Gå til innhold

Dere snille menn her.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Søkte på nett her folkens. De fleste sidene definerte snill som velmenende og god. 

Så for dere som vil svare TS. (Noe jeg personlig mener er irrasjonelt). Så er det bare å ramse i vei alle handlingene dere kan komme på som er velmenende. 

Til deg TS.. Selv om noe er "vanlig" så er det per definisjon snilt dersom det er velmenende. 

Anonymkode: efca6...62a

Så du vil si at en som ikke slår er velmenende og god? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes både snille og slemme tiltrekkende menn. Jeg vet om flere menn som er så snille det går an å få det, men også sykt tiltrekkende og kunne fått hvem de ville. 

For å ta et par eksempel alle vet om: Matoma og Andreas Whal. Ikke akkurat mye til badboys, snille og omsorgsfulle, men de kan begge få hvem de vil ass. 

Personlig vet jeg om flere som dem. 

Anonymkode: 9ed51...bbe

Kjendiser blir noe helt annet. Det tviler jeg ikke på at du er enig i. Det er så mye flere faktorer inn i spill. 

Ellers er anekdoter hel ubrukelig når man snakker generelt. 

Skrevet
SoWhat? skrev (11 minutter siden):

Når du skriver "alt for snill", så betyr det selvutslettende? Det var det du var, til du skjønte bedre?  

Nei, jeg mener klassisk "nice guy". Nå er jeg jo "snill" på bunnen og stiller gjerne opp og hjelper der det trengs, så det handlet mer om å lære seg å "spille" mer. Lære seg når det er på tide å vise litt interesse og berøring og det som skal til.

Menn kan ikke bare surfe på utseendet, selv om det er grunnlaget for suksess. Det er nok flere menn enn meg som har hatt en bratt læringskurve på dette, ikke minst fordi vi har blitt "lurt" fra vi var små til å tro at man skal være seg selv og være snill og alt det der.

Etter at det "løsnet" og jeg hadde klart å knekke koden ble det lett.

• Liker 3
Skrevet

Det er vell ytterst få som forventer damer når de er snille. 

Jeg ser du mener snill blir misbrukt, men du har jo konstruert en ny definisjon. 

Hvorfor skriver menn det da? Jeg er snill, men de vil bare ha bad boys. Det er skrevet her flere ganger.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjendiser blir noe helt annet. Det tviler jeg ikke på at du er enig i. Det er så mye flere faktorer inn i spill. 

Ellers er anekdoter hel ubrukelig når man snakker generelt. 

Hvorfor blir kjendiser noe helt annet? De er helt vanlige mennesker de å. De aller fleste kjendiser finner jeg ikke tiltrekkende, så det handler ikke om det. Og som sagt så kjenner jeg personlig flere som er som dem som ikke er kjendiser. 

• Liker 1
Skrevet
likestilling skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg mener klassisk "nice guy". Nå er jeg jo "snill" på bunnen og stiller gjerne opp og hjelper der det trengs, så det handlet mer om å lære seg å "spille" mer. Lære seg når det er på tide å vise litt interesse og berøring og det som skal til.

Menn kan ikke bare surfe på utseendet, selv om det er grunnlaget for suksess. Det er nok flere menn enn meg som har hatt en bratt læringskurve på dette, ikke minst fordi vi har blitt "lurt" fra vi var små til å tro at man skal være seg selv og være snill og alt det der.

Etter at det "løsnet" og jeg hadde klart å knekke koden ble det lett.

Så hvordan er du nå? 

Skrevet
SoWhat? skrev (1 minutt siden):

Så du vil si at en som ikke slår er velmenende og god? 

Om man setter det i en typisk situasjon der det kan friste. Så muligens ja, men langt ifra alle situasjoner. 

Det eksempelet er meningsløst på generell basis. 

Skrevet

Hvorfor skriver menn det da? Jeg er snill, men de vil bare ha bad boys. Det er skrevet her flere ganger.

Flere ganger kan fortsatt bety ytterst få. 

Du er på et forum. Der de ekstreme tankene man ikke sier eller vil praktisere til vanlig kommer fram. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje tiltrekningskraften ikke er der fordi de er snille? 

Det er også rimelig dumt å skrive "dere tar helt feil" uten noen som helst forklaring på hvorfor. For å komme deg i forkjøpet: nei resten av innlegget var ikke en forklaring/begrunnelse.

Ene eksen min er en av de menn som påstår at kvinner foretrekker badboys. Han var tydeligvis for snill for å være populær blant kvinner. 

Nå falt jo jeg for ham da. I utgangspunktet fordi han faktisk virket veldig snill. Var han egentlig det? Nei! 

Han furtet når han ikke fikk viljen sin, og manipulerte meg til å få dårlige samvittighet, så han fikk det som han ville. 

Han kunne innimellom være veldig omtenksom, men stort sett glemte han å være det. 

Han var passiv aggressiv, og kom også ofte med svært sårende stikk, tilsynelatende bare for å gjøre meg usikker.

Alt i alt, nei absolutt ikke snill. Forferdelig vanskelig å være sammen med, og ingen andre jeg har vært sammen med har sagt så stygge ting til meg. 

Nå er jeg forøvrig gift med en tidligere såkalt playboy. Var populær blant damene, og det satt langt inne å gi ham en sjanse, siden jeg ikke ville ha "en slik mann". Han holdt ut, og fikk vist meg andre sider over tid, men det var fordi han faktisk var snill, ikke det andre, jeg etterhvert falt for ham. 

Han er snill. Ikke alltid perfekt mann, men han er reelt opptatt av at jeg, barn og familie skal ha det bra. Det å være snill er ikke noe han hevder å være, men noe han er i handlinger jevnt over. 

Jeg tror ofte at selvinnsikt er dårlig hos menn som påstår seg snille. Altså, selvinnsikt er faktisk vanskelig, men derfor er det egentlig kun dem man har forhold med som kan vurdere slikt. Man klarer ikke selv å se sine ikke så snille sider.

Eksen min hevdet fremdeles at han var for snill etter vårt forhold, selv om jeg fortalte ham hvorfor jeg gikk fra ham. Jeg vet noe helt annet, som han ikke vil vedkjenne seg. 

Anonymkode: a18c5...02a

• Liker 9
Skrevet

Om man setter det i en typisk situasjon der det kan friste. Så muligens ja, men langt ifra alle situasjoner. 

Det eksempelet er meningsløst på generell basis. 

Nettopp. Det var det en av de første svarte. Han slo ikke. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er ingen menn som blir valgt bort fordi de er snille, så dere menn tar helt feil. Dere som blir valgt bort "fordi dere er snille" ville ihvertfall ikke blitt valgt om dere oppførte dere som badboys. Da hadde dere jo bare vært slemme og utiltrekkende 😛 Dere har helt enkelt ikke den biologiske tiltrekningskraften. 

Hilsen jente som aldri har klart å tiltrekke seg en jente og innbiller seg at hun ikke faller for "hard to get".

Det er morsomt hvordan jenter skal gi råd om dette. Joda, jeg gikk fra liten suksess til stor suksess fra jeg var ~15-20. Da jeg var 20 kunne jeg "gamet" og skjønte hvorfor det var de som var litt "bad boys" som hadde mest suksess da jeg var 15 selv og litt naiv.

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke dere kvinner må ta alt som skriver her inne så ekstremt bokstavelig. ligger litt mer bak det en det. Som også er skrevet her inne ved flere anledninger. Er den typiske "nice guy" vs "bad boy" problematikken for menn som det relaters til når noe skriver det, antar jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor blir kjendiser noe helt annet? De er helt vanlige mennesker de å. De aller fleste kjendiser finner jeg ikke tiltrekkende, så det handler ikke om det. Og som sagt så kjenner jeg personlig flere som er som dem som ikke er kjendiser. 

Det er flere faktorer som spiller inn når det kommer til kjendiser. 

Ellers tror jeg at jeg skrev "anekdoter er meningsløse" til deg istad. 

• Liker 1
Skrevet

Ene eksen min er en av de menn som påstår at kvinner foretrekker badboys. Han var tydeligvis for snill for å være populær blant kvinner. 

Nå falt jo jeg for ham da. I utgangspunktet fordi han faktisk virket veldig snill. Var han egentlig det? Nei! 

Han furtet når han ikke fikk viljen sin, og manipulerte meg til å få dårlige samvittighet, så han fikk det som han ville. 

Han kunne innimellom være veldig omtenksom, men stort sett glemte han å være det. 

Han var passiv aggressiv, og kom også ofte med svært sårende stikk, tilsynelatende bare for å gjøre meg usikker.

Alt i alt, nei absolutt ikke snill. Forferdelig vanskelig å være sammen med, og ingen andre jeg har vært sammen med har sagt så stygge ting til meg. 

Nå er jeg forøvrig gift med en tidligere såkalt playboy. Var populær blant damene, og det satt langt inne å gi ham en sjanse, siden jeg ikke ville ha "en slik mann". Han holdt ut, og fikk vist meg andre sider over tid, men det var fordi han faktisk var snill, ikke det andre, jeg etterhvert falt for ham. 

Han er snill. Ikke alltid perfekt mann, men han er reelt opptatt av at jeg, barn og familie skal ha det bra. Det å være snill er ikke noe han hevder å være, men noe han er i handlinger jevnt over. 

Jeg tror ofte at selvinnsikt er dårlig hos menn som påstår seg snille. Altså, selvinnsikt er faktisk vanskelig, men derfor er det egentlig kun dem man har forhold med som kan vurdere slikt. Man klarer ikke selv å se sine ikke så snille sider.

Eksen min hevdet fremdeles at han var for snill etter vårt forhold, selv om jeg fortalte ham hvorfor jeg gikk fra ham. Jeg vet noe helt annet, som han ikke vil vedkjenne seg. 

Altså, med all respekt, det er jo en grunn til at du endte opp med disse karene da. Så det var det med selvinnsikt da🤣

Anonymkode: 06965...1e4

Skrevet
SoWhat? skrev (2 minutter siden):

Nettopp. Det var det en av de første svarte. Han slo ikke. 

Hva nettopp? Du har ikke bevist en dritt. Definisjonen gjelder da enda. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Flere ganger kan fortsatt bety ytterst få. 

Du er på et forum. Der de ekstreme tankene man ikke sier eller vil praktisere til vanlig kommer fram. 

Jeg har inntrykk av at de mener det. At de tror oppriktig at vi vil ha bad boys og ikke normale sympatiske menn. Det er jo feil. Ingen damer vil ha menn som behandler dem dårlig. Så kanskje bad boys er noe annet enn det "snille" gutter tror? 

Kanskje de forveksler det med å ta litt plass og ha selvtillit? Slike kan være verdens fineste kjærester de. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Må jeg skrive det mange ganger? 

Anekdoter er meningsløse i en generell diskusjon.

• Liker 2
Skrevet
danbanan skrev (3 minutter siden):

Tror ikke dere kvinner må ta alt som skriver her inne så ekstremt bokstavelig. ligger litt mer bak det en det. Som også er skrevet her inne ved flere anledninger. Er den typiske "nice guy" vs "bad boy" problematikken for menn som det relaters til når noe skriver det, antar jeg.

Ekstremt bokstavelig?  Hvorfor sitter de og skriver så usjarmerende ting da??

• Liker 1
Skrevet
SoWhat? skrev (2 minutter siden):

Så hvordan er du nå? 

Jeg er over "storhetstiden", men så er jeg jo eldre og ikke student lenger og ting har endret seg. Jeg vil si jeg er ganske sjarmerende og en jenter faller for? Jeg er fortsatt snill og når jeg først har kommet dit at jentene ønsker å bli min er jeg bare meg selv.

En ting som har endret seg stort er hvor ofte jeg møter potensielle partnere, det er jo ikke i nærheten av hvordan det var som ung student f.eks.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva nettopp? Du har ikke bevist en dritt. Definisjonen gjelder da enda. 

Bevist? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...