24aa Skrevet 23. august 2021 #1121 Del Skrevet 23. august 2021 Gratulerer så mye @Amatariel og velkommen i jente-klubben 😅❤️ Forstår ikke hvordan du kan bli flyttet tre dager bak når man tok ovitrelle, men man skal vel ikke forstå alt.. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 23. august 2021 #1122 Del Skrevet 23. august 2021 Er det flere som raper mye mer enn før? Jeg føler at jeg raper og raper og raper... Må virkelig jobbe med meg selv når jeg er på jobb og blant folk. Noen ganger kommer det også helt bardust på meg og jeg rekker ikke holde den igjen eller dekke over den en gang Var forberedt på at man kunne bli litt oppblåst, men denne rapingen took me by surprise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 23. august 2021 #1123 Del Skrevet 23. august 2021 @Fhuzzy ja jeg raper også 🤭 og er skikkelig oppblåst. Har ikke gått opp i vekt men magen har vokst mye. Mannen sa i går at man skulle tru det var tvillinger.... Har bare ett par bukser som fremdeles sitter ok, så har funnet frem svangerskapsbuksene fra sist (er i uke 13 bare ). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. august 2021 Forfatter #1124 Del Skrevet 23. august 2021 24aa skrev (1 time siden): Gratulerer så mye @Amatariel og velkommen i jente-klubben 😅❤️ Forstår ikke hvordan du kan bli flyttet tre dager bak når man tok ovitrelle, men man skal vel ikke forstå alt.. 😊 Nei sant, ble faktisk satt hele 4 dager tilbake. Var jo hos Medicus og så på egget dagen før EL 😅 Og med ovitrelle, temping og alt med når jeg fikk positiv g-test så er jeg sikker på når EL skjedde. Men liten vits å krangle med sykehuset. Jeg vet så godt at folk blir flyttet litt på, til og med IVF'ere blir jo det innimellom. Det er noe med at fosteret vokser i rykk og napp, og til syvende og sist så er det målingene ved OUL som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solina Skrevet 23. august 2021 #1125 Del Skrevet 23. august 2021 1 hour ago, Amatariel said: Nei sant, ble faktisk satt hele 4 dager tilbake. Var jo hos Medicus og så på egget dagen før EL 😅 Og med ovitrelle, temping og alt med når jeg fikk positiv g-test så er jeg sikker på når EL skjedde. Men liten vits å krangle med sykehuset. Jeg vet så godt at folk blir flyttet litt på, til og med IVF'ere blir jo det innimellom. Det er noe med at fosteret vokser i rykk og napp, og til syvende og sist så er det målingene ved OUL som gjelder. Jeg prøvde å diskutere litt, var ikke helt enig med ny termin jf. måling i uke 12, men ga opp ganske fort. JM mente at det hadde med mer enn bare eggløsning å gjøre, som celledeling og festing og «om jeg hadde kunnet komme med fasiten her hadde jeg vært rik» 🤷🏻♀️ Så jeg tenker at OM jeg skulle hatt en senere termin, så har hun i det minste vokst godt! 😅 og jeg slipper å være bekymret for ekstra overtid 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
24aa Skrevet 23. august 2021 #1126 Del Skrevet 23. august 2021 Amatariel skrev (10 timer siden): Nei sant, ble faktisk satt hele 4 dager tilbake. Var jo hos Medicus og så på egget dagen før EL 😅 Og med ovitrelle, temping og alt med når jeg fikk positiv g-test så er jeg sikker på når EL skjedde. Men liten vits å krangle med sykehuset. Jeg vet så godt at folk blir flyttet litt på, til og med IVF'ere blir jo det innimellom. Det er noe med at fosteret vokser i rykk og napp, og til syvende og sist så er det målingene ved OUL som gjelder. Kjenner ei som også var på ul for å se egget og tok ovitrelle, men ble flyttet en uke frem. Det gir iallfall ikke mening(for meg), men er vel som du sier oul det blir avgjort og at man må forholde seg til det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monroe927 Skrevet 24. august 2021 #1127 Del Skrevet 24. august 2021 OUL unnagjort i dag! Vi går «mot strømmen» for her kommer det en liten gutt💙 Alt stemmer på en prikk overens med TUL - ned til dagen!👏 Så nå gleder storebror seg til lillebror kommer🌟💙 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 24. august 2021 #1128 Del Skrevet 24. august 2021 monroe927 skrev (8 timer siden): OUL unnagjort i dag! Vi går «mot strømmen» for her kommer det en liten gutt💙 Alt stemmer på en prikk overens med TUL - ned til dagen!👏 Så nå gleder storebror seg til lillebror kommer🌟💙 Åå, så kos 💙gratulerer så mye! Veldig mye jenter så langt ja! Mon tro om det jevner seg ut etter hvert 😆 Her blir det for øvrig også gutt! Ellers må jeg jo si det er veldig hyggelig at så mange har fått vært på OUL nå. Synes ikke det er lenge siden vi satt og led oss gjennom de endeløse dagene frem mot uke 12 😅 Her begynner det å bli skikkelig fart i magen nå. I kveld har det vært masse aktivitet, og det er så deilig å kjenne liv 🥰 faktisk kan jeg kjenne antydning til dult utenpå magen også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solina Skrevet 25. august 2021 #1129 Del Skrevet 25. august 2021 8 hours ago, Parv said: Her begynner det å bli skikkelig fart i magen nå. I kveld har det vært masse aktivitet, og det er så deilig å kjenne liv 🥰 faktisk kan jeg kjenne antydning til dult utenpå magen også. Åh, så stas! 🥰 Her er det ingen antydning til liv enda, jeg venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. august 2021 Forfatter #1130 Del Skrevet 25. august 2021 Solina skrev (42 minutter siden): Åh, så stas! 🥰 Her er det ingen antydning til liv enda, jeg venter i spenning! Samme her, kjenner nix nada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sullamitt Skrevet 25. august 2021 #1131 Del Skrevet 25. august 2021 Jeg tror kanskje jeg har begynt å kjenne så smått bevegelse, men er veldig usikker. Det kjennes ut som luft som bobler gjennom tarmene, bare på helt feil sted, og ikke med samme utfall som vanlig😅 Jeg er 14+3 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 25. august 2021 #1132 Del Skrevet 25. august 2021 Ja det er så utrolig koselig med liv der inne @Parv! Jeg er 19+2 og mannen har ved flere anledninger også kunnet kjenne det utenpå magen 🥰 Ganske så svakt riktig nok, men det er så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 25. august 2021 #1133 Del Skrevet 25. august 2021 @SullamittDet er nok sannsynligvis babyen du kjenner, selv om man gjerne har litt vanskelig for å tro det selv 😅 Jeg kjente antydning til liv fra rundt uke 16. Har vel kjent noe hver dag, men noen dager har det vært nokså stille inni der. @Fhuzzy Åå, så gøy! Kan tenke meg det er ekstra stas når også mannen kan kjenne at det er liv der ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 25. august 2021 #1134 Del Skrevet 25. august 2021 Det høres veldig ut som de første tegnene til liv som jeg kjente @Sullamitt! 🥰 Hos meg ble det bare sterkere og sterkere helt til det ikke var noen tvil lenger, og da skjønte jeg jo at det var babyen jeg hadde kjent hele tiden ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sullamitt Skrevet 25. august 2021 #1135 Del Skrevet 25. august 2021 Parv skrev (1 time siden): @SullamittDet er nok sannsynligvis babyen du kjenner, selv om man gjerne har litt vanskelig for å tro det selv 😅 Jeg kjente antydning til liv fra rundt uke 16. Har vel kjent noe hver dag, men noen dager har det vært nokså stille inni der. @Fhuzzy Åå, så gøy! Kan tenke meg det er ekstra stas når også mannen kan kjenne at det er liv der ❤️ Fhuzzy skrev (1 time siden): Det høres veldig ut som de første tegnene til liv som jeg kjente @Sullamitt! 🥰 Hos meg ble det bare sterkere og sterkere helt til det ikke var noen tvil lenger, og da skjønte jeg jo at det var babyen jeg hadde kjent hele tiden ❤️ Så spennende🤩 Jeg har kun kjent det maks et par ganger i forgårs og i går. Gleder meg til det ikke blir noe tvil om hva som skjer. Syns det er synd at ikke mannen kan kjenne det jeg kjenner. Jeg har en del ekstra fett på magen, og i tillegg så er trolig morkaken foran (de trodde det på ultralyd), så har ikke tro på at det blir tydelig bevegelse fra utsiden før langt uti svangerskapet😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påske-egget Skrevet 25. august 2021 #1136 Del Skrevet 25. august 2021 Så koselig å lese om alle som har vært på OUL💕 Har også begynt å kjenne noen små tegn til liv, kun som små bevegelser man lurer etterpå om virkelig var baby eller luft i magen😅 Hadde nok trodd det siste hvis jeg ikke husker fra sist hvordan det føltes😊 Buksene har blitt for ubehagelige nå, så tok frem noen gravidklær her om dagen, men alt bare hang og slang foran, haha 🤣 Så ser vel frem til magen kommer litt mer frem. Gravid jeans er jo så digg og gå med😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 25. august 2021 #1137 Del Skrevet 25. august 2021 På tide å gi en lyd fra meg igjen. Har vært inne og lest nesten hver dag, men ikke lagt ifra meg noen melding. Så herlig å se at så mange har vel gjennomført OUL❤️. Fantastisk!! Jeg føler alle jeg kjenner skal få gutt, men nå må jeg si jeg føler meg mindre alene om å få ei lita jente her inne😂🙌🏼. Kjenner fremdeles ingenting til liv her.. morkaken min har flyttet seg foran som gjør at jeg vil kjenne liv senere enn andre som har den bak. Jeg skal til ny UL om ca en måned for å sjekke om den har flyttet seg, ellers kan det hende jeg må ta keisersnitt. Krysser fingrene for at den flytter seg🤞🏼. Magen derimot strutter ut, og får daglige kommentarer på magen selv i jobbuniform😂. Jeg slet med kvalme og oppkast til cirka uke 18, og sliter fremdeles fælt med utmattelsesfølelse… Men det kommer seg vel. Ser veldig frem til mot jul nå, blir spennende tider. 🥺 Er så spennende tider for oss alle!! Klem🌸 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 26. august 2021 #1138 Del Skrevet 26. august 2021 Her går det kun i gravidbukser nå 😅 ingenting annet passer. Jeg var hos jordmor i dag og måtte omsider opp på vekten. Den viste + 8 kg 😂 har dermed satt personlig vektrekord, og det halvveis i svangerskapet (gikk kun opp 8-10 kg totalt i første svangerskap og veide vel litt mindre i utgangspunktet). Alt var ellers fint og jeg fikk lyttet til hjertelyd 🥰 så hyggelig! Ooog i dag kjente jeg for første gang spark utenpå Magen! 💕herlig følelse! Må være en sterk liten kar 💙 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 26. august 2021 #1139 Del Skrevet 26. august 2021 Tenk nå er alle i denne gruppen i 2 trimester 😍 Jeg har termin 25/2 og er 14+2 i dag Så morro at så mange allerede har vært på OUL 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solina Skrevet 27. august 2021 #1140 Del Skrevet 27. august 2021 OBS: potensiell overdeling her! 🙈 Var på toalettet i sted, for nummer to, og etterpå var vannet helt rødt. Det var ikke tegn til blod på papiret, og jeg sjekket skjeden såvidt etterpå men ingen tegn til blod, bare hvit utflod. Det har nok bare sammenheng med avføring, men hjelp meg så skummelt det er med blod i toalettet 😱 trodde ikke jeg hadde fått hemorroider for har ingen plager, men det kan kanskje være noe der allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå