Gå til innhold

Prøverør 2022 ❤


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elise93 skrev (25 minutter siden):

Masse lykke til, håper den sitter denne gang! 💕🤞

Tusen takk ❤️❤️ litt bekymra pga alderen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, Hjertespar said:

Da har jeg satt inn en fin blastocyst idag, og fikk til og med to fine på frys!🥳jeg er SÅ glad for det! Nå skal det bare ruges og ventes. Det blir spennende og nervepirrende dager nå😌🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Såå spennende!🤩 så fantastisk å få to på frys også🥚🥚🤞

Jeg har også vært å satt inn ett fint blastocyst i dag 🤩🤞🤞 

fikk ut 9 egg å håpte vi kunne få inn noen på frys også, 7 ble befruktet men delte seg ikke videre. 🙈 men krysser alt for at dette er gullegget som ble satt inn 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, har time førstkommente mandag for å sjekke forholdene. Hvis alt ser bra ut så blir det innsett når de har tid og mulighet, enten fredag 27.05 eller mandag 30.05. 🤗

Men jeg merker at jeg er ekstremt nervøs.

Min 2-dagers eskimo har ligget i fryseren i et år nå... Legene har ikke medisinert meg riktig ved noen av stimuleringene mine hittil og jeg har blitt avbrutt gjentatte ganger fordi jeg enten har hatt eggløsning og/eller for tynn slimhinne. Det har vært en stor påkjenning å være med på karusellen som man jo ikke har noe kontroll over. Opp, ned, opp, ned, opp, ned...

Jeg prøver å bare blokkere ting ute, men det er ikke så lett. Å proppes full av hormoner er ingen spøk. Og så bare avbryte for å vente på mens og neste syklus...

Uæææh, merker nå at dette påvirker meg mer enn jeg trodde... jeg prater ikke med noen om dette, selv ikke mannen. Han skal få slippe å høre på masingen min om dette hver andre måned...

Jeg vil bare at dette skal funke egentlig. Sagt forsiktig. 😅

Hadde jeg hvertfall kommet så langt som til innsett så hadde jeg fått et håp. Men når hormonene ikke funker så har man jo ikke det... 

Vi gjennomgår ICSI pga mannlig faktor.

Anonymkode: 8e1d5...0bf

Det blir kjempespennende! Skjønner at du tenker mye på det og er nervøs og spent! Denne prosessen tar veldig på, både emosjonelt, fysisk og ikke minst påvirket av hormoner i tillegg. Det er ingen spøk😌 men vi er sterke som står i det og satser på at det lykkes til slutt for alle oss her inne!☺️💪🏻
Tror ikke jeg fått med meg om dette er prøving på første barn eller har dere fra før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (3 timer siden):

Jeg fikk selv mens nå 16 mai, skal ha innsett av fryst blasto i juni, kjenner jeg gruer meg ❤️

Spennende!🤞🏻☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (3 minutter siden):

Spennende!🤞🏻☺️

Er mest bare redd ❤️ satt inn fryst i januar og men mistet i uke 4❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (1 time siden):

Er mest bare redd ❤️ satt inn fryst i januar og men mistet i uke 4❤️

Skjønner det❤️ Det er skummelt å håpe, men ikke mist håpet! Man vet jo aldri på forhånd hvilken gang det lykkes :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenta1983 skrev (12 timer siden):

Tusen takk ❤️❤️ litt bekymra pga alderen ❤️

Skjønner det, men er mange som blir gravide både i slutten av 30-årene og starten 40årene så krysser fingrene for at det går fint for deg også 🥰🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hadde mitt første egguttak i dag, og selve opplevelsen var god, for de var veldig flinke og jeg hadde ingen ubehag eller smerte, men det ble likevel en gedigen nedtur da de bare fikk ut to egg. Hadde 5 eggposer som var helt tomme😢 Får beskjed i morgen om de to har latt seg befrukte, noe jeg overhodet ikke har troen på😞 Hvis det går som jeg tror, og det ikke blir noe innsett, hvor lang tid tror dere det tar før jeg får mensen igjen da? Og tror dere jeg rekker et forsøk til før de stenger før sommeren 11.7.?

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (1 minutt siden):

Hei! Jeg hadde mitt første egguttak i dag, og selve opplevelsen var god, for de var veldig flinke og jeg hadde ingen ubehag eller smerte, men det ble likevel en gedigen nedtur da de bare fikk ut to egg. Hadde 5 eggposer som var helt tomme😢 Får beskjed i morgen om de to har latt seg befrukte, noe jeg overhodet ikke har troen på😞 Hvis det går som jeg tror, og det ikke blir noe innsett, hvor lang tid tror dere det tar før jeg får mensen igjen da? Og tror dere jeg rekker et forsøk til før de stenger før sommeren 11.7.?

Ikke gi opp håpet enda ❤️ trenger bare ett ❤️ hvis det ikke blir noe innsett så får du nok en liten avbruddsblødning innen en uke, det har bestandig jeg fått også må du da vente på mens nr 2,altså mensen du får etter avbruddsblødning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (4 minutter siden):

Ikke gi opp håpet enda ❤️ trenger bare ett ❤️ hvis det ikke blir noe innsett så får du nok en liten avbruddsblødning innen en uke, det har bestandig jeg fått også må du da vente på mens nr 2,altså mensen du får etter avbruddsblødning 

Takk for svar og støtte❤️ Ok.. ja da rekker vi nok ikke noe nytt forsøk før de stenger, hvertfall ikke hvis jeg skal ha lang protokoll igjen. Klamrer meg selvsagt til et lite håp, men sjansen føles så uendelig liten med bare to egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (4 minutter siden):

Takk for svar og støtte❤️ Ok.. ja da rekker vi nok ikke noe nytt forsøk før de stenger, hvertfall ikke hvis jeg skal ha lang protokoll igjen. Klamrer meg selvsagt til et lite håp, men sjansen føles så uendelig liten med bare to egg.

Skjønner at du ble skuffet! Men ikke gi opp enda❤️Ett av de kan jo bli befruktet og klare seg og bli til et fint embryo. Vent til du hører noe i hvertfall, før du mister håpet❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (19 minutter siden):

Hei! Jeg hadde mitt første egguttak i dag, og selve opplevelsen var god, for de var veldig flinke og jeg hadde ingen ubehag eller smerte, men det ble likevel en gedigen nedtur da de bare fikk ut to egg. Hadde 5 eggposer som var helt tomme😢 Får beskjed i morgen om de to har latt seg befrukte, noe jeg overhodet ikke har troen på😞 Hvis det går som jeg tror, og det ikke blir noe innsett, hvor lang tid tror dere det tar før jeg får mensen igjen da? Og tror dere jeg rekker et forsøk til før de stenger før sommeren 11.7.?

Hei! Så kjedelig at det var så mange tomme eggposer 😔 men krysser fingrene for at et av eggene du fikk ut er gullegget 🌟 men bra at du hadde en god opplevelse med uttak ☺️ jeg skal ha mitt første uttak neste uke mest sannsynlig og er også veldig nervøs på hvor mange egg de får ut. Visste ikke at det kunne være så mange tomme eggposer 😔 lykke til de nærmeste dagene fram til evnt innsett 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (37 minutter siden):

Skjønner at du ble skuffet! Men ikke gi opp enda❤️Ett av de kan jo bli befruktet og klare seg og bli til et fint embryo. Vent til du hører noe i hvertfall, før du mister håpet❤️

Ja jeg prøver å holde motet oppe. Visste at det ikke kom til å bli gørrmange egg, men at 5 poser skulle være helt tomme og at jeg kun skulle få ut to var jeg ikke forberedt på. Hadde håpa på 4-5 i allfall. Takk for støtte❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (35 minutter siden):

Hei! Så kjedelig at det var så mange tomme eggposer 😔 men krysser fingrene for at et av eggene du fikk ut er gullegget 🌟 men bra at du hadde en god opplevelse med uttak ☺️ jeg skal ha mitt første uttak neste uke mest sannsynlig og er også veldig nervøs på hvor mange egg de får ut. Visste ikke at det kunne være så mange tomme eggposer 😔 lykke til de nærmeste dagene fram til evnt innsett 🤞

Jeg visste heller ikke at det gikk an at så mange poser kunne være helt tomme. Har jo hørt at en og annen ikke inneholder egg, men 5 stk da!😞 Det var helt grusomt å høre dem rope fra laben «ikke noe egg» etter hvert som dem stakk i posene.😢 Trodde på et tidspunkt der at de ikke skulle finne ett eneste et, så sånn sett var det jo enda godt at de fant to. Blir en pine å vente på den telefonen i morgen.

Spennende dager for deg også da🤗 Håper du også får en fin opplevelse og at du får ut mange flotte egg☺️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (3 minutter siden):

Ja jeg prøver å holde motet oppe. Visste at det ikke kom til å bli gørrmange egg, men at 5 poser skulle være helt tomme og at jeg kun skulle få ut to var jeg ikke forberedt på. Hadde håpa på 4-5 i allfall. Takk for støtte❤️

Det skjønner jeg var skikkelig kjipt. Jeg har hatt flere tomme eggposer selv..ved forrige IVF-forsøk var det syv modne eggposer og tre av de var tomme 🤷🏼‍♀️Denne gangen var det bare én tom pose, men et par av eggene var umodne/ble befruktet feil. Det blir visst vanligere med alderen med tomme eggposer. Er du født i -83 som nicket ditt tilsier? Jeg er 37 ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (4 timer siden):

Det skjønner jeg var skikkelig kjipt. Jeg har hatt flere tomme eggposer selv..ved forrige IVF-forsøk var det syv modne eggposer og tre av de var tomme 🤷🏼‍♀️Denne gangen var det bare én tom pose, men et par av eggene var umodne/ble befruktet feil. Det blir visst vanligere med alderen med tomme eggposer. Er du født i -83 som nicket ditt tilsier? Jeg er 37 ☺️

Hva er det som gjør at posene er tomme, vet du det? Er det bare alderen? Jeg har lav AMH da, på 5. Dvs gynekologen jeg gikk til mente den var normal, mens legene på fertilitetsklinikken omtaler den som lav. Nei, jeg er 82-modell, nettopp fylt 40😊 Nicket er en hyllest til bestemoren min, som jeg er oppkalt etter. Hun var min store heltinne, og ble 83 år.😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Petronella83 skrev (15 minutter siden):

Hva er det som gjør at posene er tomme, vet du det? Er det bare alderen? Jeg har lav AMH da, på 5. Dvs gynekologen jeg gikk til mente den var normal, mens legene på fertilitetsklinikken omtaler den som lav. Nei, jeg er 82-modell, nettopp fylt 40😊 Nicket er en hyllest til bestemoren min, som jeg er oppkalt etter. Hun var min store heltinne, og ble 83 år.😉 

Ok, jeg skjønner ☺️

Sånn som jeg forsto det så kan eggposene oftere bli tomme med alder på grunn av lavere eggproduksjon. Så det henger vel sammen med AMH også. Men da er det jo veldig godt at man kan få hjelp med IVF, og det er jo bare et egg som skal til strengt tatt.. plutselig er det gullegget som sitter❤️☺️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertespar skrev (21 minutter siden):

Ok, jeg skjønner ☺️

Sånn som jeg forsto det så kan eggposene oftere bli tomme med alder på grunn av lavere eggproduksjon. Så det henger vel sammen med AMH også. Men da er det jo veldig godt at man kan få hjelp med IVF, og det er jo bare et egg som skal til strengt tatt.. plutselig er det gullegget som sitter❤️☺️🤞🏻

Jeg har noengang hatt tomme eggposer selv men har amh på 36 så ganske høy amh, men sist fikk jeg jeg 2 ovitrelle for å unngå tomme eggposer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (21 minutter siden):

Jeg har noengang hatt tomme eggposer selv men har amh på 36 så ganske høy amh, men sist fikk jeg jeg 2 ovitrelle for å unngå tomme eggposer ❤️

Ok, skjønner 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (5 timer siden):

Jeg visste heller ikke at det gikk an at så mange poser kunne være helt tomme. Har jo hørt at en og annen ikke inneholder egg, men 5 stk da!😞 Det var helt grusomt å høre dem rope fra laben «ikke noe egg» etter hvert som dem stakk i posene.😢 Trodde på et tidspunkt der at de ikke skulle finne ett eneste et, så sånn sett var det jo enda godt at de fant to. Blir en pine å vente på den telefonen i morgen.

Spennende dager for deg også da🤗 Håper du også får en fin opplevelse og at du får ut mange flotte egg☺️❤️

Det kan jeg tenke meg, for en fæl opplevelse! Fikk frysninger bare av å tenke på det ☹️ Håper at begge to utvikler seg som de skal ☺️🤞 tusen takk, blir veldig spennende! Håper det ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...