte brød. Fant egentlig ikke et jeg likte. Er veldig brødlei for tiden. Har du smakt den nye ostepølsen? Nyyyyyyyyydelig Blir til middag i dag igjen for tredje gang på 4 dager Fått helt dilla på den Oooh de har jeg lurt på å teste faktisk, da gjør jeg det! God helg 1
Sola de Skrevet lørdag kl. 17:55 Forfatter #8964 Skrevet lørdag kl. 17:55 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Nei, ikke smakt her. Kanskje det var en god idè? Hva med å lage sånn brød som bare røres sammen i en form og lager seg selv? Ingen elting. Ja. Bestilte en pakke på matleveringen for å teste, men den var så god, så hamstret inn mer Jeg er ingen brødbaker. Tester heller ut brød fra andre steder enn jeg vanligvis handler Rumle skrev (1 time siden): Oooh de har jeg lurt på å teste faktisk, da gjør jeg det! God helg Ja, gjør det! Hadde den i pølsebrød og maaaasse ketchup på Nyyyyyydelig! God helg 1 1
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 19:01 #8965 Skrevet lørdag kl. 19:01 (endret) Ting må testet før 17 står for døren; skal sola noe den dagen sa hun? Kunne jo være endringer i siste liten? Jeg blir hjemme uten endringer. Må handle en kasse mat og få hjem i god tid...blir kanskje en pizza om de er åpne den dagen og bringer hjem. Endret lørdag kl. 19:02 av Hoppetaujenta 1
Rumle Skrevet lørdag kl. 20:35 #8966 Skrevet lørdag kl. 20:35 Sola de skrev (2 timer siden): Ja. Bestilte en pakke på matleveringen for å teste, men den var så god, så hamstret inn mer Jeg er ingen brødbaker. Tester heller ut brød fra andre steder enn jeg vanligvis handler Ja, gjør det! Hadde den i pølsebrød og maaaasse ketchup på Nyyyyyydelig! God helg Nam!
Rumle Skrevet lørdag kl. 21:09 #8967 Skrevet lørdag kl. 21:09 Gratulerer med seieren i cupfinalen forresten! Den var utrolig spennende!
Sola de Skrevet mandag kl. 07:55 Forfatter #8968 Skrevet mandag kl. 07:55 Hoppetaujenta skrev (På 9.5.2026 den 21.01): Ting må testet før 17 står for døren; skal sola noe den dagen sa hun? Kunne jo være endringer i siste liten? Jeg blir hjemme uten endringer. Må handle en kasse mat og få hjem i god tid...blir kanskje en pizza om de er åpne den dagen og bringer hjem. Nei. Holder meg fint unna festligheter. Jeg skal lage snitter og kanskje en kake, men kan være jeg bestiller en på matleveringen i stedet. Rumle skrev (På 9.5.2026 den 23.09): Gratulerer med seieren i cupfinalen forresten! Den var utrolig spennende! Takk Det var den. Tiden fløy avsted. Jeg så jo selvsagt på sendingen på tv2sport2 etterpå hvor pokalen osv ble utdelt Plutselig var klokken blitt 22 om kvelden Ene fetteren min var på Ullevål. 1 1
Sola de Skrevet mandag kl. 14:11 Forfatter #8969 Skrevet mandag kl. 14:11 Var og hentet en pakke. Var en jakke til å ha over kjolen, jeg skal ha på meg på 17 mai. Den var mye lysere i virkeligheten, enn den så ut på bilde, men men. Da passer den kanskje bedre til bruk når det blir litt sommervarme. Lurer fremdeles på om jeg skal kjøpe en kake eller lage en Men om jeg skal kjøpe en, så må jeg få spist fryseren min litt tom, for nå er den full av brød, som ikke blir spist
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl. 15:22 #8970 Skrevet mandag kl. 15:22 Lykke til med funderingene. Min lille fryse er også ganske full, men den er liten...så da gjør det ikke så mye. Brød spiser jeg hele tiden. Må bli flinkere til å lage skikkelig middag. I ovnen f. eks. SKRU på knåttene på ovnen.
Sola de Skrevet mandag kl. 17:13 Forfatter #8971 Skrevet mandag kl. 17:13 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Lykke til med funderingene. Min lille fryse er også ganske full, men den er liten...så da gjør det ikke så mye. Brød spiser jeg hele tiden. Må bli flinkere til å lage skikkelig middag. I ovnen f. eks. SKRU på knåttene på ovnen. Lager mat i ovnen hver dag jeg I ildfaste former. Bruker null fett eller olje. Det gjillar jag. Er ikke så glad i å lage mat, så må være noe som lager seg selv. Heldigvis så går det meste an å steke i ovnen. Men har ikke du sånn airfryer, som halve verden har for tiden? Alt skal visst gå an å lage i dem Mine sine maser på meg om at jeg bare må ha en sånn, men takk. Jeg fikk matlevering for noen dager siden. En del fryseting, og jeg fikk ikke igjen en skuff. Mens jeg forsøkte å få den igjen falt det ting bak den Måtte ta skuffen ut, og så at det begynner å danne seg en del is inni der, så må få tinet den av om ikke lenge. Må få spist fryseren litt tommere denne uken. 1
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl. 21:14 #8972 Skrevet mandag kl. 21:14 Sola de skrev (3 timer siden): Lager mat i ovnen hver dag jeg I ildfaste former. Bruker null fett eller olje. Det gjillar jag. Er ikke så glad i å lage mat, så må være noe som lager seg selv. Heldigvis så går det meste an å steke i ovnen. Men har ikke du sånn airfryer, som halve verden har for tiden? Alt skal visst gå an å lage i dem Mine sine maser på meg om at jeg bare må ha en sånn, men takk. Jeg fikk matlevering for noen dager siden. En del fryseting, og jeg fikk ikke igjen en skuff. Mens jeg forsøkte å få den igjen falt det ting bak den Måtte ta skuffen ut, og så at det begynner å danne seg en del is inni der, så må få tinet den av om ikke lenge. Må få spist fryseren litt tommere denne uken. Jeg sto i mot lenge ang. den airfryeren, men da den kom i hus (knallbillig tilbud på nett en sen natt) oppdaget jeg at jeg ikke hadde plass til den noe sted. Kan ikke bruke forlengerledning på sånne og ledningen på den var ufattelig kort, så jeg har ikke brukt den ennå. Veldig liten benkeplass her skjønner du. Det lønner seg å av-ise om sommeren når en får ekstra hjelp av varmen i rommet. Jeg gjorde det på mitt fryseskap i fjor og det var jammen på tide. Øverste stuffen hadde iset fast med innhold i. *ja, skamme seg veldig gjør Hoppen* Ting i huset bør gjøres oftere og skikkelig først som sist og lykke til med den jobben.
Sola de Skrevet 20 timer siden Forfatter #8973 Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Jeg sto i mot lenge ang. den airfryeren, men da den kom i hus (knallbillig tilbud på nett en sen natt) oppdaget jeg at jeg ikke hadde plass til den noe sted. Kan ikke bruke forlengerledning på sånne og ledningen på den var ufattelig kort, så jeg har ikke brukt den ennå. Veldig liten benkeplass her skjønner du. Det lønner seg å av-ise om sommeren når en får ekstra hjelp av varmen i rommet. Jeg gjorde det på mitt fryseskap i fjor og det var jammen på tide. Øverste stuffen hadde iset fast med innhold i. *ja, skamme seg veldig gjør Hoppen* Ting i huset bør gjøres oftere og skikkelig først som sist og lykke til med den jobben. Da kan ikke jeg heller ha en sånn. Ville nok hatt den under kjøkkenvifte stående, når jeg hadde den i bruk pga brannalarmen på kjøkkenet er supersensitiv og for å ha en sånn der, måtte jeg ha brukt skjøteledning. Jeg har ikke aviset den siden jeg flyttet. Tok den for meg da, men er jo 17 måneder siden
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #8974 Skrevet 18 timer siden Da vet du hva du må gjøre snart. Blir veldig bra når du først er ferdig.
Sola de Skrevet 16 timer siden Forfatter #8975 Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Da vet du hva du må gjøre snart. Blir veldig bra når du først er ferdig. Først må den tømmes for mat. Hvilket blir en del av denne ukes prosjekt. Middag fra fryseren hele uken. 1
Sola de Skrevet 13 timer siden Forfatter #8976 Skrevet 13 timer siden Når man endevender ens kommoder for å lete etter bukser og ikke skjønner hvor de er. Tømte skittentøyskurven. I en pose nederst lå dem Jeg bruker poser, som mål for hvor mye det er plass til i vaskemaskinen og tydeligvis har de ikke blitt vasket. Jeg har hvertfall i to uker nå trodd at det var ullvask i den posen Posen med egentlige ullvasken lå oppå kommoden ved siden av skittentøyskurven Blir ikke ullvask I dag heller. Tørkestativene er fulle. Får samle opp alt av luer, votter, hansker, skjerf og ullsokker og vaske dem etter 17 mai. Må få bestilt flere av de der "krympe"-posene man suger lufta ut av. Brukte slike på noen dyner og digger de. Tar jo ikke noe, som helst plass nesten vakuumpakket
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #8977 Skrevet 12 timer siden Jeg har noen jeg også, men har lest at det kan gjøre noe med innholdet å ligge sønderknust i mange mnd av gangen.
Sola de Skrevet 10 timer siden Forfatter #8978 Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har noen jeg også, men har lest at det kan gjøre noe med innholdet å ligge sønderknust i mange mnd av gangen. Jeg hadde vårjakkene mine pakket inn sånn fra i høst frem til nylig og de var helt ok.
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #8979 Skrevet 10 timer siden Ok. Sola har talt, så da tror jeg heller på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå