Gå til innhold

Paradise hotell 2021, sesong 15. (høstutgaven)


Christina82

Anbefalte innlegg

Lacuna skrev (2 timer siden):

Tror faktisk at Even oppriktig er slik til en viss grad, men det kan jo tenkes at han gasser ekstra på for underholdningens skyld. :ninja: Tror aldri jeg kunne vært venn med Even i virkeligheten, men elsker han som TV-figur. 

Jeg blir helt ille berørt av å se noen ha så grandiose tanker om seg selv. Får vondt av å se på det, og fatter ikke at noen ønsker å fremstille seg sånn på tv. Blir de ikke flau?

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (10 timer siden):

Jeg blir helt ille berørt av å se noen ha så grandiose tanker om seg selv. Får vondt av å se på det, og fatter ikke at noen ønsker å fremstille seg sånn på tv. Blir de ikke flau?

Det er helt klart en rolle han har på paradise hotel, men jeg skjønner hvorfor han er sånn. Han er jo en av de største spillerne som har vært inne der. Forøvrig er casten i denne sesongen helt feil, virker som alle kjenner hverandre litt fra før og de fleste er på badeferie i Mexico. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg for en kjedelig gjeng. Savner sesong 14. Har ikke vært så spennende til nå. Håper de får fart på dette og finner en bedre cast i sesong 16.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (12 timer siden):

Jeg blir helt ille berørt av å se noen ha så grandiose tanker om seg selv. Får vondt av å se på det, og fatter ikke at noen ønsker å fremstille seg sånn på tv. Blir de ikke flau?

Tydeligvis ikke... Men det er nok (til en viss grad) påtatt. Jeg kjenner jo ikke han så jeg aner ikke hvordan han er i virkeligheten. 

MEN, det bor noe godt i fyren også! At han ikke hadde hjerte til å sende Olav på solo for eksempel. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 15 har skuffet ekstremt så langt. Det er bare skikkelig kjedelig. Ble irritert når Cecilie sjekket inn, hun var så slitsom forrige gang. Er enig i som det virker som det er alt for mange som kjenner hverandre fra før.

Ellers må jeg si at Kristiane begynner å irritere meg. Synest nesten hun er litt ufølsom og slem mot Olav, kan være enig i at Olav kanskje blir litt for emosjonelt knyttet, men Kristiane benytter omtrent første mulighet hun har til å skyve han fra seg. Og hun går veldig fort inn i offerrollen. Det blir kjedelig visst hun skal bruke hele oppholdet til å være bitter og sur.

Håper virkelig det tar seg opp. Er det virkelig mulig å gå frå en endelig bra sesong 14 til dette her? Føler det er tilbake til badeferie og tidligere sesonger. Føler de kule temaene fra forrige sesong og tvistene er helt borte, men mulig det bare er litt tidlig enda.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Der fikk jeg slukt enda en episode langt under pari.

Det store spenningsmomentent i episoden av hvem som måtte sjekke ut av de to på solo forsvant i kjent stil til neste uke. På slik måte drepes spenningen i øyeblikket, og jeg "driter" mer i hvem som sjekker ut på mandag. 
Vi har faktisk ikke hatt et eneste utsjekk denne uken. Fader så tafatt. 

Og hva skjedde med denne pandorasen?! Var jo kun kosemose-spørsmål. Tidenes tammeste pandoras. Jeg kan ikke tenke meg at deltakerne ikke stilte noen juicye spørsmål?? Isåfall har jo dette blitt klippet bort! 

Olav fortsetter med sine bekreftelsesbehov ovenfor Kristiane, og Kristiane ser ut til å ha gått lei. Jeg kan skjønne det, men jeg synes hun tok det helt feil opp med Olav. Veldig planløst, egoistisk og iskaldt. Dårlig taktisk vurdering. Hun burde jo heller bruke tid på å selge seg og han inn hos noen andre før hun bryter både Olav og parforholdet deres ned i kjelleren. Og så heller tatt en mer redelig og planfull samtale med Olav om hvordan de kunne fortsette på Paradise uten å stå sammen. For all del, Kristiane står helt fritt til å velge seg ny partner. Men det ligger vel an til at hun blir et offer for sitt eget dårlige spill nå, og det er vel stor sannsynlighet for at noen andre får skylden for det. 

Og denne Lukas.... Han må være det største ZzZnorket inne på Paradise noensinne. 

Ser av teaseren at Even skal utfordre deltakerne, herav Lukas, litt mer i neste uke når han med sitt hovmod erklærer hotellet for Evens hotell. Men la meg tippe utfallet av dette stuntet: ingenting drama kommer ut av det. Og så håper jeg at produksjonen faktisk tar noen grep og arrangerer litt spill og fanterier, foran å la Evens lille hovmod være headline for neste uke! 

Produksjonen av sesong 15 står etter to uker til stryk. Jeg mener... Hvis ikke sesongen tar seg opp så burde noen i crewet bli oppsagt som følge av dette! 

God helg :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tommel opp til Kristiane for endelig å si rett ut at hun ikke orker maset til Olav.

For det er nettopp det han gjør.

Ubehagelig og vanskelig å forholde seg til i lengden da han er mer opptatt av egen "forelskelse" enn spillet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 timer siden):

Tommel opp til Kristiane for endelig å si rett ut at hun ikke orker maset til Olav.

For det er nettopp det han gjør.

Ubehagelig og vanskelig å forholde seg til i lengden da han er mer opptatt av egen "forelskelse" enn spillet.

Joa, jeg er til dels enig med deg! Men måten hun tar det opp må er jo fullstendig iskaldt. Synes oppriktig synd i fyren. Hvorfor i all verden legger de ikke en plan om å ha hverandre som backup? Jeg tror også at hun blir offer for sin egen vinter her. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (2 minutter siden):

Joa, jeg er til dels enig med deg! Men måten hun tar det opp må er jo fullstendig iskaldt. Synes oppriktig synd i fyren. Hvorfor i all verden legger de ikke en plan om å ha hverandre som backup? Jeg tror også at hun blir offer for sin egen vinter her. 

Hun har jo tatt det opp flere ganger på en mildere måte,å han har jo tydeligvis ikke tatt det til seg,selv om han har sagt seg enig i å skjerpe seg.

Sånne typer er veldig ubehagelig.

Tror hun heller vil bli sendt hjem enn å stå med han,nettopp fordi måten han er på er vanvittig kvelende.

Tror hun står trygt med feks Even,han forstår spillet bedre å er ikke redd for å satse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 minutt siden):

Hun har jo tatt det opp flere ganger på en mildere måte,å han har jo tydeligvis ikke tatt det til seg,selv om han har sagt seg enig i å skjerpe seg.

Sånne typer er veldig ubehagelig.

Tror hun heller vil bli sendt hjem enn å stå med han,nettopp fordi måten han er på er vanvittig kvelende.

Tror hun står trygt med feks Even,han forstår spillet bedre å er ikke redd for å satse.

Er enig i at hun heller bør stå med Even ja! Og så er det jo veldig klippet, så man aner jo ikke hva som har blitt sagt og ikke sagt omtrent. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 minutt siden):

Hun har jo tatt det opp flere ganger på en mildere måte,å han har jo tydeligvis ikke tatt det til seg,selv om han har sagt seg enig i å skjerpe seg.

Sånne typer er veldig ubehagelig.

Tror hun heller vil bli sendt hjem enn å stå med han,nettopp fordi måten han er på er vanvittig kvelende.

Tror hun står trygt med feks Even,han forstår spillet bedre å er ikke redd for å satse.

Tenker det samme som deg. Olav blir fort "eiesyk" og sjalu. Han mener ikke noe vondt med det nødvendigvis, men han blir fryktelig intens og pågående når hun ikke føler det samme som han. 

Jeg forstår henne veldig godt som ønsker å finne noen andre å stå med. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryuk skrev (Akkurat nå):

Tenker det samme som deg. Olav blir fort "eiesyk" og sjalu. Han mener ikke noe vondt med det nødvendigvis, men han blir fryktelig intens og pågående når hun ikke føler det samme som han. 

Jeg forstår henne veldig godt som ønsker å finne noen andre å stå med. 

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryuk skrev (41 minutter siden):

Jeg forstår henne veldig godt som ønsker å finne noen andre å stå med. 

Ja, enig. Og det tror jeg egentlig alle er i tråden. 

Forskjellen er at noen, også jeg, reagerer på måten det skjedde på. 

Men til ettertanke tenker jeg at Kristiane plutselig innså at nok var nok, og reagerte spontant. Begeret som hadde bygd seg opp var plutselig blitt stappfullt. Det så vel også styggere ut på Olavs vegner enn det det egentlig var, nettopp fordi Olav reagerte med sine sedvanlige følelsesutbrudd og blåste samtalen mer opp enn nødvendig med å ta ting til seg.

Det sagt, så kunne hun fortsatt gjort ting annerledes både for sin egen del og Olavs del. Men at hun måtte ut fra partnerskapet og få albuerom og luft i trynet er fullt forståelig. Så shit happens. Den uunngåelige bomben måtte komme. Får håpe det ordner seg for Kristiane.

Olav mener jeg fortsatt er feil profil å ha på Paradise. Med litt mye overfladisk feilfokus, tøv og kos. Mulig produksjonen så på Olavs profil som en potensiell stereotypisk humorbasert Stian Thorbjørnsen eller Martin Heier. Likevel skivebom med tanke på konseptet. Så jeg kommer ikke til å bli lei meg om han sjekker ut som følge av Kristianes ønske.

Endret av Ctrl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Lukas, Tonje, Emil og hun siste blonde (Veronica..??), - hvis det er dette de i det hele tatt heter - fått ett eneste sekund i snakkeboksen i det hele tatt denne uka? Halvparten av deltakerne er fullstendig anonyme, og de andre gjør et kjempenummer ut av absolutt ingenting.

Nei, send Imani inn igjen. Gjerne Erik også. Shirin, Ludvig, Maiken, hvem som helst! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer ikke på den hendelsen i seg selv isolert med Olav, selv om jeg også reagerte på hvor kald og bestemt hun virket. Det er summen av flere situasjoner der jeg synest Kristiane allerede har reagert noe umodent og overreagerer, og der hun, ikke nødvendigvis med vilje, gir andre skyldfølelse og dermed er med på å skape dårlig stemning på hotellet. Dersom hun forsetter sånn så kommer hun til å bli et problem der inne og det kan fort skje at hun blir sendt ut pga. det. Jeg tror ikke det er Olav alene som er problemet her, og jeg tror det kan bli problem om hun står med andra partnere. Men jeg er selvsagt enig i at sånn som det virker nå, at det er best at de ikke står sammen mer. Har ikke godt inntrykk av henne etter dagens episode, selv om jeg synest hun virket som en kjempejente i de første episodene.

Endret av missmcbeal
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tamsi skrev (1 minutt siden):

Har Lukas, Tonje, Emil og hun siste blonde (Veronica..??), - hvis det er dette de i det hele tatt heter - fått ett eneste sekund i snakkeboksen i det hele tatt denne uka? Halvparten av deltakerne er fullstendig anonyme, og de andre gjør et kjempenummer ut av absolutt ingenting.

Nei, send Imani inn igjen. Gjerne Erik også. Shirin, Ludvig, Maiken, hvem som helst! :pls:

Emil har vært litt i fokus, men du mener kanskje han andre på M....? Som jeg har glemt navnet på? Mathias? Men helt enig, plutselig i dagens episode ble jeg veldig bevisst på at enkelte deltagere omtrent ikke har fått noe TV-tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mymble skrev (2 timer siden):

Flere som synes Tonje ligner veldig på Victoria Hammer (fra Ex on the beach)?

Ikke tenkt på, men Vendela er jo Melinas blonde tvilling! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missmcbeal skrev (28 minutter siden):

Emil har vært litt i fokus, men du mener kanskje han andre på M....? Som jeg har glemt navnet på? Mathias? Men helt enig, plutselig i dagens episode ble jeg veldig bevisst på at enkelte deltagere omtrent ikke har fått noe TV-tid.

Jeg hadde helt glemt at han blonde fyren (han som mista solbrillene første episode) var med, før jeg så han på slutten. Han har vel ikke har fått snakketid denne uka? 
Jeg håper og ber om at det tar seg opp. For nå er det dessverre ganske kjedelig…….

Endret av Cambria
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (7 minutter siden):

Vendela er jo Melinas blonde tvilling! 

Ja! Der har du det! Det er derfor Vendela ser så kjent ut! Jeg visste jeg hadde sett "henne" før... 😅

Endret av Ctrl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...