Gå til innhold

Prøverør 2022 ❤


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjertespar skrev (På 25.5.2022 den 23.33):

Så bra at det ble innsett selv med få egg!🥳💪🏻👏🏻Lykke til med ventetiden!! 

Jaaa, ble så glad!!🥰🥰 Tusen takk for det😍 Hvordan går det med deg nå? Hvilken rugedag er du på? Kjenner du noe?🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testdag i dag å testen viste positiv etter innsett av 5 dagers fersk blastocyst 🤩🤩 måtte ta 3 tester, vet ikke enda om jeg tør å tro på det!🫣  

Blir noen lange uker! Livredd siden jeg mistet i oktober i fjor i uke 6. 

Denne helgen skal jeg bare nyte at jeg har fått positiv test❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotte28 skrev (7 minutter siden):

Testdag i dag å testen viste positiv etter innsett av 5 dagers fersk blastocyst 🤩🤩 måtte ta 3 tester, vet ikke enda om jeg tør å tro på det!🫣  

Blir noen lange uker! Livredd siden jeg mistet i oktober i fjor i uke 6. 

Denne helgen skal jeg bare nyte at jeg har fått positiv test❤️

Gratulerer så mye! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (1 time siden):

Det skjønner jeg at du er lei deg for❤️😢 Men de to kan jo være akkurat de du trenger🥰 Når skal du ha innsett?❤️ Sender deg en gooood klem😍😍

Håper jeg er like heldig som deg som får to blastoer 🥰❤️ de har ikke ringt siden igår, det tar jeg som et godt tegn. Hadde eggene sluttet å utvikle seg hadde de nok gitt beskjed. Skal ha innsett mandag om det går bra, blir da 5-dagers 🤩 lykke til videre med rugedagene! 🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Elise93 said:

Håper jeg er like heldig som deg som får to blastoer 🥰❤️ de har ikke ringt siden igår, det tar jeg som et godt tegn. Hadde eggene sluttet å utvikle seg hadde de nok gitt beskjed. Skal ha innsett mandag om det går bra, blir da 5-dagers 🤩 lykke til videre med rugedagene! 🥰❤️

 

3 minutter siden, Elise93 said:

Gratulerer så mye! 🥰

Tusen takk å gratulerer til deg også 💗 

Håper dei sitter hele veien! 🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotte28 skrev (3 timer siden):

Testdag i dag å testen viste positiv etter innsett av 5 dagers fersk blastocyst 🤩🤩 måtte ta 3 tester, vet ikke enda om jeg tør å tro på det!🫣  

Blir noen lange uker! Livredd siden jeg mistet i oktober i fjor i uke 6. 

Denne helgen skal jeg bare nyte at jeg har fått positiv test❤️

Gratulerer så mye!! 🥰

Anonymkode: 8e1d5...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Petronella83 skrev (5 timer siden):

Jaaa, ble så glad!!🥰🥰 Tusen takk for det😍 Hvordan går det med deg nå? Hvilken rugedag er du på? Kjenner du noe?🤗

Skjønner at du ble glad for det🙂

Her går det ikke så bra, jeg tok en tidligtest i morges og den var dessverre negativ. 😣Jeg har kjent litt symptomer, men har også hele tiden visst at de kunne skyldes hormonpåvirkning og ikke nødvendigvis graviditet. Så jeg var egentlig veldig innstilt på negativ test, det kom ikke som noe sjokk. Ordinær testdato er på mandag, men med en veldig sensitiv test (Babyplan tidligtest) burde nok den ha slått ut i dag når jeg er 14 dager etter uttak/eggløsning og 9 dager etter innsett. Normalt sett skulle jeg hatt mensen i morgen eller søndag. Jeg skal teste igjen i helgen og på mandag for å være sikker, men jeg forventer ingen positiv test nå. Så jeg er lei meg og skuffa i dag og må bare bearbeide den sorgen. 

Endret av Hjertespar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotte28 skrev (4 timer siden):

Testdag i dag å testen viste positiv etter innsett av 5 dagers fersk blastocyst 🤩🤩 måtte ta 3 tester, vet ikke enda om jeg tør å tro på det!🫣  

Blir noen lange uker! Livredd siden jeg mistet i oktober i fjor i uke 6. 

Denne helgen skal jeg bare nyte at jeg har fått positiv test❤️

Gratulerer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotte28 skrev (4 timer siden):

Testdag i dag å testen viste positiv etter innsett av 5 dagers fersk blastocyst 🤩🤩 måtte ta 3 tester, vet ikke enda om jeg tør å tro på det!🫣  

Blir noen lange uker! Livredd siden jeg mistet i oktober i fjor i uke 6. 

Denne helgen skal jeg bare nyte at jeg har fått positiv test❤️

Ååå!❤️ Gratulerer så mye🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (39 minutter siden):

Skjønner at du ble glad for det🙂

Her går det ikke så bra, jeg tok en tidligtest i morges og den var dessverre negativ. 😣Jeg har kjent litt symptomer, men har også hele tiden visst at de kunne skyldes hormonpåvirkning og ikke nødvendigvis graviditet. Så jeg var egentlig veldig innstilt på negativ test, det kom ikke som noe sjokk. Ordinær testdato er på mandag, men med en veldig sensitiv test (Babyplan tidligtest) burde nok den ha slått ut i dag når jeg er 14 dager etter uttak/eggløsning og 9 dager etter innsett. Normalt sett skulle jeg hatt mensen i morgen eller søndag. Jeg skal teste igjen i helgen og på mandag for å være sikker, men jeg forventer ingen positiv test nå. Så jeg er lei meg og skuffa i dag og må bare bearbeide den sorgen. 

Nå ble jeg veldig lei meg på dine vegne😞💔 Det var utrolig trist å høre😢 Det kan jo fortsatt hende at den blir positiv over helgen, men forstår at du tenker at den burde slått ut i dag❤️ Sender deg mange gode tanker, dette er bare fryktelig tøft å stå i❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (4 timer siden):

Håper jeg er like heldig som deg som får to blastoer 🥰❤️ de har ikke ringt siden igår, det tar jeg som et godt tegn. Hadde eggene sluttet å utvikle seg hadde de nok gitt beskjed. Skal ha innsett mandag om det går bra, blir da 5-dagers 🤩 lykke til videre med rugedagene! 🥰❤️

Ååh, det blir spennende!!🥰 Krysser fingrene for at begge utvikler seg som de skal gjennom helgen😍🙏🏻 Tusen takk💕 Lykke til med innsett til mandag!!😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (25 minutter siden):

Nå ble jeg veldig lei meg på dine vegne😞💔 Det var utrolig trist å høre😢 Det kan jo fortsatt hende at den blir positiv over helgen, men forstår at du tenker at den burde slått ut i dag❤️ Sender deg mange gode tanker, dette er bare fryktelig tøft å stå i❤️❤️

Takk for støtten og gode tanker ❤️Den blir nok ikke positiv nå, selv om jeg skal dobbeltsjekke. Jeg skal på en fest i morgen og vurderer å ta et glass vin eller to hvis tidligtesten i morgen også er negativ. Løpet er nok kjørt nå uansett. Får tenke litt på det.

Ja det er tøft dette, men jeg tror det handler om å stå i det og være utholdende. Hvis jeg ikke gir opp, tror jeg at jeg lykkes til slutt😌Håper det samme for deg!❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Petronella83 said:

Ååå!❤️ Gratulerer så mye🥰❤️

Tusen takk ❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her med erfaring fra klinikk I utlandet? Hvilken type behandling? 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (16 minutter siden):

Noen her med erfaring fra klinikk I utlandet? Hvilken type behandling? 🤞

Jag följer «HosTonje» på Instagram och hon frågar samma sak. Du kanske kan slå upp henne och se vilka svar hon får 🥰

Anonymkode: b4543...893

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, då var det over i denne gruppa. Første forsøk gjennomført. 7 egg ut (2 umodne) der 4 ble befrukta og 1 overlevde til dag 3 innsett. Testdag 08.06. Er så redd den ikkje sitter på første, som jo er ein stor sjanse. Med lav amh for alderen (30år og 4,8) var eg egentlig bare glad for å i det heile tatt ha fått eit 1 godt egg! Men kjenner på frykten for at ein eventuell neste runde ikkje ville gå så bra.. 
 

Godt å følge fleire i lignende båter, håper 2022 blir eit bra år for oss🙌🏻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (På 27.5.2022 den 17.22):

Takk for støtten og gode tanker ❤️Den blir nok ikke positiv nå, selv om jeg skal dobbeltsjekke. Jeg skal på en fest i morgen og vurderer å ta et glass vin eller to hvis tidligtesten i morgen også er negativ. Løpet er nok kjørt nå uansett. Får tenke litt på det.

Ja det er tøft dette, men jeg tror det handler om å stå i det og være utholdende. Hvis jeg ikke gir opp, tror jeg at jeg lykkes til slutt😌Håper det samme for deg!❤️

Hvordan gikk det? Var testen i går også negativ?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss_pancake skrev (1 time siden):

Hei, då var det over i denne gruppa. Første forsøk gjennomført. 7 egg ut (2 umodne) der 4 ble befrukta og 1 overlevde til dag 3 innsett. Testdag 08.06. Er så redd den ikkje sitter på første, som jo er ein stor sjanse. Med lav amh for alderen (30år og 4,8) var eg egentlig bare glad for å i det heile tatt ha fått eit 1 godt egg! Men kjenner på frykten for at ein eventuell neste runde ikkje ville gå så bra.. 
 

Godt å følge fleire i lignende båter, håper 2022 blir eit bra år for oss🙌🏻

Masse lykke til ❤️❤️❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...