Gå til innhold

Bonderomantikk-tråden!


Gjest gjest1

Hvem tror du Ingeborg velger?  

59 stemmer

  1. 1. Hvem tror du Ingeborg velger?

    • Bjørnar
      3
    • Johan
      42
    • Tommy
      14


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synd han stemte ut Anne-Guri, hun var jo kjempesøt. Hun politistudenten er litt mye bryn og øyenskygge...

Er det Mari du mener?  :sjenert:

Anne-Guri ble stemt ut forrige gang. Hun har lite øyenskygge og ikke så store bryn

Politistudenten er der fortsatt, og hun har mye øyenskygge og øyenbryn. Hva hun heter aner jeg ikke, men hun heter ihvertfall ikke Anne-guri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns nok hun Ingeborg valgte litt rart ja når hun valgte ut frierne..Tommy virker litt rar, Bjørnar altfor ung og sjenert, men Johan er søt, kanskje litt ung han og. Jeg er og 34, og kan ikke se for meg at jeg skulle vært sammen m en på 26...

Ikke mye flørt og fart på noen av de nei, Lars(kast de stygge luene dine!) er vel den som flørter littegrann... Og Tollef er jo litt koselig, setter damene i arbeid og legger seg på sofaen og sover :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsom tråd, siden det for en gangs skyld er et program jeg følger med på!

Ingeborg virker veldig som om hun holder på å jobbintervjue folk ja, istedenfor å prøve å finne seg en kjæreste. Jeg synes også hun virker litt snerpete. Håper hun snart sender ut han Tommy, jeg skjemmes virkelig på hans vegne!!! Både pga den ultra sexy frisyren (IRONI) og for den konserten han stelte istand... hehe.. Så ut som om hun følte seg litt beklemt hun også, selv om hun sa det var koselig. Håper hun velger Johan, han virker mest normal av de som er igjen.

Lars Jacob er veldig utseendefiksert, iallfall etter det inntrykket jeg har fått på TV. Hver gang han omtaler dem så sier han at de er dritsøt eller dritpen eller noe, også "e de koselig å da".. Så det virker som han er mest opptatt av utseendet istedenfor hvordan de er som personer. Tipper han velger Agathe, men tipper på at forholdet ikke varer :ler:

Tollef er rimelig spesiell. Syntes han virka så god i starten, men han har blitt fryktelig kresen og rar synes jeg etterhvert. Hadde håpet han skulle velge Anne, syntes hun virka så snill. Britt kan han kaste på hue og ræva ut, hun er jo bare rar - dottete. Av de som er igjen håper jeg han velger Joran.

Lars Julius pisker damene rundt til jobbing - hva med litt kos? hehe.. Ser ut til at det er Mona han velger, men jeg synes det er ett eller annet ved henne, så jeg håper han velger Siv. Er henne jeg liker best.

Morsomt å se hva andre sier om folka også, særlig siden jeg kjenner til en i familien til en av dem så er det ekstra morsomt!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne-Guri ble stemt ut forrige gang. Hun har lite øyenskygge og ikke så store bryn

Politistudenten er der fortsatt, og hun har mye øyenskygge og øyenbryn. Hva hun heter aner jeg ikke, men hun heter ihvertfall ikke Anne-guri ;)

Politistudenten heter Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...