Gå til innhold

Paradise hotell 2021, sesong 15. (høstutgaven)


Christina82

Anbefalte innlegg

Cambria skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde helt glemt at han blonde fyren (han som mista solbrillene første episode) var med, før jeg så han på slutten. Han har vel ikke har fått snakketid denne uka? 
Jeg håper og ber om at det tar seg opp. For nå er det dessverre ganske kjedelig…….

Det er vel han som heter Ludvig mener jeg, men samme her, jeg også fikk litt sånn "shit, han har jeg glemt at var med"-følelse. Han fikk vel litt taletid helt på slutten i dag da han svarte på et spørsmål på Pandoras eske, men har vel omtrent ikke vært å se bortsett fra det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

missmcbeal skrev (1 time siden):

Emil har vært litt i fokus, men du mener kanskje han andre på M....? Som jeg har glemt navnet på? Mathias? Men helt enig, plutselig i dagens episode ble jeg veldig bevisst på at enkelte deltagere omtrent ikke har fått noe TV-tid.

Mathias også selvsagt. Det understreker jo bare hvor anonyme de er, han kom jeg ikke på engang :klaske:

Nei, jeg mente egentlig Emil, han ble tatt med på date og hadde sånn ca fire replikker idag, men det føltes også som første gang jeg hørte han prate. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (10 timer siden):

Jeg hadde helt glemt at han blonde fyren (han som mista solbrillene første episode) var med, før jeg så han på slutten. Han har vel ikke har fått snakketid denne uka? 
Jeg håper og ber om at det tar seg opp. For nå er det dessverre ganske kjedelig…….

Ja jeg skvatt skikkelig da han kom på skjermen! Hadde heelt glemt av han :icon_lol:

Ekstremt antiklimaks at ingen gikk ut denne uka 😑
Hvem håper vi får bli da? Av Stian og Vendela så holder jeg en knapp på sistnevnte. Tenker hun kan skape mer liv fremover... Men det er vel slik at det kjønner som får bli også blir det kjønnet som må gå på parseremonien (?).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syden-teamet kunne vært kult hvis det ble gjennomført på en ordentlig måte. Dette var bare kjedelig!! Ikke fan av at de hele tiden henter inn tidligere PH-deltakere. Jeg vil heller se nye folk der inne. Uvant at det ikke ble parseremoni denne uka. Jeg ser nok helst at Stian går ut. Bare vente og se da….

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende episode idag. Syntes ikke denne sesongen er så kjedelig som folk skal ha det til, syntes den har et bedre utgangspunkt enn forje sesong.

Allerede begynner folk å backstabbe hverandre, få følelser for hverandre, og bygge relasjoner... det kan jo by på mye drama og bråk senere i sesongen :)

Likte ikke Vendela i starten, men vil ikke at ho skal ryke ut idag.... 

Og Kristiane..... syntes hu virker veldig kald og utakknemmelig. Hvorfor sier ho at ho ikke kan stå med Olav? ho har jo så vidt forsøkt å stå med han. Ho har jo ikke gitt han en sjanse til å forbedre seg engang, så har en følelse at ho kanskje går på en smell og ryker ut...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

realityfire skrev (1 time siden):

Spennende episode idag. Syntes ikke denne sesongen er så kjedelig som folk skal ha det til, syntes den har et bedre utgangspunkt enn forje sesong.

Jeg synes mandagens episoden var gørrkjedelig. Ikke noe innhold for min del. 

Håper ikke at Vendela ryker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad for at pappagutten Stian røk ut iallefall:) haha, gud så bitter og sur han ble

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. At Stian røk ut synes jeg var tipp topp tommel opp. Dritkjedelig fyr med null å by på. 

Kristiane lå an til å bli et offer for sitt eget spill fordi hun tok den forhastede og planløse beslutningen mot Olav. Som spådd altså. Men så kommer denne fribilletten og mest sannsynlig reddet henne.

For finner hun den, slik produksjonen hintet til, men som jeg egentlig ikke tror på, så ryker vel muligens Sandra ut ettersom Kristiane neppe kommer til å spille ut Vendela av fri vilje. Jeg tror at Kristiane velger Vendela foran Sandra hvis hun kunne velge.

Og motsatt, hvis ingen finner den og Vendela får den, så kommer hun ikke til å spille ut Kristiane, så da ryker vel Sandra da også. 

At Sandra skulle ryke selv om hun klarte å spille seg trygt inn hos Even, synes jeg faktisk ingenting om. Jeg liker Sandra. Kanskje best av alle. Ønsker heller at Kristiane ryker. Kristiane har vært usmart, lite taktisk og veldig varierende. 

Får se hva som skjer i morgen. Men i dag skjedde det jo faktisk noe

Jeg savner for øvrig det gamle Paradise-formatet. Innsjekk ene dagen, pandoras o.l. neste dag og parsermoni siste dag, en fast plan med en drøss av twister og spill og taktikkeri imellom. Nå ser det ut som om at produksjonen bygger opp en episode for så å avslutte akkurat når tingenes tilstand i episoden skal avgjøres. Mulig TV-konseptet tror at dette er å bygge spenning mellom episodene, men fakta er at det ender opp som et antiklimaks hver gang, og når episoden etter starter så gir man litt faen i utfallet pga ventetiden mellom episodene. Det blir heller ikke bedre at jeg nå har begynt å forvente at jeg ikke får se utfallet, og da heller ikke gidder å engasjere meg noe særlig når episoden bygges opp også. 

Lurer på om jeg er nødt til å samle episoder opp og se episodene mer på rad etter hverandre samtidig for å få tilbake litt av spenningen og helheten igjen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (54 minutter siden):

Se der ja. At Stian røk ut synes jeg var tipp topp tommel opp. Dritkjedelig fyr med null å by på. 

Kristiane lå an til å bli et offer for sitt eget spill fordi hun tok den forhastede og planløse beslutningen mot Olav. Som spådd altså. Men så kommer denne fribilletten og mest sannsynlig reddet henne.

For finner hun den, slik produksjonen hintet til, men som jeg egentlig ikke tror på, så ryker vel muligens Sandra ut ettersom Kristiane neppe kommer til å spille ut Vendela av fri vilje. Jeg tror at Kristiane velger Vendela foran Sandra hvis hun kunne velge.

Og motsatt, hvis ingen finner den og Vendela får den, så kommer hun ikke til å spille ut Kristiane, så da ryker vel Sandra da også. 

At Sandra skulle ryke selv om hun klarte å spille seg trygt inn hos Even, synes jeg faktisk ingenting om. Jeg liker Sandra. Kanskje best av alle. Ønsker heller at Kristiane ryker. Kristiane har vært usmart, lite taktisk og veldig varierende. 

Får se hva som skjer i morgen. Men i dag skjedde det jo faktisk noe

Jeg savner for øvrig det gamle Paradise-formatet. Innsjekk ene dagen, pandoras o.l. neste dag og parsermoni siste dag, en fast plan med en drøss av twister og spill og taktikkeri imellom. Nå ser det ut som om at produksjonen bygger opp en episode for så å avslutte akkurat når tingenes tilstand i episoden skal avgjøres. Mulig TV-konseptet tror at dette er å bygge spenning mellom episodene, men fakta er at det ender opp som et antiklimaks hver gang, og når episoden etter starter så gir man litt faen i utfallet pga ventetiden mellom episodene. Det blir heller ikke bedre at jeg nå har begynt å forvente at jeg ikke får se utfallet, og da heller ikke gidder å engasjere meg noe særlig når episoden bygges opp også. 

Lurer på om jeg er nødt til å samle episoder opp og se episodene mer på rad etter hverandre samtidig for å få tilbake litt av spenningen og helheten igjen. 

Enig!!! 

Hver gang det skjer noe dramatisk, så viser de nesten ingenting av dramaet... eller så skjer det heeeeelt på slutten av episoden. Noe som gir mye dødtid og "fest stemning" i episodene. Virker som de prøver å dra situasjonene ut i det uendelige..

også parseremoniene... ofte så strekker de seg over 2 episoder. og det er så gjesp.. få det unnagjort liksom

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker heller ikke cliffhangerne... savner forutsigbarhet med innsjekk, parsplitt, pandoras og parseremoni. Man blir jo helt tidsforvirret av dette... hvor ofte har de egentlig parseremoni f.eks? Hver tredje dag? Er i alle fall ikke èn uke mellom hver (når de sier "ny uke i gang").

Syns også det endelig skjedde litt i dag! Spennende med brevet, men jeg tror ikke de klarer å finne det. Var nok en typisk teaser som ikke fører til noe. Tror derfor Vendela får beholde fredningen. Likte egentlig Kristiane, men syns hun avskrev Olav på en dårlig måte. Samtidig som hun forventer å bli valgt. Nesten bare lo når Olav forsøkte å fortelle at Vendela ville stå med ham. Hun forstår nok ikke alvoret... tror hun kommer til å angre dypt på at hun så raskt sa at hun ønsket å bytte partner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ingen sure miner her når Stian røk. 

Nå håper jeg for guds skyld at Sandra klarer seg. Vil helst ha ut Kristiane. Syns hun gjør mye utaktisk og rare valg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt spennende episode idag :) 

Syntes Kristiane er veldig negativ og sur... og jeg trodde hu skulle bli shippa ut idag, men ting forandrer seg fort

døde litt når det rådyret plutselig sprang forbi på parseremonien hahah

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

realityfire skrev (7 timer siden):

Sykt spennende episode idag :) 

Syntes Kristiane er veldig negativ og sur... og jeg trodde hu skulle bli shippa ut idag, men ting forandrer seg fort

døde litt når det rådyret plutselig sprang forbi på parseremonien hahah

Spoiler

Jeg er litt usikker på om Olav tok et taktisk lurt valg idag, mtp at kristiane ikke vil stå med han om hun får en annen mulighet. Tror han er den mest utrygge ved neste innsjekk, så sant det ikke sjekker inn ei jente.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Barem said:

Jeg må spørre som noen før meg i tråden her, hva har skjedd med bryna til Even 🤣

Ahahahaha, det var jeg som spurte, og jeg kommer fortsatt ikke over det, jeg fniser hver gang han er på skjermen :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktisk litt spennende på parseremonien ja! Tenker tiden vil vise seg om riktige valg ble tatt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens episode:

Spoiler

Pinky meg her og pinky meg der! 
Har deltakerne aldri sett PH før? En pinky betyr nada niks alltid, og du kan ikke stole på noen uansett! For et gnag det er om disse pinkyene hver gang. At det går an 😜 

Utfallet av parsermonien ble dessverre som jeg spådde på forhånd. Sandra ble et offer for en rekke feige valg, både av Vendela og Olav. At Olav velger Kristiane virker jo helt tussete utifra hvordan Kristiane har oppført seg siste dagene. 

Synd at Sandra ikke klarte å etablere seg. Hun virker som en lojal, åpen, ærlig og god jente, og jeg tror Olav eller noen andre kunne stått bombestøtt med henne framover. 

Cecilie med et utbrudd i intervjuboksen. Synd hun ikke hadde det i seg å ta det i plenum, for det kunne spritet opp stemninga litt og gitt noen noe å tenke på. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (15 minutter siden):

Dagens episode:

  Skjul innhold

Pinky meg her og pinky meg der! 
Har deltakerne aldri sett PH før? En pinky betyr nada niks alltid, og du kan ikke stole på noen uansett! For et gnag det er om disse pinkyene hver gang. At det går an 😜 

Utfallet av parsermonien ble dessverre som jeg spådde på forhånd. Sandra ble et offer for en rekke feige valg, både av Vendela og Olav. At Olav velger Kristiane virker jo helt tussete utifra hvordan Kristiane har oppført seg siste dagene. 

Synd at Sandra ikke klarte å etablere seg. Hun virker som en lojal, åpen, ærlig og god jente, og jeg tror Olav eller noen andre kunne stått bombestøtt med henne framover. 

Cecilie med et utbrudd i intervjuboksen. Synd hun ikke hadde det i seg å ta det i plenum, for det kunne spritet opp stemninga litt og gitt noen noe å tenke på. 

 

Jeg har en følelse av at jeg husker du har mast om verdien rundt disse pinkyene i tidligere sesonger og 😅 Jeg er så enig med deg! Her var hun og tydelig på at den kin gjaldt der og da. Jeg tenkte hvertfall at den pinkyen betydde null slik hun sa det da de tik den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (Akkurat nå):

Jeg har en følelse av at jeg husker du har mast om verdien rundt disse pinkyene i tidligere sesonger og 😅 Jeg er så enig med deg! Her var hun og tydelig på at den kin gjaldt der og da. Jeg tenkte hvertfall at den pinkyen betydde null slik hun sa det da de tik den.

Hahaha! 😄 Ja, det er ikke umulig at jeg har nevnt disse pinkyene hver eneste sesong, og kanskje opptil flere ganger pr. sesong. Viktigheten rundt pinkyene irriterer meg, og iallefall reaksjonene når disse pinkyene blir brutt. Huskeregel nr 1 på Paradise er at du kan ikke stole på en kjeft uansett hva som blir sagt til deg. Og da nytter det ikke å føle seg krenka eller butthurt når pinkyer blir brutt. 

For øvrig var den pinkyen meningsløs når hun uansett ikke var sikker, så hvorfor lage en pinky da? Hvorfor noensinne pinkye med noen om noe på Paradise uansett? Pinky meg her og pinky meg der. Slutt med det! 🤓

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt trist når Triana har spilt mer denne sesongen enn halvparten av deltakerne tilsammen. Den resterende halvparten lager drama av ingenting. For øyeblikket er det kun Emil som faktisk fortjener å være der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...