Gå til innhold

Bonderomantikk-tråden!


Gjest gjest1

Hvem tror du Ingeborg velger?  

59 stemmer

  1. 1. Hvem tror du Ingeborg velger?

    • Bjørnar
      3
    • Johan
      42
    • Tommy
      14


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HVA i all verden er det hun andre hos Tollef, Aud er det vel, hva er det hun driver å driter seg ut med på det reklameklippet?

Ble nesten flau, hun drar opp skjørtet. Skikkelig morsomt... Spørs om hun skrårer på det.

Mulig det er Joran, men...

Den av "de to" som gjør det har kledd seg ut for å underholde i bursdagsselskapet for Tollef.

Kanskje hun skårer bra på det, for Tollef driver jo også med amatør-teater!

Åhh... liker denne serien... :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var Joran ja, så en annen versjon av reklamen nå, og der satt jo Aud og hylte-lo i en stol.

Gleder meg masse masse til episoden i kveld!!

Vet dere om det er "finale" neste torsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig klippet de middagsforberedelsene hos Lars Jakob; først har Mari på seg en pyntetopp. Så, når de bretter duken har hun på seg en t-skjorte det står "Loveli" på - så klippes det tilbake til den pyntetoppen igjen :roll:

Stakkar Lars Julius da - han er nok mest keen på Anne, men hun er ikke keen på han :ler:

Hos Tollef blir jeg mer og mer usikker, men jeg holder vel en knapp på Joran trir jeg - at det bare er for spenningens skyld dette med Aud...

Hun Ingeborg er jo fortsatt rar, synes jeg...

Tror på Johan gitt - men stakkaren hadde ikke fått noen ny sjanse hos meg hvis han tok meg med på KINARESTAURANT på første daten!!! :overrasket: Da er nesten McDonalds bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også at Lars Julius egentlig liker Anne best. Men det virker plutselig som Lars Jacob enten tester varene a la ungkaren, eller så har han bestemt seg. Ikke overrasket over at det blir Mari i så tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

jeg vil at lars jacob skal velge agathe!! hrmpf....

og jeg vet ikke hvorfor, men blir liksom ikke helt klok på ingeborg, ho virker så spesiell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror også at Lars Julius egentlig liker Anne best. Men det virker plutselig som Lars Jacob enten tester varene a la ungkaren, eller så har han bestemt seg. Ikke overrasket over at det blir Mari i så tilfelle.

Signerer denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror på Johan gitt - men stakkaren hadde ikke fått noen ny sjanse hos meg hvis han tok meg med på KINARESTAURANT på første daten!!!  :overrasket:  Da er nesten McDonalds bedre!

De sa i programmet at de var i Lillehammer og spiste. Sannheten er at den kina"restauranten" ligger i Moelv, og har ganske dårlig rykte på seg. Har spist der, men ble aldri noe imponert over den lunka middagen derfra. Dukene er fulle av matflekker osv.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem drar til Moelv for å spise når Lillehammer ligger i nærheten med masse bra spisesteder! Men han er vel ikke så kjent vel i distriktet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...