Gå til innhold

Prøverør 2022 ❤


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elise93 skrev (På 23.5.2022 den 10.02):

Kontrolltime idag og uttak blir onsdag! :nordvesta: 4 store eggposer, og mange mindre, de håpet på å få ut 7 stk siden noen fler kommer til å vokse innen onsdag. Hadde også fått en cyste som har vokst hele 30mm på en uke 😳 noen som har fått det ifbm ivf? Er veldig spent på uttak, håper mange av eggposene inneholder egg og er av god kvalitet! 🥺🤞

Ååå @Elise93!! så spennende!! Masse masse lykke til med uttak i morgen! Du må oppdater mæ på hvordan det var, æ gruer mæ såå fælt til det 🙈 krysser fingrene for deg 🤞🏼

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

❤️🥲 Idag fikk vi positiv graviditetstest, og blodprøven viste fine hcg-nivåer! Krysser fingrene for at det klamrer seg fast. 🫣 Det er en veldig rar følelse. Jeg er veldig letta, men også kjemperedd for at noe skal gå galt. Det blir noen lange uker framover. 
 

Lykke til alle! 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 12.38):
AnonymBruker skrev (På 22.5.2022 den 12.38):

Noen som vet ventetid på søskenforsøk med fryst egg på Riksen? 

Anonymkode: 754a9...27b

Vi hadde legetime hos fastlegen i slutten av januar for å komme i gang med fryseforsøk. Hun sendte henvisning med en gang og vi fikk brev om at vi skulle få time i uke 25. Men, så fikk vi time i midten av mars og fikk beskjed om å ringe inn mens som kom 6 uker etterpå. Så ble avtalt oppstart med progynova nå i begynnelsen av juni og innsett i midten av juni. Så vi har ventet 5 måneder ved innsett fra da vi tok kontakt med sykehuset. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haltefinn skrev (48 minutter siden):

❤️🥲 Idag fikk vi positiv graviditetstest, og blodprøven viste fine hcg-nivåer! Krysser fingrene for at det klamrer seg fast. 🫣 Det er en veldig rar følelse. Jeg er veldig letta, men også kjemperedd for at noe skal gå galt. Det blir noen lange uker framover. 
 

Lykke til alle! 

Gratulerer så mye! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haltefinn skrev (3 timer siden):

❤️🥲 Idag fikk vi positiv graviditetstest, og blodprøven viste fine hcg-nivåer! Krysser fingrene for at det klamrer seg fast. 🫣 Det er en veldig rar følelse. Jeg er veldig letta, men også kjemperedd for at noe skal gå galt. Det blir noen lange uker framover. 
 

Lykke til alle! 

Gratulerer så masse 😍❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haltefinn skrev (4 timer siden):

❤️🥲 Idag fikk vi positiv graviditetstest, og blodprøven viste fine hcg-nivåer! Krysser fingrene for at det klamrer seg fast. 🫣 Det er en veldig rar følelse. Jeg er veldig letta, men også kjemperedd for at noe skal gå galt. Det blir noen lange uker framover. 
 

Lykke til alle! 

Gratulerer! 🥳Håper det går bra framover🤞🏻☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haltefinn skrev (11 timer siden):

❤️🥲 Idag fikk vi positiv graviditetstest, og blodprøven viste fine hcg-nivåer! Krysser fingrene for at det klamrer seg fast. 🫣 Det er en veldig rar følelse. Jeg er veldig letta, men også kjemperedd for at noe skal gå galt. Det blir noen lange uker framover. 
 

Lykke til alle! 

Gratulerer så mye!! 🥰 Skjønner at du er bekymret, håper alt går bra 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var uttaket ferdig og de fikk ut 5 egg ☺️ noe jeg er fornøyd med siden de så 4 modne på mandagens kontroll. Ut ifra hva jeg har lest vil man vel helst ha fler, men dette var jo mitt 1 forsøk og da vet man ikke helt hvordan kroppen reagerer på simuleringen. Nå håper jeg bare de er av god kvalitet 🥺🤞 selve prosedyren gikk veldig fint! Litt ubehag, men ikke noe spesielt vondt. Har ikke hatt noe vondt etterpå heller ☺️ så du trenger ikke grue deg @Tessiekd! 🤩 Jeg fikk også både smertestillende, beroligende og lokalbedøvelse 😊

Nå venter jeg bare spent på beskjed fra labben imorgen! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (14 minutter siden):

Da var uttaket ferdig og de fikk ut 5 egg ☺️ noe jeg er fornøyd med siden de så 4 modne på mandagens kontroll. Ut ifra hva jeg har lest vil man vel helst ha fler, men dette var jo mitt 1 forsøk og da vet man ikke helt hvordan kroppen reagerer på simuleringen. Nå håper jeg bare de er av god kvalitet 🥺🤞 selve prosedyren gikk veldig fint! Litt ubehag, men ikke noe spesielt vondt. Har ikke hatt noe vondt etterpå heller ☺️ så du trenger ikke grue deg @Tessiekd! 🤩 Jeg fikk også både smertestillende, beroligende og lokalbedøvelse 😊

Nå venter jeg bare spent på beskjed fra labben imorgen! 🤞

Så spennende!!😊😍 Flott at de fikk ut 5 egg!🤩 Det er jo bedre å få ut 5 gode egg, enn om du fikk mange flere og halvparten falt fra likevel.😇 Krysser fingrene for deg!🥰 Du må holde oss oppdatert i morgen da☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (2 minutter siden):

Så spennende!!😊😍 Flott at de fikk ut 5 egg!🤩 Det er jo bedre å få ut 5 gode egg, enn om du fikk mange flere og halvparten falt fra likevel.😇 Krysser fingrene for deg!🥰 Du må holde oss oppdatert i morgen da☺️

Ja, jeg er kjempespent! 🥰🤞❤️ Hvordan går det med deg da? Ble det innsett? ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (16 minutter siden):

Ja, jeg er kjempespent! 🥰🤞❤️ Hvordan går det med deg da? Ble det innsett? ❤️❤️

Det skjønner jeg!!🥰 Ja, det ble det! Begge eggene hadde klart seg og blitt til blastoer, så de satte inn en og frøs ned den andre❤️☺️ Veldig spennende😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (1 minutt siden):

Det skjønner jeg!!🥰 Ja, det ble det! Begge eggene hadde klart seg og blitt til blastoer, så de satte inn en og frøs ned den andre❤️☺️ Veldig spennende😇

Åååå så bra!! 🤩 Tenk, 2 av 2 egg ble til blastoer 🥺 for en spennende tid framover nå. Krysser fingrene for deg 🤞 er dette ditt første forsøk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (1 time siden):

Åååå så bra!! 🤩 Tenk, 2 av 2 egg ble til blastoer 🥺 for en spennende tid framover nå. Krysser fingrene for deg 🤞 er dette ditt første forsøk? 

Jeg var så nervøs i går, og var skråsikker på at de kom til å ringe meg på morgenen for å si at de ikke hadde noe å sette inn. To egg liksom, det er jo ingenting. Men jeg hørte jo ikke noe, og møtte opp til timen. Og da de sa at begge to var kjempebra, og at de hadde fryst ned det ene, trodde jeg nesten ikke det jeg hørte😅 Dette er mitt første forsøk ja☺️ Når skal du ha innsett?🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (4 timer siden):

Da var uttaket ferdig og de fikk ut 5 egg ☺️ noe jeg er fornøyd med siden de så 4 modne på mandagens kontroll. Ut ifra hva jeg har lest vil man vel helst ha fler, men dette var jo mitt 1 forsøk og da vet man ikke helt hvordan kroppen reagerer på simuleringen. Nå håper jeg bare de er av god kvalitet 🥺🤞 selve prosedyren gikk veldig fint! Litt ubehag, men ikke noe spesielt vondt. Har ikke hatt noe vondt etterpå heller ☺️ så du trenger ikke grue deg @Tessiekd! 🤩 Jeg fikk også både smertestillende, beroligende og lokalbedøvelse 😊

Nå venter jeg bare spent på beskjed fra labben imorgen! 🤞

Woho!! Gratulerer med ferdig overstått egguttak og 5 egg ut!! Det er jo helt fantastisk 😁 også så bra at det gikk så fint! Jeg tåler verker morfin eller vival(beroligende). Så her blir det kun vanlig smertestillende og lokalbedøvelse😬 så derfor æ er litt redd 🙈 men de sa jeg skulle få ekstra bedøvelse så håper det går fint! 

MEN, nå krysser jeg fingrene for deg at de har fått ut gullegget og at de lar seg befruktet 🤞🏼 hold oss oppdatert ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petronella83 skrev (5 timer siden):

Det skjønner jeg!!🥰 Ja, det ble det! Begge eggene hadde klart seg og blitt til blastoer, så de satte inn en og frøs ned den andre❤️☺️ Veldig spennende😇

Så bra at det ble innsett selv med få egg!🥳💪🏻👏🏻Lykke til med ventetiden!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (10 timer siden):

Woho!! Gratulerer med ferdig overstått egguttak og 5 egg ut!! Det er jo helt fantastisk 😁 også så bra at det gikk så fint! Jeg tåler verker morfin eller vival(beroligende). Så her blir det kun vanlig smertestillende og lokalbedøvelse😬 så derfor æ er litt redd 🙈 men de sa jeg skulle få ekstra bedøvelse så håper det går fint! 

MEN, nå krysser jeg fingrene for deg at de har fått ut gullegget og at de lar seg befruktet 🤞🏼 hold oss oppdatert ❤️

 

Okei, da går det nok fint 💕 jeg fikk kun paracet og ibux som smertelindring i tillegg til lokalbedøvelsen og vivalen merka jeg ikke noe til engang 🤪 det gikk veldig fort og smertefritt! ❤️ 

Labben ringte nå og bare 2 egg har latt seg befrukte 😔 ble litt lei meg siden jeg hadde håpet på fler, han sa at to var umodne og 1 lot seg ikke befrukte. Nå håper jeg bare at hvertfall 1 av de kan utvikle seg til en fin blasto 🥺❤️ 

Endret av Elise93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Petronella83 skrev (13 timer siden):

Jeg var så nervøs i går, og var skråsikker på at de kom til å ringe meg på morgenen for å si at de ikke hadde noe å sette inn. To egg liksom, det er jo ingenting. Men jeg hørte jo ikke noe, og møtte opp til timen. Og da de sa at begge to var kjempebra, og at de hadde fryst ned det ene, trodde jeg nesten ikke det jeg hørte😅 Dette er mitt første forsøk ja☺️ Når skal du ha innsett?🥰

Såå bra ❤️ det hjelper veldig på at du sier det, for jeg fikk beskjed om at bare 2 har latt seg befrukte 😔 Håper hvertfall et av de er av god kvalitet 🥺🤞 ble litt lei meg nå kjenner jeg, hadde håpet på flere 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (36 minutter siden):

Okei, da går det nok fint 💕 jeg fikk kun paracet og ibux som smertelindring i tillegg til lokalbedøvelsen og vivalen merka jeg ikke noe til engang 🤪 det gikk veldig fort og smertefritt! ❤️ 

Labben ringte nå og bare 2 egg har latt seg befrukte 😔 ble litt lei meg siden jeg hadde håpet på fler, han sa at to var umodne og 1 lot seg ikke befrukte. Nå håper jeg bare at hvertfall 1 av de kan utvikle seg til en fin blasto 🥺❤️ 

Skjønner at du ble skuffa over at bare to egg ble befruktet..❤️Men ett av de kan jo bli en fin blastocyst likevel! Nå må du bare prøve å få tiden til å gå og avlede deg selv så godt du kan😌så går tiden, og så har du snart svaret❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Satt inn et 4-dagers på mandag 16/5, og testet positivt i dag med Clearblue digital (2-3 uker gravid). Jeg har imidlertid hatt en MA i uke 9 i november i fjor og en SA i uke 5 i mars i år så jeg er ikke helt i ekstase enda. Har i tillegg begynt å få murringer i korsryggen, som hos meg som regel alltid betyr at mensen er på vei.. Mistenker at dette er kjemisk, men har bestilt time hos fastlege neste uke for HCG måling. Andre som har vært i lignende situasjon og har noen solskinnshistorier? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (På 26.5.2022 den 8.19):

Såå bra ❤️ det hjelper veldig på at du sier det, for jeg fikk beskjed om at bare 2 har latt seg befrukte 😔 Håper hvertfall et av de er av god kvalitet 🥺🤞 ble litt lei meg nå kjenner jeg, hadde håpet på flere 😔

Det skjønner jeg at du er lei deg for❤️😢 Men de to kan jo være akkurat de du trenger🥰 Når skal du ha innsett?❤️ Sender deg en gooood klem😍😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...