Gå til innhold

Fiora har baby i magen!


Fiora

Anbefalte innlegg

Mannen min er også typen til å bli kjempe stresset av å skulle bare gå i en butikk for å se. Tror han hadde foretrukket å gjøre mye research på nettet, for så å dra å se det i butikken når man hadde sirklet seg inn på ting. Selvfølgelig med is eller bolle som lokkemiddel 😅

Har du noe spesielt du broderer for tiden?

Jeg har nettopp kjøpt litt greier for å brodere på strikketøy. Aldri brodert før (annet enn på skolen), så er veldig spent på hvordan det blir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Ruskemor said:

Mannen min er også typen til å bli kjempe stresset av å skulle bare gå i en butikk for å se. Tror han hadde foretrukket å gjøre mye research på nettet, for så å dra å se det i butikken når man hadde sirklet seg inn på ting. Selvfølgelig med is eller bolle som lokkemiddel 😅

Har du noe spesielt du broderer for tiden?

Jeg har nettopp kjøpt litt greier for å brodere på strikketøy. Aldri brodert før (annet enn på skolen), så er veldig spent på hvordan det blir.

Godt det er fler av den varianten! :ler: Han her kan godt gå rundt på Clas Ohlson i evigheter da for han liker verktøy og dingser, men så fort det blir snakk om sengetøy eller barnevogn får han hetta 🙈 

Jeg holder på med en sånn klokkestreng med Ole Brumm på som vi kan henge på veggen også kan lillegutt måle hvor høy han er, tenkte det kan bli en hyggelig ting å henge på hytta :jepp:

oi, det hørtes ut som et spennende prosjekt! Det blir sikkert superfint! 🤩 skal du brodere på det du har strikket selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (10 minutter siden):

Godt det er fler av den varianten! :ler: Han her kan godt gå rundt på Clas Ohlson i evigheter da for han liker verktøy og dingser, men så fort det blir snakk om sengetøy eller barnevogn får han hetta 🙈 

Jeg holder på med en sånn klokkestreng med Ole Brumm på som vi kan henge på veggen også kan lillegutt måle hvor høy han er, tenkte det kan bli en hyggelig ting å henge på hytta :jepp:

oi, det hørtes ut som et spennende prosjekt! Det blir sikkert superfint! 🤩 skal du brodere på det du har strikket selv da?

Her er Jula butikken som er gøy å gå i😅 går aldri derfra uten å ha kjøpt mer verktøy 🙈

Åh🥰 sånne er så fine! Er så imponert over tålmodighet! 

Ja, blir broderi på det jeg strikker selv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ruskemor said:

Her er Jula butikken som er gøy å gå i😅 går aldri derfra uten å ha kjøpt mer verktøy 🙈

Åh🥰 sånne er så fine! Er så imponert over tålmodighet! 

Ja, blir broderi på det jeg strikker selv 😊

Hahaha, man kan virkelig begynne å lure på hva de skal med alt det verktøyet, det flyter jo over her! 😂

Ja, det blir veldig fint til slutt! Men er virkelig tålmodighetsprøve ja 🙈❤️

Det blir sikkert kjempefint, og da kan du jo også gjøre strikketøyet enda mer personlig 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (Akkurat nå):

Hahaha, man kan virkelig begynne å lure på hva de skal med alt det verktøyet, det flyter jo over her! 😂

Ja, det blir veldig fint til slutt! Men er virkelig tålmodighetsprøve ja 🙈❤️

Det blir sikkert kjempefint, og da kan du jo også gjøre strikketøyet enda mer personlig 🤩

Her også! Det FLYTER med verktøy, og han syntes jeg bruker mye penger på garn og strikketøy 😂

Men det er verd det da, alle timene med brodering når man kan henge det opp på veggen🥰

Blir veldig gøy å lage det personlig, ta en oppskrift som er litt enkel og gjøre den til noe mer. Elsker det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ruskemor said:

Her også! Det FLYTER med verktøy, og han syntes jeg bruker mye penger på garn og strikketøy 😂

Men det er verd det da, alle timene med brodering når man kan henge det opp på veggen🥰

Blir veldig gøy å lage det personlig, ta en oppskrift som er litt enkel og gjøre den til noe mer. Elsker det! 

Det høres kjent ut! :ler:

Det er sant, det blir liksom en egen glede av å vite hvor mange timer man har brukt på det med egne hender 🥰 ikke sikkert lillegutt skjønner hvor mye kjærlighet som er lagt i det, men det er vel sånn det skal være 🙈

Det skjønner jeg godt! Skikkelig god ide! Har ikke en gang tenkt på at man kan gjøre det sånn 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiora skrev (16 minutter siden):

Det høres kjent ut! :ler:

Det er sant, det blir liksom en egen glede av å vite hvor mange timer man har brukt på det med egne hender 🥰 ikke sikkert lillegutt skjønner hvor mye kjærlighet som er lagt i det, men det er vel sånn det skal være 🙈

Det skjønner jeg godt! Skikkelig god ide! Har ikke en gang tenkt på at man kan gjøre det sånn 😄

Nei, men kanskje når han blir voksen så forstår han hvor mye kjærlighet mammaen hans har langt ned i noe så fint🥰 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24+3

Herrefred, nå måtte jeg inn i Helseoversikt og sjekke hvor langt jeg er på vei! :ler: Jeg er så susete i hodet for tiden at det er helt imponerende! Mannen bare rister på hodet over alt jeg roter med 🙈

Tror nok det er litt fordi jeg har vært sykemeldt så lenge. Uker og dager går i ett. Denne uken har jeg likevel hatt full timeplan med jm på mandag, besøk tirsdag, glukosebelastning (overraskende lite ubehagelig!) og cafebesøk onsdag, jobb torsdag 😅 

Hadde et lite sammenbrudd i går kveld. Får så dårlig samvittighet for jobben. Ting står virkelig på halv tolv der, og det er egentlig kun jeg som kan mine oppgaver. Sjefen forsikrer meg gang på gang om at de skal komme igjennom, men jeg føler likevel på det. Nå som jeg ikke kan gå noe særlig og må ta den ene dagen min pr uke fra hjemmekontoret uansett, lurer jeg nesten på om 100% sykemelding hadde vært bedre. Da slipper jeg liksom bli påminnet kaoset.

I dag har jeg derimot hatt en velfortjent sofadag. Har funnet frem en bok jeg har hatt lyst til å lese lenge og har sittet og storkost meg med den. Boklesingen skaper også fin ro sammen med han i magen, er så kos å sitte å kjenne på sprellene hans i fred og ro. I sted satt jeg med armen over magen, plutselig rykket hele armen avgårde i det han traff skikkelig godt rett under :fnise::hjerte:

Når jeg først er inne på boklesing, oppdaget tidligere i dag at favorittforfatteren min gir ut ny bok i juni - og den så suuuuperspennende ut!! Kunne ikke hatt bedre timing til jeg skal sitte ute i solen med den store 3. trimester magen min i sommer og lese! :hoppendeglad:

Liten tilleggsoppdatering: glukosebelastningstesten var helt super! Kjenner jeg er skikkelig lettet! Jeg som er så avhengig av sukker at mannen kaller meg for insektet sitt, godt å vite at jeg kan holde på med dette sukkeret mitt med «god» samvittighet! :jepp:🐜

Endret av Fiora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på akkurat samme måte om dagen! Må inn å sjekke hvor langt jeg er på vei når noen spør fordi jeg helt oppriktig ikke vet om dagen 😅 Synes dagene og ukene går så fort at jeg sliter med å henge med i svingene, var vi ikke nettopp på OUL liksom? 🙈

Høres ut som at en 100% sykemelding kanskje kan være det beste for deg ja 🥰 Håper du får pratet med legen din og oppjustert, så kan du jo heller se det an om du plutselig får masse overskudd så kan du evnt vurdere å komme tilbake litt mer. 20% er jo bare akkurat nok til å så vidt komme inn i ting og bli minnet om kaoset, akkurat som du sier ☺️

Så bra glukosebelastningstesten var fin 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (4 timer siden):

24+3

Herrefred, nå måtte jeg inn i Helseoversikt og sjekke hvor langt jeg er på vei! :ler: Jeg er så susete i hodet for tiden at det er helt imponerende! Mannen bare rister på hodet over alt jeg roter med 🙈

Tror nok det er litt fordi jeg har vært sykemeldt så lenge. Uker og dager går i ett. Denne uken har jeg likevel hatt full timeplan med jm på mandag, besøk tirsdag, glukosebelastning (overraskende lite ubehagelig!) og cafebesøk onsdag, jobb torsdag 😅 

Hadde et lite sammenbrudd i går kveld. Får så dårlig samvittighet for jobben. Ting står virkelig på halv tolv der, og det er egentlig kun jeg som kan mine oppgaver. Sjefen forsikrer meg gang på gang om at de skal komme igjennom, men jeg føler likevel på det. Nå som jeg ikke kan gå noe særlig og må ta den ene dagen min pr uke fra hjemmekontoret uansett, lurer jeg nesten på om 100% sykemelding hadde vært bedre. Da slipper jeg liksom bli påminnet kaoset.

I dag har jeg derimot hatt en velfortjent sofadag. Har funnet frem en bok jeg har hatt lyst til å lese lenge og har sittet og storkost meg med den. Boklesingen skaper også fin ro sammen med han i magen, er så kos å sitte å kjenne på sprellene hans i fred og ro. I sted satt jeg med armen over magen, plutselig rykket hele armen avgårde i det han traff skikkelig godt rett under :fnise::hjerte:

Når jeg først er inne på boklesing, oppdaget tidligere i dag at favorittforfatteren min gir ut ny bok i juni - og den så suuuuperspennende ut!! Kunne ikke hatt bedre timing til jeg skal sitte ute i solen med den store 3. trimester magen min i sommer og lese! :hoppendeglad:

Liten tilleggsoppdatering: glukosebelastningstesten var helt super! Kjenner jeg er skikkelig lettet! Jeg som er så avhengig av sukker at mannen kaller meg for insektet sitt, godt å vite at jeg kan holde på med dette sukkeret mitt med «god» samvittighet! :jepp:🐜

Så koselig oppdatering! Høres jo sykt koselig ut å sitte og lese mens babyen sparker inni deg 😍 Og så ble jeg ekstremt nysgjerrig på hvilken bok du gleder deg slik til?! Er lesehest, så elsker å lese bøker jeg også 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra glukose belastningen gikk fint.

Høres utrolig koselig ut å lese en god bok mens mageboeren spreller rundt inni der🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra glukosebelastningen gikk så bra. Hadde absolutt ikke tenkt til å invitere deg inn i dia-klubben, så du skal få kose deg med masse sukker :nigo:  (spis litt for meg også da!!)

Jeg er enig i at 100% sykemelding høres ut som en plan for deg. Er så vondt når man sliter så med den samvittigheten ovenfor jobben. Men ingen er uerstattelig, og jeg er sikker på at de klarer å finne en god løsning uten deg. Det er i hvertfall min erfaring, jeg kan erstattes ganske fort egentlig :sjenert: 

Boklesing og avslapping høres ut som en MYE bedre plan :opplyser: 

Håper du får en fin helg :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/13/2022 at 5:54 PM, Yrno said:

Jeg har det på akkurat samme måte om dagen! Må inn å sjekke hvor langt jeg er på vei når noen spør fordi jeg helt oppriktig ikke vet om dagen 😅 Synes dagene og ukene går så fort at jeg sliter med å henge med i svingene, var vi ikke nettopp på OUL liksom? 🙈

Høres ut som at en 100% sykemelding kanskje kan være det beste for deg ja 🥰 Håper du får pratet med legen din og oppjustert, så kan du jo heller se det an om du plutselig får masse overskudd så kan du evnt vurdere å komme tilbake litt mer. 20% er jo bare akkurat nok til å så vidt komme inn i ting og bli minnet om kaoset, akkurat som du sier ☺️

Så bra glukosebelastningstesten var fin 🥳

Godt vi er fler i tåkeheimen 😅 Ja, enig, det går veldig fort, plutselig er det umulig å holde orden på om det er snakk om uke 24, 25 eller 26 🙈

Har vært hos legen i dag, hun skrev 100% sykemelding og det kjenner jeg egentlig er like greit slik ting er nå. Nå skal jeg bare lage baby og spare på energien min 🥰

 

On 5/13/2022 at 6:40 PM, Angeleye said:

Så koselig oppdatering! Høres jo sykt koselig ut å sitte og lese mens babyen sparker inni deg 😍 Og så ble jeg ekstremt nysgjerrig på hvilken bok du gleder deg slik til?! Er lesehest, så elsker å lese bøker jeg også 🙈

Ja, det er virkelig en helt egen form for kos! 🥰 

Å, så gøy! :jepp: Må innrømme at det er sære greier da, i sjangeren skrekk. Boken som kommer til sommeren heter «Vennligheten» og er skrevet av John Ajvide Lindqvist. Han belyser hvordan diverse skrekktemaer vil utspille seg og påvirke det moderne samfunnet i Sverige på en vanvittig elegant og interessant måte! 👏🏼

 

On 5/13/2022 at 6:52 PM, Ruskemor said:

Så bra glukose belastningen gikk fint.

Høres utrolig koselig ut å lese en god bok mens mageboeren spreller rundt inni der🥰

Ja, det var litt av en lettelse!! :jepp:

Det nådde virkelig nye høyder av koselig! 🥰
 

On 5/13/2022 at 9:59 PM, Kakaoen said:

Så bra glukosebelastningen gikk så bra. Hadde absolutt ikke tenkt til å invitere deg inn i dia-klubben, så du skal få kose deg med masse sukker :nigo:  (spis litt for meg også da!!)

Jeg er enig i at 100% sykemelding høres ut som en plan for deg. Er så vondt når man sliter så med den samvittigheten ovenfor jobben. Men ingen er uerstattelig, og jeg er sikker på at de klarer å finne en god løsning uten deg. Det er i hvertfall min erfaring, jeg kan erstattes ganske fort egentlig :sjenert: 

Boklesing og avslapping høres ut som en MYE bedre plan :opplyser: 

Håper du får en fin helg :klemmer: 

Takk takk, må innrømme at det er en klubb jeg var særdeles lite lysten på å søke medlemskap i 🙈 

Var hos legen i dag, heldigvis skrev hun 100% sykemelding! Ikke noe hyggelig å bare være innom jobb en sjelden gang for å skaffe seg påfyll med dårlig samvittighet 😕 Håper de finner ut av det, men de hadde jo måttet klare seg uten meg i permisjonen uansett!

Den planen er definitivt mye bedre for gravidkroppen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25+1

Ny uke og enda et skritt nærmere termin! Baby begynner å nærme seg kiloen med stormskritt i følge diverse apper og dersom han skulle finne på å komme til verden nå, har han 80% sjans for å overleve 🥰

Det er så godt med alle disse fremskrittene, tenk, nå er det nesten helt sikkert at vi blir foreldre uansett!

Formen kunne på sin side vært bedre. Jeg har hatt prolaps i ryggen tidligere. Da jeg sto og vasket og forberedte for gjester i går, smalt det i ryggen! Nå er ryggen altså så vond at jeg knapt kan bevege meg før det hugger til i korsryggen. Håper virkelig det roer seg før fødsel, erfaringsmessig kan det ta månedsvis.

Utenom ryggproblematikken var gårsdagen veldig hyggelig! Vi hadde besøk av et vennepar med baby og må si det var utrolig godt, både for meg og mannen, å få noen gode timer sammen med andre som nettopp har vært igjennom svangerskap og fødsel. Det er heller ikke noe minus at babyen er aldeles henrivende 😍 så kos å se hvordan min kjære dullet med den lille hele tiden - ingen tvil om at han gleder seg til å få sin egen! ❤️

Nå blir det å ta dagene som kommer i rolig tempo og forsøke finne veien gjennom 3. trimester (som er like rundt hjørnet! 😅) på mest mulig smidig måte! 

Endret av Fiora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så vondt med ryggen. Går du til behandling for den når den blir vond? Du kan jo ikke gå rundt og ha det vondt ❤️ 
 

Så koselig med babybesøk. Det er virkelig gull å få prate litt med folk som er i samme livssituasjon som man er selv 😍 Og gøy å se mannen dulle. Var det som tippet meg til barn nr 3 her 😂😂 Min mann har alltid vært litt sånn HJELP når det kommer til andre sine barn. Men i fjor sommer da vi var med et vennepar som har ei jente som da var halvannet drev mannen å tøysa og lekte en del med ho. Sånn har han aldri holdt på før, og jeg bare :rodmer: Vi må lage en til! 😂😂

Godt å høre du er i 100% sykemeldingsklubben og kan få konsentrert deg om å være rugemaskin :danse: Hvordan går det med nestingbehovet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Kakaoen said:

Å så vondt med ryggen. Går du til behandling for den når den blir vond? Du kan jo ikke gå rundt og ha det vondt ❤️ 
 

Så koselig med babybesøk. Det er virkelig gull å få prate litt med folk som er i samme livssituasjon som man er selv 😍 Og gøy å se mannen dulle. Var det som tippet meg til barn nr 3 her 😂😂 Min mann har alltid vært litt sånn HJELP når det kommer til andre sine barn. Men i fjor sommer da vi var med et vennepar som har ei jente som da var halvannet drev mannen å tøysa og lekte en del med ho. Sånn har han aldri holdt på før, og jeg bare :rodmer: Vi må lage en til! 😂😂

Godt å høre du er i 100% sykemeldingsklubben og kan få konsentrert deg om å være rugemaskin :danse: Hvordan går det med nestingbehovet?

Skal til kiropraktor i dag! Håper virkelig det finnes en «quickfix» på dette 🙈

Veldig koselig! 🥰 Det er helt gull verdt - ble jo svangerskap og babysnakk hele dagen, men det er jammen godt å få delt de tankene md noen andre enn helsepersonell!

Hihi, så koselig med sånn dulling! Skjønner godt at du kjente på ønsket om en til da, disse mennene blir jo myke som smør rundt sånne små 😍 

Takk, den klubben setter jeg veldig pris på å være i! Kjenner at det var det eneste riktige nå. Nestingen går så som så, med den vonde ryggen får jeg ikke gjort så mye, men driver stadig å legger planer hvertfall og får vasket litt her og der :jepp: Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fiora skrev (3 timer siden):

Skal til kiropraktor i dag! Håper virkelig det finnes en «quickfix» på dette 🙈

Veldig koselig! 🥰 Det er helt gull verdt - ble jo svangerskap og babysnakk hele dagen, men det er jammen godt å få delt de tankene md noen andre enn helsepersonell!

Hihi, så koselig med sånn dulling! Skjønner godt at du kjente på ønsket om en til da, disse mennene blir jo myke som smør rundt sånne små 😍 

Takk, den klubben setter jeg veldig pris på å være i! Kjenner at det var det eneste riktige nå. Nestingen går så som så, med den vonde ryggen får jeg ikke gjort så mye, men driver stadig å legger planer hvertfall og får vasket litt her og der :jepp: Hva med deg?

Håper det ble en quick fix også :Nikke: er ikke godt å gå rundt slik med ryggen!

Jeg har fortsatt store planer om å endevende alt 😂😂 har veldig lyst til å rydde og kaste ting på kjøkkenet. Få ting bedre organisert. Kjøkkenet er eneste rommet i huset som ikke har fått seg en oppussing. Det er fortsatt fra 80 tallet, hvit upraktisk innredning også nokså stygt :bond: men vi har ikke ork til å prioritere det. For skal det renoveres må gulvet byttes, som igjen fører til at gulvet i stua må byttes siden dette henger sammen! Og bytter vi gulvet i stua så kan vi like gjerne male. Så det blir en stooor jobb. Men uansett :fnise: så er kjøkkenet så sykt upraktisk med bare skap. Umulig å holde oversikten over matskapet. Og når man har en mann som lever litt som sin mor med at ting er kjekt å ha og at vi må ha et matlager i tilfelle en atombombe dropper så blir det fort så rotete at jeg til tider blir sprø :bond: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Kakaoen said:

Håper det ble en quick fix også :Nikke: er ikke godt å gå rundt slik med ryggen!

Jeg har fortsatt store planer om å endevende alt 😂😂 har veldig lyst til å rydde og kaste ting på kjøkkenet. Få ting bedre organisert. Kjøkkenet er eneste rommet i huset som ikke har fått seg en oppussing. Det er fortsatt fra 80 tallet, hvit upraktisk innredning også nokså stygt :bond: men vi har ikke ork til å prioritere det. For skal det renoveres må gulvet byttes, som igjen fører til at gulvet i stua må byttes siden dette henger sammen! Og bytter vi gulvet i stua så kan vi like gjerne male. Så det blir en stooor jobb. Men uansett :fnise: så er kjøkkenet så sykt upraktisk med bare skap. Umulig å holde oversikten over matskapet. Og når man har en mann som lever litt som sin mor med at ting er kjekt å ha og at vi må ha et matlager i tilfelle en atombombe dropper så blir det fort så rotete at jeg til tider blir sprø :bond: 

Det var ikke prolaps og heller ikke bekkenløsning, men bekkenlåsning:hoppendeglad: Tenk å bli så glad for en bekkenlåsning! Men kiropraktoren sa at det var det beste alternativet fordi det er relativt enkelt å løse opp i. I og med at jeg var rask med å komme meg dit, hadde det ikke fått «satt seg» så voldsomt heller så hun fikk gjort mye i dag og jeg er allerede myyye lettere i kroppen 😍 Har en time til neste uke, og da mente hun at hun skulle greie å løse hele knuten! Verdens hyggeligste kiropraktor var det også så det hele var en veldig fin behandling, selv om det føltes litt rart å legge magen med lillegutt opp i gravidpute på behandlingsbenken :fnise:

Det hørtes ut som en oppussing som fort baller på seg ja! Er jo dessverre fort sånn at det ene drar det andre med seg - også finner man ofte noen overraskelser under og bak gamle overflater også i sånne prosesser! Hadde økonomien til det vært der kunne jeg gjerne tenkt meg å steinlegge gårdsplassen, legge nye fliser i gangen (helst sånne gammeldagse herregårdsfliser 😍) og slå sammen bad+vaskerom for større bad og mulighet for å hive ut det fæle gamle dusjkabinettet før mini kommer :ler: meeeen, må vel nesten vinne i Lotto før vi kan sette i gang noe sånt! 

Vi har også matlager i tilfelle krise, men har satt av et skap i kjelleren til det, kanskje dere har kjeller/bod hvor han kan oppbevare kriselageret sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenlåsing :strix: haha.. samme klubb der og. Men det er jo det beste av de værste. For det kan behandles! Burde ønske meg klippekort hos kiropraktoren min 😂

Lotto ja.. skulle hatt den. Har MYE vi vil gjøre med uteområdet vårt også. Bytte veranda og bygge ut. Jeg orker knapt begynne søknadsrunden en gang 😂🙈

Du har lest tankene mine ang matlager i kjelleren. Men jeg er sammen med en håndverker(elektriker)! Han har så inni granskauen mye verktøy og dritt i den boden. Det renner over, jeg finner aldri noe om jeg trenger det og han kan ikke kaste noe. Så jeg må snikrydde i den ene delen av boden for å få mer plass der. Alt er jo kjekt og ha.. litt derfor vi vil bygge ut, da får vi større veranda med bod under som han kan ha all shiten sin i 😂 Men er så tiltak å begynne. Også har jeg en mann som ikke liker å pusse opp. Han synes alt er tiltak. Så om ikke jeg drar noe i gang så blir det ikke noe av. Derfor står alt på standby nå. 
Like greit. Må i banken og låne penger til alt dette og så bare: ja også trenger jeg ulønna perm i noen mnd og kanskje ny utdanning :nigo: avdragsfrihet takk? 😇😇😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei så kjedelig med bekkenlåsning! Godt det i minste er det «beste av det verste», men sykt kjedelig likevel! 😪 Håper virkelig han klarer å løse opp hele knuten så du slipper å ha vondt 💖

Jeg føler nesten du tar meg igjen jeg, tiden går så sykt fort om dagen! 

Vil du skrive litt om innkjøpene og det dere planlegger å handle så langt? Synes det er så gøy å lese om andres lister og planer om utstyr 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...