Gå til innhold

Bonderomantikk-tråden!


Gjest gjest1

Hvem tror du Ingeborg velger?  

59 stemmer

  1. 1. Hvem tror du Ingeborg velger?

    • Bjørnar
      3
    • Johan
      42
    • Tommy
      14


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utover det så har jeg et forslag; at vi sender Ekstrem Oppussing til huset til Lars Jacobs far og stemor!  :overrasket:

He he, jeg har tenkt det samme. Tror det er noen år siden det har blit gjort noe der ja... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal bli spennende i morra. Har sett på traileren til episoden at Joran og Tollef får spørsmålet om de skal ha enkelt- eller dobbeltrom. Håper de velger dobbeltrom :)

Ellers ser det jo ut som Lars Julius og Mona er forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...

Morsom episode, men bortsett fra de som kjente hverandre fra før, så var det ikke så mye futt. Kanalbåtferien virket kjedelig. Syntes litt synd på Jorand, virket som hun ble litt lei seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest får fnatt

Ærlig talt, Tollef har ikke mye takt og tone. Synes han virker nokså tafatt. Ikke så rart at han aldri har hatt noe seriøst forhold til ei dame tidligere..

Ble litt pinlig å se på når Mona lente seg mot Lars Julis for å få et kyss. Det var så tydelig at han egentlig ikke hadde lyst.. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han virka ikkje so forelska da.. trur han egentlig ville ha ho so reiste frivillig..

synd.. for dei kunna no vore kjempesøte da..

Stakkar Joran.. trur Tollef berre ville ha masse damer.. rett og slett!

Nesten så eg syns mari og lars e søøøøte.. lika ho bedre no enn eg gjor til å begynne med.. virka som om det kun e dei so kjem til å holde ilag.. (for en periode ivertfall)

Endret av Robinie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjedde?

Kort fortalt.

Mari og Lars var på slotsferie i sør sverige. De delte rom, kysset, flørtet og koset seg. Blir sikekkert gift en dag de ;)

Mona og han andre Lars var på kanal-båt-ferie i Sverige. Litt sånn pensjonist-tur egentlig..... Hun flørtetog tafset litt på han, men det virket ikke som om han var spesielt interesert. Tror han er mer på venne-stadiet. Utrolig pinlig når hun kysset han og han bare var sånn mindre interessert....

Ingeborg og Johan var på Svalbard. Gikk rundt ute med masse vinterklær og hutret. Og sa hele veien at vi har en virkelig fin tone altså! Men ikke noe flørting what so ever, og dessuten var de ikke filmet innendørs i det hele tatt. Var ikke noe spørsmål om de skulle dele rom likson....

Tollef og Joran var i Dublin.....må ta den senere har ikke tid nå..... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessuten var de ikke filmet innendørs i det hele tatt. Var ikke noe spørsmål om de skulle dele rom likson....

Ja, var ikke det litt rart? Ingen måltider eller noe.

Synes forøvrig Svalbardferien virket døll, og jeg har vært der selv og elsker stedet og alt det har å by på av aktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

virka hvertfall som tollef ikke er forelska, eller han sa jo det rett ut egentlig. at han følte ikke det var noe sånn på den måten.. tror hun ble ganske lei seg..ellers fikk jeg ikke sett noe mer!!! eneste jeg fikk sett av hele episoden det, når kommer reprisen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tollef fikk kalde føtter og er ikke interessert i Joran.

Hun virket skuffet.

Nå husker jeg ikke hvem som var Jacob 1 eller 2,-

men han med pistrete hår er ikke interessert i sitt reisefølge.

Hun er forelska og gjør sånne kjærestegreier. Han smiler stivt

og ønsker at han var et annet sted. Tror han ville hatt henne

som hoppet av før finalen.

Ingeborg er ei hard nøtt. Arbeidsleir er en veldig passende beskrivelse.

Håper at Johan finner seg en annen dame heller. Hun er for streng.

Og disse turtelduene, pistolskytteren og Mari, ser ut til å ville bedekke

hverandre i enhver scene vi har sett til nå. Blir litt mye kliss-klass

som jeg egentlig ikke ønsker å se.

Og Mari; skulle hun bli politi, sa noen ???

Hun klarer jo ikke å anholde en meitemakk en gang.

Nei, en underlig affære har det blitt.

Tollef er ikke søt i det hele tatt. Typisk gammel ungkar,

som legger seg i selen for å virke som om han har draget.

Når dama er vel i havn kommer han til å bli liggende på sofaen sin...

Huff og huff...

Jeg ønsker alle lykke til.

Endret av Elmaand
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt rart at Mona (ho til Lars Julius) ikkje har stilt seg spørsmålet om han faktisk er interessert i ho. Virkar som ho trur at sidan ho "vant" så er det einsbetydande med at han vil ha ho. Det var sånn at "endeleg forsvant konkurrenten, då er han MIN!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...