AnanasPåTaco Skrevet 17. januar 2022 #1941 Del Skrevet 17. januar 2022 Noen her som bor slik at dere blir sendt bort til et annet sykehus? var på selektering i forrige uke og pga høy bmi blir jeg sendt bort fra fødestua som er 5 minutter unna til et sykehus som er 3 timer unna... gratis overnatting for den gravide, men koster 700kr natta for samboer. Og er jeg maks uheldig å går 14 dager over termin blir det godt over 10k... skal til fastlegen senere denne uka så skal høre der om det går å få noe støtte eller om alt må betales selv, men er det noen som er i samme situasjon eller har vært i det tidligere? Evt må jeg bare være der alene og krysse fingrene på at fødselen tar litt tid😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. januar 2022 Forfatter #1942 Del Skrevet 18. januar 2022 AnanasPåTaco skrev (7 timer siden): Og er jeg maks uheldig å går 14 dager over termin blir det godt over 10k.. Skjønte ikke helt, skal du inn på sykehuset nå? For hvis du drar inn først når fødselen starter så blir det kanskje bare et par netter med overnatting? Her er det barselhotell og vanlig at mannen betaler sin overnatting. Ikke så mye som 700, men en del koster det ja. Men vi har alltid vært 1-2 netter før vi dro hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theziken Skrevet 18. januar 2022 #1943 Del Skrevet 18. januar 2022 Var ei lita jente som ville ut 21 dager før termin. 37+2. Vannet gikk i går morges og vesla var ute 00.35 i natt. For en opplevelse 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. januar 2022 Forfatter #1944 Del Skrevet 18. januar 2022 Theziken skrev (5 minutter siden): Var ei lita jente som ville ut 21 dager før termin. 37+2. Vannet gikk i går morges og vesla var ute 00.35 i natt. For en opplevelse Åå gratulerer så mye!! 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 18. januar 2022 #1945 Del Skrevet 18. januar 2022 Theziken skrev (21 minutter siden): Var ei lita jente som ville ut 21 dager før termin. 37+2. Vannet gikk i går morges og vesla var ute 00.35 i natt. For en opplevelse Gratulerer så mye😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solina Skrevet 18. januar 2022 #1946 Del Skrevet 18. januar 2022 32 minutter siden, Theziken said: Var ei lita jente som ville ut 21 dager før termin. 37+2. Vannet gikk i går morges og vesla var ute 00.35 i natt. For en opplevelse Gratulerer så mye! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 18. januar 2022 #1947 Del Skrevet 18. januar 2022 Gratulerer såå mye til alle dere som har født 💕 håper alt er bra med dere alle sammen. @AnanasPåTaco skal du legges inn nå altså? Det er vanlig at det koster noen kroner for far å overnatte på barsel/sykehushotellet. Der vi lå, var det vel 350,- pr natt pluss evt måltider. Lå der i 5 netter. Du kan jo sjekke pasientreiser om noe er dekket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 18. januar 2022 #1948 Del Skrevet 18. januar 2022 Gratulerer så mye @Theziken💕 håper dere har det fint alle sammen Var det en fin fødsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnanasPåTaco Skrevet 18. januar 2022 #1949 Del Skrevet 18. januar 2022 Amatariel skrev (2 timer siden): Skjønte ikke helt, skal du inn på sykehuset nå? For hvis du drar inn først når fødselen starter så blir det kanskje bare et par netter med overnatting? Parv skrev (1 time siden): @AnanasPåTaco skal du legges inn nå altså? Det er vanlig at det koster noen kroner for far å overnatte på barsel/sykehushotellet. Der vi lå, var det vel 350,- pr natt pluss evt måltider. Lå der i 5 netter. Du kan jo sjekke pasientreiser om noe er dekket? Legges inn 5 dager før termin, grunnen til at de vil ha meg inn da var at jeg er førstegangs og da kom mest sannsynlig baby ikke før termin.. men hadde jeg vært andregangs hadde de ville lagt meg inn 14 dager før termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnanasPåTaco Skrevet 18. januar 2022 #1950 Del Skrevet 18. januar 2022 @Theziken gratulerer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 18. januar 2022 #1951 Del Skrevet 18. januar 2022 Sist onsdag fikk vi endelig møte lille tutta vår💗 Etter en hard fødsel med latens i to døgn med sterke rier på 90-130 i ctg, og 16 timers aktiv fødsel med riedrypp og stormrier, var vesla ute. Hun tålte ikke riedryppene, så ble hektisk på slutten. Vi er så forelsket i vesla vår💗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 18. januar 2022 #1952 Del Skrevet 18. januar 2022 16 hours ago, Theziken said: Var ei lita jente som ville ut 21 dager før termin. 37+2. Vannet gikk i går morges og vesla var ute 00.35 i natt. For en opplevelse Gratulerer! ❤️ Var det noen indikasjoner på at hun ville bli født før tiden? Blir alltid litt fascinert over de babyene som plutselig bare vil ut litt før og lurer bare på om det er noe man mistenker på forhånd at kan skje på noe måte eller om det kommer ut av det blå 😄 48 minutter siden, saloni said: Sist onsdag fikk vi endelig møte lille tutta vår💗 Etter en hard fødsel med latens i to døgn med sterke rier på 90-130 i ctg, og 16 timers aktiv fødsel med riedrypp og stormrier, var vesla ute. Hun tålte ikke riedryppene, så ble hektisk på slutten. Vi er så forelsket i vesla vår💗 Gratulerer! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theziken Skrevet 19. januar 2022 #1953 Del Skrevet 19. januar 2022 SoftKitty skrev (55 minutter siden): Var det noen indikasjoner på at hun ville bli født før tiden? Blir alltid litt fascinert over de babyene som plutselig bare vil ut litt før og lurer bare på om det er noe man mistenker på forhånd at kan skje på noe måte eller om det kommer ut av det blå 😄 Fikk mensmurringer kvelden før, men det var det eneste. Vannet gikk tidlig på morgenen på mandag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnanasPåTaco Skrevet 19. januar 2022 #1954 Del Skrevet 19. januar 2022 Gratulerer @saloni 💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. januar 2022 Forfatter #1955 Del Skrevet 19. januar 2022 saloni skrev (9 timer siden): Sist onsdag fikk vi endelig møte lille tutta vår💗 Etter en hard fødsel med latens i to døgn med sterke rier på 90-130 i ctg, og 16 timers aktiv fødsel med riedrypp og stormrier, var vesla ute. Hun tålte ikke riedryppene, så ble hektisk på slutten. Vi er så forelsket i vesla vår💗 Oi det hørtes heftig ut! Men så bra at hun har kommet nå og at dere nyter 💕 gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solina Skrevet 19. januar 2022 #1956 Del Skrevet 19. januar 2022 14 hours ago, saloni said: Sist onsdag fikk vi endelig møte lille tutta vår💗 Etter en hard fødsel med latens i to døgn med sterke rier på 90-130 i ctg, og 16 timers aktiv fødsel med riedrypp og stormrier, var vesla ute. Hun tålte ikke riedryppene, så ble hektisk på slutten. Vi er så forelsket i vesla vår💗 Gratulerer så mye! 💕💕 Jeg hadde også slitsom latensfase på drøye to døgn. Men jeg fikk til gjengjeld ganske kort (og svært intens) aktiv fødsel. Hadde 7 cm åpning 50 min før hun var ute ✌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 20. januar 2022 #1957 Del Skrevet 20. januar 2022 Her kom vesla 7 januar i rakettfart. Styrtfødsel men ingen rifter 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. januar 2022 Forfatter #1958 Del Skrevet 20. januar 2022 Anonymous 91 skrev (32 minutter siden): Her kom vesla 7 januar i rakettfart. Styrtfødsel men ingen rifter Koselig å høre at hun har kommet! Gratulerer! 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 20. januar 2022 #1959 Del Skrevet 20. januar 2022 Anonymous 91 skrev (41 minutter siden): Her kom vesla 7 januar i rakettfart. Styrtfødsel men ingen rifter Gratulerer 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 20. januar 2022 #1960 Del Skrevet 20. januar 2022 3 hours ago, Anonymous 91 said: Her kom vesla 7 januar i rakettfart. Styrtfødsel men ingen rifter Gratulerer med raketten 😊❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå