Gå til innhold

Paradise hotell 2021, sesong 15. (høstutgaven)


Christina82

Anbefalte innlegg

Finnes det et eneste par som ikke hadde ofret sin partner mot en tidligere deltaker?

Stine ser jeg for meg er den eneste som ikke tråkker over, hennes partner ville ofret henne på flekken for Vendela. Samme med Emil for Vendela, Maryann for Ferdinand, Veronica for potensielt en av de personlighetsløse guttene de savner, Even fordi han er paranoid og vil spille spillet på sitt hotell, litt samme for han hvem han står med, så lenge han er safe. Mathias versjon 2 kan lett bytte ut Sandra med Vendela.

Fikk en idé om at kanskje Sanda har en plan om å være førstemann ut i ofring, sånn at hun kan ta tilbake Stian, alt for å ikke få Vendela inn igjen, for det er vel det de aller fleste frykter? Hadde vært vanskeligere valg å ta om hun stod ved Stians side.

Endret av Faux
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faux skrev (2 timer siden):

Finnes det et eneste par som ikke hadde ofret sin partner mot en tidligere deltaker?

Stine ser jeg for meg er den eneste som ikke tråkker over, hennes partner ville ofret henne på flekken for Vendela. Samme med Emil for Vendela, Maryann for Ferdinand, Veronica for potensielt en av de personlighetsløse guttene de savner, Even fordi han er paranoid og vil spille spillet på sitt hotell, litt samme for han hvem han står med, så lenge han er safe. Mathias versjon 2 kan lett bytte ut Sandra med Vendela.

Fikk en idé om at kanskje Sanda har en plan om å være førstemann ut i ofring, sånn at hun kan ta tilbake Stian, alt for å ikke få Vendela inn igjen, for det er vel det de aller fleste frykter? Hadde vært vanskeligere valg å ta om hun stod ved Stians side.

Har tenkt samme tanke! Håper det stemmer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke Stian i starten, men har begynnt å få sansen for han. Skinnet kan bedra, han virker veldig grei og jordnær.

Sandra har tapt seg i mine øyne... tror hun har skutt seg selv i foten ved å sende ut Stian 😕 hun kunne vært ærlig med han og konfrontere han... istedenfor lot hun de andre manipulere henne.

Digg at Ferdinand røyk ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even burde sendt ut Emil da han kunne gå til et rom... Hvorfor skjønner han ikke at det er hans største konkurrent? Veldig merkelig. Nå blir det å slå tilbake på ham fordi Emil skjønner at Even er en stor konkurrent. 

Og at Vendela kom inn igjen skjønner jo alle. Må virkelig være noe deltakerne der inne ser i henne som vi seere ikke får med oss - som gjør henne så godt likt...

Vanskelig å vite hvem jeg heier på nå altså. Pleier å være underdogen som har kjempet mest alene, og her er vel det egentlig Sandra. At hun sendte ut Stian syns jeg ikke gjør så mye... det er jo spillet. Og hun stolte ikke på ham (med rette tror jeg). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de ser etter deltakere til nye "Paradise" for 2022...

tror aldri det kommer til å bli som PH og med spill. De nevner heller INGENTING om spill, heller ikke der man kan melde seg på for neste sesong... fy... hvis det ikke blir spill blir det jo ikke noe poeng av å se på det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette astrologisurret til Sandra er ganske irriterende, men likevel er det et eller annet ved henne jeg synes er vanvittig tiltrekkende. Og så har hun en rumpe som er helt til å spise opp

🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også lei det astrologisurret. Det har da ingen betydning

morsomt når Stian sa "nei hun har vel holdt på disse korta sine" når han ble sendt ut av Sandra haha...

Endret av realityfire
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Vendela plisryke snart? Om hun vinner blir jeg skikkelig sur. Synes hun har vært ekstremt selvsentrert, samtidig som hun klager over at andre kun tenker på seg selv. NEI NÅ!!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke Even er en uverdig vinner. Hvorfor er det ingen som ville gitt han stemme i finalen? Skjedd noe jeg ikke har fått med meg, jeg syntes Even har spilt spillet bra, han har ikke dolket folk i ryggen og vært skitten. Kanskje jeg ikke har sett det alle andre ser :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig håpet at Veronika tok sitt eget valg, gikk for hjertet og valgte Even. Men blir nok vanskelig å stå imot alle de andre... Når det er sagt TROR jeg gruppa hadde rett. At Even har brukt Veronika for å komme seg til finalen for deretter å kaste kula på henne. Dessverre. Men 100% sikker kan man aldri være. 

Spent på hvilket par han gir en fordel nå. Håper han er så irritert på team platina og at han ønsker å unnskylde seg til den andre alliansen for byttingen den gang at han gir Sandra og Mathias den. Det hadde overrasket henne! 😁 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere over her. Ble overrasket over at hun valgte Erling foran Even. Even fortjente finaleplass. 

Endret av Lacuna
skriveleif :p
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva syns dere om finalistene..? Var ganske spennende flammeseremoni og jury som skulle velge par ut.

Spoiler

Jeg heier på Sandra, og ønsker at hun vinner og slipper kulen på Mathias. MEN tror ikke det kommer til å skje. Er for mange i juryen som liker Emil og Maryan, og som ikke syns Mathias er verdig. Så E&M vinner nok. Men hvordan det går med kula aner jeg ikke... kan gå alle veier.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg er veldig fornøyd med finalistene og håper at Sandra og Mathias drar denne i land. Mange synes kanskje ikke at Mathias er så "verdig" med tanke på hvem som har vært der lengst, men MAKAN til godgutt! Synes han fortjener det like mye som alle andre, han har jo bare vært snill. Jeg tror Sandra og Mathias får stemmer av iallfall Andrea, Even (x2), Stian, Cecilie og Stine. Så får vi se da hvor mange stemmer Emil og Maryann får etter alt dramaet i dagens episode. Jeg tror iallfall de mistet Evens stemme, om han er smart nok til å skjønne at Sandra aldri sa det hun gjorde og at det var Maryanns feil - hvilket jeg tror han er. 

Om Sandra og Mathias drar denne i land håper jeg ingen av de kaster kulen fordi de fortjener pengene begge to på hver sin måte. Om Maryann og Emil tar denne, håper jeg Maryann kaster kula før Emil. 

Adjø, Vendela. Adjø. :fart2:

Veldig fornøyd med finalistene! 

Endret av Lacuna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Emil ville kastet kula på Maryann, eller tror dere han bløffer for å beholde stemmen til vendela? Håper virkelig det. Ønsker Maryann det beste. Hadde vært gøy om noen kunne delt pengene for en gangs skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spoiler

YES!! er så fornøyd med at både Sandra og Mathias besto troskapstesten. Begge fortjente pengene. 

ikke trykk om du ikke vil viten utfallet av finalen 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Tror det er første gang jeg har blitt rørt av en Paradise Hotel-finale. Verdige vinnere og så søte begge to! Gratulerer til Mathias og Sandra!

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...