Gå til innhold

Hvem tror du Ingeborg velger?  

59 stemmer

1. 1. Hvem tror du Ingeborg velger?

• Bjørnar
      3
    • Johan
      42
    • Tommy
      14

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ho dreit seg ut den mørke feite dama som sa til han bonden fra indre enfold (Rakkestad?) følgende "Du, je trur je har angst for å møte venna dine. Du veit, æ vil berre vere ærlig med dæ, så får æ hæller ta ein akevitt før æ treff døm".

Hallo?! Det å lage kaffe og lage stygge kaker er liksom det ultimate..

Og vennene kom i stuen til bonden, og fremførte enkle, overbondske svensktopp-aktige "sketcher".

Drit-harry!!!!

:hoho: Hvilke "sketcher" da? Det var hun andre frieren som kledte seg ut, hvis det er det du mener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isåfall så jeg feil...da var det den andre frieren som skremte meg.

For et valg bonden må ta...kan ikke være enkelt. Tror vennene hans bare var høflige da de sa han hadde funnet seg "to kjekke jenter" (de mente nok damer).

Skrevet

Hun Mari syns jeg virker litt "slow" jeg da...prater veldig seint og sier ikke så mye vettugt...og veldig fjollete og innbilsk. Hun sa jo allerede fra starten av at "kanskje det blir oss to tilslutt"... Litt gira da kan du si.... Blir flau av henne jeg...

:kvalm:

Skrevet
Ho dreit seg ut den mørke feite dama som sa til han bonden fra indre enfold (Rakkestad?) følgende "Du, je trur je har angst for å møte venna dine. Du veit, æ vil berre vere ærlig med dæ, så får æ hæller ta ein akevitt før æ treff døm".

Hallo?! Det å lage kaffe og lage stygge kaker er liksom det ultimate..

Og vennene kom i stuen til bonden, og fremførte enkle, overbondske svensktopp-aktige "sketcher".

Drit-harry!!!!

Det var da voldsomt da...

Skrevet

Glad jeg ikke har bønder i familen!

-jente, 34-

Tatt i betraktning de gjennomtenkte observasjonene dine, har jeg en følelse av at det er helt gjensidig.

Fru Nitha

Skrevet
Tatt i betraktning de gjennomtenkte observasjonene dine, har jeg en følelse av at det er helt gjensidig.

Fru Nitha

:ler:

Ikke vær så drit-harry da, det er så bondsk ;)

Skrevet

Jeg synes årets bønder er veldig tafatte, Tollef er jo den med mest tak i av dem. De står liksom og rødmer og mumler og sparker i grusen. De var mer livate de som var med i fjor. Nei, bønder er ikke hva de en gang var.

Skrevet

Haha, jeg leste "sparker i grisen". Rødvinsbriller på :)

Skrevet
Jeg synes det er litt merkelig at alle liker svensktoppar, er blide og godslige hele tiden, er trauste og trege.

Jeg har ikke erfaring med så enkle, overblide, joviale, godslige, Larkins-lignende folk så det er jo lærerikt.

Jeg synes omgangsformen og alt der virker så overenkelt...det ser veldig kjedelig ut og alt gjøres så omstendelig og tregt. Det er ikke rom for de helkt store tankene der ser jeg..men, men, hver sin smak.

Glad jeg ikke har bønder i familen!

-jente, 34-

Tror ikke det har noe med yrket å gjøre ;)

Skrevet
Tror ikke det har noe med yrket å gjøre  ;)

Vel, uansett grunn, det er lærerikt å studere denne omgangsformen sosiologisk.

Det er jo nesten som å se Asbjørnsen & Moe's eventyr om igjen, alle smiler jo som den 7.far i huset.

Skrevet
Jeg tvang mamma til å kjøpe det :rodme:

Han snakke mye svada, så ble han spurt om han hadde hatt sex med en av frierne (etter at han hadde sagt at erotikk var viktig + at sexen må fungere i et forhold). Dette ønsket han verken å avkrefte eller å bekrefte "med et lurt smil" eller noe i den duren. Så skrev Se og Hørs journalist at "Men Se og Hør vet at det har skjedd likevel" eller noe...

Han var intervjuet alene, så var nok kult for den jenta (les: Mari) at Se og Hør blåste opp at de har PULT over hele førstesiden... :roll: Tipper "a bessmor" er stolt nå...  :overrasket:

Det er da ikke så rart at folk på 20-30 år har sex hvis de innelder et forhold... selv om de har vært med på sjekkeprogram på tv.

Skrevet (endret)
Vel, uansett grunn, det er lærerikt å studere denne omgangsformen sosiologisk.

Det er jo nesten som å se Asbjørnsen & Moe's eventyr om igjen, alle smiler jo som den 7.far i huset.

Jeg har også sett noen programmer av denne serien og det jeg lurer på er hvor mye "ser vi" av de virkelige personene og hvor mye er laget av produsenten ved hjelp av klipping og liming av opptakene?

Denne serien har jo en helt annen profil enn andre realityserier. Folk skal liksom være rolige og trauste. Serien har en familie-profil. Men det kan jo hende at deltakerne egentlig er like gale som f.eks. de som deltar i BB? Men at produsenten velger å bruke bare de harmoniske, litt rolige klippene?

Ikke vet jeg. Det eneste jeg vet er vi aldri får se "hele mennesket" i slike serier. Produsentene lager serier som skal passe til ulike målgrupper og det tror jeg de får til uansett hvordan deltakerne opptrer.

Endret av Krølltoppen
Skrevet
Det er da ikke så rart at folk på 20-30 år har sex hvis de innelder et forhold... selv om de har vært med på sjekkeprogram på tv.

Nei, selvsagt ikke. Men jeg ville ihvertfall foretrukket at det IKKE blie smelt på forsiden av Se og Hør...

Skrevet
Nei, selvsagt ikke. Men jeg ville ihvertfall foretrukket at det IKKE blie smelt på forsiden av Se og Hør...

Veldig enig! :ler:

Skrevet

Hvorfor ikke? Stikker man seg fram og er frivillig med i et sosialt program på TV er det klart de må regne med ukeblad-oppslag! Noe annet ville være hel-naivt.

Skrevet
Hvorfor ikke? Stikker man seg fram og er frivillig med i et sosialt program på TV er det klart de må regne med ukeblad-oppslag! Noe annet ville være hel-naivt.

Jeg synes det går en grense jeg da...

nå ble jo kun han intervjuet, uten noen av damene, og han utttaler at han IKKE ønsker å verken bekrefte eller avkrefte. Da synes jeg det er i overkant drøyt av Se og Hør å skrive at "men vi veit dem har pult likevel vi"...

Han sa jo mye selv når han ikke ønsker å verken bekrefte eller avkrefte (jeg antar ihvertfall da at "jo, vi har pult, men det vil jeg ikke ha i bladet"), så synes den setningen journalisten slengte på var unødvendig.

At det ble skriverier når de hadde sex i BB-huset er noe annet, for da gjorde de det foran kameraet. Bonderomantikk handler mer om "la oss gå i fjøset og kanskje skotte litt sjenert bort på hverandre" - altså synes jeg sex-greia ble litt mye...

Men det er klart; sex selger!

Skrevet (endret)

*Dobbelt*

Endret av Frysepulver
Skrevet (endret)

Slettet

I henhold til Kvinneguidens regler om personagrep/persondebatter er det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.

Veslejenta - moderator

Endret av Veslejenta
Skrevet

Eg veit, det var berre snusk og negative rykter om ein av deltakarane. Sånne rykter som gjer at kvinner sin seksualitet alltid vil vere undertrykt... "Lett på tråden" stempelet som jenter alltid har prøvd å unngå... Du gjekk ikkje glipp av noko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...