Gå til innhold

Hvem tror du Ingeborg velger?  

59 stemmer

1. 1. Hvem tror du Ingeborg velger?

• Bjørnar
      3
    • Johan
      42
    • Tommy
      14

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tror jeg har sett han tommy som vokalist i et svenskt dansband...............hi hi

nei, jeg bare tuller

De er ikke svenske, men fra Toten. Og bandet heter Nighthawks.

Skrevet
Jeg ble veldig overrasket da han eldste lot hun som brakk seg i grisehuset samt skulle dekorere hjemmet hans før hun hadde pakket ut kofferten bli???

Ja, enig! og, det var ikke akkurat noen glansbilder hun skulle henge opp heller da...ble flau på hennes vegne. :grine2:

men, skjønner jo på en måte hvorfor han stemte ut den "damen" han gjorde da?

Jeg trodde helt ærlig at hun var en mann!!!! :forvirret:

Skrevet

??? Jeg skjønner ikke hva dere har sett på som tror det??? Hun var jo så søt!

Dere er rare dere... ;)

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg TROR Ingeborg velger Tommy, basert på at hun synes han er morsom, han er overhodet ikke sjenert + at han er fra ikke så langt unna henne. Jeg HÅPER hun velger han fra nordnorge, men han blir kanskje for ung når det kommer til stykket...

Når det gjelder jentene til Lars Jakob (er det det han heter? Ble veldig usikker jeg nå...) er jeg enig at det er veldig mye øyebryn og øyesminke på hun ene, og hun lyse som har vært i militæret synes jeg virker litt fjompete (er det et ord? :ler: ) så da håper jeg vel han velger hun siste da.

Lars Julius MÅ jo bare velge hun Mona eller hva hun heter - han som han flørter mest med og er mest sammen med. Hun som hadde laget en strikkende julius til ham :) (Og han burde klippe seg, ja)

Tollef burde velge hun som plantet hjerte i hagen - det synes jeg var kjempeskjønt gjort. Ellers likte jeg hun Anne veldig godt jeg, da, men takler ikke Britt!!

Skrevet
??? Jeg skjønner ikke hva dere har sett på som tror det??? Hun var jo så søt!

Dere er rare dere... ;)

vel, var dette ironi???

enig med Miloine, det var jo ikke et snev av kvinnelighet med den dama.

joda,sikkert snill osv...men kanskje hun bør velge en kvinne isteden for en mann der hun kan være mannen i forholdet!!!!

Er også enig med lilletroll, velg hun med blomstene i hagen og fjern fjolle Britt

Skrevet

Synd han stemte ut Anne-Guri, hun var jo kjempesøt. Hun politistudenten er litt mye bryn og øyenskygge...

Er det Mari du mener? :sjenert:

Skrevet
Er det Mari du mener?  :sjenert:

ja, det var jeg som skrev det innlegget. Jeg var visst utlogget.

Skrevet
De er ikke svenske, men fra Toten. Og bandet heter Nighthawks.

Jada, jeg vet jo at han ikke er med i et svensk danseband. Men har du sett den sveisen da??? det er jo som tatt ut av dansband på danskebåten hi hi :ler:

Skrevet
Håper han velger henne ja. Litt spesiell kar han Tollef da, skikkelig gammel ungkar får man si. Ikke hatt samboer engang. Får håpe det ordner seg nå da.

Også ville jeg si at:

Lars-Julius burde klippe seg!

:)

Enig, det håret til Lars-Julius er grusomt. Ikke spesielt på han, men den sveisen på gutter generelt er skikkelig turn-off.

Når det gjelder damene til Tollef holder jeg en knapp på Joran

Gjest Catwoman
Skrevet

Tror hun velger Tommy. Syns han virker så god jeg. Han Morten likte jeg veldig godt med en gang, og det virket som om de to fikk veldig godt tone - men så var det et eller annet jeg ikke fikk tak i med han, litt dårlig magefølelse - kanskje det hun følte og, siden hun stemte han ut?

Syns også det blir litt sånn jobbintervjuaktig over måten Ingeborg tenker og blir kjent med de på. Det virker litt upersonlig, men det kan være hun bare er veldig sjenert.

Skrevet

Jeg var ikke ironisk nei, jeg mener at jeg syntes hun virket veldig bra

Skrevet

Tror Ingeborg velger Johan

- Lars Julius velger Anne

- Tollef velger Joran

og Lars Jakob .... hmmm... Agnete...? (Er det hun heter vel - hun mørke?)

Skrevet

Tommy var ikke så ille til å synge som jeg fryktet da, men han burde absolutt klippe seg han også, og droppe å gå med singlet.

Jeg tror Ingeborg sender hjem Bjørnar i neste program, det hadde jeg gjort også hvis jeg var henne. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er med ham, men det er noe som skrurrer.

Jeg tror at Lars Jacob velger hun med med så mye øyenskygge.

Jeg tror at Lars Julius velger Mona. Liker ikke henne jeg egentlig, synes mye bedre om begge de to andre.

Skrevet

Ingen. Utstemming er neste uke. Trodde det var denne uka jeg også, men nei.

Skrevet

Håper at Ingeborg velger Johan. Han virker så snill :) Han nordleningen ryker ved neste utstemming. Er jeg ganske sikker på. Han virker da så rar :forvirret: Dom, på en eller annen måte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...