Gå til innhold

Prøverør 2022 ❤


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Petronella83 skrev (2 minutter siden):

Krysser alt jeg har, selv om jeg vet at mye kan gå galt. Nei det kan du si😅 Har ingen store planer, men tror jeg må sysselsette meg med noe, ellers kommer jeg til å bli helt sprø.😵💫 Skal på shopping med en venninne i morgen da, så vi får prøve å slå ihjel en del timer på kjøpesenteret hvert fall😇

Du får finne på noe lurt å bruke tiden på☺️ Det er krevende med ventetid! Jeg skal prøve å finne en (ny) serie eller bok å bli oppslukt i, gå turer etc. Håper helgen din går fort!🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjertespar skrev (3 timer siden):

Du får finne på noe lurt å bruke tiden på☺️ Det er krevende med ventetid! Jeg skal prøve å finne en (ny) serie eller bok å bli oppslukt i, gå turer etc. Håper helgen din går fort!🤞🏻

Jeg bladde litt tilbake nå og ser at du nettopp har fått satt inn blastocyst🥰 Så spennende!!❤️ Det høres ut som en lur plan for helgen😊 Skal prøve å gjøre noe sånt jeg også, lese bok, gå tur, luke i hagen og sånne ting😊 Håper du får en fin helg🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei ☺️

Vi var endelig på første møte i Porsgrunn på torsdag og skal i gang med ivf nå! Da sa de at vi rekker akkurat et forsøk før de stenger før sommeren🙀 Det hadde vi ikke sett for oss, men ble super giret!! Hadde en SA I august 2020 og har ikke klart å bli gravid igjen siden, så vi er så glad for å endelig være i gang med hjelp nå!😭

Ser at jeg skal ta menopur og fyremadel.
Gjerne kom med erfaringer og tips 🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (17 minutter siden):

Heei ☺️

Vi var endelig på første møte i Porsgrunn på torsdag og skal i gang med ivf nå! Da sa de at vi rekker akkurat et forsøk før de stenger før sommeren🙀 Det hadde vi ikke sett for oss, men ble super giret!! Hadde en SA I august 2020 og har ikke klart å bli gravid igjen siden, så vi er så glad for å endelig være i gang med hjelp nå!😭

Ser at jeg skal ta menopur og fyremadel.
Gjerne kom med erfaringer og tips 🥰

Jeg er såå spent på deres vegne! 😍❤️ Håper ivf er veien å gå for oss begge 🤞❤️ Har ingen erfaring med menopur, men fyremadel er bare en vanlig sprøyte du setter i magen. Den svir litt, men bare noen sekunder etter man har satt den 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (19 timer siden):

Jeg bladde litt tilbake nå og ser at du nettopp har fått satt inn blastocyst🥰 Så spennende!!❤️ Det høres ut som en lur plan for helgen😊 Skal prøve å gjøre noe sånt jeg også, lese bok, gå tur, luke i hagen og sånne ting😊 Håper du får en fin helg🥰

Ja det stemmer, det er tre dager siden nå. Veldig spennende 😊Så jeg skal prøve å få de neste dagene også til å gå raskt, og vente med å teste til onsdag/torsdag... selv da kan jeg jo få falsk negativ, så det er vel ikke før nærmere ordinærtestdato den 30.05 at jeg kan være sikker. Men jeg klarer nok ikke å vente så lenge 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (4 timer siden):

Jeg er såå spent på deres vegne! 😍❤️ Håper ivf er veien å gå for oss begge 🤞❤️ Har ingen erfaring med menopur, men fyremadel er bare en vanlig sprøyte du setter i magen. Den svir litt, men bare noen sekunder etter man har satt den 🙈

Takkk!! ☺️ er så spent på deres vegne også😍 og så gøy samt morsomt at vi enda ligger helt likt i løypa 🙈 nå må det jo snart bli våres tur 😍🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertespar skrev (18 timer siden):

Ja det stemmer, det er tre dager siden nå. Veldig spennende 😊Så jeg skal prøve å få de neste dagene også til å gå raskt, og vente med å teste til onsdag/torsdag... selv da kan jeg jo få falsk negativ, så det er vel ikke før nærmere ordinærtestdato den 30.05 at jeg kan være sikker. Men jeg klarer nok ikke å vente så lenge 😊

Ååå så spennende!🥰 Det er jo en tålmodighetsprøve av en annen verden å gå og vente på å kunne teste, så jeg håper tiden går fort for deg🥰🤞🏻 Og at det er en liten spire som klamrer seg fast inni der🤗 Skjønner godt at du ikke klarer å vente helt til testdato!😊 Sender deg mange gode tanker og håper du får en finfin søndag😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet ventetid på søskenforsøk med fryst egg på Riksen? 

Anonymkode: 754a9...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen som vet ventetid på søskenforsøk med fryst egg på Riksen? 

Anonymkode: 754a9...27b

Og må man henvises på nytt? 

Anonymkode: 754a9...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (3 timer siden):

Ååå så spennende!🥰 Det er jo en tålmodighetsprøve av en annen verden å gå og vente på å kunne teste, så jeg håper tiden går fort for deg🥰🤞🏻 Og at det er en liten spire som klamrer seg fast inni der🤗 Skjønner godt at du ikke klarer å vente helt til testdato!😊 Sender deg mange gode tanker og håper du får en finfin søndag😍

Tusen takk🥰Lykke til med telefon i morgen! Hold oss oppdatert!😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Prøver igjen her, noen som vet hvor lenge «6 klikk» med Ovitrelle sitter i kroppen?

 

Anonymkode: b4543...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei. Prøver igjen her, noen som vet hvor lenge «6 klikk» med Ovitrelle sitter i kroppen?

 

Anonymkode: b4543...893

6 klikk, er det halve sprøyta? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrolltime idag og uttak blir onsdag! :nordvesta: 4 store eggposer, og mange mindre, de håpet på å få ut 7 stk siden noen fler kommer til å vokse innen onsdag. Hadde også fått en cyste som har vokst hele 30mm på en uke 😳 noen som har fått det ifbm ivf? Er veldig spent på uttak, håper mange av eggposene inneholder egg og er av god kvalitet! 🥺🤞

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertespar skrev (På 9.1.2022 den 23.09):

Dette var beroligende for meg også å høre, jeg holder på med stimulering nå og skal antakelig gjøre egguttak i slutten av uka som kommer. Jeg får nok vite mer etter kontroll i morgen. Jeg har forstått at man får godt med smertestillende, beroligende og i tillegg lokalbedøvelse. Jeg skal kjøres av ei venninne, regner med at jeg blir ganske slått ut etterpå😅 men føler meg hvertfall ganske trygg på at man får godt med smertestillende ved denne prosedyren! 🤞🏻🙂

Jeg har hatt tre egguttak tidligere. Det er ikke noe å grue seg til 😀 Det tar jo bare ti minutter/kvarter og jeg fikk morfin og lokalbedøvelse, så det er absolutt helt overkommelig. Etterpå merket jeg absolutt ingenting!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tufsla skrev (38 minutter siden):

Jeg har hatt tre egguttak tidligere. Det er ikke noe å grue seg til 😀 Det tar jo bare ti minutter/kvarter og jeg fikk morfin og lokalbedøvelse, så det er absolutt helt overkommelig. Etterpå merket jeg absolutt ingenting!

Det er nok litt forskjell på hvordan man opplever det🙂det egguttaket jeg ventet på når jeg skrev dette i januar, var lite vondt underveis men jeg hadde mye smerter etterpå, det er mulig det var en cyste som sprakk eller noe sånn. For det var unormalt vondt. Ved andre uttak nå i mai var det litt mer smertefullt underveis - men lite vondt etterpå🤷🏼‍♀️🙃

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (5 timer siden):

Kontrolltime idag og uttak blir onsdag! :nordvesta: 4 store eggposer, og mange mindre, de håpet på å få ut 7 stk siden noen fler kommer til å vokse innen onsdag. Hadde også fått en cyste som har vokst hele 30mm på en uke 😳 noen som har fått det ifbm ivf? Er veldig spent på uttak, håper mange av eggposene inneholder egg og er av god kvalitet! 🥺🤞

Oj, så spennende @Elise93🤞🏻☺️☺️☺️ Satser på mange fine egg! Er du spent? Håper du har fått god info om prosedyren og føler deg godt ivaretatt, da går det nok veldig greit🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 hours ago, Elise93 said:

6 klikk, er det halve sprøyta? 😊 

Halve sprøyta er 13 klikk.☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotte28 skrev (15 minutter siden):

Halve sprøyta er 13 klikk.☺️

Okei, da ville jeg kanskje bare prøvd å teste litt for å se når den går ut ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (3 timer siden):

Oj, så spennende @Elise93🤞🏻☺️☺️☺️ Satser på mange fine egg! Er du spent? Håper du har fått god info om prosedyren og føler deg godt ivaretatt, da går det nok veldig greit🥰

Jeg er veldig spent og nervøs! Ikke for selve uttaket, men på eggene. Jeg tar meg selv i å tenke at jeg ikke har blitt gravid tidligere fordi eggene mine kanskje er dårlige? 🙈🙈 Er det jeg er mest spent på 😅 Men blodprøvene der de sjekket kvalitet osv var jo greie da☺️ ellers er jeg godt informert og føler meg veldig trygg hos dem! ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (3 timer siden):

Jeg er veldig spent og nervøs! Ikke for selve uttaket, men på eggene. Jeg tar meg selv i å tenke at jeg ikke har blitt gravid tidligere fordi eggene mine kanskje er dårlige? 🙈🙈 Er det jeg er mest spent på 😅 Men blodprøvene der de sjekket kvalitet osv var jo greie da☺️ ellers er jeg godt informert og føler meg veldig trygg hos dem! ☺️ 

Ja det blir jo kjempespennende å se hva resultatet blir. Håper på god «fangst» for din del! Masse lykke til på onsdag!🤞🏻☺️💪🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...