Gå til innhold

Prøverør 2022 ❤


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal gå på Klexane frem til uke 7, hvis jeg blir gravid. Hvor lenge har dere andre gått? 

Det står at man ikke skal ta den hvis man har høyt kalium nivå, har dere fått det målt hos legen i forkant før oppstart? Jeg så det først i dag da jeg satte første sprøyte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mbetv skrev (12 minutter siden):

Hei!

Jeg skal gå på Klexane frem til uke 7, hvis jeg blir gravid. Hvor lenge har dere andre gått? 

Det står at man ikke skal ta den hvis man har høyt kalium nivå, har dere fått det målt hos legen i forkant før oppstart? Jeg så det først i dag da jeg satte første sprøyte :P

Eg skal gå på klexane til uke 13+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ginger83 skrev (På 5.5.2022 den 16.55):

Hei hei, 

Jeg har ikke vært her på en stund slev da vi har drevet med salg av leilighet. Utrolig mye å gjøre!! 

Hørtes jo ut som en ganske god plan med dette med å slutte å amme. Men datteren min er såpass gammel så ikke så lett å lure henne fra det. Men her har kjøpt en flaske hun liker som ak likne litt på det å drikke av puppen og vil prøve å gi henne det i stedet. Og  så må jeg nok bare være litt flink til å kutte ut det rett og slett.. Men ikke så lett.. 

Bra det ikke var så mye stress med medisiner, hvor er du i løypa nå? :)

Jeg venter på mens og oppstart! 😅 Forventer mens 3. juni og skal begynne med progynova da. Skal hente ut medisiner snart tilfelle det må bestilles inn. Så da blir det innsett om en måneds tid!

Hvordan går det med deg nå? Funnet ut hvilken vei dere skal gå? 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 13.39):

Egguttak i dag og fikk bare 5 egg 😔 kjenner jeg er skikkelig skuffet. Sikkert ingen av de som overlever heller. De skal sette inn igjen på onsdag dersom det blir noe.. trodde det var liksom 3 eller 5 dagers man pleide å sette inn jeg? Følte det var litt lite med 2 dager? 🤔

Anonymkode: 80db0...1a5

Jeg satte inn todagers, han ble nettopp 3 år ☺️ Skal nå i gang med fryseforsøk med egg fra samme uttak ☺️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Pøls skrev (2 timer siden):

Jeg satte inn todagers, han ble nettopp 3 år ☺️ Skal nå i gang med fryseforsøk med egg fra samme uttak ☺️

Hei ser du har satt inn nå. Gratulerer med det håper dette blir deres lille fine baby 🙂 ❤️

 

Alt vel nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frk.Pøls skrev (2 timer siden):

Jeg satte inn todagers, han ble nettopp 3 år ☺️ Skal nå i gang med fryseforsøk med egg fra samme uttak ☺️

Oi da der misforsto jeg visst, der var forrige innsett som var 3 år. Men så spennende det nærmer seg innsett da 😀😀 

 

Vi setter nok ikke inn vår blastocyst før i juli en gang. 

 

Gratulerer med dagen alle sammen 🇳🇴🌞😊

Endret av Ginger83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt inn en fin blastocyst idag, og fikk til og med to fine på frys!🥳jeg er SÅ glad for det! Nå skal det bare ruges og ventes. Det blir spennende og nervepirrende dager nå😌🤞🏻🤞🏻🤞🏻

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (1 minutt siden):

Da har jeg satt inn en fin blastocyst idag, og fikk til og med to fine på frys!🥳jeg er SÅ glad for det! Nå skal det bare ruges og ventes. Det blir spennende og nervepirrende dager nå😌🤞🏻🤞🏻🤞🏻

😍😍🤞🤞 Når er test-dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (1 minutt siden):

Da har jeg satt inn en fin blastocyst idag, og fikk til og med to fine på frys!🥳jeg er SÅ glad for det! Nå skal det bare ruges og ventes. Det blir spennende og nervepirrende dager nå😌🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Masse lykke til!!! ❤️ To på frys er veldig bra!

Jeg har fryseinnsett om ca en uke, får se hva de sier på kontrollen på mandag. 🤗

Anonymkode: 8e1d5...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (3 minutter siden):

Da har jeg satt inn en fin blastocyst idag, og fikk til og med to fine på frys!🥳jeg er SÅ glad for det! Nå skal det bare ruges og ventes. Det blir spennende og nervepirrende dager nå😌🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Så bra ❤️❤️ fikk du graderingen på blastoen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 minutt siden):

😍😍🤞🤞 Når er test-dag? 

Testdag pleier være 2 uker etter innsett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (4 minutter siden):

😍😍🤞🤞 Når er test-dag? 

Den offisielle testdagen er 30. mai, men jeg kommer jo helt sikkert til å ta strimmeltest hjemme før den tid. Men jeg skal prøve å vente en ukes tid 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Masse lykke til!!! ❤️ To på frys er veldig bra!

Jeg har fryseinnsett om ca en uke, får se hva de sier på kontrollen på mandag. 🤗

Anonymkode: 8e1d5...0bf

Ja jeg er superfornøyd med det!!😀

Å, så spennende! Da skal du ta UL først for å se om livmorslimhinnen er tykk nok? Og ellers er det bare å sette Ovitrelle + ta progresteron etter innsett?🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (6 minutter siden):

Så bra ❤️❤️ fikk du graderingen på blastoen? :)

Jeg noterte meg ikke akkurat de tallene/bokstavene, men de sa at den som ble satt inn i dag var av bedre kvalitet enn den ved forrige forsøk på to av tre kriterier☺️Og de som nå er fryst var bedre på en av tre kriterier sammenlignet med forrige i januar (da fikk jeg bare en Blastocyst totalt som ble satt inn). Så jeg vet i hvert fall at de er bedre enn ved forrige forsøk, og det er jo bra!🤞🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (13 minutter siden):

Den offisielle testdagen er 30. mai, men jeg kommer jo helt sikkert til å ta strimmeltest hjemme før den tid. Men jeg skal prøve å vente en ukes tid 😌

Så spennende! Masse lykke til, håper ventetiden går fort! ❤️🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjertespar skrev (1 time siden):

Ja jeg er superfornøyd med det!!😀

Å, så spennende! Da skal du ta UL først for å se om livmorslimhinnen er tykk nok? Og ellers er det bare å sette Ovitrelle + ta progresteron etter innsett?🙂 

Ja, har time førstkommente mandag for å sjekke forholdene. Hvis alt ser bra ut så blir det innsett når de har tid og mulighet, enten fredag 27.05 eller mandag 30.05. 🤗

Men jeg merker at jeg er ekstremt nervøs.

Min 2-dagers eskimo har ligget i fryseren i et år nå... Legene har ikke medisinert meg riktig ved noen av stimuleringene mine hittil og jeg har blitt avbrutt gjentatte ganger fordi jeg enten har hatt eggløsning og/eller for tynn slimhinne. Det har vært en stor påkjenning å være med på karusellen som man jo ikke har noe kontroll over. Opp, ned, opp, ned, opp, ned...

Jeg prøver å bare blokkere ting ute, men det er ikke så lett. Å proppes full av hormoner er ingen spøk. Og så bare avbryte for å vente på mens og neste syklus...

Uæææh, merker nå at dette påvirker meg mer enn jeg trodde... jeg prater ikke med noen om dette, selv ikke mannen. Han skal få slippe å høre på masingen min om dette hver andre måned...

Jeg vil bare at dette skal funke egentlig. Sagt forsiktig. 😅

Hadde jeg hvertfall kommet så langt som til innsett så hadde jeg fått et håp. Men når hormonene ikke funker så har man jo ikke det... 

Vi gjennomgår ICSI pga mannlig faktor.

Anonymkode: 8e1d5...0bf

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja, har time førstkommente mandag for å sjekke forholdene. Hvis alt ser bra ut så blir det innsett når de har tid og mulighet, enten fredag 27.05 eller mandag 30.05. 🤗

Men jeg merker at jeg er ekstremt nervøs.

Min 2-dagers eskimo har ligget i fryseren i et år nå... Legene har ikke medisinert meg riktig ved noen av stimuleringene mine hittil og jeg har blitt avbrutt gjentatte ganger fordi jeg enten har hatt eggløsning og/eller for tynn slimhinne. Det har vært en stor påkjenning å være med på karusellen som man jo ikke har noe kontroll over. Opp, ned, opp, ned, opp, ned...

Jeg prøver å bare blokkere ting ute, men det er ikke så lett. Å proppes full av hormoner er ingen spøk. Og så bare avbryte for å vente på mens og neste syklus...

Uæææh, merker nå at dette påvirker meg mer enn jeg trodde... jeg prater ikke med noen om dette, selv ikke mannen. Han skal få slippe å høre på masingen min om dette hver andre måned...

Jeg vil bare at dette skal funke egentlig. Sagt forsiktig. 😅

Hadde jeg hvertfall kommet så langt som til innsett så hadde jeg fått et håp. Men når hormonene ikke funker så har man jo ikke det... 

Vi gjennomgår ICSI pga mannlig faktor.

Anonymkode: 8e1d5...0bf

Du skal ha innsett i styrt syklus? ❤️ Skjønner det er tungt ❤️ jeg hadde selv fryseforsøk i januar av blasto, men mistet i uke 4,lengste jeg har kommet, skal ha nytt fryseinnsett i juni og kjenner det er vondt og tøft ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk selv mens nå 16 mai, skal ha innsett av fryst blasto i juni, kjenner jeg gruer meg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (27 minutter siden):

Jeg fikk selv mens nå 16 mai, skal ha innsett av fryst blasto i juni, kjenner jeg gruer meg ❤️

Masse lykke til, håper den sitter denne gang! 💕🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...