Gå til innhold

Paradise hotell 2021, sesong 15. (høstutgaven)


Christina82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

realityfire skrev (1 time siden):

Herregud for en fin finale!!! 

de gode vant ❤️ velfortjent

Er så enig. Smilte fra øre til øre når vi fikk høre alt som ble sagt på sync mens de holdt kula det siste minuttet. For noen folk. Det var så fortjent for begge. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (11 minutter siden):

@Ctrl Vet du har meldt deg ut fra årets sesong, men jeg tror du hadde vært rimelig fornøyd med utfallet! :heiajente:

Spoiler

Hurra! Sandra vant! 😄 (Nei, har ikke sett finalen, men så du skrev det i en spoiler ;)

Synd hun ikke kastet kula på Mathias!! 😜 

Mathias fortjente nada, null og niks utifra de ukene jeg orket å se på han!
For det var Mathias Luther som stod i finalen med henne, ja, og ikke en ny Mathias? 

 

Endret av Ctrl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (5 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Hurra! Sandra vant! 😄 (Nei, har ikke sett finalen, men så du skrev det i en spoiler ;)

Synd hun ikke kastet kula på Mathias!! 😜 

Mathias fortjente nada, null og niks utifra de ukene jeg så han! 

 

Spoiler

Mathias endte med å bli Evens lille godgutt når han kom inn igjen. Mathias har kanskje ikke gjort like mye som alle andre, men han har definitivt vært snill mot alle i en sesong hvor det har vært mange hatefulle ytringer. Der har han klart å stått mellom alle sammen. Synes han fortjente seieren utelukkende fordi han har vært så snill med alle. 

Vet ikke om du er klar over dette, for er usikker på hvor langt du så, men det er ikke starter-Mathias men enn annen Mathias. 

 

Endret av Lacuna
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (2 minutter siden):
  Skjul innhold

Mathias endte med å bli Evens lille godgutt når han kom inn igjen. Mathias har kanskje ikke gjort like mye som alle andre, men han har definitivt vært snill mot alle i en sesong hvor det har vært mange hatefulle ytringer. Der har han klart å stått mellom alle sammen. Synes han fortjente seieren utelukkende fordi han har vært så snill med alle. 

Vet ikke om du er klar over dette, for er usikker på hvor langt du så, men det er ikke starter-Mathias men enn annen Mathias. 

 

Spoiler

Ah, da var det ikke den Mathias jeg først trodde det var. Jeg aner ingenting om denne nye Mathias. Så utifra hva dere skriver: Hurra for begge! 😄 🥳

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Herregud etter en slitsom sesong så ble jeg skikkelig glad av utfallet i finalen. At Sandra og Mathias vant var det beste som kunne skje. Jeg ble faktisk smårørt av at de bestod troskapstesten, når var det sist det skjedde?  Dette er to genuine, gode mennesker som jeg synest fortente å vinne!

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (Akkurat nå):
  Skjul innhold

Herregud etter en slitsom sesong så ble jeg skikkelig glad av utfallet i finalen. At Sandra og Mathias vant var det beste som kunne skje. Jeg ble faktisk smårørt av at de bestod troskapstesten, når var det sist det skjedde?  Dette er to genuine, gode mennesker som jeg synest fortente å vinne!

 

Spoiler

Sist gang jeg husker var Eileen og Øystein i 2016(?)

 

 

Endret av Lacuna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at de vant!! Jeg var faktisk litt usikker på om de kom til å vinne. 
 

Greit at denne sesongen er over. Den har vært laaaaang og ofte ganske kjedelig men jeg klarer jo ikke å la være og se på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Speeeeeennende finale!! Var så sikker på at Emil og Maryann skulle få flest stemmer, men neida!

Har heiet lenge på Sandra - så ble så glad når hun vant! Har tenkt helt frem til troskapstesten at hun kommer (og må) slippe kula på Mathias. Hun som har vært der så lenge og jobbet så hardt, og Mathias som ja... ikke har gjort noen ting? 😅 Men akkurat som hun selv fikk så er det den klumpen i magen om å gjøre det mot noen som også står i finalen... Det er jo så fint å dele! ❤️ Og at man har tillit! 😭 Ble absolutt rørt. Så perfekt avslutning på en sesong som ellers startet temmelig trått.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en spennende finale🤩 Sesongen har jo vært relativt kjedelig, så digg at det topper seg sånn her! 
 

Spoiler

Elsker at to underdogs vinner! De har vært seg selv og ekte hele veien. Man kan gjerne si de andre har spilt spillet, men de har vært mest på badeferie. Mens Sandra virkelig har kjempet.💪🏻 👏🏻👏🏻👏🏻

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...