Gå til innhold

Dere snille menn her.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du prøver da ikke forstå noe som helst. Du vil prøve å bevise et poeng. Den agendaen har du gjort klinkende klar. Det var tydelig fra første innlegg. 

Anonymkode: efca6...62a

Eh nei. Syns du ikke jeg responderer seriøst? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror den du siterer har skrevet det h*n mener at "snille" sutremenn synes er snilt.

Anonymkode: 6dda4...6ba

Tror du er inne på noe der ja😉

Anonymkode: 2e29a...216

Gjest AprilRyan
Skrevet
SoWhat? skrev (3 minutter siden):

De kvinnene som trives med selvutslettende menn er som regel narsissister. Faktisk. 

Ja, jeg vet ikke, men vil tro de fleste vil bli frustrert over det, men noen menn har jo holdningen "happy wife, happy life". Vet ikke om jeg alltid synes at det er så positivt. 

Skrevet
KvinneMannen skrev (2 minutter siden):

Jeg tror kanskje ikke at problemet ligger i hva som er definisjonen på en "snill" person, men heller at de misforstår hvorfor de blir valgt bort.  De blir valgt bort til tross for at de er "snille", ikke på grunn av.

Dette var vell poenget TS. så desperat prøver å få frem. 

Nå er det mye forsking som støtter ideen om at "nice guys finish last". Det ligger nok mye i at det ikke er pirrende nok. 

• Liker 1
Skrevet
likestilling skrev (13 minutter siden):

Jeg er ikke en "snill mann" som klager på at kvinner helst vi ha "badboys", men jeg er ... snill, og jeg tror ingen av mine tidligere partnere har noe særlig vondt å si om meg, tvert imot.

Når det er sagt; jeg er helt enig med @danbanan over. Før jeg "lærte" hvordan man skal være "sjarmerende" gjennom prøving og feiling var jeg nok alt for snill, jeg trodde jo en gang at man kunne være bare snill og grei, men all erfaring tilsier at man kommer mye lengre med å ikke logre for mye og å vise at man har bestemte meninger. Ingen vil ha en tøffel eller "nice guy". Det er ikke tvil om at det ikke akkurat var en ulempe å være litt "bad boy" heller. Menn må slutte å høre på råd fra kvinner om hva kvinner vil ha; de sier en ting og gjør noe annet. Når man har kommet så langt at hun er forelsket og har falt for deg kan man komme unna med å være "bare snill", men om man har dette som strategi fra første stund kommer man ingen vei og i beste fall blir man friendzonet.

Dette er ikke et svar til TS egentlig, men et råd til menn om å ikke høre på kvinner når det gjelder hva som egentlig fungerer, da får man de dårligste rådene. "Vær deg selv!".

Når du skriver "alt for snill", så betyr det selvutslettende? Det var det du var, til du skjønte bedre?  

• Liker 2
Skrevet

Det er ingen menn som blir valgt bort fordi de er snille, så dere menn tar helt feil. Dere som blir valgt bort "fordi dere er snille" ville ihvertfall ikke blitt valgt om dere oppførte dere som badboys. Da hadde dere jo bare vært slemme og utiltrekkende 😛 Dere har helt enkelt ikke den biologiske tiltrekningskraften. 

Anonymkode: 9ed51...bbe

• Liker 6
Skrevet

Altså at kvinner kan tiltrekkes slemme menn eller "bad boy" har jo en biologisk forklaring. "Slemme" menn, eller veldig dominante menn, har ofte høyere testo nivå og det er jo attraktiv, i forhold til styrke, fysikk, modighet osv. som var veldig viktige egenskaper ha som som mann mange tusen år tilbake(i ett jeger og samler samfunn) Det betydde bedre beskyttelse for en kvinne og barna, blant annet. 

Er jo også derfor noen kvinner "forelsker" seg  i mordere i fengsel osv. Men slike kvinner har oftest noen dypere komplekser da og jeg påstår ikke at kvinner flest er slik, men det nok noe som ligger dypt der inne i kvinners natur, enten man liker det eller ikke. Vi er tross alt dyr vi også( homo sapiens sapiens)🤪

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette var vell poenget TS. så desperat prøver å få frem. 

Nå er det mye forsking som støtter ideen om at "nice guys finish last". Det ligger nok mye i at det ikke er pirrende nok. 

Desperat? Øh. Ble noe sure miner her også da. Skjerp dere. 

• Liker 1
Skrevet

Eh nei. Syns du ikke jeg responderer seriøst? 

Vel det var rimelig tydelig at det var en agenda bak dette. 

Man kan fint svare seriøst selv om man ikke prøver å forstå og/eller har en agenda. Joda du responderer til dels rimelig seriøst. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ingen menn som blir valgt bort fordi de er snille, så dere menn tar helt feil. Dere som blir valgt bort "fordi dere er snille" ville ihvertfall ikke blitt valgt om dere oppførte dere som badboys. Da hadde dere jo bare vært slemme og utiltrekkende 😛 Dere har helt enkelt ikke den biologiske tiltrekningskraften. 

Man kan lære seg sjarm til en viss grad. Til syvende og sist er det sjarm og karisma som gjelder. Jeg vet om veldig kjekke menn uten snev av karisma. De er ikke tiltrekkende. Ikke at de aldri blir valgt, men de har ikke x-faktoren. Den tror jeg de fleste kan lære seg å få. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje tiltrekningskraften ikke er der fordi de er snille? 

Det er også rimelig dumt å skrive "dere tar helt feil" uten noen som helst forklaring på hvorfor. For å komme deg i forkjøpet: nei resten av innlegget var ikke en forklaring/begrunnelse.

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vel det var rimelig tydelig at det var en agenda bak dette. 

Man kan fint svare seriøst selv om man ikke prøver å forstå og/eller har en agenda. Joda du responderer til dels rimelig seriøst. 

Agendaen min var at noen kanskje ville lære noe her. Ingenting annet. Faktisk. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 2
Skrevet

Desperat? Øh. Ble noe sure miner her også da. Skjerp dere. 

Trenger ikke skjerpe meg. Jeg prøver å vise at det er en fullstendig unødvendig fremgangsmåte du bedriver. Den vil ikke føre til noe. 

Ja jeg vil definere den metoden du bedriver som desperat. 

• Liker 2
Skrevet
SoWhat? skrev (1 minutt siden):

Agendaen min var at noen kanskje ville lære noe her. Ingenting annet. Faktisk. 

Å hva var det å lære egentlig? 

Skrevet
danbanan skrev (5 minutter siden):

Altså at kvinner kan tiltrekkes slemme menn eller "bad boy" har jo en biologisk forklaring. "Slemme" menn, eller veldig dominante menn, har ofte høyere testo nivå og det er jo attraktiv, i forhold til styrke, fysikk, modighet osv. som var veldig viktige egenskaper ha som som mann mange tusen år tilbake(i ett jeger og samler samfunn) Det betydde bedre beskyttelse for en kvinne og barna, blant annet. 

Er jo også derfor noen kvinner "forelsker" seg  i mordere i fengsel osv. Men slike kvinner har oftest noen dypere komplekser da og jeg påstår ikke at kvinner flest er slik, men det nok noe som ligger dypt der inne i kvinners natur, enten man liker det eller ikke. Vi er tross alt dyr vi også( homo sapiens sapiens)🤪

Når det gjelder mordere osv, så tror jeg kvinner tenker at de vil være "redningen" deres. Da vil de bli elsket ekstra høyt. Noe sånt. De tiltrekkes jo ikke av det fæle de har gjort. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror at ordet snill blir misbrukt, og jeg tror ikke at det er noe poeng i å si at man er så snill. Man må forvente normal oppførsel som er å bry seg om, og å se andres behov. Så å kalle seg snill og tro at de fortjener damer mer enn andre pga det, blir feil. 

• Liker 3
Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man kan jo lære hvordan såkalte snille menn tenker og hva de ser på som å være snill, selv om jeg ikke tror at alle av dem er så snille som de selv tror. 

Nå tror jeg ikke at snill er der man skal begynne for å forklare hvorfor noen ikke har hellet med seg når det gjelder å finne seg dame. 

Skrevet
SoWhat? skrev (1 minutt siden):

Når det gjelder mordere osv, så tror jeg kvinner tenker at de vil være "redningen" deres. Da vil de bli elsket ekstra høyt. Noe sånt. De tiltrekkes jo ikke av det fæle de har gjort. 

Nja, er nok ofte mer nyanser en det. Forskere har prøvd å forstå seg på dette også. Men det kan være en av årsakene for noen kvinner muligens og at kvinner tiltrekkes av kriminelle siden de rett og slett fremstår som mer dominante  pgr av ofte høyere testo nivå (alfa egenskaper).  Det er rett og slett biologi. Kan bruke våre nærmeste slektninger som eksempel. Der hjelper det ikke å være en snill alfa sjimpanse for å overleve😏

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje tiltrekningskraften ikke er der fordi de er snille? 

Det er også rimelig dumt å skrive "dere tar helt feil" uten noen som helst forklaring på hvorfor. For å komme deg i forkjøpet: nei resten av innlegget var ikke en forklaring/begrunnelse.

Det finnes både snille og slemme tiltrekkende menn. Jeg vet om flere menn som er så snille det går an å få det, men også sykt tiltrekkende og kunne fått hvem de ville. 

For å ta et par eksempel alle vet om: Matoma og Andreas Whal. Ikke akkurat mye til badboys, snille og omsorgsfulle, men de kan begge få hvem de vil ass. 

Personlig vet jeg om flere som dem. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at ordet snill blir misbrukt, og jeg tror ikke at det er noe poeng i å si at man er så snill. Man må forvente normal oppførsel som er å bry seg om, og å se andres behov. Så å kalle seg snill og tro at de fortjener damer mer enn andre pga det, blir feil. 

Det er vell ytterst få som forventer damer når de er snille. 

Jeg ser du mener snill blir misbrukt, men du har jo konstruert en ny definisjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...