Gå til innhold

Hvem tror du Ingeborg velger?  

59 stemmer

1. 1. Hvem tror du Ingeborg velger?

• Bjørnar
      3
    • Johan
      42
    • Tommy
      14

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alle VET jo godt at Se & Hør`s overskrifter må tas med en kilo salt !

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Leste et sted at det skulle sendes noen klipp fra Wenche og Tor Evens bryllup (de som var med i fjor). Har ikke fulgt så godt med, så jeg lurer på om dette har blitt vist på TV?

Nei (ikke som jeg har fått med meg).

Mener å ha hørt/sett at det skal sendes når (event?) ny serie starter...

Men hvor har jeg det fra... :sjenert:

Rettelse:

BEKLAGER... :sjenert:

Jeg har kommet med feil opplysninger her!!!

Programmet fra Wenches bryllup kommer neste uke (sa de i dag)!

Endret av Ugla
Skrevet

- Uhu- av forskjellige grunner får jeg ikke sett det idag.

:grine:

Håper noen kan fortelle litt om hva som skjedde i det siste programmet..

Skrevet

Jo, som vi visste fra før så ble det ikke noe mer med Tollef og Joran - de fant bare ikke gnisten som de sa. Monas forelskelse ble aldri gjengeldt av Lars Julius, og hun så veldig lei seg ut, det var litt trist å se selvom hun burde sett signalene for hundre år sida.

Ingeborg ble aldri forelska i Johan, han var veldig glad i henne som han sa, men noe mer ble det ikke der heller. Så da var det kun Lars Jacob og Mari som fant kjærligheten av de fire parene - de var like lykkelige nå som vi har sett før (personlig får jeg frysninger av de to, men det er besides the point her).

Av de som vi ikke har fulgt så hadde vel han svaksynte litt kontakt med ei han hadde tro på, hun Marianne hadde fått veldig fin kontakt med han som hun ringte til, han lyse med de store tennene hadde ikke funnet noen det klaffet med og det hadde ikke han fotball-interesserte karen heller (Olav?).

Sånn, det var vel kjapt fortalt. Og neste gang skal de vise fra bryllupet til det paret fra forrige sesong som jeg ikke husker navnene på i farta.

Skrevet

Jeg fikk helt vondt av Johan jeg, stakkars! Leit at han måtte falle for the ice-queen herself...

Skrevet

Johan er jo utrolig skjønn, da! :) Har sikkert fått mange frierbrev i posten etter programene ble sendt.

Skrevet

Jeg blir så lett rørt...

Satt og snufset og gråt til Wenche og Thor Evens bryllup.

Fikk nesten ikke med meg at Wenche gikk inn i kirken, for da rannt tårene...

Syntes det var rørende vakkert... ;)

Og Thor Even, stakkar, som skulle holde tale...

HAN var rørt han... ;)

Skrevet

Noen som vet om programmet som ble sendt i dag sendes i reprise????

TEITE DUMME MEG GLEMTE DET!!!!!!!!!!!! :grine::grine::grine::grine:

Skrevet

Det kommer i reprise i morgen nyttårsaften kl. 17.50 på kanal zebra. Og på søndag 1.nyttårsdag kl 17.30 på tv2

Skrevet

Jeg ble også superrørt i går! Tårene trilla da Thor Even fikk se Wenche komme inn i kirken og da han skulle holde tale. Han ser så snill og god ut, det virker som at det passer helt perfekt sammen. :hjerte:

Skrevet

Er det ikke litt oppsiktsvekkende at han sa han fant roen først etter at han ble sammen med henne? Han burde vel ha den roen i seg fra før?

Under vielsen så han mer interessert ut enn hun. Hun og faren er mer praktiske mens han er mer emosjonell.

Jeg skulle ønske programmet ble tekstet for jeg forsto ikke dialekten hennes. Det er slitsomt når noen ler så mye som hun gjør, hun ler jo av alt hun selv sier.

Det høres heller ikke gøy ut å bo i et bygdesamfunn!! :grine:

Skrevet
Jeg skulle ønske programmet ble tekstet for jeg forsto ikke dialekten hennes.

Ja, det var vanskelig å få med seg hva som ble sagt, men da er det lurt å sette TekstTv på side 222, så får du tekst ;)

Skrevet
Jeg skulle ønske programmet ble tekstet for jeg forsto ikke dialekten hennes.

Den dialekten er jo blitt kåret til norges fineste...

Gjest LoisLane
Skrevet
Er det ikke litt oppsiktsvekkende at han sa han fant roen først etter at han ble sammen med henne? Han burde vel ha den roen i seg fra før?

Hvorfor er det oppsiktsvekkende? Det er vel ikke så sjelden at noe faller på plass når man møter Mr. eller Ms. Right?

Det høres heller ikke gøy ut å bo i et bygdesamfunn!! :grine:

Noe sier meg at du slipper det.

Skrevet

Noen som vet om Tor Even har hundene sine enda?Så da ikke noe til dem?...

Skrevet
Noen som vet om Tor Even har hundene sine enda?Så da ikke noe til dem?...

Det tenkte jeg også på...

Joooo, var de ikke der da? :forvirret:

Var ikke det bare i klipp fra tidligere program da...? :forvirret:

Skrevet

Jo,det var bare klipp fra før det,syns det var rart vi ikke så noe til dem...

Skrevet

Nå er vel ikke nødvendigvis trekkhunder det mest naturlige å trekke med i et program som skal dreie seg om bryllupet til to mennesker?

Han har dem vel sikkert enda? Han uttalte jo at de var "livet hans" (fritt etter hukommelsen, mannen har sikkert aldri sagt akkurat dette) da han var med i programmet i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...