Gå til innhold

Paradise hotell 2021, sesong 15. (høstutgaven)


Christina82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

realityfire skrev (9 timer siden):

Oi hu nye jenta så ut som hu var 36 år.... og hu så jo rett og slett syk ut? veldig tynn

Hun har postet et langt innlegg på Instagramstoryen sin om at hun er helt frisk og ikke har spiseforstyrrelse. Og at hun ber folk som å ikke kommentere kroppen hennes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (17 minutter siden):

Er det bare meg eller er ikke onsdagens episode lagt ut på Viaplay?

Den er ikke kommet. Står at den legges ut kl 10 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa meg, hun nye ser veldig syk ut. Kroppen ser jo ut som en barnekropp. Jeg var også så tynn og da var jeg helt ødelagt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøyemeg skrev (2 timer siden):

Huffa meg, hun nye ser veldig syk ut. Kroppen ser jo ut som en barnekropp. Jeg var også så tynn og da var jeg helt ødelagt 

Ikke kommenter slik da er du snill. Det har ingenting her på nettet å gjøre. Hun har tydeligvis fått høre dette nå via jodel og kommentarer og lagt ut på instastoryen hennes at det er vondt når folk kommenterer kroppen hennes og forteller bakgrunnen sin. Det er bare så lite relevant om hun er tynn eller tykk. Kropp er topp og for å være med i programmet må de gjennom helsesjekk og hun har det bra og er fin i sin kropp slik du er i din.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sesongen ER virkelig gjesp!! Jeg har sett hver sesong og alltid syntes folk har overdrevet når de sier der er kjedelig, badeferie osv... alltid klart å engasjere meg i deltakerne ganske fort. 

Men denne sesongen sliter tilogmed jeg! Den er utrolig kjedelig, med enten utrolig kjedelige deltakere, eller bare irriterende deltakere (vendela, veronika osv)... ingen å heie på!? 

Det er jo ingenting som skjer mellom deltakerne, ingen interessante relasjoner! (Er dette fordi de har fjernet alt som kan ha et spor av seksualitet)? I så fall har de fjernet for mye, jeg trenger ikke å se selve akten for all del, men Come on?! Nå er det jo helt flatt...

Jeg spoler nå gjennom episodene for å se hvem som ryker (skjønner ikke hvorfor jeg gidder). Dette var skuffende!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke denne sesongen er den beste Paradise har lagd akkurat, og den er helt klart noen hakk ned fra forrige sesong. Men syns ikke den er såå dårlig som mange av dere andre beskriver her.
Absolutt underholdende. Jeg liker egentlig litt at det ikke er to meget klare allianser. Syns det er moro når det kommer inn folk og man ikke helt vet 100% hvor man har dem. Også spennende at det finnes folk der inne som liker hverandre så godt, men som er i forskjellige allianser (Emil/Ferdinand, Stian/Veronika o.l). Selv liker jeg også folk som er i helt forskjellige allianser, og det føles litt nytt for meg også. Dette syns jeg gjør at valg blir hakket mer spennende. Så jeg har tro på resten av sesongen!

Har sett ferdig ukas episoder:
 

Spoiler

Gøy med dyretema, og hun nye Stine likte jeg godt. Blir veldig spennende å se hvilken hovedallianse hun havner i til slutt. Er sååå lei Vendela, så ønsker henne rett ut - så var typisk at Emil ble valgt på date slik at hun ikke ble satt i bur :roll: Likte ikke at Sandra kom dit.

Spent på hva som skjer videre, for føler egentlig at det er en gutt som skal ut på neste parseremoni. Det er vel i alle fall ganske klart at neste person som ryker er en jente fra buret. Håper Vendela får den siste plassen der og åker hem!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kjip sesong. Jeg håper det kommer flere tvister slik at veteranene som har vært der siden start ryker snart. Det er jo ikke spenning, bare å se en gjeng blondiner på badeferie liksom 🤷🏻‍♀️
 

Super kjipt at Cecilie røk ut. Hun lagde nå litt action. 
stian kommer seg, tror Sandra er en god påvirker der.

men ja her trengs det videreutvikling av konseptet ja 😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at Cecilie kommer inn igjen på et eller annet tidspunkt. Fått et bedre inntrykk av Stian nå som han er kommet inn igjen. Synes han virker som en kjernekar? Er virkelig ikke så kjepphøy som jeg opplevde han i introen hans. Ble nesten litt rørt når han tok den tunge samtalen med Ferdinand.

Er rimelig lei av at Vendela styrer hotellet. Håper hun ryker. Liker typ alle jentene bedre enn henne. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker IKKE Stine eller Andrea.. syntes de bare er followers... morsomt at Andrea støtta Vendela og de, og deretter 2 sekunder etterpå så går de mot henne haha....

Likte også det oppdraget de jentene på Solo har! håper virkelig de klarer det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke hun den andrea nå går i mot sandra og maryann, da ødelegger hun alt! At hun går til dem med det hun hr fått høre. Hun er en sånn fake bitch som dilter etter de mest populære. Minner meg om ungdomsskolen. Får håpe hun overrasker positivt på parsermonien. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emilie88 skrev (41 minutter siden):

Bare ikke hun den andrea nå går i mot sandra og maryann, da ødelegger hun alt! At hun går til dem med det hun hr fått høre. Hun er en sånn fake bitch som dilter etter de mest populære. Minner meg om ungdomsskolen. Får håpe hun overrasker positivt på parsermonien. 

Slik jeg oppfattet det skal Sandra og Andrea ta valget sammen, og da kan hun ikke ødelegge for planen på solo iallfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at jentene på solo klarer å gjennomføre planen! At ingen av dem endrer mening. Fordi det er på tide å få ut Vendela eller Veronica. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fy f... Ferdinand er så feig. Han irriterer meg grenseløst, og nå skal han plutselig switche allianse??? håper han blir sendt ut as.. 

er jo umulig og få ut blondinene jo.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaarg så irriterende utfall!!
Her skjøt dessverre Andrea seg litt i foten altså. Så utrolig opptatt av at Vendela skulle bli, at hun endte opp med å dra selv. Men mye skyldes Ferdinand så klart. At han både lovet Vendela og Veronika å velge dem, slik at det ble klart at ingen av dem røk ut... da blir jobben veldig vanskelig for Sandra gitt.

Jeg forstår det litt slik at Sandras allianse krymper og de som er der får panikk og vil være med i den større alliansen og bytter over. Men hva skjer da? Jo de ender opp med alle medlemmene til slutt og blir èn gruppe. Det går jo ikke i dette spillet, og de må da begynne å ta av "sine egne". Da skjermer de så klart de som har vært trofaste lengst, og de som byttet over blir de første til å gå. De har større sjans til å bli i den alliansen de er i og kjempe litt!

Dette som skjedde nå er i alle fall det motsatte av å kjempe... å sende hjem nye og svakere spillere er veldig lite taktisk lurt. Ferdinand var så opptatt av å bli godt likt og ha mange stemmer i en evnt. finale (bl.a Emil og Vendelas), men nå har han jo også mistet mange (Stian, Sandra osv...).

Blir absolutt litt spennende hva som skjer videre nå. Vanskelig å tro at det kommer inn helt NYE folk nå eller? Det blir nok en del innsjekk av gamle deltakere fremover.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Kristiane og Olav faktisk.. 

selvom Kristiane var ganske surkjerring, så likte jeg hu, både hu og Olav er 2 veldig alternative typer som skiller seg ut fra resten av gruppa

 

når de gikk ut så forventa jeg at 1 av de skulle komme inn igjen....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?? Han er så feig!! Nå hadde de en sjanse til å få ut en av de sterkeste jentene men nei!!!! Han kommer jo til å bli sendt ut neste uke! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...