AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #81 Skrevet 7. desember 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Jeg har inntrykk av at de mener det. At de tror oppriktig at vi vil ha bad boys og ikke normale sympatiske menn. Det er jo feil. Ingen damer vil ha menn som behandler dem dårlig. Så kanskje bad boys er noe annet enn det "snille" gutter tror? Kanskje de forveksler det med å ta litt plass og ha selvtillit? Slike kan være verdens fineste kjærester de. Hvilket inntrykk du har er verdiløst. Nå er det flere kvinner som løper tilbake til menn som behandler de dårlig. Ikke bruk ordet "ingen". Ja i noen tilfeller kan det vøre at de forveksler badboys med selvtillit. Anonymkode: efca6...62a 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #82 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså, med all respekt, det er jo en grunn til at du endte opp med disse karene da. Så det var det med selvinnsikt da🤣 Anonymkode: 06965...1e4 Ja ,som jeg skrev, selvinnsikt er vanskelig. Det er det også for oss kvinner, så jeg er faktisk opptatt av å høre på hva andre vurderer meg som, og hvordan andre tolker og oppfatter meg. Utover det skjønner jeg egentlig ikke moroa du fikk ut av det jeg skrev. Jeg skrev om to menn jeg har vært/ er sammen med. Begge to falt jeg for på grunn av at de virket som snille og gode menn. Ene viste seg å ikke være det, andre viste seg å være det. Du har aldri vært sammen med noen som etter en stund viste sider av seg selv som de ikke viste i starten? Du mener at man dummer seg ut dersom man ikke treffer den store match på første forsøk? Jeg skjønner rett og slett ikke at det jeg fortalte var noe å latterliggjøre. Anonymkode: a18c5...02a 10
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #83 Skrevet 7. desember 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Bevist? Vet virkelig ikke hva du prøvde på med de "slå-spørsmålet" ditt. Ja jeg trodde du prøvde å bevise noe. En dum antagelse fra min side. Men jeg spurte hva du mente med "nettopp". Det var bakgrunn for at jeg skrev "du har ikke bevist noe" Anonymkode: efca6...62a 2
danbanan Skrevet 7. desember 2021 #84 Skrevet 7. desember 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Ekstremt bokstavelig? Hvorfor sitter de og skriver så usjarmerende ting da?? ehh, det prøvde jeg vell å forklare i sta med mitt første innlegg. Du leste det eller? Men jeg kan ikke utale meg for alle "snille" menn her inne som hater kvinner 😏 Jeg hater ikke kvinner, jeg elsker kvinner(selv om dere er jævla kompliserte og vanskelige å forstå)🤪 2
SoWhat? Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #85 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilket inntrykk du har er verdiløst. Nå er det flere kvinner som løper tilbake til menn som behandler de dårlig. Ikke bruk ordet "ingen". Ja i noen tilfeller kan det vøre at de forveksler badboys med selvtillit. Anonymkode: efca6...62a Jeg var i et ekstremt voldelig forhold selv. Tror du jeg gikk tilbake fordi jeg likte han, og likte å bli banket osv? Herregud. Man blir litt ødelagt i hodet av en sånn situasjon, og tilslutt er man sammen med fyren fordi det er for skremmende å gå fra han. Han stalket meg og truet meg hele tiden, og det endte ikke bra. Så du må skjønne at det er psykologi inne i bildet her. Er det så vanskelig å fatte altså? 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #86 Skrevet 7. desember 2021 likestilling skrev (10 minutter siden): Hilsen jente som aldri har klart å tiltrekke seg en jente og innbiller seg at hun ikke faller for "hard to get". Det er morsomt hvordan jenter skal gi råd om dette. Joda, jeg gikk fra liten suksess til stor suksess fra jeg var ~15-20. Da jeg var 20 kunne jeg "gamet" og skjønte hvorfor det var de som var litt "bad boys" som hadde mest suksess da jeg var 15 selv og litt naiv. Jeg er heterofil så jeg bryr meg ikke om jenter. Har allikevel blitt sjekket opp av flere.. Greia er at man ikke kan spille det dere kaller "badboy". Enten har man det eller så har man det ikke. En mann som ikke er tiltrekkende for meg blir ikke tiltrekkende og han plutselig er en badboy eller plutselig er snill eller what ever. Hadde tenkt at han må ha en personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: 9ed51...bbe 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #87 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja ,som jeg skrev, selvinnsikt er vanskelig. Det er det også for oss kvinner, så jeg er faktisk opptatt av å høre på hva andre vurderer meg som, og hvordan andre tolker og oppfatter meg. Utover det skjønner jeg egentlig ikke moroa du fikk ut av det jeg skrev. Jeg skrev om to menn jeg har vært/ er sammen med. Begge to falt jeg for på grunn av at de virket som snille og gode menn. Ene viste seg å ikke være det, andre viste seg å være det. Du har aldri vært sammen med noen som etter en stund viste sider av seg selv som de ikke viste i starten? Du mener at man dummer seg ut dersom man ikke treffer den store match på første forsøk? Jeg skjønner rett og slett ikke at det jeg fortalte var noe å latterliggjøre. Anonymkode: a18c5...02a Altså, det fremhever problemet her, at du ikke skjønner det. Nå vet jeg ikke om dette gjelder deg personlig, men du virker som en av de kvinnene som sier at dere liker snille mannfolk, men av en eller annen merkelig grunn alltid faller for han "som virker snill", men vise seg å være en "bad boy". Du ser mønstret her, håper jeg? Er ikke slik at "bad boys" er slemme fra dagen en. Da har du totalt misforstått begrepet. Anonymkode: 06965...1e4 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #88 Skrevet 7. desember 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Jeg var i et ekstremt voldelig forhold selv. Tror du jeg gikk tilbake fordi jeg likte han, og likte å bli banket osv? Herregud. Man blir litt ødelagt i hodet av en sånn situasjon, og tilslutt er man sammen med fyren fordi det er for skremmende å gå fra han. Han stalket meg og truet meg hele tiden, og det endte ikke bra. Så du må skjønne at det er psykologi inne i bildet her. Er det så vanskelig å fatte altså? Nei det sliter jeg ikke med å fatte. Beklager så mye for det som har hent deg. Prøver ikke være frekk mot deg i det hele tatt. Vil bare få det på det rene i tilfelle det kommer ut slik. Men når det er sakt. Ja det ligger selvfølgelig mye psykologi inn i bilde. Det er det alltid. Men man må også huske at ikke alle de situasjonene er lik din. Jeg ville bare vise at du ikke kunne bruke ordet "ingen". Anonymkode: efca6...62a
SoWhat? Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #89 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det sliter jeg ikke med å fatte. Beklager så mye for det som har hent deg. Prøver ikke være frekk mot deg i det hele tatt. Vil bare få det på det rene i tilfelle det kommer ut slik. Men når det er sakt. Ja det ligger selvfølgelig mye psykologi inn i bilde. Det er det alltid. Men man må også huske at ikke alle de situasjonene er lik din. Jeg ville bare vise at du ikke kunne bruke ordet "ingen". Anonymkode: efca6...62a Greit. Men du må også huske at vi som løper tilbake til de dårlige mennene ikke gjør det fordi vi er dumme. Eller svake. Det er lettere å vite hvor de er, enn å ikke vite når de brått dukker opp. Men nok om det! 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #90 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er heterofil så jeg bryr meg ikke om jenter. Har allikevel blitt sjekket opp av flere.. Greia er at man ikke kan spille det dere kaller "badboy". Enten har man det eller så har man det ikke. En mann som ikke er tiltrekkende for meg blir ikke tiltrekkende og han plutselig er en badboy eller plutselig er snill eller what ever. Hadde tenkt at han må ha en personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: 9ed51...bbe Joda, man kan definitivt "spille". Jeg vet ikke akkurat hva du mener med "bad boy", jeg mener ikke noen som slår dama eller noe slikt, men man kommer i alle fall ingen vei med å være "nice guy". Jeg har aldri hatt noe behov for å være "slem" eller "bad" på ekte, men jeg har definitivt "spilt". Fake it till you make it. Enten vet ikke jenter hva de faller for selv, eller så lyver de. Jeg heller mot det første. Anonymkode: 6d4d3...04f 1
likestilling Skrevet 7. desember 2021 #91 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda, man kan definitivt "spille". Jeg vet ikke akkurat hva du mener med "bad boy", jeg mener ikke noen som slår dama eller noe slikt, men man kommer i alle fall ingen vei med å være "nice guy". Jeg har aldri hatt noe behov for å være "slem" eller "bad" på ekte, men jeg har definitivt "spilt". Fake it till you make it. Enten vet ikke jenter hva de faller for selv, eller så lyver de. Jeg heller mot det første. Anonymkode: 6d4d3...04f Åj, den skulle ikke være anonym, det var meg.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #92 Skrevet 7. desember 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Greit. Men du må også huske at vi som løper tilbake til de dårlige mennene ikke gjør det fordi vi er dumme. Eller svake. Det er lettere å vite hvor de er, enn å ikke vite når de brått dukker opp. Men nok om det! Den er god. Skal ha det i bakhodet. Anonymkode: efca6...62a 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #93 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså, det fremhever problemet her, at du ikke skjønner det. Nå vet jeg ikke om dette gjelder deg personlig, men du virker som en av de kvinnene som sier at dere liker snille mannfolk, men av en eller annen merkelig grunn alltid faller for han "som virker snill", men vise seg å være en "bad boy". Du ser mønstret her, håper jeg? Er ikke slik at "bad boys" er slemme fra dagen en. Da har du totalt misforstått begrepet. Anonymkode: 06965...1e4 Absolutt ikke. Min mann slet veldig, og lenge, med å overhodet få meg til å vurdere ham, fordi jeg aldri har likt den typen menn. Det talte ekstremt imot ham. Så jeg skjønner hva du mener, men jeg falt til slutt for ham til tross for at han var slik, ikke fordi han var slik. Hadde han ikke vært slik hadde det spart ham for to års strev bare for å få en date. Hvilket han faktisk ikke fikk engang, men jeg har en venninne som hadde så vondt av ham og mente at jeg var særdeles dømmende og urettferdig, fordi jeg ikke så at han faktisk var seriøst interessert, at de lurte meg med på tur der han var med. Så han fikk en sjanse. Virket det, men det blir veldig feil å si at jeg falt for ham fordi han var slik. Han måtte streve lenge for å motbevise at han var slik. Anonymkode: a18c5...02a 2
SoWhat? Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #94 Skrevet 7. desember 2021 Jeg får i hvertfall inntrykk av at vi virker veldig kompliserte for menn 😂 2
likestilling Skrevet 7. desember 2021 #95 Skrevet 7. desember 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Jeg får i hvertfall inntrykk av at vi virker veldig kompliserte for menn 😂 Ja, det har du rett i, men man skjønner dere etter hvert Jeg tror alle menn som har gått en bratt bakke fra ungdomsskole til ung voksen og klart å "komme seg opp" har lært en del, og man ser jo også fellestrekk hos kompiser som har draget, og motsatt hos de som ikke har det. "Vær deg selv" er i alle fall et fryktelig dårlig råd å gi til noen som sliter med å få oppmerksomhet av det motsatte kjønn. Vær slik de som har draget er, i alle fall om du er pen nok til å slippe unna med det uten å være "creepy". Det er forskjellige strategier avhengig av hvordan man ser ut, og jeg har ingen gode råd for de som er mye under "midt på treet", annet enn å sikte lavt. 4
SoWhat? Skrevet 7. desember 2021 Forfatter #96 Skrevet 7. desember 2021 likestilling skrev (1 minutt siden): Ja, det har du rett i, men man skjønner dere etter hvert Jeg tror alle menn som har gått en bratt bakke fra ungdomsskole til ung voksen og klart å "komme seg opp" har lært en del, og man ser jo også fellestrekk hos kompiser som har draget, og motsatt hos de som ikke har det. "Vær deg selv" er i alle fall et fryktelig dårlig råd å gi til noen som sliter med å få oppmerksomhet av det motsatte kjønn. Vær slik de som har draget er, i alle fall om du er pen nok til å slippe unna med det uten å være "creepy". Det er forskjellige strategier avhengig av hvordan man ser ut, og jeg har ingen gode råd for de som er mye under "midt på treet", annet enn å sikte lavt. For å være ærlig så datt jeg av lasset underveis i tråden her. Jeg beklager, men det ble litt mye på kort tid, og jeg tror egentlig jeg ble akutt forvirret. Men fikk med meg litt da 😄 Jeg leser hva du skriver. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #97 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Altså, det fremhever problemet her, at du ikke skjønner det. Nå vet jeg ikke om dette gjelder deg personlig, men du virker som en av de kvinnene som sier at dere liker snille mannfolk, men av en eller annen merkelig grunn alltid faller for han "som virker snill", men vise seg å være en "bad boy". Du ser mønstret her, håper jeg? Er ikke slik at "bad boys" er slemme fra dagen en. Da har du totalt misforstått begrepet. Anonymkode: 06965...1e4 Nå ble jeg plutselig usikker på om du mente eksen min. Han er ingen bad boy. Mer litt stakkarslig synes synd på seg selv- fyr. At det viste seg at han ikke var så snill som antatt, og selv mente, så gjør det ham ikke til noe bad boy. Anonymkode: a18c5...02a 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #98 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Joda, man kan definitivt "spille". Jeg vet ikke akkurat hva du mener med "bad boy", jeg mener ikke noen som slår dama eller noe slikt, men man kommer i alle fall ingen vei med å være "nice guy". Jeg har aldri hatt noe behov for å være "slem" eller "bad" på ekte, men jeg har definitivt "spilt". Fake it till you make it. Enten vet ikke jenter hva de faller for selv, eller så lyver de. Jeg heller mot det første. Anonymkode: 6d4d3...04f Det skinner igjennom... Man klarer ikke å være skuespiller på heltid. De jeg faller for, faller jeg for uavhengig av om de er sånn eller sånn. Hvis jeg ikke faller for en fyr, så faller jeg ikke for han om han endrer personlighet heller. Det må isåfall være så radikal forandring at der ville vært umulig å gjennomføre. En liten endring i personligheten ville ikke gjort noe som helst med mine følelser. Siste jeg holdt på med var Nice guy, og det var egentlig akkurat derfor jeg ville gi det sjansen fordi han behandlet meg som en prinsesse (hentet meg på jobb uoppfordret, og hadde alltid med noe jeg likte til meg, ville vise meg til alle kompisene og venninnene sine, gjorde alt for å kunne være med meg, sa så utrolig mange fine ting, spanderte alt, løp på butikken for meg om jeg trengte noe akutt osv osv) og er en fyr som bare aldri kunne ha vært utro f.eks, og morsom og søt. Det som fikk meg til å falle av lasset var de skarpe hoftene hans, penisen som var hakket for liten og måten han knulla på.... veldig fæl kombinasjon. Hadde han vært god i senga kunne jeg faktisk ha fått følelser for han, men det var helt uutholdelig å ha sex med han. Jeg ble most under han som var 2 meter høy og og bare jokka på i 120km i timen. Fikk blåmerker av hoftene hans tilogmed. Nei.... huff, der var lite sexy altså. Anonymkode: 9ed51...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #99 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): - God til å lytte - Hjelper andre - Tar hensyn til andres følelser, tenker seg om litt før man prater - Er stort sett ikke frekk og konstruerer ikke drama og konflikter bare på pur faen For meg ihvertfall. Anonymkode: c1c4b...6d4 ❤ Anonymkode: d686d...285
Gjest ABM Skrevet 7. desember 2021 #100 Skrevet 7. desember 2021 SoWhat? skrev (4 timer siden): Beklager. Men det er ikke snilt å ikke slå. Det er helt normal oppførsel. Å la henne omgås venner er bare også en helt normal ting å gjøre. Siste kan være snilt om hun har bedt om rådene dine. Uten at du har kritisert klesstilen først. Det er bra du svarer. Kanskje du vil lære og førstå litt mer av responsen du får. 😅😂😂...Du tror innlegget du svarer på er seriøst?...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå