Gå til innhold

Paradise hotell 2021, sesong 15. (høstutgaven)


Christina82

Anbefalte innlegg

allesote skrev (8 timer siden):

Håper forøvrig at Ferdinand og Emil blir Paradise Hotell sitt første homofile par. De kler hverandre og har tydeligvis tilbrakt romantisk tid sammen på utsiden (i følge instagram)

Jeg ble skikkelig lei meg da Emil sa at Ferdinand ikke var hans cup of tea. Synes de kler hverandre så godt! Pene gutter begge to! 

Men så kom jeg over et intervju med rød løper, og deeer virket det som om det var noe romanse på gang nå på utsiden! :hoppendeglad:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Atter en fuckings kjedelig episode. Fy faen. Dritt lei de skal snakke om hvem som er morderen. Det er så uinteressant når det varer over flere episoder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja syntes også at de bruker alt for mye tid på å diskutere hvem som er morderen. Og de har vist Sandra sitte og styre med de "korta" sine om og om igjen. Korta har jo ingenting å si, for jeg har ikke tro på sånn trolldom magi... hva enn man vil kalle det, totalt urelevant

helt ærlig så tror jeg morderen enten er Tonje, Veronica, eller Vendela...

Endret av realityfire
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært noe fan av Cecilie.

Men syntes faktisk at hu er veldig lett å like denne sesongen, og hu er ikke så ille som jeg trodde hu skulle være. Hu er flink til å snakke for seg uten å klikke helt. Liker hu mye bedre en de 3 "Platina" jentene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å tro Emil er morderen. Måten han drev og fiklet med øret når han skulle forsvare seg under Pandoras... Og synes bare han har oppført seg annerledes denne uka enn han pleier. Virker som han blir veldig stressa når noen påstår han er morderen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Lukas har vært så 'enkel' at han har valgt sin egen partner da han skulle velge morder. Rett og slett tatt Veronika. Klarer ikke å tro at han har tenkt lenger enn det... 

Men enig i at det er feigt å KUN velge ofre fra den andre alliansen... Samtidig som det er rart å bare skulle velge fra sin allianse. Klarer ikke å tro at det er Emil og forstå folk som tror det. 

Får håpe morgendagens parseremoni blir en spennende episode. Men liker ikke helt at morderen får en stor makt ved seremonien... Nesten alltid når brev/Triana sier det så betyr det at parseremonen først går som vanlig - valg må tas - en må sjekke ut - men så kommer makten til slutt der vedkommende får bytte ut den som egentlig skulle ha dratt med valgfri deltaker... altså useless parseremoni. Men men, vi får se. 

Og ja! Er det flere som blir gal av aaaanaaaloooog poooost 🙈

Endret av Amatariel
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (1 time siden):

Jeg tror Lukas har vært så 'enkel' at han har valgt sin egen partner da han skulle velge morder. Rett og slett tatt Veronika. Klarer ikke å tro at han har tenkt lenger enn det... 

Men enig i at det er feigt å KUN velge ofre fra den andre alliansen... Samtidig som det er rart å bare skulle velge fra sin allianse. Klarer ikke å tro at det er Emil og forstå folk som tror det. 

Får håpe morgendagens parseremoni blir en spennende episode. Men liker ikke helt at morderen får en stor makt ved seremonien... Nesten alltid når brev/Triana sier det så betyr det at parseremonen først går som vanlig - valg må tas - en må sjekke ut - men så kommer makten til slutt der vedkommende får bytte ut den som egentlig skulle ha dratt med valgfri deltaker... altså useless parseremoni. Men men, vi får se. 

Og ja! Er det flere som blir gal av aaaanaaaloooog poooost 🙈

Blir såååååå totalt gal av aaaanaaaloooog pooost!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at de valgte Emil

er jo åpenbart at en av platinaene er morderen

(og nei jeg spoiler ikke, hvis du ikke har sett episoden enda så bør du heller ikke lese her inne på forumet, kanke ta hensyn til dem som ikke har sett eller ei)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ang det med dårlig oppsett og cliffhangere. Utrulig kjedelig og uengasjerende som seer. 

Men!! Har dere merket en annen ting? De bruker de samme klippene fra sync i 2-3 episoder. Er veldig kjedelig å sitte og se reprise av klipp man har sett før. La merke til det spesielt i dagens episode. Altså tirsdag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Er faktisk overraska at Even var morderen....... well played

men kjipt å sende ut Maryann. Hvorfor ikke sende ut en av platinajentene?? å gjøre alliansen dems mindre hadde jo vært bra. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, realityfire said:

men kjipt å sende ut Maryann. Hvorfor ikke sende ut en av platinajentene?? å gjøre alliansen dems mindre hadde jo vært bra. 

Enig!! Er selv lei den "blonde gjengen" selv liker jeg cecilie.🙂 hadde håpet på at imani fortsatt var der men..😔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET VAR DET JEG SA!!! Var helt sikker på at det var Even. :ninja:

Endret av Lacuna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baah. Dårlig utfall denne uka syns jeg. Likte både Olav og Mariann!!

Jeg så heller ikke den komme at Even var morderen... :roll: Det var jo ikke særlig sannsynlig mtp. hvem som ble myrdet. Skjønner at han på den måten fikk mistanken bort fra seg, men det kom jo med sin pris... at en av hans egne måtte sjekke ut :( Så usikker hva han tenkte der. Syns han makten om å velge en jente til å sjekke ut var verdt det?

Skjønner at han tok det valget han gjorde på parseremonien ettersom han ønsker å spille med platinagjengen... men ååå jeg skulle så ønske at han hadde sendt hjem Tonje! Tidenes kjedeligste deltaker etter Lukas... mens Mariann er jo sprudlende og morsom. Jaja. Vi kan vel nesten garantene at enten hun eller Olav kommer inn igjen på et senere tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde det var Even eller Mathias. Ikke overrasket at det endte opp med at Even var morderen. Men skjønner heller ikke hvorfor han ikke valgte å bytte en av platinajentene mot Cecilie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonje, Veronica og vendela... ble de igjen i 2012... sånn stilmessig mener jeg. Spesielt Veronica!

Sophie Elise anno 2012 vil ha tilbake stilen sin liksom

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barem skrev (20 timer siden):

Tonje, Veronica og vendela... ble de igjen i 2012... sånn stilmessig mener jeg. Spesielt Veronica!

Sophie Elise anno 2012 vil ha tilbake stilen sin liksom

haha tenkte det samme

 

vet ikke hvorfor. men tenker alltid på svampebob når jeg tenker på veronica, fordi skuldrene hennes er helt firkanta (du ser det når hu sitter på sync)  som spongebob body eller en kvadrat box

Endret av realityfire
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mitt Viaplay-abonnement gikk ut så jeg gikk over til ViaFree. Følte det ikke var verdt å betale kun for å se Paradise. 

Så idag fikk jeg utlevert alle forrige ukes episoder samtidig gjennom ViaFree. Og jammen hadde jeg rett. Dette er ikke verdt å betale for. Trodde kanskje en oppsamling av episoder kunne gjøre at jeg irriterte meg mindre om cliffhangere, men denne jakten på morderen har holdt på i 3 strake episoder i dag + en episode fra uken før. I 4 hele episoder har de altså kvernet rundt disse mordmysteriene helt komplett uten fremdrift i noe som helst. Med KUN mordsaken på agendaen. Med betydningsløse intervjuer, kortspåing, chit-chat, guttastemning og tomme trusler fra forholdsvis tafatte deltakere. Det har jo ikke skjedd noe betydningsfullt underveis.

For å si det mildt. Det har vært en pisskjedelig ettermiddag. 

Jeg klarer ikke engang peke på noen som fortjener å vinne i år heller. Er faktisk likegyldig til det også. Det er uvant meg.

Og når da en episode på 30 minutter er neddynket med 15 minutter med reklame på ViaFree, så tenker jeg at begeret mitt er nådd for denne gang. 

Det er første gang jeg hopper av en Paradise-sesong jeg har startet på. Men denne gang er det velfortjent. Fytti katta hvor tafatt. Men kos dere. Jeg kommer til å følge tråden og gi dere en likes eller to underveis. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (4 timer siden):

Mitt Viaplay-abonnement gikk ut så jeg gikk over til ViaFree. Følte det ikke var verdt å betale kun for å se Paradise. 

Så idag fikk jeg utlevert alle forrige ukes episoder samtidig gjennom ViaFree. Og jammen hadde jeg rett. Dette er ikke verdt å betale for. Trodde kanskje en oppsamling av episoder kunne gjøre at jeg irriterte meg mindre om cliffhangere, men denne jakten på morderen har holdt på i 3 strake episoder i dag + en episode fra uken før. I 4 hele episoder har de altså kvernet rundt disse mordmysteriene helt komplett uten fremdrift i noe som helst. Med KUN mordsaken på agendaen. Med betydningsløse intervjuer, kortspåing, chit-chat, guttastemning og tomme trusler fra forholdsvis tafatte deltakere. Det har jo ikke skjedd noe betydningsfullt underveis.

For å si det mildt. Det har vært en pisskjedelig ettermiddag. 

Jeg klarer ikke engang peke på noen som fortjener å vinne i år heller. Er faktisk likegyldig til det også. Det er uvant meg.

Og når da en episode på 30 minutter er neddynket med 15 minutter med reklame på ViaFree, så tenker jeg at begeret mitt er nådd for denne gang. 

Det er første gang jeg hopper av en Paradise-sesong jeg har startet på. Men denne gang er det velfortjent. Fytti katta hvor tafatt. Men kos dere. Jeg kommer til å følge tråden og gi dere en likes eller to underveis. :) 

Enig i absolutt alt.

Jeg hoppet også av idag, etter jeg trofast har sett på altfor mange skuffende sesonger. Så stabilt kjedelig har det aldri vært før. Det er fremdeles ingen tydelige allianser. Ingen som utmerker seg, ingen som spiller. Ingen å like, ingen å hate.

Kanskje jeg er blitt for gammel, kanskje dette sugde. Jeg digget iallefall den sesongen som var over for noen uker siden, så jeg vet hva jeg tror på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Synes det var helt riktig valg av dommerpanelet å velge Ferdinand og Cecilie som vinnere av Paradise Talents. Enkelte innslag var jo bokstavelig talt dritkleint å se på, men det er jo i kjent paradise-stil. Deilig å se at utvelgelsen for en gangs skyld var rettferdig. 

Også et gjennomtenkt valg av Cecilie og Ferdinand å sende ut Tonje. Tidenes mest anonyme og kjedelige deltaker. Lurt å fremdeles ha Even på godsiden tenker jeg. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...