Gå til innhold

Hvem tror du Ingeborg velger?  

59 stemmer

1. 1. Hvem tror du Ingeborg velger?

• Bjørnar
      3
    • Johan
      42
    • Tommy
      14

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nei det kan du si. Moelv har ett ålreit spisested, men det er i hvertfall ikke kinarestauranten ;)

Endret av Eføy
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lars Jacop og Mari har visstnok blitt oppservert sammen på Dovre, stedet hun kommer fra.

Det stemmer det, og ikke bare nå, men i sommer før innspillingen å.Dumt at ikke alle stiller med samme utgangspukt egentlig da.Mari er en lykkejeger hun.... mer sier jeg ikke. Kan jo hende at det kommer til å vare med henne og Lars J... time will show.

Skrevet
Mari er en lykkejeger hun...

Akkurat det er det vel ingen tvil om.. Er du fra traktene sånn som meg ?

Skrevet

Fikk bare sett første halvpart i går.... Noen som kan oppdatere meg??? Og hvem har kysset????

Skrevet

Det var vel mer et nuss? Tror det var "traileren" for neste uke som viste kyss/nuss mellom Lars Jacob (?) og Mari...

Skrevet (endret)

"Lars Jacob hadde sex med en av frierne", står det på hele forsida av Se og Hør. Kjøpte det ikke, da, så jeg kan ikke si noe mer...

Endret av Pet
Skrevet
"Lars Jacob hadde sex med en av frierne", står det på hele forsida av Se og Hør. Kjøpte det ikke, da, så jeg kan ikke si noe mer...

Noen som har lest det og kan fortelle hva det sto?

Skrevet
Noen som har lest det og kan fortelle hva det sto?

Jeg tvang mamma til å kjøpe det :rodme:

Han snakke mye svada, så ble han spurt om han hadde hatt sex med en av frierne (etter at han hadde sagt at erotikk var viktig + at sexen må fungere i et forhold). Dette ønsket han verken å avkrefte eller å bekrefte "med et lurt smil" eller noe i den duren. Så skrev Se og Hørs journalist at "Men Se og Hør vet at det har skjedd likevel" eller noe...

Han var intervjuet alene, så var nok kult for den jenta (les: Mari) at Se og Hør blåste opp at de har PULT over hele førstesiden... :roll: Tipper "a bessmor" er stolt nå... :overrasket:

Skrevet

Skal vedde på at de har hatt sex lenge før innspillingen startet... Flaut å få det på framsida av se og hør da.. men d er jo fakta

Skrevet
Skal vedde på at de har hatt sex lenge før innspillingen startet...  Flaut å få det på framsida av se og hør da.. men d er jo fakta

Ja, men er jo ikke alle fakta man vil ha på forsiden av Norges største sladreblad heller... ;)

Jeg foretrekker i grunn å leve i anonymitetens tegn fremfor å få smurt utover Se og Hør hvem jeg har ligget med, hvem jeg tilbringer tid med på fritiden, skjeletter i skapet etc :ler:

Skrevet
Ja, men er jo ikke alle fakta man vil ha på forsiden av Norges største sladreblad heller... ;)

Jeg foretrekker i grunn å leve i anonymitetens tegn fremfor å få smurt utover Se og Hør hvem jeg har ligget med, hvem jeg tilbringer tid med på fritiden, skjeletter i skapet etc :ler:

Absolutt! Men eg syns det er rart at Lars Jacob kunne reise på besøk til Mari før serien, at han ikkje måtte signere på noko som nekta han kontakt med deltakarane før serien.

Skrevet

Hun der Ingeborg er dritkjedelig og ler godslig hele tiden. Mer kjedelig budeie skal en lete lenge etter..

Skrevet
Hun der Ingeborg er dritkjedelig og ler godslig hele tiden. Mer kjedelig budeie skal en lete lenge etter..

Ja, hun virker veldig "satt". Er jo bare i begynnelsen av 30-åra. :overrasket:

Skrevet

Se og Hør har spurt alle de gjenværende frierne om hva de synes om bøndene, og Mona til LJ ønsket ikke å besvare spørsmålene. Det tolker jeg som at han valgte Anne :hoppe:

Skrevet
Se og Hør har spurt alle de gjenværende frierne om hva de synes om bøndene, og Mona til LJ ønsket ikke å besvare spørsmålene. Det tolker jeg som at han valgte Anne  :hoppe:

Ja, jeg så det jeg og. Kan virke som om hun er litt snurt... Men Anne virket jo ikke så hypp på reklamen for neste torsdag heller da...

Skrevet

Jeg synes det er litt merkelig at alle liker svensktoppar, er blide og godslige hele tiden, er trauste og trege.

Jeg har ikke erfaring med så enkle, overblide, joviale, godslige, Larkins-lignende folk så det er jo lærerikt.

Jeg synes omgangsformen og alt der virker så overenkelt...det ser veldig kjedelig ut og alt gjøres så omstendelig og tregt. Det er ikke rom for de helkt store tankene der ser jeg..men, men, hver sin smak.

Glad jeg ikke har bønder i familen!

-jente, 34-

Skrevet

Finnes det en side hvor det står hvor frierne kommer fra? Veldig mye artige dialekter å høre i det programmet!

Skrevet
Jeg synes det er litt merkelig at alle liker svensktoppar, er blide og godslige hele tiden, er trauste og trege.

Jeg har ikke erfaring med så enkle, overblide, joviale, godslige, Larkins-lignende folk så det er jo lærerikt.

Jeg synes omgangsformen og alt der virker så overenkelt...det ser veldig kjedelig ut og alt gjøres så omstendelig og tregt. Det er ikke rom for de helkt store tankene der ser jeg..men, men, hver sin smak.

Glad jeg ikke har bønder i familen!

-jente, 34-

Jada, og at fire bønder på eit typisk familieprogram er godslige fortel jo mykje om alle bønder i heile Noreg. :roll: Og alle muslimar er terroristar... :ironi:

Skrevet
Se og Hør har spurt alle de gjenværende frierne om hva de synes om bøndene, og Mona til LJ ønsket ikke å besvare spørsmålene. Det tolker jeg som at han valgte Anne  :hoppe:

Jeg skjønner ikke at frierne tør å utlevere seg sånn på tv. Sånn som Mona, hun sa jo blandt annet "Vi driver jo og flørter litt da, tar på hverandre og sånn, det føles veldig rett". Driter seg jo litt ut... for det er tydeligvis bare for henne det føles så rett for da, hvis han ikke velger henne.

Men det er jo interessant tv for oss :ler:

Skrevet

Ho dreit seg ut den mørke feite dama som sa til han bonden fra indre enfold (Rakkestad?) følgende "Du, je trur je har angst for å møte venna dine. Du veit, æ vil berre vere ærlig med dæ, så får æ hæller ta ein akevitt før æ treff døm".

Hallo?! Det å lage kaffe og lage stygge kaker er liksom det ultimate..

Og vennene kom i stuen til bonden, og fremførte enkle, overbondske svensktopp-aktige "sketcher".

Drit-harry!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...