Gå til innhold

Solas grublerier3.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Hurra...det gleder meg å høre...og fant du ut av kjeksen å ha i? 

Nei. Jeg kjøpte både den der Bischoff eller hva den heter og Marie. Tror jeg foretrekker gode gamle Per jeg. Skulle ønsket den fortsatt var å få tak i. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at sånne skiver kan puttes i sånn toastemaskin? :klo: Har du sånne maskiner i ditt hjem? 
Eller et vaffeljern kanskje. Mat må`n ha. Har ikke spist jeg heller ennå. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden):

Har hørt at sånne skiver kan puttes i sånn toastemaskin? :klo: Har du sånne maskiner i ditt hjem? 
Eller et vaffeljern kanskje. Mat må`n ha. Har ikke spist jeg heller ennå. 

har vaffeljern hvertfall. Har ikke brukt det enda. oppdaget de solgte ferdige vafler i butikken, så kjappere å varme dem enn å lage røra og alt selv. Latskap lenge leve :ninja:

Skrevet

Joo, jeg kjenner til det, men så får du tinet brødskiver kjapt mener jeg. :fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Joo, jeg kjenner til det, men så får du tinet brødskiver kjapt mener jeg. :fnise: 

Brødskivene. Det tenkte ikke jeg på. 

Skrevet

Jeg har den dagen i dag. Fikk først halve kjøleskapets innhold utover gulvet, når jeg skulle legge inn mat i morges.  Deretter rev jeg overende viften, så den fløy i gulvet. Jeg skulle jeg sette en mugge vann på spisebordet. Hånda ga etter og splæsj vann over hele bordet. Så skulle jeg ha pepper på poteten min. Åpnet feil ende og halve glasset utover middagen min. Bare venter på fortsettelsen :dåne: 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...