Sola de Skrevet 21. august Forfatter #9361 Skrevet 21. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hurra...det gleder meg å høre...og fant du ut av kjeksen å ha i? Nei. Jeg kjøpte både den der Bischoff eller hva den heter og Marie. Tror jeg foretrekker gode gamle Per jeg. Skulle ønsket den fortsatt var å få tak i. 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #9362 Skrevet 21. august Har hørt at sånne skiver kan puttes i sånn toastemaskin? Har du sånne maskiner i ditt hjem? Eller et vaffeljern kanskje. Mat må`n ha. Har ikke spist jeg heller ennå.
Sola de Skrevet 21. august Forfatter #9363 Skrevet 21. august Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Har hørt at sånne skiver kan puttes i sånn toastemaskin? Har du sånne maskiner i ditt hjem? Eller et vaffeljern kanskje. Mat må`n ha. Har ikke spist jeg heller ennå. har vaffeljern hvertfall. Har ikke brukt det enda. oppdaget de solgte ferdige vafler i butikken, så kjappere å varme dem enn å lage røra og alt selv. Latskap lenge leve
Hoppetaujenta Skrevet 21. august #9364 Skrevet 21. august Joo, jeg kjenner til det, men så får du tinet brødskiver kjapt mener jeg.
Sola de Skrevet 21. august Forfatter #9365 Skrevet 21. august Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Joo, jeg kjenner til det, men så får du tinet brødskiver kjapt mener jeg. Brødskivene. Det tenkte ikke jeg på.
Sola de Skrevet 21. august Forfatter #9366 Skrevet 21. august Jeg har den dagen i dag. Fikk først halve kjøleskapets innhold utover gulvet, når jeg skulle legge inn mat i morges. Deretter rev jeg overende viften, så den fløy i gulvet. Jeg skulle jeg sette en mugge vann på spisebordet. Hånda ga etter og splæsj vann over hele bordet. Så skulle jeg ha pepper på poteten min. Åpnet feil ende og halve glasset utover middagen min. Bare venter på fortsettelsen 1
Sola de Skrevet 22. august Forfatter #9367 Skrevet 22. august Har vært og hentet pakker. Vinterjakken satt som et skudd. Kunne ikke hatt den noe større. Blir fin når kuldegradene kommer. Kjøpte også noen overdeler og bukser. Har ikke prøvd disse enda, men de så ålreit ut. Dette sammen med det jeg kjøpte av høst og vinterklær i fjor, burde holde for denne høst og vinteren 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. august #9368 Skrevet 22. august Hurra for Solas heldighet med sine kjøp. Håper at alt blir godt å ha på etter hvert.
Sola de Skrevet 22. august Forfatter #9369 Skrevet 22. august Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Hurra for Solas heldighet med sine kjøp. Håper at alt blir godt å ha på etter hvert. Satser på det. Jakken virket veldig god 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. august #9370 Skrevet 22. august Det er jo noe å glede seg over. Vi tar med alle gode nyheter som vi kan få!
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #9371 Skrevet 23. august God morgen Tar meg en rolig dag. Er veldig lett for at man skal bare ditt og datt og plutselig er halve dagen gått. Har kledd meg med vilje slik at jeg ikke får tanker om å gå ut. Er bare litt kaldt bare Kjenner jeg blir rastløs, men får så bare være. Har plassert meg selv i lenestolen min, med musikk i ørene, pc på fanget og tv på. Får tvinge meg til å ikke gjøre noe, de neste timene 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #9372 Skrevet 23. august Wow, det høres veldig enkelt ut syns jeg...for jeg hadde trengt det samme. God hvile til deg og ro i kropp og sinn på en søndag.
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #9373 Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Wow, det høres veldig enkelt ut syns jeg...for jeg hadde trengt det samme. God hvile til deg og ro i kropp og sinn på en søndag. Takk. Blir en travel uke, så greit med litt hvile. Travelt hos deg i dag?
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #9374 Skrevet 23. august Nei, jeg leviterer fra rom til rom og tenker på frokost ennå.
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #9375 Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nei, jeg leviterer fra rom til rom og tenker på frokost ennå. Ble rundstykke med kremgo- mandarin og ananas og taffelost på her til frokost i dag. Bestemor lager fårikål til middag i dag Skulle likt å satt meg på sopelimen og flydd bort dit på middag 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #9376 Skrevet 23. august Det skjønner jeg godt. Synd at det er for langt unna for dere.
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #9377 Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Det skjønner jeg godt. Synd at det er for langt unna for dere. Hun bor på andre siden av landet, så alt for langt unna dessverre. 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #9378 Skrevet 23. august Det var dumt. Den gode maten til mor skulle alltid være rett rundt hjørnet.
Sola de Skrevet 23. august Forfatter #9379 Skrevet 23. august Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): Det var dumt. Den gode maten til mor skulle alltid være rett rundt hjørnet. Ja. De bodde i huset ved siden av oss da jeg var barn. 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. august #9380 Skrevet 23. august Høres fint ut det om stemningen ellers var god. Det rare er at de fleste husker mammas mat som den aller beste i nesten hele verden. I alle fall når en var barn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå