Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2022


Amatariel

Anbefalte innlegg

monroe927 skrev (5 timer siden):

Heisann damer! Utrolig kjekt å lese om deres erfaringer i svangerskapet, koser meg med det🤩 

Bare lurte på om det er flere i samme situasjon som meg, kjenner en del ubehag (type strekk i nedre del av magen, spesielt ved bevegelse) og en del murring nederst i ryggen. Er 39+0 i dag, hadde ikke denne type plager med nr.1, så ville bare forhøre meg om det er flere med samme utfordringer. Har økt på de siste 2 døgnene.

Jeg kjenner også på lignende plager tror jeg. Kan heller ikke huske å ha hatt det forrige runde, men mulig jeg bare har glemt/fortrengt det🤔 Får litt sånne plutselig stikk foran langt nede på magen mot lysken og litt krampaktige tak på begge sider av korsrygg/hofte ved bevegelse. Har vært litt engstelig et par ganger om det faktisk er starten på rier, men gir seg igjen og kommer ikke hvis jeg ligger stille🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I løpet av kvelden/natten kom lille baby ut🥰 Det holdt på å ende i keisersnitt, men da de sjekket meg var jeg 9 cm og pressriene kom ganske fort etter det😅

Endret av Brimi
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Brimi said:

I løpet av kvelden/natten kom lille baby ut🥰 Det holdt på å ende i keisersnitt, men da de sjekket meg var jeg 9 cm oo pressriene kom ganske fort etter det😅

Hurra, gratulerer ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnanasPåTaco skrev (8 minutter siden):

💗Gratulerer @Brimi, hvordan står det til hos mor og baby?🥰

Takk ❤ Mor er trøtt og mørbanket😅 Men ellers går det bra med oss😊 Artig hvor mye lyd som kan komme ut av en liten bylt😅 

SoftKitty skrev (7 minutter siden):

Hurra, gratulerer ❤️ 

Takk❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer @Brimi! ❤️

Prinsessen vår ankom også i går 🥰 mor er sliten etter en langdryg fødsel som plutselig tok seg kraftig opp og ble svært intens på slutten, men alle tre har det veldig fint 🤗 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Solina said:

Gratulerer @Brimi! ❤️

Prinsessen vår ankom også i går 🥰 mor er sliten etter en langdryg fødsel som plutselig tok seg kraftig opp og ble svært intens på slutten, men alle tre har det veldig fint 🤗 

Gratulerer! ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle som har født 😀

Her føler jeg det er så lenge igjen, men samtidig så skjønner jeg ikke helt at det er en nesten ferdig baby i magen min 🙈 42 dager igjen til termin :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsoo skrev (4 timer siden):

Gratulerer så mye @Brimi 💕 var det en ok fødsel?

Takk💗 Etter epiduralen fikk effekt så var det en ok fødsel😊 Ble litt krise på slutten, men det gikk heldigvis bra😊

Amatariel skrev (3 timer siden):

Gratulerer så mye Brimi!! :smilyblomst:

Takk💗

Solina skrev (3 timer siden):

Gratulerer @Brimi! ❤️

Prinsessen vår ankom også i går 🥰 mor er sliten etter en langdryg fødsel som plutselig tok seg kraftig opp og ble svært intens på slutten, men alle tre har det veldig fint 🤗 

Takk i like måte!💗 Artig at vi fødte nesten samme dag i og med at vi har samme termindato😅 Godt å høre at dere har det bra🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

De siste dagene har vist meg at jeg ikke kommer til å få sovet på nattestid på noen år😅 Mannen ligger snorkende ved siden av meg og baby sover oppå meg😂 Jaja, får venne meg til dagsoving da🙊🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo siste på lista og antar (og håper) at jeg ikke føder lenge før termin så her er det lenge igjen føler jeg 😄 Men var hos jordmor forrige uke og da var hodet godt nedi bekkenet sa hun. Det er vel sannsynligvis festet men det var for tidlig å si det sikkert (de konkluderer på kontroll i uke 36 slik jeg forsto henne).

Ellers er jeg mye sliten men er gradert sykemeldt og har hjemmekontor resten så hviler mye :) 3 uker igjen så går jeg ut i perm. Har fått kjøpt inn litt mer ting til baby men fremdeles noen store greier igjen, vi tenkte oss i butikken denne uka da. Har lyst til å se på Emmaljunga NTX 2022-modellen i butikk (jeg har sett litt på den men har beslutningsvegring så tenkte mannen også skal se på den og hjelpe med beslutning). Vet noen her i tråden kjøpte den, opplever dere at bagdelen sto ustøtt på bakken pga de plastfestene som stikker litt ned..? Er dette i det hele tatt noe å tenke på?

Hvilken babybilstol har dere kjøpt? Har skjønt at vi bør prøve den i bilen og måle helning (spesielt siden vi har bil med ikke-flate seter) og at det er noe de fleste butikkene lar en gjøre, men hvordan får man til å feste den da (vil ha med base/isofix) vi har jo aldri gjort det før, er det helt intuitivt eller må jeg se how-to-videoer hjemme før vi drar i butikken..? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (1 time siden):

  Hvilken babybilstol har dere kjøpt? Har skjønt at vi bør prøve den i bilen og måle helning (spesielt siden vi har bil med ikke-flate seter) og at det er noe de fleste butikkene lar en gjøre, men hvordan får man til å feste den da (vil ha med base/isofix) vi har jo aldri gjort det før, er det helt intuitivt eller må jeg se how-to-videoer hjemme før vi drar i butikken..? 🙈

Vi kjøpte BeSafe iZi Go Modular, men vi tenkte ikke på å sjekke helning😅 

Du får låne både bilstol og base i butikken :) Hvis det ikke er alt for mye kunder i butikken vil de hjelpe dere med å montere/sjekke^^ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...