Gå til innhold

Dere snille menn her.

Fremhevede innlegg

Skrevet

En snill mann vil deg godt, og evner å sette andre foran seg selv VED BEHOV (alldeles ikke hele tiden). Pålitelig og til å stole på.

Anonymkode: d686d...285

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det skinner igjennom... Man klarer ikke å være skuespiller på heltid. De jeg faller for, faller jeg for uavhengig av om de er sånn eller sånn. Hvis jeg ikke faller for en fyr, så faller jeg ikke for han om han endrer personlighet heller. Det må isåfall være så radikal forandring at der ville vært umulig å gjennomføre. En liten endring i personligheten ville ikke gjort noe som helst med mine følelser. 

Siste jeg holdt på med var Nice guy, og det var egentlig akkurat derfor jeg ville gi det sjansen fordi han behandlet meg som en prinsesse (hentet meg på jobb uoppfordret, og hadde alltid med noe jeg likte til meg, ville vise meg til alle kompisene og venninnene sine, gjorde alt for å kunne være med meg, sa så utrolig mange fine ting, spanderte alt, løp på butikken for meg om jeg trengte noe akutt osv osv) og er en fyr som bare aldri kunne ha vært utro f.eks, og morsom og søt. Det som fikk meg til å falle av lasset var de skarpe hoftene hans, penisen som var hakket for liten og måten han knulla på.... veldig fæl kombinasjon. Hadde han vært god i senga kunne jeg faktisk ha fått følelser for han, men det var helt uutholdelig å ha sex med han. Jeg ble most under han som var 2 meter høy og og bare jokka på i 120km i timen. Fikk blåmerker av hoftene hans tilogmed. Nei.... huff, der var lite sexy altså. 

Anonymkode: 9ed51...bbe

Tynne menn er YUK, liker dem best som veltrent men for tynn er ikke fint. De ser så gamle ut i ansiktet også

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

En snill mann vil deg godt, og evner å sette andre foran seg selv VED BEHOV (alldeles ikke hele tiden). Pålitelig og til å stole på.

👌

Anonymkode: c08bd...a60

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Tynne menn er YUK, liker dem best som veltrent men for tynn er ikke fint. De ser så gamle ut i ansiktet også

avsporing,har intgenting med vekt å gjøre.

Anonymkode: c08bd...a60

Skrevet

Vanskelig å vite hva det dreier seg om uten konkretisering, men ut fra egne observasjoner ville jeg kanskje skilt mellom de som "forbruker" et større antall kvinner uten større omtanke eller respekt for disse, kanskje snarere tvert imot, og de som ikke gjør det. Så vil det sikkert variere hvor "snille" de i hver gruppe er, men det virker ofte som det er dette en del tenker på når en snakker om "snillhet", og hvordan en del klager over å bli "brukt og kastet" samtidig som en velger "storforbrukerne". 

• Liker 3
Skrevet
SoWhat? skrev (6 timer siden):

Jeg har et spørsmål. Hva legger dere egentlig i å være snille? Kan dere vær så snill å komme med i hvertfall tre eksempler på hva som er snilt? 

For nå er jeg søren meg lei av klagingen deres på hvordan vi damer bare avfeier dere, og helst vil ha badboys. Noe som er feil i de fleste tilfellene.

Så nå får vi se da. Om dere bare kommer med tom syting, eller om dere kan være konkrete? 

Dere vil kun ha menn på over 180. Er dessverre bare 178. Dere er nok i overkant overfladiske. 

Anonymkode: 8a67d...dcf

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du kan ikke si at noe ikke er snilt bare fordi det er helt normalt å gjøre!!! 

Ånei gratulere med noen med bursdagen er ikke snilt folkens. Det er for normalt å gjøre. 

Anonymkode: efca6...62a

Helt enig. Alle som ikke begår vold er kjempesnille. Snill Snillesen. 

Anonymkode: c3e3d...2db

• Liker 3
Skrevet

Når jeg hører menn klage over at de er snille menn men ikke får seg noe og at damer ikke liker snille menn så tenker jeg bare på en jeg datet som var selvutnevnt snill mann, han holdt dører oppe for meg, betalte for maten hver gang, snakket mye om hvor flink han var på jobb, hvor rik familien hans var, kledde seg som en eksemplarisk mann, ga komplimenter, snakket om sitt fremtidige bryllup og plasserte meg i det, var i mot playere og uærlighet påstod han

Men: snakket om hvor fælt det var å være mann pga MeToo for nå kunne man knapt flørte lenger, sverget til The Game sjekkeboka og sa han hadde vært på dating kurs, drev med negging (nedlatende ord for å subtilt bryte med kvinnens selvbilde som de lærer i the game boka), prøvde på så sneaky åpenlys måte akuratt som drittsekker gjør å få meg med hjem på andre og tredje date med press og sutring om at han hadde jo kjøpt nye filmer (yeah right "film"), etter femte date sa sint at han trengte nærhet og sex nå og hvorfor var jeg så kald når han bare hadde vært en gentleman (jeg var ikke klar men han forventet tydeligvis sex i retur for å holde opp dører og betale maten, ps jeg prøvde mange ganger å insistere på å betale selv) snappet med andre damer på date med meg og viste meg til og med bilde og sa det var en dame han hadde 200 dagers snapcore med (der og da tenkte jeg bare det var barnslig å bry seg om snapscore men han ble sammen med denne jenta etter at jeg avsluttet datingen så da datet han flere på likt og prøvde egentlig å få meg usikker ved å vise meg henne og skryte av deres snapscore), og når jeg dumpet han så ble han sint istedet for å respektere det. 

Jeg skal være ærlig å si at jeg har datet flere typisk drittsekker i mitt liv, men denne "nice guyen" var faktisk værst. De guttene som andre menn stempler som drittsekker er egentlig ganske allrighte menn, de er ærlige og rett frem og prøver ikke å fremstille seg som noe de ikke er ihvertfall og driver ikke å skryter av seg selv og forventer sex i retur for å være snill. De skjønner at tiltrekning handler om kjemi og respekterer hvis man ikke vil og tar avvisning med et godt humør. 

Anonymkode: c2b5b...b88

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette. En sjenert, sosialt klønete og usikker "barnehageonkel" er turnoff for damer dessverre.

De vil ha en mann med stor M.

Anonymkode: c1c4b...6d4

Syntes det er merkelig når menn prøver å fortelle hva kvinner vil ha. Det blir liksom så tydelig at de faktisk er helt på bærtur. Etter maaaange tråder her inne om kvinner som er oppgitt over menn som ikke gidder praktiske å dagligdagse ting i hus og hjem, så tror du at barnehage onkel er turn off.....og at de vil ha bad boy. 

Så feil går den an å anta. Jeg tar 10stk barnehage onkel fremfor han som sitter å roper etter godis og øl fra sofaen og tror at veden rundt seg bare rydder seg selv. Og at bare han har egen rett på vennehvelder 3 ganger i uka

Heldigvis ser jeg at yngre generasjon menn er flinkere til å bidra der det trengs. Og ikke så sjukt opptatt av om at de ikke kan gjøre ting de anser for å være såkalt damete.  Kunne jo hende de fikk litt jentelus. Eller for den saks skyld svært passende unnskylding for å ikke ta i et tak for at hjemmet AS skal gå rundt. 

Anonymkode: cc5b8...e1c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syntes det er merkelig når menn prøver å fortelle hva kvinner vil ha. Det blir liksom så tydelig at de faktisk er helt på bærtur. Etter maaaange tråder her inne om kvinner som er oppgitt over menn som ikke gidder praktiske å dagligdagse ting i hus og hjem, så tror du at barnehage onkel er turn off.....og at de vil ha bad boy. 

Så feil går den an å anta. Jeg tar 10stk barnehage onkel fremfor han som sitter å roper etter godis og øl fra sofaen og tror at veden rundt seg bare rydder seg selv. Og at bare han har egen rett på vennehvelder 3 ganger i uka

Heldigvis ser jeg at yngre generasjon menn er flinkere til å bidra der det trengs. Og ikke så sjukt opptatt av om at de ikke kan gjøre ting de anser for å være såkalt damete.  Kunne jo hende de fikk litt jentelus. Eller for den saks skyld svært passende unnskylding for å ikke ta i et tak for at hjemmet AS skal gå rundt. 

Anonymkode: cc5b8...e1c

Haha jaa. Og de som vet mest er tapere selv, de vil aldri oppleve å bli elsket av en kvinne eller være i et langvarig og sunt forhold. Det er så obvious. Men de får fortsette å støvsuge nettet etter sine nye kortvarige erobringer. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Når jeg hører menn klage over at de er snille menn men ikke får seg noe og at damer ikke liker snille menn så tenker jeg bare på en jeg datet som var selvutnevnt snill mann, han holdt dører oppe for meg, betalte for maten hver gang, snakket mye om hvor flink han var på jobb, hvor rik familien hans var, kledde seg som en eksemplarisk mann, ga komplimenter, snakket om sitt fremtidige bryllup og plasserte meg i det, var i mot playere og uærlighet påstod han

Men: snakket om hvor fælt det var å være mann pga MeToo for nå kunne man knapt flørte lenger, sverget til The Game sjekkeboka og sa han hadde vært på dating kurs, drev med negging (nedlatende ord for å subtilt bryte med kvinnens selvbilde som de lærer i the game boka), prøvde på så sneaky åpenlys måte akuratt som drittsekker gjør å få meg med hjem på andre og tredje date med press og sutring om at han hadde jo kjøpt nye filmer (yeah right "film"), etter femte date sa sint at han trengte nærhet og sex nå og hvorfor var jeg så kald når han bare hadde vært en gentleman (jeg var ikke klar men han forventet tydeligvis sex i retur for å holde opp dører og betale maten, ps jeg prøvde mange ganger å insistere på å betale selv) snappet med andre damer på date med meg og viste meg til og med bilde og sa det var en dame han hadde 200 dagers snapcore med (der og da tenkte jeg bare det var barnslig å bry seg om snapscore men han ble sammen med denne jenta etter at jeg avsluttet datingen så da datet han flere på likt og prøvde egentlig å få meg usikker ved å vise meg henne og skryte av deres snapscore), og når jeg dumpet han så ble han sint istedet for å respektere det. 

Hahahaha. Fy faen for en taper. Hvis du må snakke om andre kvinner eller vise frem bilder av andre kvinner til en du flørter med? Psyko

• Liker 4
Skrevet
danbanan skrev (8 timer siden):

Tror de karene som har hatt dårlig suksess med kvinner og anser seg som snille, er de som alltid er høflige, sier de rette tingene hele tiden og rett og slett ikke "utfordrer" kvinnene litt mentalt og derfor oppfattes som veldig kjedelige. For en del menn, som lærte fra de var unge at kvinner skal behandles med mye respekt, så har dette vært forvirrende og derfor skapt mye frustrasjon. Og en del kvinner ønsker jo heller ikke å innrømme dette((eller forstår kanskje ikke dette helt selv) og da blir de enda mer frustrert, på en måte.

For det er ikke til å skyve under en stol, at en typisk "bad boy", med stil så klart, er mer spennende en han kjedelige, hyggelige a4 karen som sier det han tror kvinner ønsker å høre.

Jeg kan jo bare prate for meg selv, men i 20 årene så var jeg nok litt for "snill" og respekterte kvinner litt for mye, hvis det er mulig å si det uten at det skal høres feil ut. Men etter litt erfaring, så har jeg forstått at mange kvinner liker faktisk å bli dominert litt, både mentalt og fysisk, og da må man være litt "bad boy", dessverre. Men dette kan jo også variere litt fra hvordan type kvinner man møter.

Mye av en manns stolthet ligger i hans sjanser med motsatte kjønn. Det ligger i våres gener( behovet for å spre sine gener osv) Og hvis man mislykkes her, så kan det skape mye frustrasjon og sinne. Og så trenger vi jo alle, uavhengig av kjønn, nærhet og intimitet og får man manko på dette, så skaper det også mye sinne og frustrasjon og kan også ende opp med at man blir deprimert. Menn som ender opp her, har ett ønske om å bli sett og hørt og hvis man setter seg inn i deres situasjon, så er jo det forståelig. Dessverre så søker mange ikke profesjonell hjelp og da kan det gå riktig ille(sikkert derfor selvmords statistikken er høyere hos unge menn en hos kvinner)

Vel talt og spot on. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært i forhold med to såkalte snille menn, aldri igjen! De var virkelig ikke snille, de var snille utad, slue og manipulerende og egoister innad! Ingen kunne skjønne at jeg ville forlate dem, men de visste ikke åssen jeg egentlig ble behandlet etterhvert. 

De såkalte snille er som oftest covert narsissist, 

Anonymkode: eaa89...67e

• Liker 7
Skrevet

Jeg mener at å være snill i et forhold innebærer å være hensynsfull og respektfull. Motsatt av å være hensynsløs og respektløst.

Er dette en tråd for å "ta" snille menn?

Skjønner ikke greia helt.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hahahaha. Fy faen for en taper. Hvis du må snakke om andre kvinner eller vise frem bilder av andre kvinner til en du flørter med? Psyko

Ja nå var det ikke engang det som var værst. Som sagt tenkte jeg ikke noe over akuratt det der og da (jeg trodde jo han var den nice guyen han påstod haha og tenkte ikke tanken på at han kunne sjonglere mellom flere kvinner og stolte på at hun bare var en venninne haha, helt til jeg så de ble sammen senere) 

Det som var verst var hele greia med at han oppførte seg eksemplarisk gentleman etter oppskrift med å holde dører, ta jakken min, betale for maten osv, at han var veldig nøye med å snakke mye om hvor flink han var på jobb (jeg kjedet meg ihjel) og hvor rik og bra familien hans var og hvor nice guy han var, men så kom det der om at han syns MeToo var slemt mot niceguys som han og at han digget The Game boka som er så kvinnenedtrykkende det kan få blitt haha og forventet sex fordi han var "snill" og ble sur når han ikke fikk det. Han var selve karikaturen av en selvutnevnt "nice guy" for å si det sånn og man ser jo likhetstrekkene med alle de guttene som sitter på nett å klager over at ingen kvinner velger de og at kvinner bare vil ha Bad guys og det er så synd på de snille, ja "snille" fordi de ikke får sex av å behandle jenter som normale mennesker lol 

• Liker 4
Skrevet
Isambard skrev (2 minutter siden):

Jeg mener at å være snill i et forhold innebærer å være hensynsfull og respektfull. Motsatt av å være hensynsløs og respektløst.

Er dette en tråd for å "ta" snille menn?

Skjønner ikke greia helt.

Din definisjon på å være snill er riktig, og ingen er ute etter å "ta" disse.

Begrepet "nice guys" er noe som har kommet sammen med den kvinnehatende incel kulturen og brukes av og om menn som mener at kvinner er slemme fordi de ikke får sex fra oss, de eier ikke selvinnsikt og istedet for å innse at noe er galt med egne holdninger så mener de at de er snille og at eneste forklaring på at kvinner ikke vil ha de er fordi kvinner bare liker badboys og rike høystatus menn. Det er selvfølgelig feil, men disse "snille mennene" må forstå at det skal mere til enn å oppføre seg snilt med den eneste intensjon å få sex i retur, for å være et attraktivt partnervalg i et likeverdig forhold. Begrepet "nice guys" er menn som mener at kvinner skylder de sex og som ofte har kvinneundertrykkende holdninger sånn som incels har. 

• Liker 7
Skrevet

Altså, de er jo bare tapere og fortjener ikke engang å bli snakket til. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk til og med "The Game" fra en fyr som ikke gjør annet enn å sjonglere mellom nekene sine, tror ikke noen av dem er klar over det. Han får jo ikke has på noe annet enn damer man bør være direkte flaue for å ta med hjem, men desperasjonen har jo ingen grenser. 

Jo mer jeg leser her inne jo rakere rygg får jeg. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har en kompis som selv tror han er veldig snill og skikkelig «good guy» og skjønner ikke hvorfor han aldri får til et forhold.

Sannheten er at han overtenker, henger seg altfor mye opp i bagateller og aldri klarer å la det ligge (typisk en eller annen situasjon der han har følt «svik» fra damen, men som egentlig bare er en misforståelse, det «må» han ta opp med henne igjen og igjen i stedet for å se det store bildet), han er needy, ekstremt konfliktsky, grublende (uten å si fra) og ganske selvmedlidende.

Selv får han alle de egenskapene samlet til å bety «snill og medgjørlig», mens jeg skjønner lett at damene går lei av usikkerhet, mas og at de kanskje også begynner å teste litt grenser for å se om han i det hele tatt har noen. Det har han jo, men sier ikke fra.

Har sagt fra til ham de gangene han klager på at ingenting går hans vei selv om han «har gjort alt» og «bare vært snill». Jeg sier rett ut at han kan oppfattes på kanten til furtete, lage mye ståhei pga bagateller (typisk den klassiske stereotypien om kvinner, at de må tolkes), og at det han regner som snill gjerne i praksis er unnvikende og til og med kan oppfattes som likegyldighet (det å aldri si fra, ta konfrontasjoner, stå opp for seg selv).

Når jeg sier fra så blir han lei seg, såret og fornærmet og jeg regner med at det er sånn han oppfører seg i forhold også. Men igjen, i eget hode er han verdens snilleste og vil aldri noen vondt. Sikkert sant, men måten han gjør det på funker jo overhodet ikke og det vil aldri bli forandring så lenge han inntar offerrollen i stedet for input.

Merker at jeg selv tar mer og mer avstand fordi jeg er lei av å høre om hvor mye han savner å ha noen når han samtidig ikke ser at han må få seg litt ryggrad, stille krav, ta en samtale, ha egne meninger etc. Ingen motsetning mellom det og å være snill.

Anonymkode: 94a42...d77

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg fikk til og med "The Game" fra en fyr som ikke gjør annet enn å sjonglere mellom nekene sine, tror ikke noen av dem er klar over det. Han får jo ikke has på noe annet enn damer man bør være direkte flaue for å ta med hjem, men desperasjonen har jo ingen grenser. 

Jo mer jeg leser her inne jo rakere rygg får jeg. 

Hei, det er han som er den dumme og misogynistiske her. Vær bevisst på de  internaliserte misogynien din her når du omtaler damene som "nek". Det er ikke de du skal snakke ned om :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...