SoWhat? Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Jeg har et spørsmål. Hva legger dere egentlig i å være snille? Kan dere vær så snill å komme med i hvertfall tre eksempler på hva som er snilt? For nå er jeg søren meg lei av klagingen deres på hvordan vi damer bare avfeier dere, og helst vil ha badboys. Noe som er feil i de fleste tilfellene. Så nå får vi se da. Om dere bare kommer med tom syting, eller om dere kan være konkrete? 16
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Du må nesten utdype hva du mener med "snille menn" først, det virker jo ut som at du har en egen oppfatning. Mener du menn som ikke er slemme? Anonymkode: ae61d...83c 12
SoWhat? Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må nesten utdype hva du mener med "snille menn" først, det virker jo ut som at du har en egen oppfatning. Mener du menn som ikke er slemme? Anonymkode: ae61d...83c Jeg skal utdype?? Det er menn her inne som skriver : jeg er jo snill, men jenter vil jo ha badboys, så jeg har ikke sjanse. Det har flere skrevet her inne gjentatte ganger. Hvorfor skal jeg hjelpe de(re) med å forklare hva som menes? Det er ikke mine uttalelser! 21
Høyeheler Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 De vil nok utdype det de som har kommet uttalesene, det tar bare litt tid. 2
danbanan Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 (endret) Tror de karene som har hatt dårlig suksess med kvinner og anser seg som snille, er de som alltid er høflige, sier de rette tingene hele tiden og rett og slett ikke "utfordrer" kvinnene litt mentalt og derfor oppfattes som veldig kjedelige. For en del menn, som lærte fra de var unge at kvinner skal behandles med mye respekt, så har dette vært forvirrende og derfor skapt mye frustrasjon. Og en del kvinner ønsker jo heller ikke å innrømme dette((eller forstår kanskje ikke dette helt selv) og da blir de enda mer frustrert, på en måte. For det er ikke til å skyve under en stol, at en typisk "bad boy", med stil så klart, er mer spennende en han kjedelige, hyggelige a4 karen som sier det han tror kvinner ønsker å høre. Jeg kan jo bare prate for meg selv, men i 20 årene så var jeg nok litt for "snill" og respekterte kvinner litt for mye, hvis det er mulig å si det uten at det skal høres feil ut. Men etter litt erfaring, så har jeg forstått at mange kvinner liker faktisk å bli dominert litt, både mentalt og fysisk, og da må man være litt "bad boy", dessverre. Men dette kan jo også variere litt fra hvordan type kvinner man møter. Mye av en manns stolthet ligger i hans sjanser med motsatte kjønn. Det ligger i våres gener( behovet for å spre sine gener osv) Og hvis man mislykkes her, så kan det skape mye frustrasjon og sinne. Og så trenger vi jo alle, uavhengig av kjønn, nærhet og intimitet og får man manko på dette, så skaper det også mye sinne og frustrasjon og kan også ende opp med at man blir deprimert. Menn som ender opp her, har ett ønske om å bli sett og hørt og hvis man setter seg inn i deres situasjon, så er jo det forståelig. Dessverre så søker mange ikke profesjonell hjelp og da kan det gå riktig ille(sikkert derfor selvmords statistikken er høyere hos unge menn en hos kvinner) Endret 7. desember 2021 av danbanan 14
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 3 snille ting - Ikke slå når dama svarer og er nesevis - La henne omgås venninner - Hjelper henne å forstå hva slags klær hun skal bruke Anonymkode: 2e29a...216 7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 - God til å lytte - Hjelper andre - Tar hensyn til andres følelser, tenker seg om litt før man prater - Er stort sett ikke frekk og konstruerer ikke drama og konflikter bare på pur faen For meg ihvertfall. Anonymkode: c1c4b...6d4 9
SoWhat? Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 3 snille ting - Ikke slå når dama svarer og er nesevis - La henne omgås venninner - Hjelper henne å forstå hva slags klær hun skal bruke Anonymkode: 2e29a...216 Beklager. Men det er ikke snilt å ikke slå. Det er helt normal oppførsel. Å la henne omgås venner er bare også en helt normal ting å gjøre. Siste kan være snilt om hun har bedt om rådene dine. Uten at du har kritisert klesstilen først. Det er bra du svarer. Kanskje du vil lære og førstå litt mer av responsen du får. 20
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #9 Skrevet 7. desember 2021 Glemte å legge til at det er flere av karaktertrekkene en snill mann har i mine øyne. Anonymkode: c1c4b...6d4
SoWhat? Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): - God til å lytte - Hjelper andre - Tar hensyn til andres følelser, tenker seg om litt før man prater - Er stort sett ikke frekk og konstruerer ikke drama og konflikter bare på pur faen For meg ihvertfall. Anonymkode: c1c4b...6d4 Første er bra! Men det er ikke snilt. En god egenskap er det da. Det andre også. Det tredje er normal oppførsel. 2
SoWhat? Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #11 Skrevet 7. desember 2021 danbanan skrev (17 minutter siden): Tror de karene som har hatt dårlig suksess med kvinner og anser seg som snille, er de som alltid er høflige, sier de rette tingene hele tiden og rett og slett ikke "utfordrer" kvinnene litt mentalt og derfor oppfattes som veldig kjedelige. For en del menn, som lærte fra de var unge at kvinner skal behandles med mye respekt, så har dette vært forvirrende og derfor skapt mye frustrasjon. Og en del kvinner ønsker jo heller ikke å innrømme dette((eller forstår kanskje ikke dette helt selv) og da blir de enda mer frustrert, på en måte. For det er ikke til å skyve under en stol, at en typisk "bad boy", med stil så klart, er mer spennende en han kjedelige, hyggelige a4 karen som sier det han tror kvinner ønsker å høre. Jeg kan jo bare prate for meg selv, men i 20 årene så var jeg nok litt for "snill" og respekterte kvinner litt for mye, hvis det er mulig å si det uten at det skal høres feil ut. Men etter litt erfaring, så har jeg forstått at mange kvinner liker faktisk å bli dominert litt, både mentalt og fysisk, og da må man være litt "bad boy", dessverre. Men dette kan jo også variere litt fra hvordan type kvinner man møter. Mye av en manns stolthet ligger i hans sjanser med motsatte kjønn. Det ligger i våres gener( behovet for å spre sine gener osv) Og hvis man mislykkes her, så kan det skape mye frustrasjon og sinne. Og så trenger vi jo alle, uavhengig av kjønn, nærhet og intimitet og får man manko på dette, så skaper det også mye sinne og frustrasjon og kan også ende opp med at man blir deprimert. Menn som ender opp her, har ett ønske om å bli sett og hørt og hvis man setter seg inn i deres situasjon, så er jo det forståelig. Dessverre så søker mange ikke profesjonell hjelp og da kan det gå riktig ille(sikkert derfor selvmords statistikken er høyere hos unge menn en hos kvinner) Jeg tror det har mye med hvilken type kvinner du møter ja. Helt klart!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #12 Skrevet 7. desember 2021 SoWhat? skrev (5 minutter siden): Beklager. Men det er ikke snilt å ikke slå. Det er helt normal oppførsel. Å la henne omgås venner er bare også en helt normal ting å gjøre. Siste kan være snilt om hun har bedt om rådene dine. Uten at du har kritisert klesstilen først. Det er bra du svarer. Kanskje du vil lære og førstå litt mer av responsen du får. Du kan ikke si at noe ikke er snilt bare fordi det er helt normalt å gjøre!!! Ånei gratulere med noen med bursdagen er ikke snilt folkens. Det er for normalt å gjøre. Anonymkode: efca6...62a 7
Silva Pluvialis Skrevet 7. desember 2021 #13 Skrevet 7. desember 2021 En som behandler kjæresten bra, uten å være kontrollerende, eiesyk og manipulerende? Generelt en omgjengelig person som er kjærlig og empatisk? 12
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #14 Skrevet 7. desember 2021 "Snill" betyr viser ingen interesse, har ingen sjarm og har ikke noe å snakke om. "Snill" betyr "voldtar ikke" og roper ikke skjellsord etter kvinner. "Snill" betyr å forsøke å oppnå vennskap og tillit, for så å snu seg rundt å si at vennskap er et overgrep mot dem fordi de ville ha sex. For "snille menn" så er en kvinnes vennskap og respekt noe foraktelig som de spytter på. "Snille menn" forsøker hele tiden å tvinge på kvinner "tjenester" de ikke har bedt om og føler de ikke kan si nei til, for deretter å påstå at de har blitt utnyttet. Anonymkode: b03d9...cdd 11
SoWhat? Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #15 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan ikke si at noe ikke er snilt bare fordi det er helt normalt å gjøre!!! Ånei gratulere med noen med bursdagen er ikke snilt folkens. Det er for normalt å gjøre. Anonymkode: efca6...62a Når en er snill, så yter en det lille ekstra. Svelger en kamel. Skryter av maten når noen har svettet for å få den til. Blant annet. 3
danbanan Skrevet 7. desember 2021 #16 Skrevet 7. desember 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Jeg tror det har mye med hvilken type kvinner du møter ja. Helt klart! Det har det nok, men tror en del karer føler at de har en god del mer suksess med å være litt "bad boy". Mange av oss menn har jo erfart dette i praksis, uavhengig av hva kvinner skriver her inne. Men i bunn og grunn så handler alt om selvtillit. Har man god selvtillit og en god dose humor, uten å ta ting så veldig høytidelig, så kan man kanskje oppfattes som litt mer "bad boy. Men ikke vet jeg. 1
SoWhat? Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #17 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Snill" betyr viser ingen interesse, har ingen sjarm og har ikke noe å snakke om. "Snill" betyr "voldtar ikke" og roper ikke skjellsord etter kvinner. "Snill" betyr å forsøke å oppnå vennskap og tillit, for så å snu seg rundt å si at vennskap er et overgrep mot dem fordi de ville ha sex. For "snille menn" så er en kvinnes vennskap og respekt noe foraktelig som de spytter på. "Snille menn" forsøker hele tiden å tvinge på kvinner "tjenester" de ikke har bedt om og føler de ikke kan si nei til, for deretter å påstå at de har blitt utnyttet. Anonymkode: b03d9...cdd Fint om menn svarte selv her da. Jeg lagde ikke tråden for annet enn at vi skulle prøve å forstå. Og gi vår mening og respons på det de sa. 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #18 Skrevet 7. desember 2021 SoWhat? skrev (Akkurat nå): Når en er snill, så yter en det lille ekstra. Svelger en kamel. Skryter av maten når noen har svettet for å få den til. Blant annet. Det er din egendefinerte subjektive oppfatning. Ikke noe mer. Skryte av maten ville jeg kategorisert som vanlig å gjøre. Her var du ikke konsistent. Anonymkode: efca6...62a 2
Trolltunge Skrevet 7. desember 2021 #19 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): 3 snille ting - Ikke slå når dama svarer og er nesevis - La henne omgås venninner - Hjelper henne å forstå hva slags klær hun skal bruke Anonymkode: 2e29a...216 Wow! Du høres ikke særlig snill ut. 8
Silva Pluvialis Skrevet 7. desember 2021 #20 Skrevet 7. desember 2021 (endret) SoWhat? skrev (3 minutter siden): Når en er snill, så yter en det lille ekstra. Svelger en kamel. Skryter av maten når noen har svettet for å få den til. Blant annet. Jeg tenker også at snillhet innebærer gode holdninger til andre mennesker. Noen menn kaller seg snille, men maser om at de «ikke får fitte». Elendig menneskesyn å redusere kvinner til kjønnsorganet sitt. 😵 Endret 7. desember 2021 av Gjenferdet 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå