Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2022


Amatariel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 hours ago, Elsoo said:

I går ble jeg igangsatt og etter en rask og intens fødsel ble lille baby gutten vår født på valentine's dagen♡ Jeg fikk ikke smertestillende og er overrasket over hvor bra det gikk på tross av smertene. 

Baby har det bra og storesøster har vært så søt og flink med han i dag 🤩 

Masse lykke til til dere som enda venter, det er så verdt det når fødselen endelig er over :babysmokk:

Gratulerer så mye! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Dame1989 said:

Her kom baby plutselig 13 dager før termin - 12.02.22 ❤ 

Alt står bra til med mor og barn :)

Fin bursdagsdato 😄 Gratulerer ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, Dame1989 said:

Her kom baby plutselig 13 dager før termin - 12.02.22 ❤ 

Alt står bra til med mor og barn :)

Gratulerer så mye! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår prinsesse kom til verden 10/2. Alt står bra til, men jammen er det travelt!! Gratulerer til alle dere andre!! 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Magenta said:

Vår prinsesse kom til verden 10/2. Alt står bra til, men jammen er det travelt!! Gratulerer til alle dere andre!! 

Gratulerer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte vente lenge på jenta vår, men alt gikk bra til slutt etter igangsettingsprosess fra 13.02. 
Jenta vår kom rett over midnatt 00:02, den 17.02.❤️ Fødselen ble startet med riefremkallende drypp nøyaktig to uker etter termin, klokken 16.30. Mange intense rier med få pauser mellom.. Det ble ikke tid for annet enn lystgass, da åpningen plutselig gjorde et stort hopp. Vi er så glade og takknemlige for at alt har gått bra. 3730gram og 51cm lang❤️ Mitt første barn, og kroppen er helt rå! På tross av igangsettelse dag 4, boende på tremannsrom på sykehuset og et slitent utgangspunkt før fødsel - klarte kroppen min å komme seg gjennom. Jeg er så stolt, og sitter igjen med en god opplevelse ❤️🙏🏻 vi kvinner er rå 💪🏻
 

Må legge til: fikk se fødseloversikt før jeg reiste hjem fra sykehuset. Jeg fikk visst ikke særlig effekt av dryppet før klokken 20.05, så min aktive fødsel varte i 4 timer…😱 Ikke rart det var intenst. På 30min gikk jeg fra 4cm til 9cm åpning, derfor jeg ikke rakk epidural. Ønsket egentlig ikke epidural, men var så sliten - og følte fødselen var så lang siden fremgangen ikke kom så raskt. I tillegg til at jeg var så sliten etter å bo på sykehuset i tre netter, med mange tanker og lite søvn. Pressfasen varte i 10min.. 😱💪🏻 Jeg fulgte kroppen og stolte på den.. utrolig fascinerende hva kroppen kan ❤️ 

Endret av Isabel94
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Vår etterlengtete gutt kom endelig til verden fredag 18/02, 5 dager over termin. Forsøkt igangsatt og innlagt torsdag 17/2 etter overtidskontroll; men endte i hastekeisersnitt fredagen. Meget traumatisk fødselsopplevelse for mor og far, men alt bra med alle sammen nå🥰 Helt fantastisk følelse å få den lille babyen man har gått og laget i 40 uker! 

Endret av Pm07
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...