Gå til innhold

Hvem tror du Ingeborg velger?  

59 stemmer

1. 1. Hvem tror du Ingeborg velger?

• Bjørnar
      3
    • Johan
      42
    • Tommy
      14

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror ærlig talt ikke at noen av deltakerne har funnet kjærligheten - det virker mer som om de leter etter en avløyser til gården/campingplassen enn en kjæreste :ler: Nei, dette har jeg ikke tro på - men det er jo litt underholdene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tror ærlig talt ikke at noen av deltakerne har funnet kjærligheten - det virker  mer som om de leter etter en avløyser til gården/campingplassen enn en kjæreste  :ler: Nei, dette har jeg ikke tro på - men det er jo litt underholdene.

Tror du har rett i det :ler:

Skrevet

Har en følelse at hun velge johan. vet ikke hvorfor.

Skrevet

Jeg må bare få sagt at jeg er super glad for at hun kvitta seg med Morten. Han virka jo så innpåsliten og teit da. Hadde blitt superkvalm jeg da. Men heia Johan sier jeg

Skrevet

Tok feil, stemte Bjørnar, men mente Johan!

Skrevet

Jeg elsker programmet, men synes det blir litt merkelig når bøndene ikke har tid til å være sammen med frierne på tomannshånd fordi det er så mye som skal gjøres på gården (forstår at det er mye arbeid på en gård altså, men det er jo litt viktig å få god tid for å bli kjent med en framtidig kjæreste også!!), eller når de må snekre et jævla gjerde de få minuttene de har sammen med hver jente!

Skrevet
Jeg elsker programmet, men synes det blir litt merkelig når bøndene ikke har tid til å være sammen med frierne på tomannshånd fordi det er så mye som skal gjøres på gården (forstår at det er mye arbeid på en gård altså, men det er jo litt viktig å få god tid for å bli kjent med en framtidig kjæreste også!!), eller når de må snekre et jævla gjerde de få minuttene de har sammen med hver jente!

:ler::Nikke:

Skrevet

Ja, det er litt arbeidsleir, "se på de idiotene fra byen liksom- som brekker seg når de skuffer grisemøkk" (noe som ikke er rart igrunnen) Ikke sånn fryktelig romantisk setting nei...

Skrevet

Jeg ble veldig overrasket da han eldste lot hun som brakk seg i grisehuset samt skulle dekorere hjemmet hans før hun hadde pakket ut kofferten bli???

Skrevet

Tror det var fordi hun Anne dama var litt rar stakkars. Britt er ihvertfall litt morsom hun da (hun som brakk seg).

Men seriøst, har du vært inne i et grisefjøs noen gang? PØY

Skrevet

Håpen han velger Aud jeg. Hu virker sprudlende og naturlig, men ikke oversprudlende som visse andre.

Skrevet
Tror det var fordi hun Anne dama var litt rar stakkars. Britt er ihvertfall litt morsom hun da (hun som brakk seg).

Men seriøst, har du vært inne i et grisefjøs noen gang? PØY

Rar? Uffda... Hun Britt er jo dum...

Håpen han velger Aud jeg. Hu virker sprudlende og naturlig, men ikke oversprudlende som visse andre.

Åssen ser hun ut igjen?

Skrevet

Håper han velger henne ja. Litt spesiell kar han Tollef da, skikkelig gammel ungkar får man si. Ikke hatt samboer engang. Får håpe det ordner seg nå da.

Også ville jeg si at:

Lars-Julius burde klippe seg!

:)

Skrevet

Jeg liker ikke langt hår jeg altså, men LJ kler det jo til en viss grad...

Men mulig han hadde vært kjekkere med kortere hår. Han andre unge er jo kjekk til han åpner kjeften, da forstår jeg ikke det døyt av hva han sier også detter jeg ut. Sånn nesemumling har aldri vært en høydare...

Synd han stemte ut Anne-Guri, hun var jo kjempesøt. Hun politistudenten er litt mye bryn og øyenskygge...

Gjest Trulselinemor
Skrevet

For å gå tilbake til det dette innlegget gjaldt, så tror jeg Ingeborg velger Tommy.

Skrevet

Jeg tror jeg har sett han tommy som vokalist i et svenskt dansband...............hi hi

nei, jeg bare tuller

Skrevet
Jeg tror jeg har sett han tommy som vokalist i et svenskt dansband...............hi hi

nei, jeg bare tuller

jeg kommer til å bli så uendelig flau på torsdag når jeg ser han stå der uti skogen spillende og syngende... Jeg kommer til å gå i bakken av skam :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...