Gå til innhold

Bonderomantikk-tråden!


Gjest gjest1

Hvem tror du Ingeborg velger?  

59 stemmer

  1. 1. Hvem tror du Ingeborg velger?

    • Bjørnar
      3
    • Johan
      42
    • Tommy
      14


Anbefalte innlegg

Gjør om litt jeg, får ikke fjernet pollen, dere som ikke har stemt må gjerne gjøre det altså.

Her diskuterer vi Jakten på Kjærligheten :)

Endret av Rosin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEHE, helt enig med deg!

Men hvorfor og når forsvant han kjekke-Morten?

Vet ikke hvem Kjekke-morten er jeg... :klø:

Jeg så bare forrige gang og i dag. Jeg fulgte med i fjor, for da kjente jeg en av frierjentene, men i år er det ingen kjentfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke se henne for meg med noen av dem. Hun virker svært skeptisk til alle, og den ene som virket kompatibel med henne (Morten) stemte hun jo ut av en eller annen grunn.

Det er jo INGEN romantikk i det programmet! Selv om jeg applauderer dette norske og litt laid-backe programmet ville det ikke skadet å amerikanisere det litt, sende dem ut på dates to og to for å bli litt bedre kjent. Nå virker det som et slags ekstrem oppussing-program enn noe annet. Og programmet fokuserer på gårdsdrift isteden for romantikk!

Men vi nordmenn er vel ikke så romantiske kanskje? hmmmm

Deltakerne blir ikke lei seg når de går ut, for de har jo ikke blitt kjent med vedkommede i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten forsvant på siste utvelgelsen på Beitostølen.

Ble litt overrasket da han ikke fikk være med henne hjem på gården.

Jeg tror Ingeborg er en hard nøtt å knekke og klarer ikke helt å se for meg henne sammen med noen av frierne hennes. Ikke mye flørting og romantikk å spore der i gården nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor hun kvittet seg med Morten jeg heller, han virket jo helt perfekt for henne. Jeg tror hun kommer til å velge Tommy jeg. Tror han Bjørnar er litt for seriøs for henne, og Johan er litt stille og kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten synes jeg virka veeeldig innpåsliten og litt brautende.- Men så er jeg generelt skeptisk til folk som masserer deg og er ekstremgentlemenn før du blir kjent med dem.

Av de som er igjen nå håper jeg det blir Johan, tror jeg, men bare fordi han virker litt søt, det er ikke sikkert de passer særlig godt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare meg som syns Ingeborg virker litt for "snerpete" og bærer litt for mye preg av å ha vært alene?

Nå skal jeg ikke kommentere hennes personlighet, for jeg har ikke fulgt særlig med på programmet og kjenner henne ikke, men selvsagt er en person som driver med halm snerpete :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker mer som et jobbintervju enn sjekking det Ingeborg driver med, synes jeg. Og apropos jobb - de jentene på campingplassen som måtte opp kl fem for å vaske doer! :overrasket: Det var vel litt unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...