Gå til innhold

Hvem tror du Ingeborg velger?  

59 stemmer

1. 1. Hvem tror du Ingeborg velger?

• Bjørnar
      3
    • Johan
      42
    • Tommy
      14

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det siste programmet nå på torsdag?

Det der de forteller hvordan det har gått "etterpå"?

Av beskrivelsene her virker det jo som han Tollef er litt slik som han ene bonden i fjor. Han som endte opp med hun dyrlegen som framsto som så sympatisk (hun gjorde altså), også bare balla det seg når de var på tur..

Men var de ikke på mye mer eksotiske reisemål i fjor?

Skrevet
Men var de ikke på mye mer eksotiske reisemål i fjor?

Jo, noen var i Lisboa og noen i Roma, ihvertfall.
Skrevet

Både båttur på Göta Kanal og Slottsferie i sverige er sikkert fine ferier, men... virket veldig kjedelige, passer vel bedre for folk som Tollef og Joran enn de to yngste parene.

Skrevet

Hva var det som sto i den siste Se & Hør weekend-utgaven? Var det blitt noe mellom Lars Julius og Mona likevel eller? I det siste programmet virket det jo ikke som om det ble noe særlig ut av det forholdet, men så så jeg den Se & Hør-forsida på butikken idag...

Skrevet

noen trenger vel mer tid på seg, uten kamera i trynet hele tiden.

tror de har godt av å få litt tid alene sammen, og slippe stresset med valg og reise og intervjuer osv osv osv.

da tror jeg det kan blir fler par.

er nysgjerrig på de andre som ikke ble med i hoveddelen, tror det er flere der som får napp, b.la han som bor på "setra" og var veldig svaksynt.

Skrevet

Det blir ingenting med Tollef og Joran.

Er ikke sikker på Ingeborg og Johan.

Men de 2 yngste parene så tror jeg at det blir noe.

Blir spennende å se siste program til torsdag.

Skrevet

Har mine tvil når det gjelder Lars Julius og Mona.....

Skrevet

Det kommer en episode til hvor de forteller åssen det har gått, men når har jeg ikke funnet ut. Håper på torsdag!

Skrevet
Hva var det som sto i den siste Se & Hør weekend-utgaven? Var det blitt noe mellom Lars Julius og Mona likevel eller? I det siste programmet virket det jo ikke som om det ble noe særlig ut av det forholdet, men så så jeg den Se & Hør-forsida på butikken idag...

Er det ikke noen som har sjekka ut dette da?? blir så nysgjerrig!!

Skrevet

Se&Hør er bare lureri. Det sto ikke noe mer enn det vi allerede har sett. Siden det er en episode til, vil ikke LJ avsløre om det har skjedd noe mer.

Ved spørsmålet om det skjedde noe i den sengen, svarer han mange vil nok tro det, men det vil jeg ikke svare på.

Han har møtt mange søte jenter, har bestandig hatt Mona som den største favoritten, foreldrene hans liker henne men vil ikke legge seg opp i valget og støtter ham uansett. Avslutter med og si at Mona er en veldig flott jente, men vi får vente til torsdag med og se hva som skjer.

Skrevet

Tror det siste programmet kommer på Torsdag, ja...

Vet ikke helt når. Kanskje rundt åtte, som de pleide å bli sendt på.

...hvis det ikke kommer mere sport som skal ha "prime time", da... :(

Skrevet
Tror det siste programmet kommer på Torsdag, ja...

Torsdag 22. des. kl 2000 kommer det... ;)

Skrevet

Leste et sted at det skulle sendes noen klipp fra Wenche og Tor Evens bryllup (de som var med i fjor). Har ikke fulgt så godt med, så jeg lurer på om dette har blitt vist på TV?

Skrevet

I et Se&Hør for noen uker siden var de to siste frierne hos alle fire bøndene intervjuet om 5-6 spørsmål, bl.a hvordan deres bonde ville bli som far, personlige kvaliteter etc. etc. Dette var mens det fortsatt var igjen to friere hos hver bonde, og alle fikk de samme spørsmålene. Mona hadde ikke ønsket å svare på noen av spørsmålene, og derfor tipper jeg at det ikke ble noe mer mellom dem. Synes også at LJ så rimelig ukonfortabel ut under et av intervjuene med ham, når han ble spurt om sluttresultatet.

Spørsmålene ble stillet etter at programmet var ferdig innspilt, så da virker det ikke på meg som om Mona kunne ha så mange positive vibber.

Skrevet

leste akkurat at ingeborg sin kjæreste/x kjæreste var homofil..trodde det var johan med det en gang. hahhahh.. :ler:

Skrevet

Hvor leste du det da? en smule nysgjerrig. Tror nok ikke det blirnoe mellom henne og Johan...synes hun valgte ut feil gutter jeg da. Ingen passet jo særlig godt sammen med henne (av de som ble med på gården)

Skrevet

Det står på forsiden av Se og Hør i dag. Står om det på www.side2.no også og det viste seg at en hun var sammen med før plutselig fant ut at han var homofil. Hadde ikke noe med Johan å gjøre selv om det er det første alle tenker når de leser en slik overskrift. :ler:

Skrevet

Typisk Se&hør... trodde også det var Johan med en gang, stakkars han forresten, blir kanskje verre å dra damer hvis han får homserykter på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...