Gå til innhold

Paradise hotell 2021, sesong 15. (høstutgaven)


Christina82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vendela er virkelig kroneksempelet på "mean girl" og alfa hunn i værste forstand. Hvordan hun bruker de rundt seg etter hennes eget forgodtbefinnende. Hun gjør spillet så personlig når noen ikke lar seg fange i hennes nett, og gjør akkurat slik hun vil med de fleste. Hun himler med øynene og snakker nedsettende om Cecilie som "rævslikker", uten å se at hun har vært minst like mye rævslikker når det har vær behov for. 

Synes rett og slett at hun blir mer ond for hver episode, bare måten hun styrte valget med kistene.... 🙄

Ferdinand skuffet skikkelig med valget sitt. Veldig naivt å ikke se at åtte mot to betyr at de siste inn i alliansen blir spist først. 

Emil skuffer også veldig med å bevisst spille på Ferdinand følelser. 

Om det går slik jeg frykter kommer Vendela, Emil, Veronica og Even i finalen, da har virkelig produksjonen spilt fallitt. Det er kanskje det de har innsett siden de nå skal endre konseptet?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARG ASSA!! 

Jeg klikker snart. Nå hadde de endelig muligheten til å få ut Vendela, og så ryker Andrea?? Dette lover ikke godt for Ferdinand fremover. Jeg er så lei av at Vendela ler når Sandra poengterer at det er et skittent spill nå. Som om Vendela ikke har tatt av seg silkehanskene for lengst? Juger jo Andrea rett opp i trynet.

Nå er jeg på det punktet at jeg håper Stian vinner! Eneste reale karen der inne på alle mulige måter. Han har vist seg ekstremt verdig de siste ukene. Han bryr seg om de rundt seg, særlig i egen allianse, men han har hele tiden spilt åpent og ærlig. At han i introvideoen sa at noen mente han var et dra-til-tryne er for meg ufattelig! Han er jo alt annet enn det! 

På den litt mer positive siden da: Emil og Ferdinand har bekreftet at de er kjærester 😍😍 

Endret av Lacuna
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagens episode:

Det er virkelig tydelig at produksjonen ønsker to mer jevne allianser enn slik det er nå. Først sjekker X inn som skal bidra, men feil jente får fordelen! Er det mulig! Kun fordi Vendela er så j.... dominerende. Utrolig usjarmerende. Så den kuppelgreia. Prøver så hardt, men akk. Når heller ikke det gikk så blir det en mulighet å bare GI en fordel til ønsket jente. Veldig åpenbart altså, men skjønner hvorfor det skjer. Er jo ikke gøy når det blir overkjøring... 

Hvis det fortsetter sånn her så gjetter jeg følgende par i finalen. Vendela og Emil mot Veronika og Even. Gjesp. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste innleggene i tråden setter ord på akkurat det jeg sitter og føler nå. Støtter meg 100% det dere sier, har Vendela helt opp i halsen, fy søren for en ekkel spiller hun er. Hun fortjener definitivt ikke å stå i noen finale, hun har bare manipulert hele veien og har aldri noen gang fått det virkelig tøft og stått i fare. Vi har ikke bare sett det en gang, men flere ganger hvordan hun skyver/manipulerer folk i egen allianse for å ikke måtte sette seg selv i fare selv. Det ser man tydelig i dagens episode da hun får Stine til å ofre seg selv. Det var bare flaks at hun var under bildet. Selvfølgelig spiller hun på Stines følelser ved å si hva fantastisk hun kan gjøre for gruppen ved å få sendt ut Cecilie, men Vendela hadde aaaldri gjort det selv. Synd Cecilie ikke satte Vendela under bildet, da hadde det vært en sjanse for at hun røk om ingen hadde turt å åpne. Må si at det heller ikke var særlig taktisk av Cec å sette Stine under bildet, som ny er hun den som er enklest å manipulere i gruppen til å ta en sjanse.

Vendela og Veronica er ganske stygge som står og flirer og ler på bekostning av de andre, man så det igjen under den kisteseremonien. De er så selvgode og skadefro at det er til å spy av.

Det er skikkelig fiendtlig og ekkel stemning på hotellet nå, og det ser ut til å at det skal tilspisse seg. Har ikke fulgt med så mye på hvordan deltagere er på utsiden, men jeg ser for meg at det er svært dårlig stemning mellom noen av deltagerne.

Håper Sandra får en stor makt nå. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

missmcbeal skrev (1 time siden):

De siste innleggene i tråden setter ord på akkurat det jeg sitter og føler nå. Støtter meg 100% det dere sier, har Vendela helt opp i halsen, fy søren for en ekkel spiller hun er. Hun fortjener definitivt ikke å stå i noen finale, hun har bare manipulert hele veien og har aldri noen gang fått det virkelig tøft og stått i fare. Vi har ikke bare sett det en gang, men flere ganger hvordan hun skyver/manipulerer folk i egen allianse for å ikke måtte sette seg selv i fare selv. Det ser man tydelig i dagens episode da hun får Stine til å ofre seg selv. Det var bare flaks at hun var under bildet. Selvfølgelig spiller hun på Stines følelser ved å si hva fantastisk hun kan gjøre for gruppen ved å få sendt ut Cecilie, men Vendela hadde aaaldri gjort det selv. Synd Cecilie ikke satte Vendela under bildet, da hadde det vært en sjanse for at hun røk om ingen hadde turt å åpne. Må si at det heller ikke var særlig taktisk av Cec å sette Stine under bildet, som ny er hun den som er enklest å manipulere i gruppen til å ta en sjanse.

Vendela og Veronica er ganske stygge som står og flirer og ler på bekostning av de andre, man så det igjen under den kisteseremonien. De er så selvgode og skadefro at det er til å spy av.

Det er skikkelig fiendtlig og ekkel stemning på hotellet nå, og det ser ut til å at det skal tilspisse seg. Har ikke fulgt med så mye på hvordan deltagere er på utsiden, men jeg ser for meg at det er svært dårlig stemning mellom noen av deltagerne.

Håper Sandra får en stor makt nå. 

Helt enig! Vendela gjør meg kvalm.

Heier på Sandra og Stian!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (2 timer siden):

De siste innleggene i tråden setter ord på akkurat det jeg sitter og føler nå. Støtter meg 100% det dere sier, har Vendela helt opp i halsen, fy søren for en ekkel spiller hun er. Hun fortjener definitivt ikke å stå i noen finale, hun har bare manipulert hele veien og har aldri noen gang fått det virkelig tøft og stått i fare. Vi har ikke bare sett det en gang, men flere ganger hvordan hun skyver/manipulerer folk i egen allianse for å ikke måtte sette seg selv i fare selv. Det ser man tydelig i dagens episode da hun får Stine til å ofre seg selv. Det var bare flaks at hun var under bildet. Selvfølgelig spiller hun på Stines følelser ved å si hva fantastisk hun kan gjøre for gruppen ved å få sendt ut Cecilie, men Vendela hadde aaaldri gjort det selv. Synd Cecilie ikke satte Vendela under bildet, da hadde det vært en sjanse for at hun røk om ingen hadde turt å åpne. Må si at det heller ikke var særlig taktisk av Cec å sette Stine under bildet, som ny er hun den som er enklest å manipulere i gruppen til å ta en sjanse.

Vendela og Veronica er ganske stygge som står og flirer og ler på bekostning av de andre, man så det igjen under den kisteseremonien. De er så selvgode og skadefro at det er til å spy av.

Det er skikkelig fiendtlig og ekkel stemning på hotellet nå, og det ser ut til å at det skal tilspisse seg. Har ikke fulgt med så mye på hvordan deltagere er på utsiden, men jeg ser for meg at det er svært dårlig stemning mellom noen av deltagerne.

Håper Sandra får en stor makt nå. 

Helt riktig! Både Veronica og Vendela, da særlig Vendela har seilt gjennom på andre bekostning. Dette er første gang jeg ser på PH og er oppriktig sint gjennom TV-skjermen. Heia Stian og Sandra!! 

Endret av Lacuna
Skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendela er så sleip. Husker hu sa til Stine når hu åpna kuppelen "SER DU??? DET VAR DET JEG SA!" lol, ro-ro til fiskeskjær

Hu ville ikke få Stine til åpne den for at hu trodde Stine lå under, hu ville få Stine til å åpne den slik at hennes allianse var safe, og Stine var den hu brydde seg minst om i hennes allianse. Sleip og manipulerende jente hu der. 

egt bare flaks at Stine åpna den, mest pga press fra hennes allianse. Skjønner heller ikke hvorfor Cecilie la Stine under... hu skulle bare valgt Vendela.

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

realityfire skrev (3 timer siden):

Vendela er så sleip. Husker hu sa til Stine når hu åpna kuppelen "SER DU??? DET VAR DET JEG SA!" lol, ro-ro til fiskeskjær

Hu ville ikke få Stine til åpne den for at hu trodde Stine lå under, hu ville få Stine til å åpne den slik at hennes allianse var safe, og Stine var den hu brydde seg minst om i hennes allianse. Sleip og manipulerende jente hu der. 

egt bare flaks at Stine åpna den, mest pga press fra hennes allianse. Skjønner heller ikke hvorfor Cecilie la Stine under... hu skulle bare valgt Vendela.

 

 

Nettopp. 🚣‍♀️ Kaster andre under bussen for å redde seg selv. Er jo bare flaks at Stine lå der. 
"Nå følte jeg meg veldig smart!". NEI, du hadde flaks. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

realityfire skrev (3 timer siden):

Vendela er så sleip. Husker hu sa til Stine når hu åpna kuppelen "SER DU??? DET VAR DET JEG SA!" lol, ro-ro til fiskeskjær

Jeg reagerte også på det. Var jo slettes ikke det hun sa i starten..! Først var hun innom de fleste før hun endte opp med at det måtte være Maryan som lå der. Først heeelt mot slutten begynte hun å nevne Stine, men da var det jo for å få henne til å åpne boksen, ikke for at hun egentlig trodde Stine lå der. 

En annen ting: hvorfor tror dere Cecilie bare fortalte Sandra hvor diamantringen lå? Sa jo en helt annen boks til Maryan... stoler ikke helt på henne? Ikke at det hadde så mye å si for utfallet da, bare prøver å forstå taktikken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående den nye versjonen av Paradise Hotel som kommer i 2022, så inngår ikke Triana Iglesias i de nye planene: 

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/L5921P/opplysninger-til-vg-triana-iglesias-ferdig-som-programleder-i-paradise-hotel

Om det neste år vil komme en sesong 16 av Paradise Hotel, eller om det nye konseptet får et helt annet serienavn og starter fra sesong 1, er foreløpig uvisst. 

Men det ligger an til at Paradise Hotel som vi kjenner det har sin siste sesong nå. 

Jeg synes dette er en god ting. Paradise har med årene kjørt seg selv helt inn i et veiskille: legg om eller legg ned. De velger å legge om og prøver på nytt. Det er bra, for serien har utømmelig potensiale hvis produksjonen virkelig går inn for det. At Triana ikke fortsetter ser jeg også på som positivt med tanke på den nye veien de velger å gå.

Så får vi håpe at det nye konseptet legger opp til enda mer tut, kjør, fart og spenning, og ikke ender opp som en kombinasjon av Love Island og EotB, eller faller i samme fallgruve som de har gjort siste årene med badeferie, romantikk og innholdsløse fester. Og så håper jeg at det nye konseptet ikke overøses av utvannede gamle deltakere fra Paradise, Love Island og EotB. Det er begrenset hvor interessant det er å skumme samme fløten igjen og igjen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig greit at Triana takker for seg nå, når det først skal bli nytt. Blir spennende å se hva som blir fremover! Håper iallefall på noe som inkluderer det beste fra Paradise hittil - oppdrag og twister. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det kommer til å bli mindre spill. Vi har nok reality programmer som bare er fest og relasjoener som f.eks ex on the beach eller love island

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett tirsdagens episode:

 

 

Nå fyyyker folk ut her! For en opptur når det endelig var Vendelas tur 😁 Det var jammen på tide. Men jeg ble overrasket over Evens valg... Jeg liker Emil jeg altså, men jeg skjønner ikke hvorfor ikke han gikk dit?? Tenk å få ut både Vendela og Emil i samme slengen. Vi er vel temmelig sikre på at det blir ofringsseremoni snart, og da vil vel Emil ofre for å få ta inn Vendela igjen. Og så blir de et sterkt par igjen :roll: Men hadde Even sendt ut sin største konkurrent nå, så hadde det blitt verre.

Men i stedet valgte han Ferdinand - som jeg kan forstå. Heiet egentlig på Ferdinand, men syns han skjøt seg selv i foten temmelig hardt forrige uke...

Og så ble det faktisk en litt spennende parseremoni! Får bare håpe ikke Sandra har gjort noe dumt nå... Blir spennende med semifinale!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig røk en av de to jentene ut!! Jeg var litt redd for at Sandra skulle ombestemme seg og ikke tørre å velge Vendela. På en måte så forstår jeg Even men ville også heller valgt Emil for å få ut et sterkt par. 
Håper det blir action i semifinale uken!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
Lacuna skrev (På 17.11.2021 den 9.40):

ARG ASSA!! 

At han i introvideoen sa at noen mente han var et dra-til-tryne er for meg ufattelig! Han er jo alt annet enn det! 

 

Vent nå litt, er han og dratiltrynet, jeg trodde det var han i ex on the beach som sa det, og de bare lignet? Har begge to sagt det? De er jo det da, men det er vel de greieste på seriene og? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (46 minutter siden):

Vent nå litt, er han og dratiltrynet, jeg trodde det var han i ex on the beach som sa det, og de bare lignet? Har begge to sagt det? De er jo det da, men det er vel de greieste på seriene og? 😄

Han sa det på god kveld Norge, og mulig i introvideoen i første episode! 

 

2CB693D2-0565-440A-9DE6-ABA4A45CEAEA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...