Gå til innhold

Hvem tror du Ingeborg velger?  

59 stemmer

1. 1. Hvem tror du Ingeborg velger?

• Bjørnar
      3
    • Johan
      42
    • Tommy
      14

Fremhevede innlegg

Skrevet
Håper noen lærer henne at man ikke skal ha mørk øyenskygge helt opp til brynet

Det skjer nok ikke med det første. Hun har sminka seg slik siden videregående.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hele programmet er litt komisk. Det er jo ikke en eneste som virker forelsket ... i såfall så skjuler de det veldig godt. Det hele minner mest om et jobb-intervju ;) Forhåpentligvis så oppfører de seg annerledes når ikke kameraene er på ;)

Skrevet (endret)

Helt enig med Hilde over her!! Er så irriterende at det ikke kan være litt mer flørting! Det virker som om frierne mener det samme da...

Jeg mener ikke at det behøver å være sånn som Temptation Island eller ungkaren, men de kan jo vise littegrann følelser da???

Endret av Rosin
Skrevet

Kunne ikke produksjonsselskapet lagt opp til "One on One" dater? Da hadde vi sett dem i en litt annen setting enn fjøsstell og malejobber.

Skrevet

jeg syntes det var synd at lone gikk frivillig. av de 4 som ble med hjem så hadde jeg håpet at det enten ble lone eller anne guri som skulle ble den siste igjen. de to andre var litt for spesielle.

håper jo at mona vinner hos lars julius.

hos ingeborg er jeg ikke sikker på hvem vinner. føler de står likt begge to.

hos tollef tror jeg joran vinner

Skrevet

Jeg liker ikke Mona så godt jeg, vet ikke hvorfor.... Men det blir vel henne tenker jeg. Lars-Julius er jo ikke akkurat min type han heller, så...

Hos Lars-Jacob tror jeg faktisk det er litt jevnt. Liker Agathe egentlig, fint navn også. (noterer ned).

Skrevet

Håper Ingeborg velger Johan.

Tollef hadde jeg håpet Aud, men det blir vel Joran (virker helt OK hun!).

I.o.m at Lars-Julius sendte hjem Siv (det undret meg) så vet jeg sannelig ikke, de er søte begge to som er igjen. Håper Anne da...

Lars-Jacob velger nok Mari (det regnet jeg med fra ett av de første programmene, og for noen uker siden... Nei, skal ikke si mere...). ;)

Skrevet
Du Ugla, hvis du vet noe må du si det da!!!

Ehh... :sjenert:

Det blir spekulasjoner, men... (vil du spekulere sammen med meg... ;) )

I et intervju med Mari ville hun ikke røpe hvordan resultatet ble, men lenger ute i intervjuet hadde hun sagt at hun var like forelsket ennå...

Men...

Hun kan jo ha vært forelsket i Lars-Jacob, men gått ut i siste runde...

(eller at hun er forelsket i en annen...)

Men jeg velger å tro at hun blir "vinneren"... ;)

Skrevet

Det tror jeg også, Ugla.

Det har jo liggi i kortene fra dag en.

Skrevet
Og at hun Ingeborg slutter å være lederen for en arbeidsleir!

Apropo arbeidsleir:

Jeg vurderer å melde meg på "Jakten på kjærligheten" til neste år!

Har så mye som skulle ha vært fikset! Så jeg trenger

- en rørlegger

- en snekker

- en gartner

- en elektriker

- en bilmekaniker

- en maler

- en flislegger/tapetserer... o.s.v.

Og så sender jeg de hjem etter hvert som arbeidene er ferdige... :ler:

Det vil nok Uglemannen sette pris på, så slipper han alt maset om alt som skulle ha vært ordnet i heimen... :ler::ler:

Så neste år får dere se meg som arbeidsleder... :sjarmor:

:ler:

Skrevet

ha-ha, det der var jammen en lur idé, husk å si at du ønsker deg en mann som er litt "handy", da kommer det mye rart vet du.

Jeg lurer på hvor langt foran oss de ligger, det er jo veldig sommerlig fortsatt på opptakene, så de må jo være ferdig for lenge siden.

Skrevet

Søker etter friere med fagbrev i de forskjellige yrker, da vettu... ;)

Mener å ha hørt at de skulle på tur (med den "utkårede") i beg. av oktober. (?)

Tror de ligger ca 2 mnd "fåran" oss.

(Inga Berit måtte holde sin nye kjæreste hemmelig i nesten 2 mnd i fjord, mener jeg...)

Skrevet

Ingeborg velger Johan. Hun MÅ velge Johan. Herregud, jeg blir flau bare han Tommy viser ansiketet sitt på skjermen. Han burde finne seg en eller annen harryjente på danskebåten som sikkert setter mer pris på sangen hans også...

Tollef velger nok Jorand.

Lars Julius velger Mona, men jeg HÅPER på Anne. Mona virker usympatisk å bare ute etter å "vinne".

Lars Jacob...håper han velger en med normale øyebryn...

:sjenert:

Skrevet

HVA i all verden er det hun andre hos Tollef, Aud er det vel, hva er det hun driver å driter seg ut med på det reklameklippet?

Ble nesten flau, hun drar opp skjørtet. Skikkelig morsomt... Spørs om hun skrårer på det.

Skrevet
HVA i all verden er det hun andre hos Tollef, Aud er det vel, hva er det hun driver å driter seg ut med på det reklameklippet?

Ble nesten flau, hun drar opp skjørtet. Skikkelig morsomt... Spørs om hun skrårer på det.

Trur Tollef får sjå ei heilt ny side av ho når ho tulla på den måten!

Ho virka ganske seriøs og rolig ellers, syns det e sprekt av ho å gjere

nåke sånnt:)

Skrevet

:ler: Kan utarte seg på torsdag ja :)

Er det utstemming på torsdag?

Skrevet

Er det ikke Joran som gjør det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...