Gå til innhold

Paradise hotell 2021, sesong 15. (høstutgaven)


Christina82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjertestein skrev (24 minutter siden):

Sjekker han inn senere?

Regner med det. Så han på "banneret" inne på viaplay og håpet det var noe gammelt. Men han er i en reklamefilm på Facebook også.

IMG_20210920_191245.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første episode sett. 

Mitt førsteinntrykk er at casten har bommet på deltakerne. Flere av deltakerne var bekjente av hverandre (som øker faren for å bli en "guttastemning"-sesong der alle er venner med alle), flere er der tydelig for å være på badeferie (nettopp det casten har brent seg på tidligere og burde unngå) og generelt så virker deltakerne å være litt for urnorsk snille og gode med hverandre. Og det ligger vel heller ikke i kortene at Even Kvam skal lage fyr i teltet? Han er liksom en dynamitt uten lunte. 

Jeg håper produksjonen følger opp fra sesong 14 med twister og action, hvis ikke så ender dette opp som en luksusferie som ingen gidder å se på.

Jeg sliter litt med å forstå Imanis oppdrag. Eller jo jeg skjønner hun har på forhånd valgt seg en partner hun MÅ matche med, eller så er det rett ut. Men jeg forstår ikke omfanget av det. Det reklameres jo om "tidenes største oppdrag på PH", så jeg antar at omfanget er større enn at kun Imani må få han der oppblåste fjotten som partner og at resultatet ikke kun går utover Imani? Nei ? Hvis ikke så er jo dette "tidenes største oppdrag i PH" tidenes antiklimaks spør du meg. Iallefall med tanke på opphausingen rundt, altså lot det brevet i slutten av sesong 14 være en sesongspoiler for sesong 15, og så er oppdraget kun at Imani  stå med og bli valg av han der duden? Haha, høres jo helt tullete ut. Så nei, her må jo det ligge mer bak. Jeg kan ikke skjønne noe annet! 

For øvrig interessant at hun Victoria første dagen klarte å oppfatte at det var noe "galt" med Imani, og adresserte henne som tidligere deltaker. Ser ut som Victoria er ganske skarp.

En sidenote: Hvis denne Bettina Buchanan sjekker inn denne sesongen så spyr jeg. 
Det må da for pokker gå an å finne andre deltakere enn de samme om og om igjen. Såå interessant er ikke Bettina!
Hvorfor skriver jeg dette? Jo, fordi Bettina var jo dommer i sesong 14, og med tanke på Covid osv. så er det ikke utenkelig at hun ble værende i Mexico for å delta i sesong 15.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Imani sjekker inn igjen senere. Trist hvis hun må dra hjem for godt. Desidert en av de deltakerne jeg har likt best av alle som har vært med i PH.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeskuffa over at Imani ikke klarte oppdraget sitt. Jeg hadde håpet på å få se henne en stund inn i denne sesongen også. 

En så lenge er jeg ikke imponert over årets deltagere. Det virker til å være badeferie og festing som blir fokuset igjen. Jeg har inntrykk av at dette vil bli en kjedelig sesong, men jeg håper jeg tar feil. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (1 time siden):

Jeg håper Imani sjekker inn igjen senere. Trist hvis hun må dra hjem for godt. Desidert en av de deltakerne jeg har likt best av alle som har vært med i PH.

Regner med hun kommer inn igjen siden hun snakker så godt om denne sesongen på Instagram, og sier gruppa i S15 var bedre enn i S14. I tillegg la hun ut bilde av henne og Emil, Stian kommenterte "Hadde blitt et nydelig par" og hun svarte "😏"
Mulig jeg overtolker, men synes det virker veldig som hun kommer inn igjen.

Hadde håpet Sandra skulle ryke, hun irriterer meg allerede... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trasig at Imani ikke klarte oppdraget. Oppdraget ble dessverre preget av et snev av planløshet, og hun dreit seg vel også ut på parsermonien med å svare Emil på hvem hun ville stå med. Men hun kunne ikke vært mer uheldig med utvelgelsen av partner. Jeg synes Stian er utrolig flat, kjedelig, innesluttet og altfor hovmodig. Byr ikke på noe. Jeg håper han ryker fort. 

"Tidenes største oppdrag på PH" viser seg å være tidenes største opphausning. Skuffende.

Jeg håper Imani sjekker inn igjen. Og jeg tror hun gjør det. Men hun har vært lenge i Mexico nå, så det er vel ikke helt sikkert. Hvis hun kommer inn igjen så skjer det ganske raskt. Kan ikke tro hun blir sittende utenfor å vente...

Ellers har det vært en fryktelig tam førsteuke. Tror aldri det har vært tammere. Skjer jo ingen verdens ting. Folk bader, trener, koser seg og snakker kun om nonscence greier ingen er interessert i å høre på. Ingen spill, intriger, taktikk, luring, twister eller utfordringer. Bortsett fra Imani da... Et oppdrag produksjonen kanskje overvurderte og viet ekstremt mye oppmerksomhet på. Føles uansett som et antiklimaks. Men da kan det jo kun bli bedre?

Olav på sin side smalt jo en kanskje uønsket kjærlighetsbombe for Kristiane etter kun 3 dager... Snakk om å være tidlig ute! 😜 

Et spørsmål til dere kvinner: Hva er greia med å ha så sykt mye brunkrem i trynet at du ser gylden gul ut uten at det matcher hudfargen? Synes jeg ser det overalt, og særlig på Paradise. Jeg dømmer ingen selv om jeg ikke synes noe om det, jeg bare lurer for å forstå. Kanskje jeg lærer noe i dag.. 🤓

Endret av Ctrl
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Imani og synes det ble for mye snakk om tidenes største oppdrag. Jeg hadde håpet det skulle være noe annet enn det var fordi hun bare rotet det til. Det burde vært et annet type oppdrag som sikret henne at hun overlevde første uka. 

Casten denne sesongen har jeg fortsatt litt delte meninger om men tiden vil vise hva de har å komme med. 

Merker at jeg ikke orker en ny runde med Even Kvam. Kan de ikke la være å ta inn han hele tiden????

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg som kommenterte i den forrige tråden uten å ha sjekket at det var opprettet ny. Jaja. 

Først og fremst er jeg lei meg for at Imani ikke klarte oppdraget. Men som Ctrl sier, hun kunne jo ikke vært mer uheldig med valg av partner. Gjesp for en fyr. 

Vanskelig å si hvem jeg «heier» på enda. Synes første uken var dødsskjedelig, selv om at utvalget av deltakere, kanskje særlig blant guttene, er ganske bredt. Olav virker som en koselig og morsom type, men jeg tror ikke det er lurt å blande følelser inn etter typ 36 timer. Stian? Snork. Skjønner hvorfor folk sier at han er et dra til tryne. Av de resterende er det kanskje Mathias jeg tenker er den største spilleren, og holder en knapp på han.

GLEDER meg til Even Kvam er tilbake, jeg! 😂 morsom og rar type.

Av jentene er det mer jevnt over fjøla. Kristiane skiller seg kanskje litt mer ut med at hun ikke er skikkelig jente-jente, i mangel på et bedre ord. Tror hun kommer til å bli godt likt. Men av jentene holder jeg foreløpig en knapp på Vendela. Synes hun virker som en rå dame. 

Time will show :) 

Endret av Lacuna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ctrl skrev (På 22.9.2021 den 22.13):

Et spørsmål til dere kvinner: Hva er greia med å ha så sykt mye brunkrem i trynet at du ser gylden gul ut uten at det matcher hudfargen? Synes jeg ser det overalt, og særlig på Paradise. Jeg dømmer ingen selv om jeg ikke synes noe om det, jeg bare lurer for å forstå. Kanskje jeg lærer noe i dag.. 🤓

Jeg tenker at det kanskje skyldes at de kjøper mørkere farge for å ha med seg enn hva de trenger i starten fordi de vet de kommer til å bli brunere😅 men det skader jo ikke å kjøpe en veldig lys en også, slik at man kan blande to stykker fram til korrekt farge. Det hadde iallfall jeg gjort. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (1 minutt siden):

Åh, jeg som kommenterte i den forrige tråden uten å ha sjekket at det var opprettet ny. Jaja. 

Først og fremst er jeg lei meg for at Imani ikke klarte oppdraget. Men som Ctrl sier, hun kunne jo ikke vært mer uheldig med valg av partner. Gjesp for en fyr. 

Vanskelig å si hvem jeg «heier» på enda. Synes første uken var dødsskjedelig, selv om at utvalget av deltakere, kanskje særlig blant guttene, er ganske bredt. Olav virker som en koselig og morsom type, men jeg tror ikke det er lurt å blande følelser inn etter typ 36 timer. Stian? Snork. Skjønner hvorfor folk sier at han er et dra til tryne. Av de resterende er det kanskje Mathias jeg tenker er den største spilleren, og holder en knapp på han.

Av jentene er det mer jevnt over fjøla. Kristiane skiller seg kanskje litt mer ut med at hun ikke er skikkelig jente-jente, i mangel på et bedre ord. Tror hun kommer til å bli godt likt. Men av jentene holder jeg foreløpig en knapp på Vendela. Synes hun virker som en rå dame. 

Time will show :) 

Ja enig i at det er vanskelig å danne seg et godt bilde over deltakerne hittil. 

Olav virker som en real og bra kar, men litt slitsom og egentlig utrolig upassende type for konseptet Paradise hvor hovedfokuset bør være spill, intriger, vanskelige avgjørelser, upopulære valg osv. Der virker ikke Olav å være. Han er der for gøy, bading og kos. 

Stian og Lukas liker jeg ikke. Altfor høy på seg selv uten å bidra til noe annet enn det. 

Etter førsteuken så holder jeg en knapp på Imani (som jeg tror sjekker inn igjen), Veronica (hun virker skarp!) og Mathias (oppblåst type, men virker å "ha det i seg"). Kristiane faller litt i samme kategori som Olav, men jeg tror hun er påvirket av Olavs vesen, og at det bor mye i henne som vil komme ut etterhvert. 

Men så har vi enda ikke sett noen allianser slå rot, så det spørs hvordan ting utvikler seg. 

Even kommer inn neste uke, og det kan bli bra hvis produksjonen krydrer til med twister, spill og oppdrag. Gjør de ikke det, så vil også Even falle inn i kosemodus. Jeg liker å omtale han som en dynamitt uten lunte. Uskadeliggjort sprengstoff. Ser ut som en tikkende bombe, men det kommer sjeldent noe bra utav det. Men klarer produksjonen å tenne på Even, så kan det bli riktig så bra. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (5 minutter siden):

Jeg tenker at det kanskje skyldes at de kjøper mørkere farge for å ha med seg enn hva de trenger i starten fordi de vet de kommer til å bli brunere😅 men det skader jo ikke å kjøpe en veldig lys en også, slik at man kan blande to stykker fram til korrekt farge. Det hadde iallfall jeg gjort. 

Ja, mulig. Men jeg ser ikke poenget. Ihvertfall ikke når det blir så overdrevent. Flotte jenter som maler seg ihjel, liksom. 🥴 Jaja, jeg skal ikke legge mer i det. Men Sandra og Kristiane (og mulig Veronica) hadde vel ikke noe slikt, og alle ser jo superflotte ut uten! :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ctrl skrev (På 21.9.2021 den 10.30):

For øvrig interessant at hun Victoria første dagen klarte å oppfatte at det var noe "galt" med Imani, og adresserte henne som tidligere deltaker. Ser ut som Victoria er ganske skarp.

Det tenkte jeg også! Er nok definitivt smartere enn hun ser ut til. 

Tenkte også neei da jeg hørte Evens stemme 🙈 utrolig at noen aldri blir ferdig med PH... de skal ikke ta inn Kristian René med det samme eller? 🤪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 21.9.2021 den 10.30):

En sidenote: Hvis denne Bettina Buchanan sjekker inn denne sesongen så spyr jeg. 
Det må da for pokker gå an å finne andre deltakere enn de samme om og om igjen. Såå interessant er ikke Bettina!
Hvorfor skriver jeg dette? Jo, fordi Bettina var jo dommer i sesong 14, og med tanke på Covid osv. så er det ikke utenkelig at hun ble værende i Mexico for å delta i sesong 15.

Bettina har jo kjæreste, og det er ikke lov i Paradise. Så hun kommer nok ikke inn!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (9 timer siden):

Men av jentene holder jeg foreløpig en knapp på Vendela. Synes hun virker som en rå dame. 

Time will show :) 

Det er a! 😁

Har jobbet med Vendela, og dagen med henne på jobb ble alltid noen hakk bedre 😊
Herlig jente med bein i nesa!

Endret av Haugenjenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse jentene virker ikke særlig innstilt på å spille spillet... Så mye grining for et valg de ikke engang vet hva betyr, skulle tro de skulle velge noen som skulle sendes hjem. Jentene er jo ikke i fare engang. Og guttene mener det er jentene som spiller. Det er ingen til nå som utpeker seg som noen spiller i det hele tatt, ingen som tar initiativ til å snakke taktikk, ikke engang Even Kvam sjekket inn med ambisjoner.

Greit nok at starten på dette ofte er litt seig, men dette virker bare ikke lovende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...