Gå til innhold

Hvem tror du Ingeborg velger?  

59 stemmer

1. 1. Hvem tror du Ingeborg velger?

• Bjørnar
      3
    • Johan
      42
    • Tommy
      14

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lagt to og to sammen fra ulike intervjuer og kan si at jeg med 99,9% sikkerhet vet at Mari blir valgt..... men så er det alltid den 0,1% da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge den linken som er tidligere i tråden her, til et intervju med Mari, sier hun jo at Se & Hør skulle spurt henne før de satte på trykk at LJ hadde hatt sex med en av frierne. Hvis ikke hun røper seg her så vet ikke jeg....

Skrevet
Ja, da ble det Mona hos Lars Julius da, men hadde jeg vært henne hadde syntes det var litt.. pinlig kanskje? Han velger jo ikke henne da, han har jo ikke noe valg.

Nå tror jeg veldig at det blir Johan hos Ingeborg.

Også liker jeg Joran bedre enn Aud, jeg synes Aud virker koselig, men litt tilgjort på en måte. Men vanskelig å se på Tollef hvem han velger. Ikke at han har noe problem med å dra damer, så jeg på forsida på Vg i dag.

Hos Lars Jacob er det vrient å spå synes jeg. Synes det der med "hvis du føler det samme som meg kan du få lov til å kysse meg" greia var litt fjortis jeg???

Helt enig i at det var en smule fjortis med den kyssegreia til Mari. Trodde kanskje heller ikke det var "lov" jeg...å gjøre noe med noen på tv før det blir bestemt. Er ikke det litt av spenningen da? Hva hadde skjedd hvis noen av bøndene hadde bestemt seg for frier før serien er over?

Dessuten vil jeg bare si at Tollef er så søøt :)

Skrevet
Har lagt to og to sammen fra ulike intervjuer og kan si at jeg med 99,9% sikkerhet vet at Mari blir valgt..... men så er det alltid den 0,1% da  ;)

100% enig med deg... ;)

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Hos Ingeborg vet jeg hvem som får bli.

Hos Lars Julius vet vi det.

Lars Jakob tror jeg er Mari.

Tollef blir nok / håper jeg Joran.

Skrevet

HALLO! Spoilere og spekulasjoner er herved lov!

:hoppe:

Si det a? :):):)

Skrevet
HALLO! Spoilere og spekulasjoner er herved lov!

:hoppe:

Si det a? :):):)

Etter sikre kilder vet jeg at det blir Johan!

Et godt valg!

Skrevet (endret)

Jeg så han (Johan) på toget i helgen, tenkte at "nå har han vært hos Ingeborg". Det som overrasket meg siden det er første gang jeg har sett han i virkeligheten var at han virket så liten og tynn, ikke lav liksom, men litt puslete. Ikke noe galt i det...

Kan komme av at jeg har widescreen-tv, alle ser litt bredere ut :ler:

Endret av Rosin
Gjest Trulselinemor
Skrevet
Etter sikre kilder vet jeg at det blir Johan!

Et godt valg!

:Nikke:

Skrevet
Kan komme av at jeg har widescreen-tv, alle ser litt bredere ut  :ler:

Syns det er fint å se på filmstjerner i widescreen iallfall:) Føler seg litt bedre etterpå ;)

Forresten så håper jeg også at han Tollef velger hun Joran, virker som de har litt til felles, samt at hun vierker litt "outgoing" (sagt på godt norsk), og det kan nok han ha godt av :)

Skrevet

Litt treg her....men hvem av Ingeborg sine er det som heter Johan? Han ynste? Håper det for liker han mye bedre enn han andre!

Ellers tror jeg Tollef tar hu andre (ikke Joran) fordi jeg føler at han vil ha ei som er flink på kjøkkenet og ikke er så frampå....(lett å lede og nyttig å ha i huset....) Var jeg stygg nå? :forvirret:

Skrevet

Du var ikke stygg! Gud bedre, Tolef ligger på sofaen, damene jobber på kjøkkenet.

Skrevet
Litt treg her....men hvem av Ingeborg sine er det som heter Johan? Han ynste? Håper det for liker han mye bedre enn han andre!

Ja, Johan er han yngste.

Skrevet
Du var ikke stygg! Gud bedre, Tolef ligger på sofaen, damene jobber på kjøkkenet.

Kan jo hende han har gjort noe fornuftig før og etter han ligger på sofaen da :)

Skrevet

Hos Lars Julius vet vi det.

Lars Jakob tror jeg er Mari.

Tollef blir nok / håper jeg Joran.

Hos Lars Jacob vinner Mari... !!

Skrevet

Vi vet jo nesten sikkert at det blir Mari og Johan virker det som, det er hos Tollef det er spennende da! Ingen som har hørt noe sladder om det??

Skrevet
Kan jo hende han har gjort noe fornuftig før og etter han ligger på sofaen da :)

Jeg er enig med hun som synes Tollef ligger litt for mye på sofaen: "jeg har sett en god side ved Aud(heter hun det?), hun er en veldig go vertinne"....Gud bedre!!!

Skrevet

Litt kjedelig når de fleste frierne har ganske opplagte valg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...