Gå til innhold

Bonderomantikk-tråden!


Gjest gjest1

Hvem tror du Ingeborg velger?  

59 stemmer

  1. 1. Hvem tror du Ingeborg velger?

    • Bjørnar
      3
    • Johan
      42
    • Tommy
      14


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

b og n er ved siden av hverandre. Jeg måtte løpe inn på kjøkkenet og redde det som stod på ovnen

AH...sorry.... tok ikke den jeg.. men hun begynte jo å henge opp bilder og sånn Britt ja...

Men nå er jo hun borte, bra!

KJekt å følge med på denne serien, men eg døper den om til "Arbeidsleiren" tror eg. Håper det blir noe action, intriger og klining snart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER det me den singleten til Tommy????!!! Her henger vi igjen på tidlig nittitall!

GRUUUUSOMT! Og klipp deg med det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det blir litt klinings snart!

Og at hun Ingeborg slutter å være lederen for en arbeidsleir!

Endret av Rosin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem blir de siste, tror dere? Jeg går for Tommy, Joran, Mari og Anne..... tror jeg....

Jeg tipper Johan, Joran, Mari og Mona (men håper Anne). Synes for øvrig også det er veldig tam stemning i år - virker som om de ikke bruker noe særlig tid på å bli kjent med hverandre. De skal jo tross alt finne en livspartner! (Håper bare det er kameraene som viser et skjevt bilde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det blir Anne...

Ellers tror jeg det blir Joran og Johan, hos Lars Jakob er jeg mer usikker...

De er veldig fokusert på gårdsarbeidet ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også overraska over at Siv gikk ut! Synes det var synd, for hun syntes jeg virka som om en trivelig jente.

Jeg tipper det blir Joran hos Tollef, og Mari hos Lars Jacob. Håper Johan hos Ingeborg, men vet ikke. Lars Julius aner jeg faktisk ikke, trodde han kom til å velge vekk Anne i dag pga at hun var usikker. Men det er kanskje mer spennende å måtte "kjempe" litt for å få henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er eg ikkje einig i. Synst det har verka som om både Anne og Mona har hatt ei høgare stjerne hjå Lars Julius. Siv har kanskje vore livlegare enn dei to andre, men det er ikkje dermed sagt at han likte ho best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror Tommy vinner hod Ingeborg, Mona hos Lars Julius, Joran hos Tollef og helt sikkert sminketrynet Mari hos Lars Jacob. Lars Jacob var jo besøk hos Mari i to dager før innspillingen... fordi han "tilfeldigvis" reiste fordi der hun kommer fra. De var også på en tur sammen etter som jeg har hørt.Men være der i to dager da... litt urettferdig for de andre kanskje at hun har hatt mulighet til bli kjent med han på en helt annen måte..... vet ikke jeg men.. Mari er ganske så utspekulert å man kan se på henne at hun vet hun vinner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nesten sikker på at Siv skulle bli "last woman standing", jeg! Så der har nok kameraene lurt oss ja...

Jeg synes Siw var den mest livlige. De to andre er litt "kjerringer" synes jeg. Men jeg tror aldri Siw ville sett to ganger på Lars Julius i det virkelige liv, så jeg tipper hun er sjeleglad nå når hun ser det på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...