Gå til innhold

Fiora har baby i magen!


Fiora

Anbefalte innlegg

Livet med lillegutt høres helt nydelig ut :rodmer: Er bare å kose deg hjemme med god samvittighet. 
 

Høres vondt ut med disse stingene dine. Det virker som at det gjør uendelig mer vondt etterpå om man blir klippet fremfor å revne. Jeg har knapt vært sår i mine sting. Men jeg er vel så herda der nede :ler: 

Nå kjente jeg at jeg ble litt trist over at dette er slutten for dagboka di ❤️ Det har vært så spennende og hyggelig å følge reisen din. Skulle gjerne fått fortsettelsen :sjenert: 

Jeg heier virkelig på deg. Husk å puste under de slitsomme stundene. For de kommer i varierende grad. Tenk at «this to shall pass». Før du vet ordet av det begynner han i bhgen, så vips er han skolegutt og plutselig har man en tiåring. Føles ikke slik når det står på, men så klisje som det er, årene flyr 🙈

Ønsker deg ekstremt mye lykke til. Håper det kommer en lyd fra deg i ny og ne her inne :klemmer: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for at vi har fått følge graviditeten din. Det har vært koselig å lese i dagboken din. Lykke til med tiden fremover med den vesle gutten din ❤️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/11/2022 at 8:36 PM, Katrin94 said:

Gratulerer så mye 💓💓🥰 høres fantastisk ut 😍

Tusen takk! 🥰 virkelig helt fantastisk! 💙

 

On 9/11/2022 at 8:52 PM, Kakaoen said:

Livet med lillegutt høres helt nydelig ut :rodmer: Er bare å kose deg hjemme med god samvittighet. 
 

Høres vondt ut med disse stingene dine. Det virker som at det gjør uendelig mer vondt etterpå om man blir klippet fremfor å revne. Jeg har knapt vært sår i mine sting. Men jeg er vel så herda der nede :ler: 

Nå kjente jeg at jeg ble litt trist over at dette er slutten for dagboka di ❤️ Det har vært så spennende og hyggelig å følge reisen din. Skulle gjerne fått fortsettelsen :sjenert: 

Jeg heier virkelig på deg. Husk å puste under de slitsomme stundene. For de kommer i varierende grad. Tenk at «this to shall pass». Før du vet ordet av det begynner han i bhgen, så vips er han skolegutt og plutselig har man en tiåring. Føles ikke slik når det står på, men så klisje som det er, årene flyr 🙈

Ønsker deg ekstremt mye lykke til. Håper det kommer en lyd fra deg i ny og ne her inne :klemmer: 

Det er det virkelig! 🥰

Stingene og hele «katastrofeområdet» har vært helt ille! Først nå på dag 8 er jeg endelig litt mer oppegående, kan endelig reise meg og hente lille i sengen sin f.eks ❤️

Så kos at du har hygget deg med skribleriene mine! Det blir jo nesten et vennskap når man følger hverandre over så lang tid! :jepp: kan godt hende jeg føler for å hoppe innom med noen milepæler etterhvert, det er jo så mange store øyeblikk å se frem til på mammareisen! 😍

Tusen, tusen takk fine du og alt det beste tilbake til deg og den herlige familien din - tenk at dere er komplett! 😍

 

On 9/11/2022 at 9:04 PM, gyngestolen said:

Tusen takk for at vi har fått følge graviditeten din. Det har vært koselig å lese i dagboken din. Lykke til med tiden fremover med den vesle gutten din ❤️ 

Bare hyggelig å dele, takk for at du ville følge meg gjennom disse spennende månedene! 🥰

Tusen takk! Gleder meg til tiden fremover! ❤️
 

9 hours ago, stAre said:

Masse lykke til videre og nyt permisjonstiden 😊

Tusen takk, vi skal nyte hvert øyeblikk 🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at vi har hatt muligheten til å følge reisen din og ikke minst for støttende kommentarer 🥰 Ønsker dere masse lykke til videre!! Nyt tiden fremover 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du noen gang får lyst til å dele litt om hvordan det er i den mystiske babybobla er jeg veldig takknemlig 🫣🥰 Føler man får vite mye om graviditet og fødsel, men for meg virker er den første tiden med baby som et svart hull. Aner ikke hva jeg går til 🤭🤭

 

håper dere får mange fine stunder sammen fremover ☺️💓💓

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du stor koser deg i babybobla 🥰 tusen takk for at jeg har fått følge deg og at du har delt så mye på veien til å bli mamma! Er virkelig så fint å kan følge hverandre her inne på denne veien, den fineste gaven man får i livet❤️
kos deg masse videre 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært hyggelig å bli med deg på reisen, takk for følget😊 ønsker deg alt godt i den nye fasen av livet🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Baby 9 uker

Jeg nevnte jo at jeg kanskje kom til å hoppe innom en gang i blant. Det nevnte jeg før det gikk opp for meg at alle småbarnsmødrene som klager over manglende tid til å gå på do ikke overdrev 😅 men, nå sover både mann, hund og baby søtt mens mammaen unner seg en liten time-out!

Det går i ett! Men altså, lillegutt er bare et sånt fantastisk lite vidunder og jeg nyter å bruke dagene mine på han 🥰 Han har begynt å smile og deler ut de skjønne babysmilene sine til alle og enhver. Her om dagen fikk pappaen tilogmed servert den første latteren! Det er uten tvil pappa som er mest morsom, men mammaen er best å kose med ❤️

Babygutt sover fint om nettene og er kun våken en gang eller to for amming og evt bleie. Helgen har forøvrig vært interessant da han helt frem til nå har ligget i nest oppi bedside crib om natten, nå har den lange gutten vår vokst fra nestet og det ble bare bedsiden nå i helgen - det er fascinerende å se hvor mye den lille kroppen greier å turne rundt oppi der om natten nå som han ikke ligger med kanter tett rundt kroppen! Natt til i dag fant jeg han i en krøll nederst i sengen sin 😅

Han utvikler seg fint og følger alle kurver som skal følges. Til uka begynner vi i barselgruppe på hs og er så spent på å møte andre mødre og babyene deres!

Kjenner at jeg endelig har landet litt i permisjonslivet. Vi har vår egen rytme og rutine, jeg og baby, og endelig klarer jeg i større grad å nyte! De første ukene hadde jeg nok et streif av fødselsdepresjon og var veldig stresset over alt jeg følte jeg ikke mestret og var veldig lei meg fordi f.eks vaskerommet grodde igjen med klesvask. Nå er jeg kommet litt i orden og det føles godt! 

Ønsker alle som måtte finne på å stikke innom en god ny uke! 😊

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med noen ord 😊

Min er 8 uker på torsdag og kjenner meg så igjen i det du skriver om tid😅Holder på å vokse ut av nestet her også. jeg må se godt for at hodet ikke skal ligge inntil toppen fordi da sovner han ikke 😅 vurderer selv når han skal sove i bedside uten nest. Problemet der er at han har en ganske hard madrass og mye vanskeligere å legge han der uten at han våkner. 

På dagtid går det bedre fordi da er jeg litt mer våken 😂

Endret av stAre
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig oppdatering! Kjekt å høre at du har begynt å lande permisjonstiden og det nye livet 🥰 Nyt tiden videre, og lykke til med barselgruppe! Håper du får en fin gruppe.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, stAre said:

Fint med noen ord 😊

Min er 8 uker på torsdag og kjenner meg så igjen i det du skriver om tid😅Holder på å vokse ut av nestet her også. jeg må se godt for at hodet ikke skal ligge inntil toppen fordi da sovner han ikke 😅 vurderer selv når han skal sove i bedside uten nest. Problemet der er at han har en ganske hard madrass og mye vanskeligere å legge han der uten at han våkner. 

På dagtid går det bedre fordi da er jeg litt mer våken 😂

Hihi, de har noen klare og tydelige meninger på hvordan de vil ha det disse små! 😉😂 

Jeg syntes også madrassen i bedside var altfor hard og tynn. Jeg vet jo at det skal være sånn, men det ble gæærnt i hodet mitt så jeg kjøpte en bitteliten aerosleep madrass jeg har stappet oppi der jeg, den sover han så godt på, anbefales! 😄

 

19 minutter siden, Angeleye said:

Så koselig oppdatering! Kjekt å høre at du har begynt å lande permisjonstiden og det nye livet 🥰 Nyt tiden videre, og lykke til med barselgruppe! Håper du får en fin gruppe.

Ja, godt å endelig være i stand til å nyte og ikke bare stresse seg opp over alt mulig! 🥰

Tusen takk, det skal jeg! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (16 timer siden):

Hihi, de har noen klare og tydelige meninger på hvordan de vil ha det disse små! 😉😂 

Jeg syntes også madrassen i bedside var altfor hard og tynn. Jeg vet jo at det skal være sånn, men det ble gæærnt i hodet mitt så jeg kjøpte en bitteliten aerosleep madrass jeg har stappet oppi der jeg, den sover han så godt på, anbefales! 😄

 

Ja, godt å endelig være i stand til å nyte og ikke bare stresse seg opp over alt mulig! 🥰

Tusen takk, det skal jeg! ❤️

Så bra det fungerte med aerosleep. Godt tips. Føler jeg har googla meg ihjel etter overmadrasser og madrasser som kan kjøpes fysisk slik at jeg kan kjenne på de før kjøp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da ble det mammadagbok videre under generelle bøker!

Synes det er så godt å ha et sted å ventilere alle mulige rare tanker og håper å se igjen noen av dere fine damene fra prøver- og gravidbøkene inne i de generelle! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...