Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2022


Amatariel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da kom vår herlige lille gutt til verden, 26.01💙 
 

Fødekvinner er søren meg RÅ!! Intet mindre! Føler meg offisielt uovervinnelig!💪

Vedder på de hørte meg hele veien til Danmark på et tidspunkt der, men det lever vi så godt med 🥳

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

monroe927 skrev (14 minutter siden):

Da kom vår herlige lille gutt til verden, 26.01💙 
 

Fødekvinner er søren meg RÅ!! Intet mindre! Føler meg offisielt uovervinnelig!💪

Vedder på de hørte meg hele veien til Danmark på et tidspunkt der, men det lever vi så godt med 🥳

Wohoo! Gratulerer med gutten💙 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

monroe927 skrev (50 minutter siden):

Da kom vår herlige lille gutt til verden, 26.01💙 
 

Fødekvinner er søren meg RÅ!! Intet mindre! Føler meg offisielt uovervinnelig!💪

Vedder på de hørte meg hele veien til Danmark på et tidspunkt der, men det lever vi så godt med 🥳

Gratulerer så mye 🥰 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, monroe927 said:

Da kom vår herlige lille gutt til verden, 26.01💙 
 

Fødekvinner er søren meg RÅ!! Intet mindre! Føler meg offisielt uovervinnelig!💪

Vedder på de hørte meg hele veien til Danmark på et tidspunkt der, men det lever vi så godt med 🥳

Gratulerer ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/27/2022 at 3:31 PM, monroe927 said:

Da kom vår herlige lille gutt til verden, 26.01💙 
 

Fødekvinner er søren meg RÅ!! Intet mindre! Føler meg offisielt uovervinnelig!💪

Vedder på de hørte meg hele veien til Danmark på et tidspunkt der, men det lever vi så godt med 🥳

Gratulerer så mye! 💙🥳

Jeg følte også jeg lagde sjukt mye lyd en stund underveis, unnskyldte meg faktisk etterpå 😅🙈 men de mente at så høylytt hadde jeg ikke vært, men de er vel uansett vant til det meste..! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da slapp jeg og vente lenger! 

Første tegn var noe våt truse jeg fant ved dobesøk kl.4.30 i dag. Mistenkte lekkasje av fostervann. La meg ned igjen og første svake rie kom raskt etterpå. Veldig svakt og ikke vondt. Men med tidligere historikk sto vi opp da og gjorde oss klar for avgang. Kom på sykehuset kl.6. Baby født 8.30. 

Ble litt drama rett etterpå da babyen var slapp. Hørte noen små lyder, men var visst urovekkende. De jobbet med henne en stund, så tok 30 min før vi fikk se henne. Et par timer før hun kom opp på brystet mitt. Ble innlagt på nyfødt intensiv, men etterhvert klarte hun å puste selv og masse prøver tilfredsstillende. Nå har vi flyttet til vanlig barsel. 

For en dag! Alt hva kvinnekroppen kan! Er rørt og takknemlig. 

  • Liker 1
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Amatariel said:

Da slapp jeg og vente lenger! 

Første tegn var noe våt truse jeg fant ved dobesøk kl.4.30 i dag. Mistenkte lekkasje av fostervann. La meg ned igjen og første svake rie kom raskt etterpå. Veldig svakt og ikke vondt. Men med tidligere historikk sto vi opp da og gjorde oss klar for avgang. Kom på sykehuset kl.6. Baby født 8.30. 

Ble litt drama rett etterpå da babyen var slapp. Hørte noen små lyder, men var visst urovekkende. De jobbet med henne en stund, så tok 30 min før vi fikk se henne. Et par timer før hun kom opp på brystet mitt. Ble innlagt på nyfødt intensiv, men etterhvert klarte hun å puste selv og masse prøver tilfredsstillende. Nå har vi flyttet til vanlig barsel. 

For en dag! Alt hva kvinnekroppen kan! Er rørt og takknemlig. 

Gratulerer så mye!!🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer @Amatariel ❤️ Godt å lese at alt gikk bra. 
 

her er baby snart 6 uker, og vi koser oss masse. 
Faktisk har vi enda ikke greid å lande et navn. 🙈 nesten redd for at vi ikke skal bestemme oss for noe før vi får tildelt et 😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her inne med dere damer?❤️ Her tror jeg slimproppen gikk inatt, men ingen ting mer som kan tyde på at fødsel er like i nærheten ☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1 over termin nå går mot slutten her.. Jeg må innrømme at jeg er lei.. 😳🙈 Mye ubehag, knapt med søvn, tung kropp, og sliten - før fødsel er igang. Å gå å vente på at noe skal skje er slitsomt synes jeg.. ❤️ Prøver å tolke alle mulige slags tegn, men... Kjenner jeg er litt urolig innvendig, pga min mors fødselshistorikk med kun igangsettelser - stress/uro er ikke bra for at kroppen skal starte fødsel heller 🙃😞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det 3 uker+ til termin og jeg er lei allerede, synes plutselig magen har blitt stor og i veien og føler meg tung og er sliten 😄 Samtidig så gruer jeg meg veldig til fødsel og barsel nå. Og hatt litt kjipe tanker i det siste pga det. Klarer ikke helt å se for meg hvordan det er å få en baby heller så det hele er plutselig blitt mest negativt og det positive synes jeg er vanskelig å forestille meg.. om det gir mening. Så ja litt meh her.

Fokus denne uken er bare å få ferdig ting på jobb før perm på mandag, så stresser med det og 😖 Best at baby ikke kommer for tidlig også for har en lang todo-liste til neste uke på ting jeg vil fikse og ordne før fødsel  😄🤞 (Men vil ikke på overtid  heller da...)

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ventetiden over for meg også🥰 En dag før termin kom en skjønn liten jente til verden i rekordfart! Babyen ute under 3 timer fra ankomst på sykehuset😅 En intens og heftig opplevelse, men en drøm sammenlignet med fødsel nummer 1 som tok over ett døgn. Fin form etter og koser oss så mye med den lille💕

Lykke til med innspurten til dere som fortsatt venter❤️ Se frem til magiske øyeblikk og som alle sier: husk å nyt den første tiden, for den går så fort og kommer ikke igjen🥰 

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påske-egget skrev (10 minutter siden):

Da var ventetiden over for meg også🥰 En dag før termin kom en skjønn liten jente til verden i rekordfart

Gratulerer såå masse! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...