Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Hoggorm skrev (Akkurat nå):

Om det kommer er det å rapportere som svindel.

Hun skal jo tross alt på ferie til Danmark 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så jævlig åpenbart at Hu gjør dette for å få oppmerksomhet OG for at de sinnsyke, hjernevaska menneskene som følger henne skal lage spleis .... "per nå finnes det ingen løsning" hint hint

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu truer rett og slett sine følgere med at hun slutter med å snappe hvis hun ikke får hjelp nå. Hun ber ikke om det direkte, men indirekte. Helt sinnsykt opplegg

  • Liker 10
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen:

*sukk* "hei dere...... Jeg ville bare komme innom en kjapp tur å si tusen takk for all støtte...." 

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den virkelige grunnen er at A endelig har satt ned foten og bedt hu om å skjerpe seg. Jeg beklager spam, men dette gjør meg bare så provosert 

  • Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun visste hun trengte penger i april. Hun har brukt tusenvis av penger på shopping og dyr mat. Hadde det vært meg så hadde jeg gjort tiltak. I Tillegg hadde jeg solgt unna alt jeg ikke trengte hvis det var viktig for meg.... Er det ikke det vi andre gjør. Har trengt mye penger på diverse og da selger jeg ting jeg ikke bruker, til og med det jeg bruker hvis jeg vet det generer i penger. 

Hun har så mye klær, interiør, leker- alt. Kutt ut ferien - ta en kortere og billigere. DET ER DET VI NORMALE MENNESKER GJØR.

Det er ikke vanskerlig....Og hun må ha fått inn noe lønn på samarbeid. Disse skulle gått til lukket konto. Det er Stine sin sak. Så hennes problem. Jeg tenker aldri mine problemer er for andre å løse eller å betale. 

Jeg sender henne gode tanker. Ikke for at hun skal få tre, men for at hun skal forstå. 

  • Liker 18
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller er det bare en unnskyldning for å skjule at Alex/ungene eller noen andre har sagt seg lei av snappingen?😳

  • Liker 6
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoggorm skrev (18 minutter siden):

Om det kommer er det å rapportere som svindel.

Dere som har greie på Spleis, slik jeg har forstått så har Spleis på henne blitt rapportert inn tidligere. Om det skulle bli opprettet en ny på henne, vil den da gå gjennom? 😳😳😳

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Dere som har greie på Spleis, slik jeg har forstått så har Spleis på henne blitt rapportert inn tidligere. Om det skulle bli opprettet en ny på henne, vil den da gå gjennom? 😳😳😳

Om det blir opprettet en ny kommer den til å bli masse rapportert som svindel.

  • Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 minutter siden):

Om det blir opprettet en ny kommer den til å bli masse rapportert som svindel.

Bra!!! 

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (Akkurat nå):

Har hun gjort dette før? Sagt at kontoen skal stenges og «hade»?

Hun har tatt pause og vurdert å stenge den flere ganger. Har truet følgere med anmeldelse osv når ting har gått mot henne. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (9 minutter siden):

Eller er det bare en unnskyldning for å skjule at Alex/ungene eller noen andre har sagt seg lei av snappingen?😳

I så fall, så var det på tide 😊👍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonyym97 skrev (1 minutt siden):

Har hun gjort dette før? Sagt at kontoen skal stenges og «hade»?

Ja, hvertfall to ganger tidligere så lenge jeg har fulgt henne, har vel fulgt henne i 1,5 år nå. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyym97 skrev (1 minutt siden):

Har hun gjort dette før? Sagt at kontoen skal stenges og «hade»?

Ja 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurony skrev (2 minutter siden):

Ja, hvertfall to ganger tidligere så lenge jeg har fulgt henne, har vel fulgt henne i 1,5 år nå. 

Såpass ja…😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flettfrid skrev (6 minutter siden):

Om det blir opprettet en ny kommer den til å bli masse rapportert som svindel.

Nå må denne shopping gale dama bli stoppet en gang for alle. Hun hadde hatt null problemer, med å betale 60 000 til sakkyndig, hvis hun hadde latt være å shoppe. Hun har mer en nok av klær og sminke for flere år fremover.  Nei da, dronningen skal leve som kongelig samme hva. Fordi hun fortjener det. 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonyym97 said:

Har hun gjort dette før? Sagt at kontoen skal stenges og «hade»?

Jaaaa. Mange ganger. Det skjer når hun trenger sympati og gaver/penger. Hun er snart tilbake.

Endret av Polarpuma
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan ikke folk gi mer penger til den galskapen her????? Hun sløser jo ca 4000kroner uka på dritt!!!!! 

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir frua maks en dag eller to så er hu nok tilbake på snap. Denne «trusselen» har hu kjørt flere ganger før. Og hu hadde hatt mer enn nok penger til å ta saken videre om hu ikke hadde shoppa noe hver jævla dag. 😉 Kjenner jeg blir provosert. Noen må stoppe dette. 😱

  • Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...