Gjest Cid Skrevet 12. september 2022 #161 Del Skrevet 12. september 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Jo da, men det fantes... Men var vel svindyrt på den tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. september 2022 #162 Del Skrevet 12. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Men var vel svindyrt på den tiden? Vet ikke hva prisen var, syns det bare ville hvert litt artig om de fikk en gammel traktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. september 2022 #163 Del Skrevet 12. september 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Vet ikke hva prisen var, syns det bare ville hvert litt artig om de fikk en gammel traktor. Ja hadde vært interessant men ville det ikke gjort ting mye enklere da med visse ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 12. september 2022 #164 Del Skrevet 12. september 2022 1 hour ago, Athena Catalina said: Vet ikke hva prisen var, syns det bare ville hvert litt artig om de fikk en gammel traktor. 1 hour ago, Cid said: Ja hadde vært interessant men ville det ikke gjort ting mye enklere da med visse ting? De fikk vel det på farmen kjendis i vår Lånte en gammel traktor til det ene ukesoppdraget. Det kan jo hende de får det nå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 12. september 2022 #165 Del Skrevet 12. september 2022 Blueberrymuffin skrev (9 timer siden): Helt uenig. Bente tok dette på riktig måte. Jeg hadde også blitt forbannet om noen hadde dratt meg inn i noe jeg ikke engang er enig i eller med på. Benjamin snakket jo på vegne av Bente, uten at henne er med på det, slikt gjør man ikke. Et barn kunne gjort noe slikt, ikke voksne mennesker. Det er faktisk ikke greit å snakke på vegne av andre og dra andre inn i noe, uten å ha avtalt det med vedkommende. Bente var ikke sint, men hun var ryddig, tydelig og direkte. Når man gjør det Benjamin gjorde mot Bente så trenger man faktisk å bli satt på plass. Fordi det er faktisk ikke greit, og veldig uoppdragent og frekt. At Bente tok praten med Benjamin etterpå var verken falskt eller kos og klem. Det var kun Bente som tok voksenrollen. Når man irettesetter folk, slik Bente gjorde her, er det ryddig å «reparere»/opprettholde relasjonen etterpå, derfor var det fint av Bente å ta den samtalen etterpå. Eneste han sa var at han hadde fortalt de på kjøkkenet at han tok eggene. Så å klikke sånn som hun gjorde var helt unødvendig. Skulle tro han beskyldte henne for å være med på det sånn som hun reagerte. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 12. september 2022 #166 Del Skrevet 12. september 2022 Knitalong skrev (3 timer siden): Uff, blir vel enten Benjamin eller hun muslimske. Like ille begge deler... Vi for håpe på Lasse, han liker jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silkedyne Skrevet 12. september 2022 #167 Del Skrevet 12. september 2022 Dette her med eggedramaet.. Han som outet eggestjelingen til Benjamin hadde jo stjelt egg selv siden han sa han fant sju egg mens Benjamin visste at han hadde lagret åtte der 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 12. september 2022 #168 Del Skrevet 12. september 2022 Silkedyne skrev (28 minutter siden): Dette her med eggedramaet.. Han som outet eggestjelingen til Benjamin hadde jo stjelt egg selv siden han sa han fant sju egg mens Benjamin visste at han hadde lagret åtte der 🤣 Haha det er sant. Tenkte jeg ikke på. Virker ikke som noen der inne tok den heller 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dude1996 Skrevet 13. september 2022 #169 Del Skrevet 13. september 2022 Og dyrene som ikke forstår norsk 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #170 Del Skrevet 13. september 2022 Dude1996 skrev (17 minutter siden): Og dyrene som ikke forstår norsk 😛 Heh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillibet Skrevet 13. september 2022 #171 Del Skrevet 13. september 2022 Hunden Taino er en Rød tan farget Australian Shepherd. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 13. september 2022 #172 Del Skrevet 13. september 2022 Jeg så kveldens episode i natt. Den var fin den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 13. september 2022 #173 Del Skrevet 13. september 2022 Dude1996 skrev (12 timer siden): Og dyrene som ikke forstår norsk 😛 Spoiler Det var vel ikke akkurat det som var problemet. Om man banner på norsk eller kinesisk spiller vel ingen rolle, men vår sinnsstemning, vibber, tonefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 13. september 2022 #174 Del Skrevet 13. september 2022 Adobyen skrev (19 minutter siden): Vis skjult innhold Det var vel ikke akkurat det som var problemet. Om man banner på norsk eller kinesisk spiller vel ingen rolle, men vår sinnsstemning, vibber, tonefall. Spoiler Jeg er uenig med Benjamin i mye , og synes han har merkelige reaksjoner på en del. Men her er jeg faktisk helt enig med han når det gjelder hvordan man skal forholde seg til dyrene.. Man skal være rolig med dyr, og selv om de ikke forstår stygge ord så er det noe med sinnsstemning og vibbene man sender ut. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #175 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) Glad Dan ble valgt og ikke Benjamin Endret 13. september 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. september 2022 #176 Del Skrevet 13. september 2022 Jeg digger dialekten til Einar! Den er så kul! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #177 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) Mon tro om Dan klarer å oppføre seg og ikke la seg provosere og miste masken helt, kan lett skje 🙊 Endret 13. september 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #178 Del Skrevet 13. september 2022 Føles godt å for en gangs skyld se farmen på tv mens alle andre gjør og kunne kommentere innimellom 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #179 Del Skrevet 13. september 2022 Nå klarer de vel å ødelegge gitaren 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 13. september 2022 #180 Del Skrevet 13. september 2022 Dan må være den kuleste storbonden, ever.😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå