Gå til innhold

Dere snille menn her.

Fremhevede innlegg

Skrevet
danbanan skrev (2 minutter siden):

Det har det nok, men tror en del karer føler at de har en god del mer suksess med å være litt "bad boy". Mange av oss menn har jo erfart dette i praksis, uavhengig av hva kvinner skriver her inne.

Men i bunn og grunn så handler alt om selvtillit. Har man god selvtillit og en god dose humor, uten  å ta ting så veldig høytidelig, så kan man kanskje oppfattes som litt mer "bad boy. Men ikke vet jeg.

De kvinnene du leser hva skriver her inne, er jo ikke dem du møter i virkeligheten. Alle kvinner har ikke helt like preferanser. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SoWhat? skrev (Akkurat nå):

Fint om menn svarte selv her da. Jeg lagde ikke tråden for annet enn at vi skulle prøve å forstå. Og gi vår mening og respons på det de sa. 

Du prøver da ikke forstå noe som helst. Du vil prøve å bevise et poeng. Den agendaen har du gjort klinkende klar. Det var tydelig fra første innlegg. 

Anonymkode: efca6...62a

• Liker 6
Skrevet
SoWhat? skrev (37 minutter siden):

Jeg har et spørsmål. Hva legger dere egentlig i å være snille? Kan dere vær så snill å komme med i hvertfall tre eksempler på hva som er snilt? 

For nå er jeg søren meg lei av klagingen deres på hvordan vi damer bare avfeier dere, og helst vil ha badboys. Noe som er feil i de fleste tilfellene.

Så nå får vi se da. Om dere bare kommer med tom syting, eller om dere kan være konkrete? 

Jeg er ikke en "snill mann" som klager på at kvinner helst vi ha "badboys", men jeg er ... snill, og jeg tror ingen av mine tidligere partnere har noe særlig vondt å si om meg, tvert imot.

Når det er sagt; jeg er helt enig med @danbanan over. Før jeg "lærte" hvordan man skal være "sjarmerende" gjennom prøving og feiling var jeg nok alt for snill, jeg trodde jo en gang at man kunne være bare snill og grei, men all erfaring tilsier at man kommer mye lengre med å ikke logre for mye og å vise at man har bestemte meninger. Ingen vil ha en tøffel eller "nice guy". Det er ikke tvil om at det ikke akkurat var en ulempe å være litt "bad boy" heller. Menn må slutte å høre på råd fra kvinner om hva kvinner vil ha; de sier en ting og gjør noe annet. Når man har kommet så langt at hun er forelsket og har falt for deg kan man komme unna med å være "bare snill", men om man har dette som strategi fra første stund kommer man ingen vei og i beste fall blir man friendzonet.

Dette er ikke et svar til TS egentlig, men et råd til menn om å ikke høre på kvinner når det gjelder hva som egentlig fungerer, da får man de dårligste rådene. "Vær deg selv!".

• Liker 6
Skrevet
SoWhat? skrev (3 minutter siden):

Fint om menn svarte selv her da. Jeg lagde ikke tråden for annet enn at vi skulle prøve å forstå. Og gi vår mening og respons på det de sa. 

La meg få ønske deg lykke til.

Anonymkode: b03d9...cdd

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, danbanan said:

Det har det nok, men tror en del karer føler at de har en god del mer suksess med å være litt "bad boy". Mange av oss menn har jo erfart dette i praksis, uavhengig av hva kvinner skriver her inne.

Men i bunn og grunn så handler alt om selvtillit. Har man god selvtillit og en god dose humor, uten  å ta ting så veldig høytidelig, så kan man kanskje oppfattes som litt mer "bad boy. Men ikke vet jeg.

Dette. En sjenert, sosialt klønete og usikker "barnehageonkel" er turnoff for damer dessverre.

De vil ha en mann med stor M.

Anonymkode: c1c4b...6d4

• Liker 2
Skrevet
Gjenferdet skrev (10 minutter siden):

En som behandler kjæresten bra, uten å være kontrollerende, eiesyk og manipulerende? Generelt en omgjengelig person som er kjærlig og empatisk?

Men bør ikke alle menn være sånn uten at det blir kalt snilt? Det er jo sånn folk skal oppføre seg mot hverandre? 

• Liker 7
Skrevet
SoWhat? skrev (1 minutt siden):

Men bør ikke alle menn være sånn uten at det blir kalt snilt? Det er jo sånn folk skal oppføre seg mot hverandre? 

Hvordan skal folk oppføre seg mot hverandre?? Hmm?? Snilt? 

Skrevet
SoWhat? skrev (1 minutt siden):

De kvinnene du leser hva skriver her inne, er jo ikke dem du møter i virkeligheten. Alle kvinner har ikke helt like preferanser. 

Nei, men mange av de som skriver her inne kan jo mangle selvinnsikt eller være unntakene sov. Umulig for oss å si egentlig. Man kan bare skrive ut ifra hva man har erfart ute i det virkelig liv og det er mye mer representativt (naturligvis) en hva som skrives her inne. Altså, handling og erfaringer trumfer jo alltid fremfor ord=)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette. En sjenert, sosialt klønete og usikker "barnehageonkel" er turnoff for damer dessverre.

De vil ha en mann med stor M.

Anonymkode: c1c4b...6d4

Menn som jobber med barn og ungdom scorer høyt hos meg. Ikke oppfatter jeg dem som klønete eller usikre heller, tvert i mot. De er som regel selvsikre og aktive, og kan sette seg i respekt. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan skal folk oppføre seg mot hverandre?? Hmm?? Snilt? 

Ok. Tar kritikken til etteretning. Men det er ikke snilt å ikke slå altså. Det er søren ikke mer enn en kan forvente. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg orker ikke kaste meg inn i nok polariserende diskusjon her, men det er forskjell på snille menn og "snille menn". Jeg tror også mange ikke har selvinnsikt nok til å avgjøre om de er snille eller ikke. 

Noen som kjenner meg godt får gjøre sine vurderinger om jeg er snill eller ikke, men jeg er i alle fall ikke en "badboy" og i motsetning til "snille menn" har jeg aldri opplevd det som et hinder for å møte damer.

• Liker 7
Skrevet
Trolltunge skrev (7 minutter siden):

Wow! Du høres ikke særlig snill ut. 

Jeg tror den du siterer har skrevet det h*n mener at "snille" sutremenn synes er snilt.

Anonymkode: 6dda4...6ba

• Liker 6
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Jeg trodde ikke at det var noe revolusjonerende over at en mann som er tøffelhelt, aldri sier meningen sin og generelt bare sier det han tror kvinner vil høre eller alltid er enig ikke er særlig attraktivt. Dette har jeg lest kvinner og skrive og hørt kvinner si. Så det er ikke sånn at kvinner prøver å fremstille det som at de vil ha sånne menn.

Jeg har vært sammen med en sånn og det er egentlig bare frustrerende å være sammen med en sånn mann. 

Det å klare å si fra, ha meninger og ha selvrespekt er ikke å være en badboy i mine øyne. 

Bare skriver dette fordi det virket som menn tror at kvinner påstår at de vil ha det? 

Endret av AprilRyan
Skrevet
danbanan skrev (2 minutter siden):

Nei, men mange av de som skriver her inne kan jo mangle selvinnsikt eller være unntakene sov. Umulig for oss å si egentlig. Man kan bare skrive ut ifra hva man har erfart ute i det virkelig liv og det er mye mer representativt (naturligvis) en hva som skrives her inne. Altså, handling og erfaringer trumfer jo alltid fremfor ord=)

Ja. De kan mangle selvinnsikt. Helt riktig. Så da kan de ta til seg respons her. 

• Liker 1
Skrevet
Jdz skrev (1 minutt siden):

Jeg orker ikke kaste meg inn i nok polariserende diskusjon her, men det er forskjell på snille menn og "snille menn". Jeg tror også mange ikke har selvinnsikt nok til å avgjøre om de er snille eller ikke. 

Noen som kjenner meg godt får gjøre sine vurderinger om jeg er snill eller ikke, men jeg er i alle fall ikke en "badboy" og i motsetning til "snille menn" har jeg aldri opplevd det som et hinder for å møte damer.

Du trenger da ikke delta. Byebye

Skrevet

Jeg tror kanskje ikke at problemet ligger i hva som er definisjonen på en "snill" person, men heller at de misforstår hvorfor de blir valgt bort.  De blir valgt bort til tross for at de er "snille", ikke på grunn av.

• Liker 10
Skrevet
AprilRyan skrev (1 minutt siden):

Jeg trodde ikke at det var noe revolusjonerende over at en mann som er tøffelhelt, aldri sier meningen sin og generelt bare sier det han tror kvinner vil høre eller alltid er enig ikke er særlig attraktivt. Dette har jeg lest kvinner og skrive og hørt kvinner si. Så det er ikke sånn at kvinner prøver å fremstille det som at de vil ha sånne menn.

Jeg har vært sammen med en sånn og det er egentlig bare frustrerende å være sammen med en sånn mann. 

Det å klare å si fra, ha meninger og ha selvrespekt er ikke å være en badboy i mine øyne. 

De kvinnene som trives med selvutslettende menn er som regel narsissister. Faktisk. 

• Liker 1
Skrevet
KvinneMannen skrev (Akkurat nå):

Jeg tror kanskje ikke at problemet ligger i hva som er definisjonen på en "snill" person, men heller at de misforstår hvorfor de blir valgt bort.  De blir valgt bort til tross for at de er "snille", ikke på grunn av.

Enig. 

Skrevet

Søkte på nett her folkens. De fleste sidene definerte snill som velmenende og god. 

Så for dere som vil svare TS. (Noe jeg personlig mener er irrasjonelt). Så er det bare å ramse i vei alle handlingene dere kan komme på som er velmenende. 

Til deg TS.. Selv om noe er "vanlig" så er det per definisjon snilt dersom det er velmenende. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

3 snille ting

- Ikke slå når dama svarer og er nesevis

- La henne omgås venninner

- Hjelper henne å forstå hva slags klær hun skal bruke

Anonymkode: 2e29a...216

Alle disse kriteriene hadde eksen min, men han var ikke snill fordet 🤣 manipulerende, kriminell(havnet i fengsel flere ganger) og utro. Men han slo meg ikke, han lot meg være med venninner og kunne gjerne være med på shopping å se meg prøve klær. 

Anonymkode: 9ed51...bbe

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...