Gå til innhold

Bonderomantikk-tråden!


Gjest gjest1

Hvem tror du Ingeborg velger?  

59 stemmer

  1. 1. Hvem tror du Ingeborg velger?

    • Bjørnar
      3
    • Johan
      42
    • Tommy
      14


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Det var jeg som skrev innlegget som ble slettet. Det var kanskje litt dumt av meg å legge ut "rykter", men siden opphavsmannen er en god venn av meg, så ser jeg på det som blanke fakta og ikke rykter.

Det at jeg ikke liker Mari så godt heller gjorde at det gikk en faen i meg. Men... Dette skal ikke gjenta seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det var jeg som skrev innlegget som ble slettet. Det var kanskje litt dumt av meg å legge ut "rykter", men siden opphavsmannen er en god venn av meg, så ser jeg på det som blanke fakta og ikke rykter.

Det at jeg ikke liker Mari så godt heller gjorde at det gikk en faen i meg. Men... Dette skal ikke gjenta seg  :)

Syns det var dumt at det ikke kom på trykk jeg... Jeg er helt enig med deg at fakta er fakta.. Tror ikke det er mange som har så veldig mye til overs for henne bare så det er sagt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Stikker man seg fram og er frivillig med i et sosialt program på TV er det klart de må regne med ukeblad-oppslag! Noe annet ville være hel-naivt.

Helt enig med deg der.. Sånn er media.

Endret av Newt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var dumt at det ikke kom på trykk jeg...  Jeg er helt enig med deg at fakta er fakta..  Tror ikke det er mange som har så veldig mye til overs for henne bare så det er sagt!!

Vel, jeg har også "blanke fakta" om en halvkjent person jeg har vært involvert med en gang i tida. Det er likevel ikke greit at jeg bretter ut hva jeg måtte føle for å si om denne personen, sant eller ei. Tross alt bør den som er i media få ha en viss kontroll med hva som blir skrevet om en. Har man opplysninger som tyder på at personen har jukset seg til rollen sin e.l bør man sende et brev til produsentene av programmet, IKKE oute det her og der. Anonyme innlegg (enten man er registrert eller ei) er dessuten ikke spesielt etterrettelige - og man kan ha mange snåle grunner for å mislike personen en prøver å sverte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er 2 episoder igjen.

Sjekket tv-programmet.

Men jeg lurer på når det fra bryllupet til Wenche og Thor-Even blir vist? Har jeg kanskje ikke fått det med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var bilder i Se og Hør fra bryllupet og Kathrine Moholt var der med tv2. Tv2 hadde forøvring regien for å si det sånn, Wenche måtte ankomme kirken 3 ganger før tv2 var fornøyd med opptakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor langt foran oss de ligger, det er jo veldig sommerlig fortsatt på opptakene, så de må jo være ferdig for lenge siden.

Programmet vi såg sist (24. nov.) ble tatt opp 13. september (Tollefs bursdag), så de ligger nok vel to mnd. foran oss.

Vi får vel se fra turene deres litt før jul, tenker jeg (tror de skulle på tur i beg. av oktober).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes synd på den der Tollef. Han har aldri hatt fast følge eller bodd i lag med noen..også må han velge mellom to burugler.

Det må da være harde kår i Rakkestad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da ble det Mona hos Lars Julius da, men hadde jeg vært henne hadde syntes det var litt.. pinlig kanskje? Han velger jo ikke henne da, han har jo ikke noe valg.

Nå tror jeg veldig at det blir Johan hos Ingeborg.

Også liker jeg Joran bedre enn Aud, jeg synes Aud virker koselig, men litt tilgjort på en måte. Men vanskelig å se på Tollef hvem han velger. Ikke at han har noe problem med å dra damer, så jeg på forsida på Vg i dag.

Hos Lars Jacob er det vrient å spå synes jeg. Synes det der med "hvis du føler det samme som meg kan du få lov til å kysse meg" greia var litt fjortis jeg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ang. Morten som var ute etter Ingeborg men som ble sendt ut ganske tidlig:

Deler slettet. I følge KGs regler er det ikke lov å poste;

Personangrep/persondebatter

Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.

Mie (mod)

Endret av Mie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig Lars Julius hadde mest lyst på Anne, han hadde nok valgt henne hvis hun hadde blitt. Synes Mona virker litt rar....

Synes veldig det ligger i kortene at Lars Jacob velger Mari....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror også at lars jakob velger mari. hadd anne guri som favoritt, men det er jo hans sitt valg.

tror også at ingeborg velger johan.

hos lars julius så tror jeg det hadde vært mona som ville blitt valgt uansett. men det var jo godt anne sa i fra. siden hun ikke hadde følelser for han.

tror tollef velger joran. men er ikke helt sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...