Gå til innhold

Fiora har baby i magen!


Fiora

Anbefalte innlegg

29+5

Gurimalla altså! Må bare få ut litt frustrasjon! Tenkte jeg skulle slenge inn søknaden om mammapermisjon til NAV i kveld… slenge inn du liksom. Hvorfor i alle dager har dem laget en iq-test av den som kun mensamedlemmer kan klare å løse? 

Ringte de på fredag og fikk informert at det skulle være så ubeskrivelig enkelt av en NAV-ansatt som var mer interessert i å legge på enn å gi gode svar for å si det mildt.

Min mann fant nesten ut av det til slutt, men da var jeg allerede så proppfull av hormoner og over meg av frustrasjon at vi ble enig om at jeg får ringe igjen i morgen og få et skikkelig svar 🙄

Kjenner jeg priser meg lykkelig over at jeg kan heve lønn fra en arbeidsgiver til vanlig i stedet for å drive og styre med NAV :sjenert:

Møkk!!!!

Sånn… ellers har helgen vært veldig hyggelig! Var ute på hyggelige sosiale ting både fredag og lørdag - det gjorde godt! :jepp: Merket likevel at det ga meg et slags ubehag, dro hjem i 22:30 tiden begge dager når jeg merket at folk begynte å bli beruset. Var så redd for at noe skulle skje med magehuset og den lille som bor der inne ❤️

I morgen håper jeg at jeg kan legge meg på sofaen med en podcast og bare ruge så fort jeg er ferdig med NAV styret, kjenner at jeg har behov for en dag i skikkelig slow motion! 

Endret av Fiora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nav er noe forbanna drid! Men jeg synes faktisk den på nett nå var mye enklere :ler:  Sist jeg styrte med dette var det jo på papir. Men førstemann måtte jeg møte opp på det forbanna nav kontoret i håp om å få hjelp. Og med variabel inntekt måtte jeg legge ved kopi av mine 12 siste lønnslipper! Husker jeg holdt på å bli gal! :bond: 

Har du gått rett i søknaden eller prøvd denne permisjonplanleggeren? For i den fikk jeg opp masse feil. Mens i selve søknaden var ting enklere. Jeg har lagt inn noen uker ulønnet i høst og på nyåret hvor jeg heller skal leve av feriepengene. For å strekke permisjonen lengst mulig. Også har vi ikke gjort noe med mannens permisjon. Den må han søke om etterhvert og evt søke utsettelse innen min perm er over. 

Høres ut som en koselig helg. Og vel fortjent sofa i morgen!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Kakaoen said:

Nav er noe forbanna drid! Men jeg synes faktisk den på nett nå var mye enklere :ler:  Sist jeg styrte med dette var det jo på papir. Men førstemann måtte jeg møte opp på det forbanna nav kontoret i håp om å få hjelp. Og med variabel inntekt måtte jeg legge ved kopi av mine 12 siste lønnslipper! Husker jeg holdt på å bli gal! :bond: 

Har du gått rett i søknaden eller prøvd denne permisjonplanleggeren? For i den fikk jeg opp masse feil. Mens i selve søknaden var ting enklere. Jeg har lagt inn noen uker ulønnet i høst og på nyåret hvor jeg heller skal leve av feriepengene. For å strekke permisjonen lengst mulig. Også har vi ikke gjort noe med mannens permisjon. Den må han søke om etterhvert og evt søke utsettelse innen min perm er over. 

Høres ut som en koselig helg. Og vel fortjent sofa i morgen!!

Ikkesant! Man kan bli sprø! :ler: Godt det ikke er hverken på papir eller oppmøte lenger hvertfall, det hørtes slitsomt ut!

Fikk endelig lagt inn søknaden i dag med skjermdeling med rådgiver fra NAV på tråden - det var veldig kjekt, nå vet jeg jo at det blir riktig! :jepp:

Det blir noen uker i ulønnet i høst og på vårparten neste år på meg også, pluss hele fellesen. Følte meg raus og tilbød mannen 4 uker av felles, men han mente det var viktigst for baby at mammaen er hjemme lengst mulig mtp evt amming, så det var fint tenkt av han 🥰 med den ordningen vi har fått til nå er lille 9,5 mnd før jeg går tilbake i jobb, det føles bra! :hoppendeglad:

Takk, det ble sofadag! Nå sitter jeg og lille og rocker (ja, det kjennes faktisk ut som han rocker der inne :fnise:) på sofaen til rock/metal lista mi på spotify 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (16 timer siden):

Nav er noe forbanna drid! Men jeg synes faktisk den på nett nå var mye enklere :ler:  Sist jeg styrte med dette var det jo på papir. Men førstemann måtte jeg møte opp på det forbanna nav kontoret i håp om å få hjelp. Og med variabel inntekt måtte jeg legge ved kopi av mine 12 siste lønnslipper! Husker jeg holdt på å bli gal! :bond: 

Har du gått rett i søknaden eller prøvd denne permisjonplanleggeren? For i den fikk jeg opp masse feil. Mens i selve søknaden var ting enklere. Jeg har lagt inn noen uker ulønnet i høst og på nyåret hvor jeg heller skal leve av feriepengene. For å strekke permisjonen lengst mulig. Også har vi ikke gjort noe med mannens permisjon. Den må han søke om etterhvert og evt søke utsettelse innen min perm er over. 

Høres ut som en koselig helg. Og vel fortjent sofa i morgen!!

Jeg valgte å ta alt ferie etc etter permisjonen og avtalte direkte med arbeidsgiver, så jeg la kun inn min del og fellesdelen. Sikkert mye mer styr når man skal ha noe midt inni. De som sier det er enkelt er nok de som ikke skal ha noe underveis. Godt dere begge fant ut av det 🙂 

Vil bare nevne at nå er det nye regler og far behøver ikke lengre å søke utsettelse hvis han ikke skal ta det rett etter mor  😊

Han må bare søke før han skal ha permisjon og ta den ut før nestemann eller baby er tre år 😊

Endret av stAre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/20/2022 at 4:18 PM, stAre said:

Jeg valgte å ta alt ferie etc etter permisjonen og avtalte direkte med arbeidsgiver, så jeg la kun inn min del og fellesdelen. Sikkert mye mer styr når man skal ha noe midt inni. De som sier det er enkelt er nok de som ikke skal ha noe underveis. Godt dere begge fant ut av det 🙂 

Vil bare nevne at nå er det nye regler og far behøver ikke lengre å søke utsettelse hvis han ikke skal ta det rett etter mor  😊

Han må bare søke før han skal ha permisjon og ta den ut før nestemann eller baby er tre år 😊

Det er nok mye enklere dersom man ikke skal ha avbrudd ja, selve innsendingen var grei, bare det å sette opp planen som var litt av et surr 🙈 Vi synes det er litt kjekkere å ha flere kortere periode ulønnet enn en lang, men det er nok smak og behag :jepp:

Vi skal gjøre det samme med pappaens permisjon, så blir vel ny runde med søknadssurr da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30+0

Rundt tall må feires med skikkelig oppdatering! :yvonne: Tenk at neste runde tall er termin!!

Humør og tanker: Kan egentlig ikke klage humørmessig altså! :jepp: Synes jeg har kommet meg ut av den gråteperioden jeg var i. Er fremdeles kort vei til tårene, men på et litt mer normalt nivå føler jeg. Har kommet meg litt ut i det siste, vært litt sosial og følt meg som en del av omverden, det har gjort godt!

Tankene går oftere og oftere i retning fødsel, typ jeg har bestilt en passe stor bag (hadde bare sånne svææære fra før) som jeg tenkte bruke som sykehusbag, og gjøre litt sånne praktiske ting. Heldigvis tenker jeg på fødsel som noe fint og at jeg bare må igjennom det for å få møte lille 🥰

Symptomer: Kynnerne er fremdeles tilstedeværende, men enten har jeg blitt mer vant til de, eller så er de ikke så pågående som tidligere. Synes ihvertfall det er blitt litt bedre, men annerledes på en måte, mer tydelig når de først kommer. Merker ellers at jeg er ganske andpusten, blir en del huff og hoi i løpet av en dag :ler: Hoftene og bekkenet er ikke så gode, har kjent det spesielt i symfysen de siste dagene, men går greit å bevege seg rundt i sakte tempo fremdeles 😊

Matlyst: Har god matlyst helt til jeg begynner å spise. Det blir fort fullt og jeg blir fort kvalm så det blir små måltider og hyppig, for jeg er sulten som en hest igjen 1 time etterpå! 

Lyster: Sjokolade og melk - helst i kombinasjon! 😍

Magen: Er fin synes jeg! Stor, rund og fin 🥰 Får ofte kommentarer på at den er fin og synes det er veldig hyggelig. Er også ganske raus med «magetafsere» som vil kjenne, føler jo litt at jeg kan ta disse spørsmålene om å kjenne som et kompliment.

Søvn: Den er ikke på topp, men tror likevel at jeg sover ganske godt sammenlignet med mange andre. Oppe og tisser 1-2 ganger pr natt og våkner hver gang jeg må snu meg, men sovner igjen med en gang og våkner ikke før i 08-09 tiden på morgenen! :jepp:

Ting jeg ser frem til: 

Gravidfotografering om en uke!

Familieselskap i helgen 

Sommerferie med min kjære ❤️

Legger ved magebilde som sammenligner uke 20 og uke 30. Må jo si jeg skjønner hvorfor jeg har måttet bestille enda en runde klær i en str større :fnise:

23896A1B-0C2A-43EC-8602-C4B1520B48E9.jpeg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiora skrev (På 30.12.2021 den 9.57):

Velkommen til graviditetsdagboken min! :hjerte:

Endelig tør jeg opprette ny dagbok for det nye kapittelet i livet her inne i gravidtetsdagbøkene etter etterlengtede positive tester og spire godt plantet i magen. Prøvedageboken kan leses her.

Litt om meg: Jeg er en kvinne på 33 år, forlovet med en fantastisk mann på 34. Vi har utdanning, faste jobber, enebolig, stasjonsvogn og hund fra før, så nå venter vi bare på babyen vår med termin 02.09.22 for å komplettere familien 🥰

Jeg fikk positiv test den 17 desember, 9 dpo. Har testet jevnlig siden da. Det føles jo helt uvirkelig at vi skal være så heldig at spiren endelig er der! I dag er jeg 5+2 og fikk 3+ på cb digital, så da føler jeg meg så trygg jeg foreløpig kan bli på at den lille trives der inne! Vi skal på TUL 10. januar, og det gleder jeg meg veldig til! 😄

I følge babyverden skal hjertet begynne å slå rundt disse tider. Tenk for en fantastisk avslutning på 2021/start på 2022! Jeg gleder meg til tiden fremover! :strix:

Oj, du bør søke opp" people with no kids" på YouTube med  Michael McIntyre, kjempemoro og lærerikt🤣men grattis da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumia skrev (53 minutter siden):

Oj, du bør søke opp" people with no kids" på YouTube med  Michael McIntyre, kjempemoro og lærerikt🤣men grattis da

Hvorfor skriver du dette i graviddagbøkene? Sett det flere plasser nå..

Den sketsjen er veldig morsom, men etter min mening må man faktisk ha barn for å synes det er morsomt ;) 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig mage @Fiora :strix: 

Viktig å oppdatere når man bytter en slik viktig uke :danse: 10 uker til så er du jammen meg fødeklar :rodmer:

Så spennende med gravidfotografering. Hva slags bilder skal du ta? Slike klisjebilder i hvit "gjennomsiktig" kjole med tidenes blomsterkrans på hodet?? :sjenert:  Og der avslørte jeg hva slags type bilder jeg synes er megakleint :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kakaoen said:

Nydelig mage @Fiora :strix: 

Viktig å oppdatere når man bytter en slik viktig uke :danse: 10 uker til så er du jammen meg fødeklar :rodmer:

Så spennende med gravidfotografering. Hva slags bilder skal du ta? Slike klisjebilder i hvit "gjennomsiktig" kjole med tidenes blomsterkrans på hodet?? :sjenert:  Og der avslørte jeg hva slags type bilder jeg synes er megakleint :ler: 

Tusen takk 🥰

Var det jeg tenkte også, det fyker jo så fort avgårde for tiden! Plutselig er termin der!

Ja, det blir veldig spennende 🤩 Har bestilt hos en utrolig flink gravidfotograf så er spent på hva hun kan trylle frem! Det blir nok ikke klisje og ingen blomsterkrans :fnise: Vi skal ta bilder ute ved/i fjorden og jeg har sagt jeg er ute etter litt sånn eventyr inspirert, og litt sånn gammeldags, skal blandt annet ha vikingfrisyre fra frisøren :laugh: Går all in! Jeg haaaater egentlig å være på bilder, syns alltid jeg blir så rar, så tenkte lille må få ha noen bilder av mammaen sin med han i magen som jeg kan leve med å vise han 🙈

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med oppdatering!! Tenk, 30 uker. Nå er det ikke lenge igjen 🥰🥰 Så fin mage du har. Det er virkelig synlig forskjell på de ti ukene. Ikke rart du måtte bestille litt mer tøy. Tenk at det er en liten skatt som vokser seg stor og sterk inni der 👶🏼 Så stas med gravidbilder!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 30 uker! Er ikke såå lenge igjen nå..

For en fin gravidmage du har 🥰 Blir kjekt med gravidfotografering da. Blir et fint minne å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/22/2022 at 4:14 PM, Prøver2021 said:

Så gøy med oppdatering!! Tenk, 30 uker. Nå er det ikke lenge igjen 🥰🥰 Så fin mage du har. Det er virkelig synlig forskjell på de ti ukene. Ikke rart du måtte bestille litt mer tøy. Tenk at det er en liten skatt som vokser seg stor og sterk inni der 👶🏼 Så stas med gravidbilder!! 

Nei, 3 fjerdedeler allerede! :hoppe:

Tusen takk! Føler jeg har skikkelig guttemage og er så stolt av den. Ja, der inne ligger starten på et nytt liv, det er så magisk å tenke på 🥰

 

On 6/23/2022 at 5:25 PM, Angeleye said:

Gratulerer med 30 uker! Er ikke såå lenge igjen nå..

For en fin gravidmage du har 🥰 Blir kjekt med gravidfotografering da. Blir et fint minne å ha.

Tusen takk og tusen takk! Ja, blir kjempespennende med foto, og glad jeg bestilte time, ser for meg man fort glemmer hvor fin man er med gravidmage 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31+0

Enda en uke nærmere mål! :jepp:

Lille er så herlig aktiv for tiden, kjenner han romsterer noe veldig inni der! Han er nok en liten gutt med egne meninger allerede! Når pappaen snakker til magen blir det full fest der inne, men når gressklipperen settes på, begynner han å vri seg misfornøyd :fnise: 

Mistenker at han fremdeles ligger i tverrleie, for plutselig kjennes det som han strekker seg så lang han er og da strekkes magen til både høyre og venstre samtidig! En uke til neste kontroll hos jordmor, håper hun sjekker leie da, skal bli interessant å høre om jeg har oppfattet riktig… selv om jeg godt kunne tenke meg at han kan legge seg i hodeleie snart, er litt redd for å ende opp med setefødsel :sjenert:

Formen er helt ok. Kynnerne virker å være litt bedre, føler i hvertfall at jeg greier å gå litt mer uten å få vonde kynnere. På den annen side føler jeg meg tung i kroppen og er trøtt hele tiden! Sliter med å være komfortabel da jeg har pådratt meg det kiropraktoren kalte ammerygg på grunn av disse jurene jeg har pådratt meg på forsiden 🙈 

MEN snart så man kan telle dager til termin nå, 65 dager igjen! Kjenner det er både skummelt, spennende og fantastisk på samme tid! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32+1

Da er man gått inn i uke 33 og det begynner for alvor å merkes at jeg er høygravid!

Er sliten hele tiden og blir andpusten av å gå til postkassen. Også så sulten!! Jeg syns jeg spiser hele tiden jeg, mannen er rent fascinert over all spisingen. 

Ryggen er vond, men bekkenet er heldigvis veldig bra nå! Var hos kiropraktor i dag som skrøt av bekkenet mitt, det er veldig hyggelig skryt å få når man er godt inne i 3. trimester! :jepp:

Lille i magen vokser og trives tror jeg. Ikke vært på kontroll siden starten av juni, men har ny kontroll i morgen, så er veldig spent på både sf-mål og leie! Det føles ut som han fremdeles spinner litt rundt der inne, og det hikkes både høyt oppe og langt nede, nesten fra dag til dag :fnise: 

Kiropraktoren mente i tillegg at det er stor sannsynlighet for at lille har bristet et av ribbeinene mine! Han sparket nemlig til ganske kraftig her en kveld etter vi hadde lagt oss og da fikk jeg så vondt at jeg ikke greide ligge på den siden mer. Det har i ettertid vært ømt og vondt i området der. Må si jeg ble litt imponert, sterk liten gutt! 😅💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au høres ganske vondt ut med ribbeinet. Sjansen for at han ligger i hodeleie er jo stor om han prøver knekke ribbeina dine :fnise: 

Har hørt om andre som har opplevd lignende. Min bølle ligger i hodeleie, men han driver heller og stanger meg i symfysen.. Som ikke er spesielt godt! Og så kjennes det ut som han bokser meg i livmorhalsen innimellom :bond: 

Kjenner igjen det å være andpusten. Jeg peser etter en tur opp trappa og mannen bare: hva har du drevet med?? Ikke no.. gikk bare opp trappa :ler: 

Begynner å nærme seg skikkelig for deg også nå. Hvordan ligger du an med innkjøpene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 hours ago, Kakaoen said:

Au høres ganske vondt ut med ribbeinet. Sjansen for at han ligger i hodeleie er jo stor om han prøver knekke ribbeina dine :fnise: 

Har hørt om andre som har opplevd lignende. Min bølle ligger i hodeleie, men han driver heller og stanger meg i symfysen.. Som ikke er spesielt godt! Og så kjennes det ut som han bokser meg i livmorhalsen innimellom :bond: 

Kjenner igjen det å være andpusten. Jeg peser etter en tur opp trappa og mannen bare: hva har du drevet med?? Ikke no.. gikk bare opp trappa :ler: 

Begynner å nærme seg skikkelig for deg også nå. Hvordan ligger du an med innkjøpene?

Det ribbeinet er ganske vondt! 🙈 men dette skjedde for 4-5 dager siden og i mellomtiden har han turnet litt rundt igjen, så når jordmor sjekket leie på kontroll i dag lå han i seteleie! Hun mente at i og med at han er så aktiv er det gode muligheter for at han snur seg igjen så nå krysser jeg alt som krysses kan for det. Har ikke så lyst på setefødsel!

Haha, godt å høre det er flere bølleunger som ligger og finner på bøllestreker i magen :fnise:

Jeg har også fått noen rare blikk og spørsmål om hva som foregår fra mannen når jeg kommer hesblesende opp trappen her :ler:

Ja, det nærmer seg med stormskritt! Innkjøpene begynner vi å komme i mål med! Mangler bilstol og bedside crib av de store tingene. Bilstolen vi skal kjøpe kommer med ny modell i august som visstnok var mye bedre, så da venter vi på den og satser på at han ikke bestemmer seg for å komme tidlig 😅 Er du kommet helt i mål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (3 timer siden):

Det ribbeinet er ganske vondt! 🙈 men dette skjedde for 4-5 dager siden og i mellomtiden har han turnet litt rundt igjen, så når jordmor sjekket leie på kontroll i dag lå han i seteleie! Hun mente at i og med at han er så aktiv er det gode muligheter for at han snur seg igjen så nå krysser jeg alt som krysses kan for det. Har ikke så lyst på setefødsel!

Haha, godt å høre det er flere bølleunger som ligger og finner på bøllestreker i magen :fnise:

Jeg har også fått noen rare blikk og spørsmål om hva som foregår fra mannen når jeg kommer hesblesende opp trappen her :ler:

Ja, det nærmer seg med stormskritt! Innkjøpene begynner vi å komme i mål med! Mangler bilstol og bedside crib av de store tingene. Bilstolen vi skal kjøpe kommer med ny modell i august som visstnok var mye bedre, så da venter vi på den og satser på at han ikke bestemmer seg for å komme tidlig 😅 Er du kommet helt i mål?

Aha seteleie.. men da tar han sikkert en kolbøtte til snart og får hodet riktig vei. Jeg er jo litt motsatt, synes det hadde vært kult å prøve setefødsel :ler: men litt enklere når man har født før, for da vet man jo at det er plass nedi der :fnise: setefødsel er jo faktisk ganske sjeldent, så skal litt til at han blir liggende slik.

Så greit å vente på ny modell. Er det Cybex du har siklet på?

Her er vi i mål. Eneste jeg kommer på er noen strømpebukser og en tur på apoteket så har vi nok alt. Også må jeg på jakt etter antrekk til brødrene. Har booket nyfødtfotografering til når lille er ca 1 uke gammel. Og skal ta noen søskenbilder :rodmer: Blir noe enkelt som hvite tskjorter og mørke shorts. Men er jo kjekt med noe som ikke er flekkete. For kan ikke skryte av at de hvite tskjortene de har er uten flekker :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Kakaoen said:

Aha seteleie.. men da tar han sikkert en kolbøtte til snart og får hodet riktig vei. Jeg er jo litt motsatt, synes det hadde vært kult å prøve setefødsel :ler: men litt enklere når man har født før, for da vet man jo at det er plass nedi der :fnise: setefødsel er jo faktisk ganske sjeldent, så skal litt til at han blir liggende slik.

Så greit å vente på ny modell. Er det Cybex du har siklet på?

Her er vi i mål. Eneste jeg kommer på er noen strømpebukser og en tur på apoteket så har vi nok alt. Også må jeg på jakt etter antrekk til brødrene. Har booket nyfødtfotografering til når lille er ca 1 uke gammel. Og skal ta noen søskenbilder :rodmer: Blir noe enkelt som hvite tskjorter og mørke shorts. Men er jo kjekt med noe som ikke er flekkete. For kan ikke skryte av at de hvite tskjortene de har er uten flekker :ler: 

Det håper jeg virkelig! Jeg er innstilt på at jeg skal klare sete - og jammen være stolt når jeg får det til dersom han ikke snur seg, men foretrekker en vanlig fødsel i hodeleie. Er nok som du sier enklere hvis man har en fødsel eller to bak seg fra før 😊

Ja, Cybex Cloud Z2! Mannen ville absolutt vente på den, så jeg gikk med på det mot at han evt stikker bortom og kjøper «første og beste» sete i barsel om det skulle være sånn at lille bestemmer seg for å komme tidlig :fnise:

Så herlig å være i mål! Og sååå koselig med nyfødtbilder av bittelille minstebror 😍 også med storebrødrene da, blir nok noen veldig koselige bilder å ha! ❤️ ..og godt at eventuelle flekker kan redigeres bort i Photoshop om det skulle bli behov!

Vi fikk se resultatet fra gravidfotograferingen i går - er så fornøyd!! Visste ikke at vi kunne være så pene på bilder jeg! Hadde bestemt oss for å bestille opp 2 bilder… det ble 4 :sjenert: Vi har bestilt nyfødtfoto hos samme fotograf, mistenker at det kan bli en dyr affære i bestillingen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (1 time siden):

Det håper jeg virkelig! Jeg er innstilt på at jeg skal klare sete - og jammen være stolt når jeg får det til dersom han ikke snur seg, men foretrekker en vanlig fødsel i hodeleie. Er nok som du sier enklere hvis man har en fødsel eller to bak seg fra før 😊

Ja, Cybex Cloud Z2! Mannen ville absolutt vente på den, så jeg gikk med på det mot at han evt stikker bortom og kjøper «første og beste» sete i barsel om det skulle være sånn at lille bestemmer seg for å komme tidlig :fnise:

Så herlig å være i mål! Og sååå koselig med nyfødtbilder av bittelille minstebror 😍 også med storebrødrene da, blir nok noen veldig koselige bilder å ha! ❤️ ..og godt at eventuelle flekker kan redigeres bort i Photoshop om det skulle bli behov!

Vi fikk se resultatet fra gravidfotograferingen i går - er så fornøyd!! Visste ikke at vi kunne være så pene på bilder jeg! Hadde bestemt oss for å bestille opp 2 bilder… det ble 4 :sjenert: Vi har bestilt nyfødtfoto hos samme fotograf, mistenker at det kan bli en dyr affære i bestillingen! 

Ååå så koselig med bilder :rodmer: merker jeg ble veldig nysgjerrig nå :ler: Men gøy å forevige dersom man blir fornøyd med eget utseende på bilder.

Jeg finnes ikke fotogen.. og det har blitt så ille at jeg ikke orker tanken på å prøve en gang :ler: Bare å måtte ta familiebilde i dåpen. Det lyser jo lang vei av meg at dette liker jeg IKKE :ler: 

Men garanterer deg at dere ikke angrer på nyfødtfoto! Og man trenger sånn sett ikke mange bildene heller. Men det og da vil man ha alle :ler: Angrer veldig at jeg ikke tok det med eldstemann. Men det var ikke sååå poppis for 10 år siden.

Her har jeg funnet ei som gir oss 10 bilder digitalt. Midt i blinken. For jeg vil gjerne kunne fremkalle selv og gi til besteforeldre, takkekort og neste år sin kalender med barnebarna osv.. 

Var hos fotograf, type proff og kjent som holder til i sentrum, rett før korona og tok søskenbilder. Fikk et godt tilbud via bhgefotograferingen. Ble sykt fine bilder, men måtte bestille av dem. Bestilte et stort lerret, og det kosta rundt 3500 kr 😳😬 Da ryker pengene FORT! 
 

Har sittet på Pinterest siste dagene og søkt på søskenfoto. Er sååå mye fint. Jeg blir skikkelig rørt :rodmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...