Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #9201 Skrevet 22 timer siden Jeg misunner deg regnet og ønsker god bedring med regntøyet.
Sola de Skrevet 20 timer siden Forfatter #9202 Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg misunner deg regnet og ønsker god bedring med regntøyet. Ble regnkåpen. Det regnet litt for mye. paraplyen min ble vrengt og gikk i oppløsning, så gikk innom en butikk og kjøpte en ny fancy en. Hadde tenkt å kjøpe den forrige uke, men var pent vær da, så gadd ikke bære den med meg da. Spiste lunsj på restaurant og shoppet litt. Fant noen fine øredobber. Mens vi ventet på bussen, så åpnet himmelen seg om mulig enda mer, så var rimelig våt da vi kom hit. Håret mitt har krøllet seg helt i regnet Må få tak i noe bedre regntøy.
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #9203 Skrevet 19 timer siden (endret) Å som jeg misunner deg det været der! Endret 19 timer siden av Hoppetaujenta
Sola de Skrevet 15 timer siden Forfatter #9204 Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Å som jeg misunner deg det været der! Du kan få det Har regnet non stop i to dager nå.
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #9205 Skrevet 15 timer siden Jatakk, jeg kommer med brannbiler og tyve elefanter og vi skal slurpe det med oss! TAKK! 1
Sola de Skrevet 3 timer siden Forfatter #9206 Skrevet 3 timer siden God morgen Så ut vindu. Det regner fremdeles. Hva er vel mer logisk enn å kle på seg hvitblomstrete kjole Kjøpte til 17 mai en hvit kjole med blå og rosa blomster på. Fant jo en hel haug med kjoler, som hadde vært nedpakket da, så hadde heller på meg en annen kjole til 17 mai. Denne her jeg nå har på meg, burde jeg bestilt i en størrelse mindre, men den får våge seg. Skal sette et sting i den, så den ikke blir for nedringet. I håret har jeg satt et stort rosa strikk rundt hestehalen min. Om jeg skal la været diktere hva jeg kler på meg, så får jeg aldri brukt sommerklærne mine. I dag reiser feriebesøket hjem Synes det er så kjekt med besøk Skulle bodd nærmere. Bor så langt fra alt og alle jeg bryr meg om. 1
Sola de Skrevet 1 time siden Forfatter #9208 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nyte det så lenge det varer. Synes store deler av sommeren har regnet vekk. Det var noen varme dager forrige uke, men var nordavind så var levelig å være ute.
Sola de Skrevet 1 time siden Forfatter #9209 Skrevet 1 time siden Har lagt i sammen klær, som hang til tørk. Skiftet på senga og skal rydde litt nå før siste innspurt fra familien. De skulle bodd nærmere. 1
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #9210 Skrevet 1 time siden (endret) Så forskjellig kan vi altså få det i landet. Hos meg er plenene gule og jeg tenker at bladene kommer til å falle og bli gule tidlig her hos meg. Det har plutselig blitt meldt om at vi skal få litt regn noen få ganger og det har blitt et eggeglass fuktighet. Ikke mere og det monner ikke. Endret 1 time siden av Hoppetaujenta
Sola de Skrevet 55 minutter siden Forfatter #9211 Skrevet 55 minutter siden Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Så forskjellig kan vi altså få det i landet. Hos meg er plenene gule og jeg tenker at bladene kommer til å falle og bli gule tidlig her hos meg. Det har plutselig blitt meldt om at vi skal få litt regn noen få ganger og det har blitt et eggeglass fuktighet. Ikke mere og det monner ikke. Ja. Utenfor hos meg er enkelte trær blitt gule i bladene pga for mye nedbør. Håper dere får nedbør snart der du bor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå