Gå til innhold

Paradise hotell 2021, sesong 15. (høstutgaven)


Christina82

Anbefalte innlegg

Jeg spoler meg egentlig gjennom episodene nå. Jeg har ingen følelser med noen av spillerene. Alle personlighetene er så platte og intetsigende. Til og med Even er anonym. Jeg heier ikke på noen og ingen irriterer meg. Jeg forstår ikke hvordan de har klart å produsere dette mølet etter forrige sesong! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor sende hjem Tonje? Ja hun står sterkt sammen med Mathias men hun er jo så anonym. Tør de ikke å sende hjem Veronica eller Vendela? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken syns jeg endelig det skjedde noe! Har nok noe med at Cecilie er en god spiller, så endelig skjer det noe.

Spoiler

Helt riktig valg av talentvinnerne å sende ut Tonje. Helt ufortjent at hun som er SÅ anonym blir sett på som en sterk spiller. Hun er sikkert flott for mange å ha der inne som en god venninne, men utrooolig kjedelig for oss seere å se på.

Og på grunn av at de sendte ut Tonje så røk også Mathias. De fikk ut kanskje hotellets sterkeste par på null komme niks. Veldig bra for dem! Var litt gøy å se team platina vri seg og slite også. Men ingen overraskelse at Cecilie valgte Ferdinand... hun blir nok å holde seg til den alliansen der.

Emil må kvitte seg med Vendela så snart som mulig! Livsfarlig for ham å stå med henne... 

Ellers var det gøy med en twist helt på slutten av parseremonien. Ble glad da Triana sa at en gammel deltaker kom inn, og jeg trodde sååå at det var Olav. Men så sender de inn Stian..!?? Altså - what the hell? Han var jo så utrolig kjedelig sist han var der. Nesten verre enn Lukas, og det bør si litt. Uforståelig at de ikke tok Olav heller! Helt klart dårlig av produksjonen.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ikke trodde ting kunne bli verre... så sjekker Stian inn!

Orker ikke å se han og den midt-skill sleiken hans. Typisk sossete pappagutt som ikke er likanes!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barem skrev (4 timer siden):

Tenk at nå heier jeg på Cecilie 😅

Hehe, litt sånn alà der man plutselig begynte å heie på Shirin også utover i forrige sesong...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt overraska over hvor få som skriver om hvor SINNSYKT dobbelmoralsk godeste Vendela er. Blir helt satt ut av at han virkelig har så snevert og egosentrisk syn på ting. Jeg likte hun ikke i starten, me  nå begynner jeg å synes at hun er skikkelig ekkel. Cecilie har jeg langt mer sansen for. Håper hun tar det

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig95 skrev (Akkurat nå):

Litt overraska over hvor få som skriver om hvor SINNSYKT dobbelmoralsk godeste Vendela er. Blir helt satt ut av at han virkelig har så snevert og egosentrisk syn på ting. Jeg likte hun ikke i starten, me  nå begynner jeg å synes at hun er skikkelig ekkel. Cecilie har jeg langt mer sansen for. Håper hun tar det

Hun*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også rimelig lei Vendela nå. Håper Emil comes to his senses og bytter partner nå. 

Så håper jeg at Cecilie fremdeles står for at hun er en ærlig partner og ikke bytter ut Ferdinand med han nye, Liker Ferdinand jeg! Synes han er morsom.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (18 minutter siden):

Jeg er også rimelig lei Vendela nå. Håper Emil comes to his senses og bytter partner nå. 

Så håper jeg at Cecilie fremdeles står for at hun er en ærlig partner og ikke bytter ut Ferdinand med han nye, Liker Ferdinand jeg! Synes han er morsom.

Akkurat det samme jeg tenker! Håper bare de hører oss skrike det gjennom skjermen. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg syns både Vendela og Cecilie er slitsomme!

Spoiler

Tror dere "å legge seg i likkisten" betyr å sjekke ut? Blir vel å skje noe mer, ettersom alle måtte pakke kofferten sin...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at paradise hotel skal endre hele konseptet fra neste sesong. Kanskje det blir verdt å se på igjen da? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradise skifter navn og man trenger ikke lenger være singel. Jeg vet ikke om dett er endringen de trenger eller om det er noen siste krampetrekninger før de gir seg helt 🤷🏻‍♀️ De har kjørt seg selv såpass i grøfta at de i det minste forstår at de må endre på ting. 

Kanskje dette endelig blir min unnskyldning til å klare å hoppe av karusellen for godt :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste sesongen har ph blitt så dårlig. Og nå skal de "endre" på det..... ganske sikker på at de kommer til å gjøre konseptet enda dårligere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg antar at PH selv har innsett at noe må gjøres. Et vippepunkt ved å enten legge helt om eller legge ned. 
Eller så står det om penger og fortjeneste.

Greit at de forsøker å legge om, men det er som nevnt ovenfor slettes ikke sikkert at det blir så mye bedre. Isåfall må de presentere noe helt nytt innenfor spill og sammensetninger, og ikke bare et nytt skall og fasade. Det tviler jeg på at de gjør.

At de nå ønsker å ta inn folk i forhold er vel for å åpne dørene enda mer for gamle deltakere igjen. For jeg kan ikke i min villeste fantasi se at vanlige ukjente folk i forhold skal utgjøre noe særlig mer forskjell enn slik det er i dag. 

Det lukter Mario, Bettina, Pierre, Isabell osv all day long. Og dét stemmer jeg nei takk til. 

Jeg håper for øvrig at de gjør en programlederendring også nå når konseptet skal fornyes. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Har bare viafree, så pleier ikke diskutere i disse trådene siden dere er ei uke foran meg! :) Men denne sesongen er et langt gjesp. Vi pleier å se alt på mandagene når det kommer ut, men nå ble vi ferdige igår fordiu vi utsatte pga kjedelig morderuke. Men så var det jo tilogmed ei ny uke vi ikke hadde sett(film-uke? Følger ikke helt med altså!) altså 2 uker vi henger etter, og totalt dritkjedelig og uengasjert! 

PH Danmark 2021 var så mye gøyere, det var mange episoder, mange twister og svik og lyving og underholdende hele tiden! Anbefaler å se den heller :) De norske er jo på badeferie, og tøffer seg og prøver for hardt å være crazy hele tiden, det er helt jævlig å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg begynner å bli lei Cecilie men hvorfor ikke prøve å få ut Vendela??? Vet ikke om jeg orker å se mer av denne sesongen!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serr er så lei av vendela veronika håper de kan røyke ut snart. Glad for at tonje og Mathias røyk ut.

 

Endret av Rubiner
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...