Gå til innhold

Prøverør 2022 ❤


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jenta1983 skrev (44 minutter siden):

Jeg har noengang hatt tomme eggposer selv men har amh på 36 så ganske høy amh, men sist fikk jeg jeg 2 ovitrelle for å unngå tomme eggposer ❤️

Vet du hvorfor du fikk Ovitrelle for å unngå tomme eggposer? Bare nysgjerrig 😄

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elise93 skrev (11 timer siden):

Vet du hvorfor du fikk Ovitrelle for å unngå tomme eggposer? Bare nysgjerrig 😄

For at eggene skal modnes bedre og unngå tomme eggposer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (7 minutter siden):

For at eggene skal modnes bedre og unngå tomme eggposer 

Okei, skjønner 😄👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (13 timer siden):

Jeg har noengang hatt tomme eggposer selv men har amh på 36 så ganske høy amh, men sist fikk jeg jeg 2 ovitrelle for å unngå tomme eggposer ❤️

Vil det da si at du fikk 500 mg Ovitrelle som du satt 36 timer før egguttak? Mener de da at det er egg i de posene, og at dobbel Ovitrelle skal forhindre de i å falle fra? Jeg forstår liksom ikke helt hva som skjer når posene er tomme. Har de vært tomme helt fra starten av eller har de blitt det rett før uttak?😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (Akkurat nå):

Vil det da si at du fikk 500 mg Ovitrelle som du satt 36 timer før egguttak? Mener de da at det er egg i de posene, og at dobbel Ovitrelle skal forhindre de i å falle fra? Jeg forstår liksom ikke helt hva som skjer når posene er tomme. Har de vært tomme helt fra starten av eller har de blitt det rett før uttak?😞

Ja 500 ovitrelle ja, skjønte ikke helt selv, men var at de som var mindre skulle modnes mer og at posene ikke skulle være tomme, jeg fikk ut 15 egg sist, men fikk beskjed om at det er ikke bestandig bra å få mange egg for mange kan være dårlige 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (1 minutt siden):

Ja 500 ovitrelle ja, skjønte ikke helt selv, men var at de som var mindre skulle modnes mer og at posene ikke skulle være tomme, jeg fikk ut 15 egg sist, men fikk beskjed om at det er ikke bestandig bra å få mange egg for mange kan være dårlige 

Ok, skjønner😊 15 er jo veldig bra! Men det er jo som du sier, at kvantiteten kan jo gjøre noe med kvaliteten. Samtidig har man jo flere sjanser med flere egg. Ikke så lett å forstå seg på alt dette😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kontroll idag, eggene hadde ikke vokst så mye som hun håpet, rundt 6 egg varierte fra 9mm til 16mm. Ny kontroll på mandag så håper de har vokst mer til da 😔 de ville ha 3 over 17mm før de avtalte uttak. Men jeg har en fin slimhinne, noe jeg er glad for siden den var ganske tynn under letrozolkurene! Krysser fingrene for mandag 🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (21 minutter siden):

Kontroll idag, eggene hadde ikke vokst så mye som hun håpet, rundt 6 egg varierte fra 9mm til 16mm. Ny kontroll på mandag så håper de har vokst mer til da 😔 de ville ha 3 over 17mm før de avtalte uttak. Men jeg har en fin slimhinne, noe jeg er glad for siden den var ganske tynn under letrozolkurene! Krysser fingrene for mandag 🤞

Krysser fingrene for deg og eggene🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (6 minutter siden):

@Petronella83 har du hørt noe om eggene dine enda? ☺️🤞

Nei, ikke hørt noe enda.. går bare hvileløst rundt og venter.🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

@Petronella83 har du hørt noe om eggene dine enda? ☺️🤞

Nå fikk jeg telefon! Begge eggene har blitt befruktet! Nå blir det noen enormt spennende dager for å se om de overlever til innsett..❤️

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (31 minutter siden):

Nå fikk jeg telefon! Begge eggene har blitt befruktet! Nå blir det noen enormt spennende dager for å se om de overlever til innsett..❤️

Så bra ❤️❤️ når tenker dem innsett? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (34 minutter siden):

Nå fikk jeg telefon! Begge eggene har blitt befruktet! Nå blir det noen enormt spennende dager for å se om de overlever til innsett..❤️

Så bra!!🥳👏🏻👏🏻👏🏻Er det planlagt å sette inn blastocyst (5 dagers egg) ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenta1983 skrev (16 minutter siden):

Så bra ❤️❤️ når tenker dem innsett? :)

Innsett til tirsdag, hvis alt går bra❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (13 minutter siden):

Så bra!!🥳👏🏻👏🏻👏🏻Er det planlagt å sette inn blastocyst (5 dagers egg) ? 

Ja, det blir innsett til tirsdag, hvis de utvikler seg riktig. Så da blir det blastocyst ja.💕 Men det er jo mye som kan gå galt innen den tid, så jeg er bare forsiktig optimist. Var i allfall en lettelse å høre at de var blitt befruktet😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (1 time siden):

Nå fikk jeg telefon! Begge eggene har blitt befruktet! Nå blir det noen enormt spennende dager for å se om de overlever til innsett..❤️

Åå, så bra! Håper begge utvikler seg som de skal framover 😄🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Petronella83 skrev (1 time siden):

Ja, det blir innsett til tirsdag, hvis de utvikler seg riktig. Så da blir det blastocyst ja.💕 Men det er jo mye som kan gå galt innen den tid, så jeg er bare forsiktig optimist. Var i allfall en lettelse å høre at de var blitt befruktet😊

Ja det var bra! Håper de utvikler seg fint de neste dagene 🤞🏻☺️Hvordan skal du fordrive tiden i helgen så den går fort?🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Åå, så bra! Håper begge utvikler seg som de skal framover 😄🤞

🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (1 time siden):

Ja det var bra! Håper de utvikler seg fint de neste dagene 🤞🏻☺️Hvordan skal du fordrive tiden i helgen så den går fort?🙃

Krysser alt jeg har, selv om jeg vet at mye kan gå galt. Nei det kan du si😅 Har ingen store planer, men tror jeg må sysselsette meg med noe, ellers kommer jeg til å bli helt sprø.😵💫 Skal på shopping med en venninne i morgen da, så vi får prøve å slå ihjel en del timer på kjøpesenteret hvert fall😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (2 timer siden):

Innsett til tirsdag, hvis alt går bra❤️

Jeg hadde 4 forsøk i Porsgrunn, eller rettere sagt 4 uttak og 2 innsett da innsettene ble 2 og 3 dagers, ingen av mine egg overlevde der til 5 dagers. Så skiftet jeg klinikk og fikk plutselig ett egg i januar som overlevde til 5 dagers. Fikk beskjed at hvis eggene ikke overlever i 5 dager så hadde det nok ikke overlevd om det hadde blitt satt inn tidligere heller. Bare tenk det at hvis de overlever til dag 5 så er det sterke egg ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...